OMG! Ik heb ze allemaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:37 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Luistersprookjes!! Zwartgedraaid.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Wij hadden ze bijna allemaal. Op een markt zijn we een enkeling tegengekomen die we niet hadden.quote:
Woow, volgens mij hadden wij redelijk dezelfde smaak qua Barbies. Had jij deze ook?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over Barbies gesproken, ik had deze van Theresa, zo'n beetje mijn favoriete:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik Mik Lorelandquote:
Die had ik ook, zo irritant dat die wafels na 3x kammen er al uit gingen! Ik ga zo eens op zoek naar de barbies die ik had.quote:
Wisten jullie dat dat nog steeds bestaat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:43 schreef Magenta het volgende:
[ afbeelding ]
Met van die boekjes met (taal, rekenen, aardrijkskunde) vragen erbij en nadat je alles gelegd had dat ding omdraaien en het figuur vergelijken.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:34 schreef Evilicious het volgende:
Wisten jullie dat dat nog steeds bestaat?
[ afbeelding ]
quote:Wordt vervolgd en Waku WakuOp dinsdag 19 oktober 2010 03:47 schreef RealRico het volgende:
Liegebeest:
Wordt Vervolgd met HAN PEEKEL:
Waku Waku:
Ochja, kijk zelf maar bij youtube suggesties, staat helemaal vol met herinneringen!
quote:Bij jou ook alOp vrijdag 22 oktober 2010 15:47 schreef WhiteTiger1 het volgende:
de griezelsdat las onze meester altijd voor [ afbeelding ]
hier een stukje:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Griezels
![]()
quote:Loco!Op donderdag 14 oktober 2010 23:34 schreef Evilicious het volgende:
[..]
Wisten jullie dat dat nog steeds bestaat?
[ afbeelding ]
quote:ik weet wat je bedoelt! Ik weet alleen niet hoe het heet. Heb het ooit op een videoband gehad met andere donald duck filmpjes over dat ie in het leger ging en ook andere dingen mbt vliegen enzo. Ik vond dat filmpje met die vliegtuigen met gezichtjes altijd maar stom trouwensOp vrijdag 22 oktober 2010 19:46 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
ik zoek een oude tekenfilm en dit is misschien de plek
Hij gaat over een klein vliegtuigje wat helemaal alleen door een storm moet vliegen om naar zn vader te vliegen of zo, of hij moest de post weg brengen omdat zijn vader dat niet kan
Het is niet de tekenfilm over dat vliegtuigje uit de jaren 90 maar heeft de zelfde tekenstyle als de donald duck tekenfilms van toen
Wie zegt het wat
quote:Gelukkig ben ik niet alleen :pOp zaterdag 23 oktober 2010 08:05 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt! Ik weet alleen niet hoe het heet. Heb het ooit op een videoband gehad met andere donald duck filmpjes over dat ie in het leger ging en ook andere dingen mbt vliegen enzo. Ik vond dat filmpje met die vliegtuigen met gezichtjes altijd maar stom trouwens
quote:Hihi. Veel plezier op youtubeOp zaterdag 23 oktober 2010 11:49 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
JA JA JA JA!!!
Dat is hem!!
Held!
Ik wist dak niet gek was :p
quote:Meesterlijk
quote:hehe die ik heb ik vroeger ook gehad, met bloemen en spreekwoorden en weet ik niet wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |