Kan ik me voorstellen! Als je zoveel thee drinkt, scheelt het natuurlijk behoorlijk dat je er nu geen suiker meer in doet. Goed zo! Ik zou ook eens wat meer moeten afwisselen qua smaken, ik drink (bijna) altijd rooibos-honingquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:36 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik allemaal zoetige thee ga drinken, ik de gewone thee nog steeds niet zonder suiker weg krijg.
Op stage (4 dagen in de week) drink ik in m'n uppie twee grote thermoskannen Earl Grey. Op werk (1 dag) de hele dag door standaard English Blend. En thuis hebben we wisselend English Tea (Marks & Spencer), Scottish Tea en orkshire Tea. Dat zijn dus meer de Engelse/zwate theesoorten.
Allemaal vrij bittere thee-soorten. De Earl Grey is de zachtste van het stel, danzij de.... ehh... iets olie-achtigs wat er in verwerkt zit. Gaat prima tot nu toe.
Ik zit nu op 10 a 12 koppen per dag. Dat tikt wel aan ja. Het ging eerder ook best wel hard met de suiker in huis.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen! Als je zoveel thee drinkt, scheelt het natuurlijk behoorlijk dat je er nu geen suiker meer in doet. Goed zo! Ik zou ook eens wat meer moeten afwisselen qua smaken, ik drink (bijna) altijd rooibos-honing.
Nu ben ik echt weg.
Ik heb mijn doel al behaald.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst je doel halen he, dan pas trouwen.
Die weet dan ook niet alles te vinden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden op Google Maps...
Nee hoor, jij was een van de eersten inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:49 schreef conleche het volgende:
Ik begin te twijfelen, maar ik had toch ooit al gesponsord calimero? Of was dat wat anders?
Dat is driehonderd tot driehonderdzestig milligram cafeïne.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:49 schreef Mini_rulez het volgende:
10 tot 12 koppen thee, da's nog best veel cafeïne, of niet?
Eh, ik reken in koppen koffie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:51 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Dat is driehonderd tot driehonderdzestig milligram cafeïne.
In een kop koffie zit vijfenzeventig milligram cafeïne.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Eh, ik reken in koppen koffie.Maar thee bevat ongeveer een half keer zoveel als koffie, toch?
Je lichaam is al die vitamientjes gewoon niet meer gewend!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef neen het volgende:
Hoi.
Ik voel me niet zo goedondanks dat ik fruit heb gegeten. Een kiwi, een appel en een sinaasappel.
Logisch. Je tekorten zijn aan het vechten waar de vitamines naartoe mogen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef neen het volgende:
Hoi.
Ik voel me niet zo goedondanks dat ik fruit heb gegeten. Een kiwi, een appel en een sinaasappel.
Dan krijg je wel zoet mannensap.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef neen het volgende:
Hoi.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:22 schreef neen het volgende:
Echt een sukkel ben ik ook, en de volgende keer is het na 2x aandringen toch weer hetzelfde
quote:
Drie zoetjes?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:29 schreef Syrena het volgende:
75 mg caffeine? Dan kan ik dus nog wel een kopje Senseo nemen. Ik heb nu Vienna-pads, en daar doe ik dan flink veel melk bij en drie zoetjes.
Vanavond vast genoeg energie om goed te stoffen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:49 schreef Rituals het volgende:
En dan nog even rotnieuwsOoooh RitualsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Wat naar voor jullie!
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Dat is moeilijk wanneer deze gesloten is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, een nieuw topic. Ik begreep al niet waarom er niet meer in het oude werd gepost.
Aaahh, wat irritant, zegquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Oooh ik ben zo verkouden. Waarschijnlijk omdat mijn verwarming het weer niet doet. Bleuh. En ik eet ook ruk. Heb nu alleen nog maar een kom havermout met banaan op. Zometeen op cs wel even fruit oid halen.
Dieet, dieet... Ik doe juist erg m'n best om flink te eten, en dan vooral gezond spul. En ik probeer me er altijd van bewust te zijn dat eten leuk moet blijven (ben dol op koken). Ik sport wel behoorlijk regelmatig en ik ben 17 kilo afgevallen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:20 schreef Bardoes het volgende:
Is iedereen van de mensen die hier post met een dieet bezig?
Ik vind het heel knap dat je ondanks de frustratie zo goed eet!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef kwakz0r het volgende:
lijst
o- volkorenboterham met ham
t- 2 volkoren boterhammen met ham
l- 2 volkoren boterhammmen met kipfilet
t- een grote paprika (160 gram) en een mini komkommertje (60 gram)
t- een mandarijntje
d- pasta met bolognesesaus
t- een mandarijntje
kcal: 1540
kan nog wel wat bij, misschien vanavond een toetje ofzo
en verder ben ik gefrustreerd want ik doe vanalles maar niet wat ik moet doen...
in de UB zitten helpt, dan heb ik al moeite met uberhaupt eten, omdat ik geen zin heb om mn laptop heen en weer te slepen. en druk bezig dus dan vergeet ik de tijd enzo... moet deze dagen mn best doen om richting de 1700 te eten. En 's ochtends moet ik me even de keuekn in slepen om netjes lunch enzo te maken...quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap dat je ondanks de frustratie zo goed eet!
Ik hoop dat de motivatie snel terugkeert.
Noem het toch gewoon cappuccino vrouwmensch.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Extra T: Starbucks-cappuccino.Ik heb zelfs een volle beker gekregen dit keer.
Dat is niet hetzelfde.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:50 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Noem het toch gewoon cappuccino vrouwmensch.
Als ik een appel koop dan vermeld ik toch ook niet dat het bijvoorbeeld een Kanzi-appel betreft.quote:
Meneer is geen bierliefhebber?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:58 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Als ik een appel koop dan vermeld ik toch ook niet dat het bijvoorbeeld een Kanzi-appel betreft.
Wanneer duidelijk is wat je bedoelt dan interesseert het merk de meesten niet.
Wat zit je nou te mopperen, jongquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:58 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Als ik een appel koop dan vermeld ik toch ook niet dat het bijvoorbeeld een Kanzi-appel betreft.
mij wel. ik vind het leuk om te weten dat mini blij wordt van haar starbucks cuppucino in de tram en dat ze dus naar een starbucks is geweest en geen koekjes of cakejes gekocht heeft.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:58 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor!! Gelukkig heeft niet iedereen daar last van!! Ik ben er best gevoelig voor, maar ik denk dat het voor de meeste mensen een prima tussendoortje is!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:23 schreef Syrena het volgende:
Ik ga nu een Elstar eten![]()
Co, ik heb daar geen last van? Of denk ik dat maar?
Toch heel lief bedoeld maar jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:54 schreef Kimpossible het volgende:
Rituals veel sterkte!
Ik heb een frikandelbroodje gegeten, want die had mijn lief meegenomen (lekker he, schatje, speciaal voor jou *glunder*)![]()
Jawel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Meneer is geen bierliefhebber?
Bier is bier.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Jawel.
Lindeboom en Oranjeboom vind ik minder want daar heb je de dag erna last van.
De rest vind ik allemaal oké.
Ik heb dan ook liever een Elstar en Granny smith dan een Jonagoldquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Jawel.
Ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Toch heel lief bedoeld maar ja
Moet toegeven... ik stop mijn lief ook graag vol met lekkersI'm a feeder
Ben jij een kloon van Mo??quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:31 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen diarree of geen diarree dan is de keuze snel gemaakt.
Echt?? Hahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:31 schreef conleche het volgende:
Over starbucks gesproken. Ik kreeg op het vliegveld van Cairo m'n Egyptische geld maar niet op en toen heb ik net zolang toppings besteld op m'n koffie dat het op was. Best vies.
quote:
Ik zei alleen dat merken mij niet interesseren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mij wel. ik vind het leuk om te weten dat mini blij wordt van haar starbucks cuppucino in de tram en dat ze dus naar een starbucks is geweest en geen koekjes of cakejes gekocht heeft.
anders kom je even niet 5 minuten na je binnenkomst in een topic allemaal leuke mensen afkraken![]()
I'm on a roll... and very chagerijnig
Ieuwquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:31 schreef conleche het volgende:
Over starbucks gesproken. Ik kreeg op het vliegveld van Cairo m'n Egyptische geld maar niet op en toen heb ik net zolang toppings besteld op m'n koffie dat het op was. Best vies.
Oh. Op die fiets. Want bomen en dus Flora??quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Jawel.
Hard gekookt eitje, kan wel een paar uur buiten de koelkast...quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:34 schreef Syrena het volgende:
Ik moet dus een tussendoortje hebben voor 's morgens dat geen brood is en langzame koolhydraten heeft. En niet stinkt of in de koelkast hoeft
Darmflora?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh. Op die fiets. Want bomen en dus Flora??
Dat stinkt echt erger dan wat ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hard gekookt eitje, kan wel een paar uur buiten de koelkast...
Ga ik eens proberen. Ik ben alleen tijdens de vorige hardgekookte eitjes periode heel misselijk geweest steeds, en dat weet ik aan de eitjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Meer vanwege het feit dat mijn stoelgang de dag erna niet normaal is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh. Op die fiets. Want bomen en dus Flora??
Inclusief een flinke klodder mayonaise?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Er kwam slagroom bij kijken en chocolade in de koffie en witte chocolade óp de koffie en caramel en nog iets slierterigs en dat alles in de maxivorm. Mierzoet en eigenlijk was de koffie niet meer detecteerbaar. Dat was mijn eerste en tot dusver enige kennismaking met Starbucks, dus geen idee hoe ik de gewone espresso vind.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
IeuwMaar ik ben een zeikerd; zuivel in m'n koffie vind ik goor, tenzij het slagroom is i.c.m. alcohol
Het jammere bij starbucks vind ik dat hun zwarte-koffievarianten en espressootjes enzo echt middelmatig zijn.
Nee, alleen een beetje zoutquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:38 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Inclusief een flinke klodder mayonaise?
Hmmmquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat stinkt echt erger dan wat ookAmandelen/hazelnoten?
nuut, je zeiquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef Bardoes het volgende:
[..]
[..]
Ik zei alleen dat merken mij niet interesseren.
Maar om met de tijd mee te gaan ga ik mij nu wagen aan een mok chocolademelk van Chocomel.
quote:Noem het toch gewoon cappuccino vrouwmensch.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:40 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel me niet zo vrolijk, dus chocolade en nu ben ik misselijk. Gelukkig moet ik over 5 minuten naar mn werk, kan ik daar iedereen blij maken met mn wallen en vermoeidheid. Laat ook alles uit mn handen vallen. Vandaag mag snel voorbij zijn als het aan mij ligt.
Ik heb nooit een fout vakantievriendje gehad, wel eentje die graag mijn vriendje wilde zijn. Ik was 13 ofzo en durde die jongen niet te zeggen dat ie me met rust moest laten. Dus ik durfde de camping niet meer over en bleef de hele dag in de tent zitten ipv buiten te gaan zitten, daar kon ik me verstoppen. Die jongen zat ook de hele tijd op te scheppen met bloederige verhalen. Uiteindelijk heeft mn vader het voor me opgelost door die jongen te vertellen dat ik hem níet zag zitten, en dat ie mij met rust moest laten.
[..]
Ooooh Rituals! Wat naar voor jullie!
.
Chico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel je niet vrolijk door alle stress? Succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Geez, wat word jij ineens een tuttebelquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow en we hebben 2 uur gewandeld en 20 min. gefietst en bij de Action geweest, heb de rode ligbed, past mooi bij de bikini die ik wil hebben. Laat de zomer maar komen
jeeeeeej nou is mn dag weer goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Ik bedoelde het maar zei het niet letterlijk.
Jij wint.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jeeeeeej nou is mn dag weer goed![]()
www.ishetalvrijdag.nl ?
Ik snapte het grapje niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Dat zal het zijn.Whehehhe.
Bardoes is niet zo van de ironie geloof ik.
Leuk! Wat is de bestemming dit keer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pfff, morgen begint mijn werkweek weerVr, za, zo,ma, di, wo,do.... en dan lekker naar een hotelletje met sauna, zwembad en fitness
Tuttebel?? Damn, wat ben je confronterendquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! Wat is de bestemming dit keer?
Ahw, vat het niet negatief op! Ik moet gewoon lachen omdat zo'n stoere als jij haar luchtbed uitzoekt bij haar bikiniquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tuttebel?? Damn, wat ben je confronterend
Strand Nulde dit keer,fietsen mee.... Alvast oefenenen als we bejaard zijn
Heul niet triest!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:20 schreef Phaidra het volgende:
Kennen jullie deze site al?
Hilarisch!! en ook wel triest ergens...
Die site is niet triest, wel de mensen die dat soort fouten continu maken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heul niet triest!SOS ftw!
Ik ga er eentje maken over de aanwijzende voornaamwoorden. Want het is niet die topic. Of die bootje.
Zeker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:20 schreef Phaidra het volgende:
Kennen jullie deze site al?
Hilarisch!! en ook wel triest ergens...
Die is mooi ja!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Deze was door mijn man ingezonden:
http://www.spatiegebruik.nl/popup.php?id=2306
Ik ben eerder de held die de slaven probeert te bevrijden wanneer deze uitgedroogd zijn door de zon.quote:
Dan zul je vast tubes tandpasta verbruiken vanavond om de etterbulten te bestrijden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb me toch een puisten deze week, jongensZo erg heb ik het als tiener nooit gehad
Nou ja, het zijn er 5 ofzo. Volgens mij zijn mijn hormonen van slag
Medeleven, graagquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:44 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Dan zul je vast tubes tandpasta verbruiken vanavond om de etterbulten te bestrijden.
Dan moet je de donsbaard laten staan of een plaksnor op je kin plakken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Medeleven, graagIk heb al de hele week mijn haar in m'n gezicht hangen om het ergste te verhullen, maar volgens mij heb ik er nu een onder m'n onderlip
Dat bakje fruityoghurt heb ik er net ingegooid omdat ik zo flauw was, gokte op lage suiker juist. Alles onder de streep heb ik nog niet op btw, het totaal van vandaag lijkt me niet extreem hoog in de suikers zitten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:51 schreef Rituals het volgende:
Heb je misschien teveel suikers gegeten MevrouwPuff?
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar zijn hagelslag, chococafé, appel, mandarijn en fruityoghurt niet allemaal snelle suikers? Die geven een bloedsuikerpiek en vervolgens daalt je bloedsuikergehalte vrij snel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat bakje fruityoghurt heb ik er net ingegooid omdat ik zo flauw was, gokte op lage suiker juist. Alles onder de streep heb ik nog niet op btw, het totaal van vandaag lijkt me niet extreem hoog in de suikers zitten?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
De situatie is nu wat anders
Laatste stukje naar huis lopen had ik een ontzettende hypo met flabberbenen enzo! Tot nu toe best wat gegeten, op normale tijden, dus ik begrijp ik het niet zo...
Lijstje ter illustratie
O: dubbele boterham hagelslag --> choco = suiker
T: chococafé -->again, choco = suiker
L: dubbele boterham kaas, dubbele rundergehakt, appel --> appel = suiker
T: mandarijn --> mandarijn = suiker
T: bakje fruityoghurt --> ik gok dat hier ook suiker in zit
Nee hij is vrijgezel en had lesquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Chico kan het zijn dat jouw broertje in een trein van A'dam richting Den Helder zat vandaag en dat ie een donkere vriendin heeft? Want ik zag een jongen met lang blond haar die zo erg op jou leek!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:45 schreef Rituals het volgende:
Chico!Voel je niet vrolijk door alle stress? Succes!
Stress inderdaad. En waarschijnlijk een onderdrukt griepje ofzo, mijn lichaam is brak. Ben continue benauwd, zware benen en trainen wil absoluut niet. En een wazig hoofd. Maar mijn werk heeft me opgefrist, vanavond ga ik gewoon dat hele werkstuk schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En hopen dat de feedback op mn artikel voorlopig nog even niet komt, blijkt dat we nog een laatste versie in moeten leveren en ik wíl mijn artikel niet meer veranderen. Ik wil helemaal geen feedback meer
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar zijn hagelslag, chococafé, appel, mandarijn en fruityoghurt niet allemaal snelle suikers? Die geven een bloedsuikerpiek en vervolgens daalt je bloedsuikergehalte vrij snel.
Maar nogmaals, zoveel verstand heb ik er niet van. Andere mensen hier weten het vast beter! Wellicht weet je het zelf ook beter dan ik, omdat je zulke dingen vast op de opleiding geleerd hebt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee hij is vrijgezel en had les. Maar mijn broertje lijkt wel heel veel op mij! Geen foto van die jongen gemaakt toevallig?
[..]
Stress inderdaad. En waarschijnlijk een onderdrukt griepje ofzo, mijn lichaam is brak. Ben continue benauwd, zware benen en trainen wil absoluut niet. En een wazig hoofd. Maar mijn werk heeft me opgefrist, vanavond ga ik gewoon dat hele werkstuk schrijven. En hopen dat de feedback op mn artikel voorlopig nog even niet komt, blijkt dat we nog een laatste versie in moeten leveren en ik wíl mijn artikel niet meer veranderen. Ik wil helemaal geen feedback meer
.
Hè, het klinkt alsof jij even lekker een weekje vrij moet zijn! Vanavond gaat het gewoon helemaal lukken! En die feedback komt ook wel goed. Het is vervelend dat je nóg een nieuwe versie moet inleveren, maar wellicht heb je heel weinig feedbackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
[..]
Nee hij is vrijgezel en had les. Maar mijn broertje lijkt wel heel veel op mij! Geen foto van die jongen gemaakt toevallig?
[..]
Stress inderdaad. En waarschijnlijk een onderdrukt griepje ofzo, mijn lichaam is brak. Ben continue benauwd, zware benen en trainen wil absoluut niet. En een wazig hoofd. Maar mijn werk heeft me opgefrist, vanavond ga ik gewoon dat hele werkstuk schrijven. En hopen dat de feedback op mn artikel voorlopig nog even niet komt, blijkt dat we nog een laatste versie in moeten leveren en ik wíl mijn artikel niet meer veranderen. Ik wil helemaal geen feedback meer
.
Aww Chico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stress mee
Beterschap voor het onderdrukte griepje en brakke lichaam! En succes met het schrijven van je werkstuk! En soms is feedback stom ja. Als je er helemaal genoeg van hebt en gewoon een frikkin' cijfer wilt, maar de docent ziet nog een kleiiiiin dingetje om te polijsten...
![]()
Samengevat:+
! En tevens
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Zou ik persoonlijk wel doen ja. Al is het alleen maar omdat je dan prbly zó 3 kilo afvalt, gratisch en voor niks. Heb je er toch nog enig voordeel van.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:06 schreef Rituals het volgende:
Vervelend CF!
Over hormonen gesproken, is het misschien verstandig om te stoppen met de nuvaring nu ik weer vrijgezel ben? Ik ben niet van plan voorlopig seks te hebben of een nieuwe relatie te krijgen, dus misschien is het wel goed om een tijdje hormoonvrij te zijn (qua anticonceptie)? Alleen dan is de cyclus misschien niet meer zo regelmatig, of wel? Of maakt het allemaal niet zo'n verschil en kan ik hem net zo goed blijven gebruiken?
Lijstje:
O/L: Peer + yoghurt
T/D: 6 crackers kipfilet
En ik zit echt propvol.
Natuurlijk mag dat! Ik kan het hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Zou ik persoonlijk wel doen ja. Al is het alleen maar omdat je dan prbly zó 3 kilo afvalt, gratisch en voor niks. Heb je er toch nog enig voordeel van.
Ik herken heel erg dat niets-door-je-keel-kunnen-krijgen gevoel wat jij nu hebt. Vorig jaar rond deze tijd, at ik zo calorierijk mogelijk omdat ik anders nog geen 500 kcals per dag zou hebben binnengekregen.
Je moet maar zeggen als ik nog geen cynische grapjes mag maken hoor!
Ja hoor, je eetlust komt weer terug, dat kan ik je garanderen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat! Ik kan het hebben.
Klinkt goed, die 3 kilo. Dan ben ik er nog lang niet, maar het is altijd mooi meegenomen! Kan ik hem er het beste nu uithalen of even wachten tot ik hem er sowieso uit moet halen (over..2 weken meen ik)?
Calorierijk is inderdaad wel slim. Ik zit nu op ongeveer 475 kcal, dat is ietwat weinig, maar meer lukt vandaag even niet volgens mij. Komt vast snel weer goed.
Hahaha, heel fijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja hoor, je eetlust komt weer terug, dat kan ik je garanderen.Neem tot die tijd in ieder geval wel een multivitaminepil elke dag.
En ik zou hem er gewoon nu uithalen. Als je toch geen sex hebt, hoef je ook geen rekening te houden met je cyclus........ denk wel dat je dan misschien ongesteld gaat worden, dus als je dat nu niet wilt dan kan je ook nog even wachten.
[..]
[..]
Stress inderdaad. En waarschijnlijk een onderdrukt griepje
ofzo, mijn lichaam is brak. Ben continue benauwd, zware benen en trainen wil absoluut niet. En een wazig hoofd. Maar mijn werk heeft me opgefrist, vanavond ga ik gewoon dat hele werkstuk schrijven. En hopen dat de feedback op mn artikel voorlopig nog even niet komt, blijkt dat we nog een laatste versie in moeten leveren en ik wíl mijn artikel niet meer veranderen. Ik wil helemaal geen feedback meer
.
Nee want ik realiseerde het me pas toen ik de trein bijna uit was. Bovendien heb ik hem best wel veel aangekeken en zijn vriendin keek daarom weer vuil naar mij, dus ik was al blij dat ik uit kon stappen ;')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van Omnivit, dat zijn bruistabletten en dat lijkt net sisi. Als je een beetje dorst hebt is dat best lekker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hahaha, heel fijn. Ik zal morgen even multivitaminepillen gaan halen. Nog tips? Ik heb nog nooit zoiets gekocht.
Ik ben vorige week nog ongesteld geweest, maar in denk inderdaad dat mijn lichaam even in de war zal zijn. Geeft niets, ik hoef nu toch met niemand rekening te houden.
Dankje! Vroeger, toen ik nog thuis woonde, dronk ik iedere ochtend een bruistablet. Was inderdaad best lekker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Die van Omnivit, dat zijn bruistabletten en dat lijkt net sisi. Als je een beetje dorst hebt is dat best lekker.
In de aap gelogeerd zijn: In een vervelende positie beland zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hello tharrrr!
Granny Smith > andere appels!
Rituals:Pff zeg! *geeft virtuele thee met een koekje*
CF: Pukkels, aarg! Daarmee ben je mooi in de aap gelogeerd (hoera voor rare spreekwoorden, wat betékent dat überhaupt)
Learning all the time, eh! </Benny Hill>quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:37 schreef sigme het volgende:
[..]
In de aap gelogeerd zijn: In een vervelende positie beland zijn
Herkomst: zie http://www.onzetaal.nl/advies/aap.php
niet eentje nemen waarvan 1 pil 100% van de ADH van alles bevat. van sommige vitamines kun je namelijk wel teveel binnenkrijgenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hahaha, heel fijn. Ik zal morgen even multivitaminepillen gaan halen. Nog tips? Ik heb nog nooit zoiets gekocht.
Ik ben vorige week nog ongesteld geweest, maar in denk inderdaad dat mijn lichaam even in de war zal zijn. Geeft niets, ik hoef nu toch met niemand rekening te houden.
Zo heb ik weleens een halfuur naar m'n telefoon gezocht... Tot het moment dat ik er achter kwam dat ik hem gewoon in m'n hand had..quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:41 schreef neen het volgende:
Ik net m'n hele kamer doorzoeken naar m'n telefoon, in de kast, onder m'n dekbed, onder m'n bed, achter de stoelen. Zit hij in m'n broekzak.
Ik heb ook een broekbelvoicemail
Mijn vorige mobiel maakte prachtige foto's van m'n broekzakquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:41 schreef neen het volgende:
Ik net m'n hele kamer doorzoeken naar m'n telefoon, in de kast, onder m'n dekbed, onder m'n bed, achter de stoelen. Zit hij in m'n broekzak.
Ik heb ook een broekbelvoicemail
Goeie! Als ik daarop let kan er verder weinig fout gaan? Het is niet slecht om vitaminepillen te slikken?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
niet eentje nemen waarvan 1 pil 100% van de ADH van alles bevat. van sommige vitamines kun je namelijk wel teveel binnenkrijgen
en je was laatst ook al misselijk 's ochtends...quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb me toch een puisten deze week, jongensZo erg heb ik het als tiener nooit gehad
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en je was laatst ook al misselijk 's ochtends...
Oh oh...
nee dan zit je wel goed. van vitamine A en D vooral moet je niet teveel innemen, dat stapelt in je lichaam (vetgebonden vitamine) en wordt verbruikt wanneer nodig, maar als je er veel te veel van neemt kan t toxisch worden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goeie! Als ik daarop let kan er verder weinig fout gaan? Het is niet slecht om vitaminepillen te slikken?
whehehehe ik moest lachen om hoe je t omschrijftquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Na 10 minuten rennen kwam ik erachter, mn flauwheid is eerder gastrointestinaal dan metabool. Rennen met samengeknepen billen!
Dan maar lekker douchen en de rest van de dag staken...
(een kusje van een patiëntje is lief, maar ook gevaarlijk zo blijkt!)
Geeft niet, ik vind t zelf ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
whehehehe ik moest lachen om hoe je t omschrijftsorry
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
whehehehe ik moest lachen om hoe je t omschrijftsorry
Oh ja! Ik kan me dat van een werkgroep herinneren. Vitamines A, D, E en K zijn vetoplosbaar en kunnen dus niet via de urine worden uitgescheiden, zoals dat wel kan met wateroplosbare vitaminen (behalve B12). Dankjewel!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee dan zit je wel goed. van vitamine A en D vooral moet je niet teveel innemen, dat stapelt in je lichaam (vetgebonden vitamine) en wordt verbruikt wanneer nodig, maar als je er veel te veel van neemt kan t toxisch worden.
vitaminepillen zijn verder niet slecht. zeker niet als je door omstandigheden even wat extra's nodig hebt omdat je niet genoeg eet
Yes, weer terug in Zweden. Vanmiddag al gesport, en de koffer is ondertussen uitgepakt. De snert staat in de magnetron en ik ga de hele avond niets meer doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oh ja! Ik kan me dat van een werkgroep herinneren. Vitamines A, D, E en K zijn vetoplosbaar en kunnen dus niet via de urine worden uitgescheiden, zoals dat wel kan met wateroplosbare vitaminen (behalve B12). Dankjewel!
AKnynke, hoe is het met jou? Weer terug in Zweden? Ik ga deze zomer trouwens naar Zweden! Stockholm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk muziekje:
Geen idee of die man ook talent heeft, maar ik vind het wel een mooie bewerking van het originele stuk!Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Ik zie net dat ik een post van je gemist had! Lijkt me een vervelend moment om 'afscheid' te moeten nemen van de Duutser als je weer naar Zweden gaat. Hebben jullie alweer een nieuwe afspraak staan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Yes, weer terug in Zweden. Vanmiddag al gesport, en de koffer is ondertussen uitgepakt. De snert staat in de magnetron en ik ga de hele avond niets meer doen.
Ik baal behoorlijk dat ik geen supervisor meer heb, want deze supervisor is de enige die een beetje verstand heeft van wat ik aan het doen ben, dus dat vind ik wel erg jammer. Maar goed, eens kijken hoe ik dat ga oplossen..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:34 schreef Chicolate het volgende:
Zeurspoiler. Wat heb ik toch vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk muziekje:
Geen idee of die man ook talent heeft, maar ik vind het wel een mooie bewerking van het originele stuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Sinds de griep eind november heb ik er elke maand een week last van. Denk dat weerstand er ook wat mee te maken heeft. Zink helpt ertegen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
Snelle suikers => suikerpiek => insulinepiek om de te verwachten suikerinstroom op te ruimen => suikerdip omdat het geen langzame suikers zijn, er is te veel insuline aangemaakt om het bloedsuikerniveau goed te krijgen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar zijn hagelslag, chococafé, appel, mandarijn en fruityoghurt niet allemaal snelle suikers? Die geven een bloedsuikerpiek en vervolgens daalt je bloedsuikergehalte vrij snel.
Maar nogmaals, zoveel verstand heb ik er niet van. Andere mensen hier weten het vast beter! Wellicht weet je het zelf ook beter dan ik, omdat je zulke dingen vast op de opleiding geleerd hebt.
Ja! Zo leer ik het nu inderdaad maar we gaan er niet diep op in!. Voor de EHBO-les moeten we hypoglykemie en hyperglykemie kunnen herkennen namelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Snelle suikers => suikerpiek => insulinepiek om de te verwachten suikerinstroom op te ruimen => suikerdip omdat het geen langzame suikers zijn, er is te veel insuline aangemaakt om het bloedsuikerniveau goed te krijgen.
Yeah I know!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Snelle suikers => suikerpiek => insulinepiek om de te verwachten suikerinstroom op te ruimen => suikerdip omdat het geen langzame suikers zijn, er is te veel insuline aangemaakt om het bloedsuikerniveau goed te krijgen.
Orthica is goed.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
De ADH is ongeveer de hoeveelheid waarbij je geen scheurbuik krijgt. De vitamines waarbij je moet opletten zijn de vetoplosbare vitamines, dat zijn A, D, E en er zijn vormen van vit C die ook vetoplosbaar zijn. Die kunnen ophopen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
niet eentje nemen waarvan 1 pil 100% van de ADH van alles bevat. van sommige vitamines kun je namelijk wel teveel binnenkrijgen
Het afscheidnemen op zich vind ik niet zo erg, maar de dag ervoor wel...De laatste keer knuffelen in bed, de laatste keer samen ontbijten enzo. Maar goed, langzamerhand raak ik daar aan gewend..Hij komt over 2 weken hier heen, en daarna weet ik het niet..we zijn in april en mei allebei erg druk...quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik een post van je gemist had! Lijkt me een vervelend moment om 'afscheid' te moeten nemen van de Duutser als je weer naar Zweden gaat. Hebben jullie alweer een nieuwe afspraak staan?
Lastig van je supervisor! Misschien weet hij een aantal mensen die er verstand van hebben die je zouden kunnen begeleiden?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:34 schreef Chicolate het volgende:
Zeurspoiler. Wat heb ik toch vandaag.
Geen idee of die man ook talent heeft, maar ik vind het wel een mooie bewerking van het originele stuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een tof liedje! Of eh. Muziekstuk? Nouja, ik vind hem iig tof! Opzwepend
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dat is echt heel gemeen tegen iemand met een zwangerschapsfobiequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en je was laatst ook al misselijk 's ochtends...
Oh oh...
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef Rituals het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een tof liedje! Of eh. Muziekstuk? Nouja, ik vind hem iig tof! OpzwependSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik nog zou hardlopen/fietsen, dan zou ik het hierop doen:
(volume wel wat harder zetten, kwaliteit hier is slechter dan op grooveshark.com)Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Niet iedereen heeft dezelfde 'symptomen' CF
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is echt heel gemeen tegen iemand met een zwangerschapsfobie
Ik had het laatst ook al bedacht; het enige wat me er vooralsnog van weerhoudt om te testen, is dat mijn borsten juist prima 'soepel' aanvoelen - en daar zou je toch direct verandering aan moeten merken?
Loveli, ik slik al elke dag zink, momenteel. Misschien gaat het met een weekje vakantie in de zon wel weg - nog drie weken
MevrouwPuffFijn dat je 't huis nog gehaald hebt
![]()
K zou toch een testje halen, to be honest!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Oh jij bent gemeenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet iedereen heeft dezelfde 'symptomen' CF. Maar het is waar en ik zou ook testen, onzekerheid is ook helemaal niets
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Verdwijnende taille was bij een vriendin van me het eerste duidelijke teken. Vitamine A is ook goed voor de huid, dus iets met gebakken lever op je menu?
Die lever pas na een testje![]()
crap in = crap out![]()
Guess what, ik heb er nog een liggen van de vorige paniekaanvalquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
K zou toch een testje halen, to be honest!
![]()
![]()
Heb thuis ergens een linkje van een webshop waar ze goedkoop testjes verkopen. Scheelt weer een tientje met een Predictor.crap in = crap out![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik nog zou hardlopen/fietsen, dan zou ik het hierop doen:
(volume wel wat harder zetten, kwaliteit hier is slechter dan op grooveshark.com)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Loveli, ik ben niet bezig om zwanger te worden heIk hoef niet om de haverklap te testen ofzo
Maria, krijgen we trouwens een foto te zien van de buikdansoutfit?![]()
Reden dat ik dat linkje heb gebookmarked betekent ook niet dat ik zwanger wil worden. Heeft meer te maken met voorbereid zijn mocht ik ooit reden hebben om te denken van welquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:08 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, ik ben niet bezig om zwanger te worden heIk hoef niet om de haverklap te testen ofzo
crap in = crap out![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:05 schreef Rituals het volgende:
[..]Nou, ze hebben mijn master deze maand pas afgeschaftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dus ik kon het ook niet eerder weten. Ik heb wel andere opties ja, een synthese master en dan hopen dat ik mn project wat richting de biochemie kan doen. Ben nu tweedejaars, dus nog wel tijd genoeg om er over na te denken
.
Ok en NU moet ik aan dat werkstuk beginnen, anders krijg ik mn werk nooit af en dan is de stress alleen maar groter. * Chico kijkt haarzelf streng aan
Gooi er toch maar even een testje tegenaan CF. Je borsten zijn géén goede indicator.
Mijn avondlijstje was weer rukDe oudste wou heel graag bij de McDrek eten en aangezien ze dat echt nooit vraagt (mijn kinderen houden niet van patat ed.) hebben we deze keer maar toegestemd. De jongste (5)heeft geweigerd iets van die ranzige bende te eten. Hij gaf de voorkeur aan buiten spelen en een vers gesmeerd broodje thuis.
![]()
Maar oke, naast de ruim halve kilo rode bieten vanmiddag heb ik als avondeten gehad
- kale salade (die in D overigens echt lekker zijnHeel vers met verschillende mooie slasoorten)
- halve vegaburger ()
- half zakje country potatos (iets klopt er niet aan dit woord) met sour creme
Waarschijnlijk kom ik net boven de 2000 kcal uit vandaag.
Met man en kinderen is afgesproken dat er de komende dagen géén bewerkt spul meer gegeten wordt. Met volldige instemming van de mini's.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Oh en Chico![]()
Ik hoop voor je dat morgen net zo#n fijne dag wordt als vandaag vervelend was.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ach, tink, m'n lijstje bevatte onder andere twee chococroissants en een half stokbroodje ham kaas. Daarnaast een rol mentos, snert en muesli, en dat was het zo ongeveer wel.
Vanaf morgen ga ik weer gezond eten..
Gek trouwens: ik stond vanmorgen bij het vriendje op de weegschaal na het douchen, en daarna een uur later nog een keer met kleren aan om m'n koffer te wegen, en ik was zo 2 kilo minder zwaar!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
www,zwangerschapstest.nuDe Matcare 3 halen 2 betalen
![]()
Ik heb er nog 1 liggen. Of twee. Ik weet 't niet eens meerMijn ex dacht waarschijnlijk dat ik hem stiekem erin probeerde te luizen, maar het was meer uit angst (OMG! Nukomiknooitmeervanhemaf. Nah, dat nou ook weer niet, maar ik zou dus nooit expres de pil niet meer nemen
)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Ik ben nog steeds braaf aan de pil trouwens. Just in case(Wélke case?!
)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Opties voor minder snelle suikers/minder dipjes:
- pindakaas op brood ipv hagelslag
- thee (veel koffie ga ik ook eerder van trillen)
- soep tussendoor ipv fruit (maar dat wordt wrs bij de lunch, want cupasoup is toch niet ècht lekker)
- tussendoortjes beter verdelen.
Heeft iemand meer tips?![]()
![]()
Géén brood.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Opties voor minder snelle suikers/minder dipjes:
- pindakaas op brood ipv hagelslag
- thee (veel koffie ga ik ook eerder van trillen)
- soep tussendoor ipv fruit (maar dat wordt wrs bij de lunch, want cupasoup is toch niet ècht lekker)
- tussendoortjes beter verdelen.
Heeft iemand meer tips?Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Bruin brood geeft geen snelle piek toch?quote:
Plus dat gaat niet werken, ben arm dus kan niet elke dag lunch kopen en ik val om als ik niet genoeg eet :p![]()
Wat het lijstje is geworden vandaag:
O: gekookt eitje
S: 1uur zumba (thuis)
T: roggebrood met pindakaas
T: banaan
L: roggebrood
T: appel
D: roerei en een half uur later nog 2 plakjes roggebrood met oude kaas
S: 1 uur zumba (sportschool)
T: 100gr kipfilet
T: 3 mandarijntjes
S: buikspieroefeningen![]()
Je mag wel bij mij op trainingquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bruin brood geeft geen snelle piek toch?
Plus dat gaat niet werken, ben arm dus kan niet elke dag lunch kopen en ik val om als ik niet genoeg eet :p.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Ik krijg altijd dipjes van alle koolhydraten, dus ook van bruin brood. Maar dat hoeft voor jou natuurlijk niet op te gaan. Zelf probeer ik vaak gemengde groente of yoghurt of kipfilet oid te eten in plaats van brood.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
![]()
Hoe gaat het hier? Ik mis veel te veel de laatste tijd, heb het een beetje druk.
voor iedereen die ze nodig heeft.
Lijstje van vandaag.
O1: 2 happen yoghurt, maar die was zo koud dat ik het niet snel genoeg naar binnen zou kunnen krijgen om de trein te halen![]()
O2: 2 boterhammen pindakaas
L: lunchsalade kip caesar van de AH, lekker!
T: appel, stuk chocola
T: popcorn
D: pizza
Het begon goed, zullen we maar zeggen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Met pindakaas, thee en goede tijdsplanning beginnen lijkt me al heel wat.
Ben niet voor niets zo dik geworden. En daarna opnieuw dik. En nog steeds
Sarabi, ik zie echt 0 groente! Dat mag niet hè!![]()
Volkorenbrood geeft mij geen dipIk merk echt verschil met meergranen of waldkorn.
En volkoren is nog cheap(er) ook."Why does being a librarian make her even hotter?"
Weet iemand iets tegen extreem droge handen? Insmeren helpt niet meer![]()
Vanavond maar heel dik smeren en dan handschoenen aan in bed ofzo."Why does being a librarian make her even hotter?"
Daarom ook iets meer fruitquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sarabi, ik zie echt 0 groente! Dat mag niet hè!
Maar geen groente komt omdat ik eigenlijk ook geen echte D had![]()
![]()
Oh, ik had daar ook zo'n last van! Dat het echt mega pijn deed en dat het soms ook een beetje opensprong ofzo? En ik smeerde gewoon keurig met handcrème!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:13 schreef Syrena het volgende:
Vanavond maar heel dik smeren en dan handschoenen aan in bed ofzo.
Geen tips hier, volgens mij is het over gegaan doordat mij handen minder koud/warm verschillen te verduren hadden. Dus buiten handschoenen aan!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Almond Oil daily hand&nail cream van de Body Shop. Ja ik ben verslingerd aan die winkel, maar die producten werken echt goed bij mij!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:13 schreef Syrena het volgende:
Vanavond maar heel dik smeren en dan handschoenen aan in bed ofzo.![]()
Ik had gisteren een halve kilo witlof op en vandaag een halve kilo broccoli![]()
Gisteren gesmoord in een beetje roomboter met zoetstof, op het eind een scheutje azijn en dan binden met allesbinder. Vijf aardappeldingetjes uit de oven & een valessje erbij.
En vandaag de broccoli met gebakken kipfilet en rijst (en een half bakje bruscettaroomkaas van de Duitse Lidl).
Toen ik nog thuis woonde vond ik groente goorOja, dinsdag na de avonddienst nog 200 gram snijbonen met spekjes gegeten.
Probeer eens lanette creme? Handschoenen kunnen wel helpen, doen ze vaak bij kindjes met eczeem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:13 schreef Syrena het volgende:
Vanavond maar heel dik smeren en dan handschoenen aan in bed ofzo.
Of een bezoek huisarts of dermatoloog! klinkt heftig syrena.![]()
Ik kan al niet zonder handschoenen idd. Ik las net ergens dik insmeren en dan latex handschoenen, maar dat stinkt zo naar condoom. Dus ik denk dat ik maar een paar katoenen sokken opoffer straks. Het srpingt inderdaad gewoon soms openquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik had daar ook zo'n last van! Dat het echt mega pijn deed en dat het soms ook een beetje opensprong ofzo? En ik smeerde gewoon keurig met handcrème!
Geen tips hier, volgens mij is het over gegaan doordat mij handen minder koud/warm verschillen te verduren hadden. Dus buiten handschoenen aan!
Latex zou ik niet doen! Dat poeder in die handschoenen zorgt er bij mij juist voor dat mijn handen indrogen (moet het ook doen, tegen zweethandjes) en dat ik overal wondjes krijg + branderige huid.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kan al niet zonder handschoenen idd. Ik las net ergens dik insmeren en dan latex handschoenen, maar dat stinkt zo naar condoom. Dus ik denk dat ik maar een paar katoenen sokken opoffer straks. Het srpingt inderdaad gewoon soms openOp maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Bij de DM verkopen ze een extreem vette handcreme waarvan ik de merknaam vergeten benHelpt echt heel erg goed, ook tegen exceem trouwens.
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
DM!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Bij de DM verkopen ze een extreem vette handcreme waarvan ik de merknaam vergeten benHelpt echt heel erg goed, ook tegen exceem trouwens.
Zal er eens naar vragen.
Ik heb niet eens afgewassen vandaag ofzo. En op het werk bij het naar de wc gaan alleen mijn palmen gewassen. Meh. Mijn opa sleepte ook altijd met doosjes Atrix rond."Why does being a librarian make her even hotter?"
MevrouwPuff, kun je kwark of griekse yoghurt meenemen? Pindakaas op brood inderdaad, of kipfilet bijvoorbeeld (eventueel met wat komkommer/tomaat). Misschien kun je een gekookt eitje meenemen? Of je kunt een simpele salade maken met wat noten. Of gewoon een handje nootjes.
Zelf kan ik geen handje nootjes nemen, maar misschien jij wel.
Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Jemig, Hans van Mierlo overleden..
Nee, nootjes vind ik veel te riskant! Die gaan geheid op vrees ik. Jammer, want het is nuttig voedsel.
Een eigen koelkast hebben we niet, dus salade of yoghurt lukt niet/past niet in mn budget.
Blijkbaar heb ik dus niet alles over voor een toonbaar lijf, maar ik hoop dat het ook wel effect heeft hoe ik t nu doe.![]()
Ik heb van die speciale katoenen handschoenen uit de VSquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Latex zou ik niet doen! Dat poeder in die handschoenen zorgt er bij mij juist voor dat mijn handen indrogen (moet het ook doen, tegen zweethandjes) en dat ik overal wondjes krijg + branderige huid.
makkelijk.
sarabi, je moet echt beter gaan plannen![]()
![]()
Ja, ik weet hetquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
sarabi, je moet echt beter gaan plannen
Daar heb ik echt nog nooit last van gehad (komt misschien ook omdat ik nooit een sociaal leven had)![]()
Ja, ik ben best een beetje ondersteboven. Hij heeft mij D66'er gemaakt...quote:Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Helluw! Terug van Zumba, voor het eerst met mn rinkeldinges en hij bleef goed zittenMission completed!
En nu heb ikthee
!!
Oh en CFert, hopelijk is er niks aan het handje!
Ik heb trouwens geen hele outfit hoor! Alleen zo'n rinkelend heupsjaaltje! Ik plak wel een plaatje in een spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Als ik het doe doe ik het goed he!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef Sarabi het volgende:
Hey Scarabella
Je hebt wel meteen een mooie uitgezocht Maria!
Dit was wel de duidelijkste webshop! En ik hou van blaadjes
![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Ja, kloptquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als ik het doe doe ik het goed he!Dit was wel de duidelijkste webshop! En ik hou van blaadjes
![]()
Dit is ook de enige webshop waarbij ik durf te bestellen
En je doet het zeker goed![]()
![]()
Ik ken die herberg, en volgens mij komt het inderdaad daar vandaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Learning all the time, eh! </Benny Hill>
Wat grappig! Suddenly it aaall makes sense! Toch kon ik er zelf niet zo opkomen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!![]()
Mooi rinkeldingetje Maria! Leuk, dat hupst vast extra goed in zo;n rokje![]()
Ik had het zwaar tijdens mijn 2e uur spinning! Had supererge dorst, ontzettend warm en elke keer als ik op mijn horloge keek, was mijn hartslag boven de 160 en ook regelmatig boven de 170, ook als ik redelijk weinig weerstand erop hadMaar kheb het overleefd
![]()
![]()
En een vacature gevonden, van t zelfde werk dat een ex studiegenootje (en vriendin) van mij ook doet. Is MBO4/HBO niveau, dus misschien daar meer kans? Kan ik in ieder geval ervaring opdoen met de doelgroep
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
Sarabi: graaaazie!
Ewelina: ik had er nooit bij stil gestaan dat het een oorsprong heeft, ik vond het altijd al zo'n absurde-doch-toffe uitspraak!![]()
Kuikentje: tenk yoo! Het djingelde wel fijn jaKick ass spinner jij! 2 uur
En yay, een nieuwe vacature! Misschien wat beneden niveau (mogen ze je dan wel aannemen? Ik weet niet wat daar de regels voor zijn), maar een goeie manier om ervaring op te doen ja!
![]()
Und jetzt: schlaf'n geh'n!![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Ik heb gebeld met exact die vraag (en nog een specifiekere omschrijving van de functie) en het was geen probleemquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sarabi: graaaazie!
Ewelina: ik had er nooit bij stil gestaan dat het een oorsprong heeft, ik vond het altijd al zo'n absurde-doch-toffe uitspraak!![]()
Kuikentje: tenk yoo! Het djingelde wel fijn jaKick ass spinner jij! 2 uur
En yay, een nieuwe vacature! Misschien wat beneden niveau (mogen ze je dan wel aannemen? Ik weet niet wat daar de regels voor zijn), maar een goeie manier om ervaring op te doen ja!
![]()
Und jetzt: schlaf'n geh'n!![]()
![]()
Welterusten, ik ga mijn was ophangen en dan ook slapen!
TVP, ben nog niet bijgelezen.
En verliefd op een veel te klein en onpraktisch en veel te duur huis. Maar wel verliefd."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Linkje?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:33 schreef Merel het volgende:
TVP, ben nog niet bijgelezen.
En verliefd op een veel te klein en onpraktisch en veel te duur huis. Maar wel verliefd.
crap in = crap out![]()
Linkjes gePMdNu bedtijd!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Niets wat ik op forum kwijt kan, maar heb het stervensdruk en kon dat precies bolwerken, opeens hebben anderen me even heel hard nodig.crap in = crap out![]()
PM staat open en NEE is een optie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:11 schreef loveli het volgende:
Niets wat ik op forum kwijt kan, maar heb het stervensdruk en kon dat precies bolwerken, opeens hebben anderen me even heel hard nodig.![]()
![]()
Whehehhe. In die volgorde??quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:34 schreef loveli het volgende:
Ik ben zo blij met Co en strijkvrije blouses![]()
![]()
![]()
Heavy part achter de rug. Nu ff snel een tasje klaarzetten voor als het morgen uitloopt en ik een hotel moet opsnorren.crap in = crap out![]()
Mogge! Ik ga fietsen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
MOge Sigme,fiets ze!
Vandaag computerwerk bah..Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Goeiemorgen.
Laatste (en drukste) dag van de week alweer. Ik ben wel blij dat ik alle lastige klassen op één dag heb. Maar ik voel me goed en energiek en ik zie er niet tegenop. Er moet weer op de computer gewerkt worden en er zullen ongetwijfeld koppen gaan rollen. Vorige week merkte een leerling op dat ik slap was en wat meer zelfvertrouwen moet hebben en hoewel ik hoorde dat hij dat tegen alle docenten zegt, heeft hij wel een punt. Dus ik zal hem vandaag eens wat harder aanpakken en als 'ie protesteert dan zeg ik: hey, maar jij wilde toch dat ik strenger optrad?
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Goedemorgen!
Loveli! Succes(ik moest even hard nadenken over die Tx PF
)
Viking, jij ook veel succes! Als ik dat zo lees, gaat het helemaal goed komen vandaag!Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Mogguh! Ik heb een ik-weet-niet-wat-ik-aan-moet-dag.
PF, is het nog gelukt met de panty's?
En hoe gaat het nu met Rituals?"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Klinkt niet goed loveli, succes vandaag!
Hoe gaat ie nu met je Rituals?
Mogge!
Viking, heel goed.
Wees maar een strenge juf!
Straks is er een CI operatie btw, ik ga zeker kijken!
Vanochtend heb ik voor het eerst sinds lange tijd ontbeten met pindakaas. Daar word ik toch niet zo gelukkig van als chocola. Al heb ik daar toch andere middelen voor, dus het moet niet van de choco afhangen.![]()
Way to go Vik!!
Loveli, hoewel ik niet weet hoe of wat, toch sterkte gewenst.
Ms.Puff, ik ben ook een vaste KNO-klant en het lijkt me best interessant om het eens vanaf jouw kant te zien!!
Snel tandenpoetsen en naar werk!
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Met mij gaat het redelijk. Heb vannacht gedroomd over zijn broer + zusjes die zeiden dat ze het zo rot voor me vonden![]()
. Ik ga dadelijk gewoon naar mijn hoorcolleges en daarna heb ik een verplicht practicum. Dan ben ik rond 2 uur klaar. Misschien dat ik daarna even naar de stad ga voor die wandelschoenen. Het liefste zou ik nog steeds de hele dag in bed willen liggen, maar ergens vind ik ook wel fijn om even met iets heel anders bezig te zijn. Hopelijk pakt het goed uit
.
Hoe is het met jou Chico? En Merel?Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Ik pas weer mijn beproefde methode toe: kop in het zand, niet nadenken en niet voelen, doordenderen en dan vanzelf wel zien wanneer ik tegen een muur opknal. Komt wel goed
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:21 schreef Merel het volgende:
Ik pas weer mijn beproefde methode toe: kop in het zand, niet nadenken en niet voelen, doordenderen en dan vanzelf wel zien wanneer ik tegen een muur opknal. Komt wel goedAls je het toch een keer kwijt wil allemaal, dan kun je altijd PM-en! Dit klinkt namelijk als een fijne oplossing voor nu, maar niet voor altijd.
Ik ben nu weg, naar college. Tot vanmiddag!Your body. Your soul. Your rituals.![]()
het zonnetje schijnt, ik heb m'n ontbijt op en ik ga eens knallen in de bibliotheek!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Hmm, misschien is dat wel beter dan jezelf kapot piekeren, analyseren en afzonderen, wat ik wrs zou doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:21 schreef Merel het volgende:
Ik pas weer mijn beproefde methode toe: kop in het zand, niet nadenken en niet voelen, doordenderen en dan vanzelf wel zien wanneer ik tegen een muur opknal. Komt wel goed![]()
![]()
Goedemorgen en maar gelijk een![]()
voor een ieder die het nodig heeft!
*au* hoofdpijn en misselijk van de koppijn, maar ik heb les. (over een half uur, dus dat red ik nooit!)
*kruipt met pijnstillers terug in bed*I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
Goedemorgen! Ik heb om 10 uur een gesprek met m'n scriptiebegeleider, dus ik kon lekker even uitslapen.
Beterschap, Cali!Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Morgen.
Pff, wat een ellende hier.![]()
Dat iedereen maar een fijnere dag mag hebben dan gisteren.
En beterschap voor de ziekelingen.
Voor de vrolijke noot: ik kan inmiddels weer naar rechts kijken en zelfs mijn hoofd alweer een cm naar links bewegen.![]()
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: mineola
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosvruchten en frambozen
D: onbekend groentewrap met salsa en creme fraiche
T: handje nootjes
Planning voor vandaag:
T: kliekje wrapvulling
D: onbekend![]()
*spuit 11 alarm - ik reageer tijdens bijlezen*quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik krijg altijd dipjes van alle koolhydraten, dus ook van bruin brood. Maar dat hoeft voor jou natuurlijk niet op te gaan. Zelf probeer ik vaak gemengde groente of yoghurt of kipfilet oid te eten in plaats van brood.
ik heb een hele gevoelige bloedsuiker, maar van brood (volkoren) heb ik absoluut geen last... ik moet er niet aan denken om zonder brood te moeten
Kwak![]()
oei... ik heb echt een hékel aan dat soort hippe remixenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:57 schreef Chicolate het volgende:
Als ik nog zou hardlopen/fietsen, dan zou ik het hierop doen:
(volume wel wat harder zetten, kwaliteit hier is slechter dan op grooveshark.com)
net niet goed genoeg om goeie dance te zijn, en te verragd om nog zo mooi te zijn als het originele stuk
![]()
maar goed, smaken verschillen he?
Kwak![]()
@ merel. Ja heb die dunne panty maar aangedaan. . Jurkje was best wel groot die ik besteld heb van de wehkamp![]()
![]()
hoi. ik vraag me af of ik dat verslapen ooit nog af kan leren voor augustus (als ik een andere baan heb met een klas kinderen die zitten te wachten dan lukt het namelijk wel... net als nu als ik een duidelijke afspraak heb staan...)Kwak![]()
Zo zie je maar hoe persoonlijk het is. Niet ieder lijf reageert precies hetzelfdequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
*spuit 11 alarm - ik reageer tijdens bijlezen*
ik heb een hele gevoelige bloedsuiker, maar van brood (volkoren) heb ik absoluut geen last... ik moet er niet aan denken om zonder brood te moeten
Ik heb alleen last als ik 's morgens vroeg brood eet, overdag trek ik het prima
![]()
![]()
Dat is min of meer inherent aan een promotie-baan, vrees ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:45 schreef kwakz0r het volgende:
hoi. ik vraag me af of ik dat verslapen ooit nog af kan leren voor augustus (als ik een andere baan heb met een klas kinderen die zitten te wachten dan lukt het namelijk wel... net als nu als ik een duidelijke afspraak heb staan...)
![]()
![]()
Dan hou je zeker ook niet van The Young Messiah, van Handel, door iemand anders wiens naam ik even kwijt ben..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oei... ik heb echt een hékel aan dat soort hippe remixennet niet goed genoeg om goeie dance te zijn, en te verragd om nog zo mooi te zijn als het originele stuk
![]()
maar goed, smaken verschillen he?
.
Vroeger stonden mijn zus en ik (toen we 6 en 4 waren) daar op te dansen, dat was gewoon onze popmuziek! Maar ik nam dan ook de MP mee naar school toen ik mijn favo muziek mocht laten luisteren![]()
oh en goedemorgen!![]()
dát is zo fout dat ik er wel weer om kan lachenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dan hou je zeker ook niet van The Young Messiah, van Handel, door iemand anders wiens naam ik even kwijt ben...
Vroeger stonden mijn zus en ik (toen we 6 en 4 waren) daar op te dansen, dat was gewoon onze popmuziek! Maar ik nam dan ook de MP mee naar school toen ik mijn favo muziek mocht laten luisteren![]()
oh en goedemorgen!
Kwak![]()
Oh en nog beterschapjes voor Cali! Enall around.
Ik ben trouwens blij, want zondagochtend stap ik in het vliegtuig naar Andalusie en daar is het al bijna 20 graden!. Ik heb er zo veel zin in: autootje gehuurd, lekker beetje rondcrossen, mooie steden bezoeken en aangenaam weer
.
Alleen heb ik echt geen idee meer wat een mens aantrekt bij 15-20 graden en ik ben bang dat mijn zomerkleren me niet meer passen.![]()
Ik beloof dat ik op de terugweg mijn uiterste best zal doen de lente mee te lokken naar Nederland!![]()
laagjes!! hemdjes voor als je windstil in de zon zit, vestjes voor eroverheen, sjaaltje voor als t te kil is voor zonder jas maar te warm voor met jas, spijkerbroek is altijd ok, rokje met legging eronder en open schoenen, dat soort combinatiedingen (legging kan uit als t lekker weer is)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:39 schreef anna82 het volgende:
Oh en nog beterschapjes voor Cali! Enall around.
Ik ben trouwens blij, want zondagochtend stap ik in het vliegtuig naar Andalusie en daar is het al bijna 20 graden!. Ik heb er zo veel zin in: autootje gehuurd, lekker beetje rondcrossen, mooie steden bezoeken en aangenaam weer
.
Alleen heb ik echt geen idee meer wat een mens aantrekt bij 15-20 graden en ik ben bang dat mijn zomerkleren me niet meer passen.![]()
Ik beloof dat ik op de terugweg mijn uiterste best zal doen de lente mee te lokken naar Nederland!
Kwak![]()
Yay ik leef weer! de hoofdpijn is gezakt van misselijkmakend naar oke en zeker draaglijken ik heb 2 lessen (ochtend en middag) dus zorg dat ik bij de middag gewoon weer aanwezig ben.
Verdervoor iedereen die dat gebruiken kan en
voor Anna want vakantie is relaxed!
Ik heb iets gemist, wat is er met je hoofd of nek?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Pff, wat een ellende hier.![]()
Dat iedereen maar een fijnere dag mag hebben dan gisteren.
En beterschap voor de ziekelingen.
Voor de vrolijke noot: ik kan inmiddels weer naar rechts kijken en zelfs mijn hoofd alweer een cm naar links bewegen.![]()
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
T: yoghurt met bosvruchten en frambozen
D: onbekend groentewrap met salsa en creme fraiche
Planning voor vandaag:
T: kliekje wrapvulling
D: onbekend
In ieder geval fijn dat je m weer wat kan bewegen --> ooohh wacht had jij niet een spiertje verrekt?I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
Planning voor vandaag
O: tosti met alleen oude kaas (dus niet echt een tosti)
L: 2 plakjes roggebrood en een mandarijn
D: ???
T: iets met wijn en stokbrood![]()
![]()
Waarom is dat geen tosti als het met oude kaas is?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Planning voor vandaag
O: tosti met alleen oude kaas (dus niet echt een tosti)
L: 2 plakjes roggebrood en een mandarijn
D: ???
T: iets met wijn en stokbrood
Tosti is toch eigenlijk ook altijd met iets van ham?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Waarom is dat geen tosti als het met oude kaas is?![]()
Ook een plan:
O: 2 crackers met jam en een pijnstiller
O2: 2 crackers met avocado, tomaat, ui en beetje light mayo
T: appel
L: 2 boterhammen pindakaas
T: krentebol
D: uiteten in A;dam ergensI'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
LOL, zeg maar gerust spier.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb iets gemist, wat is er met je hoofd of nek?
In ieder geval fijn dat je m weer wat kan bewegen --> ooohh wacht had jij niet een spiertje verrekt?![]()
Auwa tot onderin mijn rug en linkerarm.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb mijn nek verrekt vannacht toen ik wilde zien welke poes op bed lag.
Kraak en knars.
Het is nu eindelijk gelukt om mbv ibu's uit bed te komen.
Heb hoge koorts nu, dus het zal rap beter gaan.
Maar wel auw nog.![]()
Oh op die fiets. Nou ja, dat kan maar hoeft niet. Tis volgens mij ook zonder ham een tosti (afgeleid van toasted, dus zolang je het in een tosti ijzer doet is het een tosti>quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tosti is toch eigenlijk ook altijd met iets van ham?
![]()
Jeetje, zo rap is dat dus niet, das al 5 dagen geleden!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
LOL, zeg maar gerust spier.![]()
Auwa tot onderin mijn rug en linkerarm.
[..]
Sterkte ermee, hopelijk kan je morgen nog weer verder bewegen
Ik doe het in een broodroosterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Nou ja, dat kan maar hoeft niet. Tis volgens mij ook zonder ham een tosti (afgeleid van toasted, dus zolang je het in een tosti ijzer doet is het een tosti>![]()
Maar mijn tosti's zijn altijd zonder ham, vind ham echt niet lekker![]()
Natuurlijk, laagjes! Dank je voor de tips Kwak!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
laagjes!! hemdjes voor als je windstil in de zon zit, vestjes voor eroverheen, sjaaltje voor als t te kil is voor zonder jas maar te warm voor met jas, spijkerbroek is altijd ok, rokje met legging eronder en open schoenen, dat soort combinatiedingen (legging kan uit als t lekker weer is)
![]()
O hai
Ik ben er weer! Een week lang van hot naar her gerend; woensdag namelijk ook nog de verjaardag van mn mama (lekkere taart gehad, *burp*)
Nu heb ik lekker vrij, en vanaf morgen het rijk alleen dit weekend, dus ik ga even lekker wat dingetjes oppakken, en thuis klungelen
En netjes eten uiteraard![]()
![]()
Gesprek met m'n begeleider werkte zo motiverend, dat ik tegen alle planningen in tóch in de UB zit nu. Ik had natuurlijk geen lunch bij me, dus ik heb bij de Italiaanse broodjeszaak een lekker broodje met geitenkaas en honing gehaald voor straks. En hopelijk zijn m'n nieuwe brillen er vanmiddag!.
VMW, fijn dat het weer de goede kant op gaat!Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
nog even snel een lijstje voor ik achter de boeken duik:
-o twee boterhammen met fricandeau
-t boterham met fricandeau
-l twee boterhammen met ham, een groene paprika
-t twee boterhammen met kipfilet
-d lekkerbekje en rostirondjes (alles diepvries, uit de oven), komkommer, beetje kool wokken als experiment
-t twee mandarijntjes
-t twee volkorenbeschuiten met nutella
totaal 1700 kcal.Kwak![]()
Wat goed DaD!
En au VMW. Dat duurt best lang, voor even kijken waar de kat ligt ...
Tussenuur op de uni, verveel me en kan ook niet echt werken nu. Zou ik eigenlijk wel moeten doen, genoeg te doen, maar zit wat suffig achter mn laptop. Misschien dat ik zo maar eens naar de stad ga ofzo, even weg/eruit.
@Rituals: relativeren gaat beter nu, weet wel wat ik met mn artikel aanmoet, maar ben er nog steeds boos over. Maarja, nu niets meer aan te doen en ik wil ook geen gesprek met de docent, want iedere keer dat ik erover praat word ik weer boos.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Hoi LB![]()
Om nog even alle ellende tegen te gaan, wil ik nog even kwijt dat ik ZOOOO veel zin in mijn wintersport heb en dat ik van een vriendinnetje een supermooi snowboard mag overkopen, als de maat goed is voor mij
Cool Cali, wanneer ga je?
ChicoLeg het naast je neer, joh. In het grote geheel van je studie stelt het niets voor, een meningsverschil met een docent die je niet ligt.
![]()
lijstje:
O: yoghurt met bramen, frambozen en muesli
L: goed gevulde soep met beetje brood en knackebrod
T: mueslireep?
D: zelfgemaakte pizza met volkorenbodem, zelfgemaakte tomatensaus met parmaham, mozerella en rucola
T: wijntje of biertje in de stad!
Ik word blij van m'n lijstje!![]()
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Ik word ook blij van jouw lijstje Nyn!
En ik ga de 27e maart pas, nog even wachten dusI'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
Mooi lijstje joh!
Ik heb ook weer zin in yoghurt met fruit, maar de druiven en rood fruit etc. is zo duur op het moment..
Ik zit nu met 2 crackertjes met 1 eetlepel geraspte kaas en een beetje boter te kijken naar Bos...Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Bos zn vrouw zal gedacht hebben, wat de vriendin van Camiel kan, kan ik ook!
Cohen heb ik wel vertrouwen in, ook al ben ik geen PvdA stemmerVind t eerlijk gezegd jammerder dat Eurlings stopt dan Bos. Eurlings was wel een talent echt...
Kwak![]()
Ik vind het allebei waardeloos.. Net als dat ik Bos leuker vind dan Cohen. Heel de politiek kletst allerlei eindjes aan elkaar, maar bos was in ieder geval nog een beetje leuk om naar te kijken.. *Kimpossible is zeker geen PVDA-stemmer.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
Ik snap het wel hoor, zn jongste kind is nog een baby! Die andere twee heeft ie dus al nauwelijks zien opgroeien waarschijnlijk![]()
![]()
ja dat is ook zo. ik hoop echt dat Cohen sterk genoeg is als lijsttrekker om een goeie race tegen Wilders te kunnen voeren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, zn jongste kind is nog een baby! Die andere twee heeft ie dus al nauwelijks zien opgroeien waarschijnlijk
@kimpossible: ik ben niet zo negatief over de politiek als jij. eindjes aan elkaar praten is nu eenmaal waar de wereld op draait: compromis en overleg, debat en verzoening... ik vind t prima dat er bekwame mensen zijn die namens de rest van nederland enorm moeilijke vraagstukken proberen op te lossen en daarmee zo min mogelijk mensen te kwetsen.Kwak![]()
Eurlings was voor mijn gevoel nog absoluut niet aan de top van zijn politieke kunnenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
Cohen heb ik wel vertrouwen in, ook al ben ik geen PvdA stemmerVind t eerlijk gezegd jammerder dat Eurlings stopt dan Bos. Eurlings was wel een talent echt...
Echt jammer. Wouter Bos daarentegen...
![]()
![]()
Ik ben ook niet heel negatief hoor! Het algemene beeld is gewoon wel dat het veel kontengedraai en ontwijkingsgedrag is en op die manier eindjes aan elkaar willen praten.. Wil uiteraard niet zeggen dat ik niet vóór de politiek sta, ik heb veel respect voor de mensen die ons land op die manier besturen. Het enige wat mij niet zo aanstaat is dus dat geklets om de kern heen. But hey, dat is politiek en dat weten we allemaal
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Compromissen sluiten tussen de 16 miljoen Nederlanders is nou eenmaal niet zo makkelijk. Er moet altijd water bij de wijn. En dat geeft ook niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja dat is ook zo. ik hoop echt dat Cohen sterk genoeg is als lijsttrekker om een goeie race tegen Wilders te kunnen voeren.
@kimpossible: ik ben niet zo negatief over de politiek als jij. eindjes aan elkaar praten is nu eenmaal waar de wereld op draait: compromis en overleg, debat en verzoening... ik vind t prima dat er bekwame mensen zijn die namens de rest van nederland enorm moeilijke vraagstukken proberen op te lossen en daarmee zo min mogelijk mensen te kwetsen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: