Dat is er nog steedsquote:
Wat is dat in je avatar? Is dat een babyPoppletje?quote:Op zondag 5 september 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een meisjesdingetje misschien?
Jij zal wel met van die te gek gave GI-Joes hebben gespeeld enzo![]()
ik had ook maar één Popple hoor. Een heel kleine ook nog.
Oeh, ze zouden maar bestaan zeg, baby-Popplesquote:Op maandag 6 september 2010 19:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat is dat in je avatar? Is dat een babyPoppletje?
GI-Joe was na mijn tijd. Ik heb nog ergens een He-man poppetje! Maar poppetjes was nooit iets voor mij. Ik was meer van de lego.
Is zeker door Tiels Flipje gehaakt.quote:Op maandag 6 september 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, ze zouden maar bestaan zeg, baby-Popples![]()
Mijn UI is een gehaakt taartje, gekkie. Omdat dat dan leuk bij mijn naam past![]()
Lego
Idem, ik had zo'n beetje alles op het gebied van technisch speelgoed, behalve k'nex.. dat boeide me niet, om de een of andere reden. Maar idd technisch lego, gewone lego, meccano, construx en zelfs zo'n gaaf stoom machientje.quote:Op maandag 6 september 2010 21:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Playmobil heb ik nooit mee gespeeld. Ik wilde zelf dingen inelkaar zetten: technische lego!![]()
Dat stoommachientje! Daar heb ik jaren verlekkerd naar gekeken. Maar nooit gekregen van Sinterklaasquote:Op maandag 6 september 2010 22:05 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Idem, ik had zo'n beetje alles op het gebied van technisch speelgoed, behalve k'nex.. dat boeide me niet, om de een of andere reden. Maar idd technisch lego, gewone lego, meccano, construx en zelfs zo'n gaaf stoom machientje.
Mannen en hun speeltjesquote:Op maandag 6 september 2010 21:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Is zeker door Tiels Flipje gehaakt.
Playmobil heb ik nooit mee gespeeld. Ik wilde zelf dingen inelkaar zetten: technische lego!![]()
Wat deed jij allemaal met smurfensnot?
Geen barbies? Je was zelf al een zoet meisje natuurlijk!quote:Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mannen en hun speeltjes![]()
Ik had playmobil ipv zoete meisjesdingen![]()
Kan je meer met smurfensnot dan het maken en er aan voelen dan?
Ik had wel wat barbies hoor, maar die gingen dan kamperen ipv prinsesje spelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:00 schreef Mister1977 het volgende:
Geen barbies? Je was zelf al een zoet meisje natuurlijk!
Tuurlijk kan je er meer mee. Smurfensnot is toch ook heel glad?
MegaSlimyquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had wel wat barbies hoor, maar die gingen dan kamperen ipv prinsesje spelen![]()
Ja, glad is het zeker![]()
En ik vergat deze nog:
[ afbeelding ]
Mijn barbies knipte ik altijd kaal en dan een roze trainingspak aan en dan waren het GI Janesquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had wel wat barbies hoor, maar die gingen dan kamperen ipv prinsesje spelen![]()
Ja, glad is het zeker![]()
En ik vergat deze nog:
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds een botervloot..quote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, even over iets heel anders dan speelgoed...
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
(wij hadden ook echt precies dezelfde als op de foto)
Wauw!quote:
Ik denk dat deze die van jullie is!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, even over iets heel anders dan speelgoed...
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
(wij hadden ook echt precies dezelfde als op de foto)
OMG! OMG!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:43 schreef Magenta het volgende:
[ afbeelding ]
Met van die boekjes met (taal, rekenen, aardrijkskunde) vragen erbij en nadat je alles gelegd had dat ding omdraaien en het figuur vergelijken.
Daar heb ik wat uurtjes op school mee vol gemaakt, samen met soort van Lego/Duplo alleen met dunne staafjes. Oja, datquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:43 schreef Magenta het volgende:
[ afbeelding ]
Met van die boekjes met (taal, rekenen, aardrijkskunde) vragen erbij en nadat je alles gelegd had dat ding omdraaien en het figuur vergelijken.
Heb ik ook gehad. Zaten nog best moeilijke opdrachten tussen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:56 schreef Disavowed het volgende:
[..]
OMG! OMG!
Die was ik helemaal vergeten.
Daar kon ik me altijd uren mee amuseren!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:43 schreef Magenta het volgende:
[ afbeelding ]
Ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |