Wat zit je nou te mopperen, jongquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:58 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Als ik een appel koop dan vermeld ik toch ook niet dat het bijvoorbeeld een Kanzi-appel betreft.
Wanneer duidelijk is wat je bedoelt dan interesseert het merk de meesten niet.
mij wel. ik vind het leuk om te weten dat mini blij wordt van haar starbucks cuppucino in de tram en dat ze dus naar een starbucks is geweest en geen koekjes of cakejes gekocht heeft.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:58 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Als ik een appel koop dan vermeld ik toch ook niet dat het bijvoorbeeld een Kanzi-appel betreft.
Wanneer duidelijk is wat je bedoelt dan interesseert het merk de meesten niet.
Dat kan prima hoor!! Gelukkig heeft niet iedereen daar last van!! Ik ben er best gevoelig voor, maar ik denk dat het voor de meeste mensen een prima tussendoortje is!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:23 schreef Syrena het volgende:
Ik ga nu een Elstar eten![]()
Co, ik heb daar geen last van? Of denk ik dat maar?
Toch heel lief bedoeld maar jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:54 schreef Kimpossible het volgende:
Rituals veel sterkte!
Ik heb een frikandelbroodje gegeten, want die had mijn lief meegenomen (lekker he, schatje, speciaal voor jou *glunder*)![]()
Jawel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Meneer is geen bierliefhebber?
Bier is bier.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Jawel.
Lindeboom en Oranjeboom vind ik minder want daar heb je de dag erna last van.
De rest vind ik allemaal oké.
Ik heb dan ook liever een Elstar en Granny smith dan een Jonagoldquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Jawel.
Ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Toch heel lief bedoeld maar ja
Moet toegeven... ik stop mijn lief ook graag vol met lekkersI'm a feeder
Ben jij een kloon van Mo??quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:31 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen diarree of geen diarree dan is de keuze snel gemaakt.
Echt?? Hahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:31 schreef conleche het volgende:
Over starbucks gesproken. Ik kreeg op het vliegveld van Cairo m'n Egyptische geld maar niet op en toen heb ik net zolang toppings besteld op m'n koffie dat het op was. Best vies.
quote:
Ik zei alleen dat merken mij niet interesseren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mij wel. ik vind het leuk om te weten dat mini blij wordt van haar starbucks cuppucino in de tram en dat ze dus naar een starbucks is geweest en geen koekjes of cakejes gekocht heeft.
anders kom je even niet 5 minuten na je binnenkomst in een topic allemaal leuke mensen afkraken![]()
I'm on a roll... and very chagerijnig
Ieuwquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:31 schreef conleche het volgende:
Over starbucks gesproken. Ik kreeg op het vliegveld van Cairo m'n Egyptische geld maar niet op en toen heb ik net zolang toppings besteld op m'n koffie dat het op was. Best vies.
Oh. Op die fiets. Want bomen en dus Flora??quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Jawel.
Hard gekookt eitje, kan wel een paar uur buiten de koelkast...quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:34 schreef Syrena het volgende:
Ik moet dus een tussendoortje hebben voor 's morgens dat geen brood is en langzame koolhydraten heeft. En niet stinkt of in de koelkast hoeft
Darmflora?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh. Op die fiets. Want bomen en dus Flora??
Dat stinkt echt erger dan wat ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hard gekookt eitje, kan wel een paar uur buiten de koelkast...
Ga ik eens proberen. Ik ben alleen tijdens de vorige hardgekookte eitjes periode heel misselijk geweest steeds, en dat weet ik aan de eitjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hard gekookt eitje, kan wel een paar uur buiten de koelkast...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |