Kan ik me voorstellen! Als je zoveel thee drinkt, scheelt het natuurlijk behoorlijk dat je er nu geen suiker meer in doet. Goed zo! Ik zou ook eens wat meer moeten afwisselen qua smaken, ik drink (bijna) altijd rooibos-honingquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:36 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik allemaal zoetige thee ga drinken, ik de gewone thee nog steeds niet zonder suiker weg krijg.
Op stage (4 dagen in de week) drink ik in m'n uppie twee grote thermoskannen Earl Grey. Op werk (1 dag) de hele dag door standaard English Blend. En thuis hebben we wisselend English Tea (Marks & Spencer), Scottish Tea en orkshire Tea. Dat zijn dus meer de Engelse/zwate theesoorten.
Allemaal vrij bittere thee-soorten. De Earl Grey is de zachtste van het stel, danzij de.... ehh... iets olie-achtigs wat er in verwerkt zit. Gaat prima tot nu toe.
Ik zit nu op 10 a 12 koppen per dag. Dat tikt wel aan ja. Het ging eerder ook best wel hard met de suiker in huis.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen! Als je zoveel thee drinkt, scheelt het natuurlijk behoorlijk dat je er nu geen suiker meer in doet. Goed zo! Ik zou ook eens wat meer moeten afwisselen qua smaken, ik drink (bijna) altijd rooibos-honing.
Nu ben ik echt weg.
Ik heb mijn doel al behaald.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst je doel halen he, dan pas trouwen.
Die weet dan ook niet alles te vinden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden op Google Maps...
Nee hoor, jij was een van de eersten inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:49 schreef conleche het volgende:
Ik begin te twijfelen, maar ik had toch ooit al gesponsord calimero? Of was dat wat anders?
Dat is driehonderd tot driehonderdzestig milligram cafeïne.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:49 schreef Mini_rulez het volgende:
10 tot 12 koppen thee, da's nog best veel cafeïne, of niet?
Eh, ik reken in koppen koffie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:51 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Dat is driehonderd tot driehonderdzestig milligram cafeïne.
In een kop koffie zit vijfenzeventig milligram cafeïne.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Eh, ik reken in koppen koffie.Maar thee bevat ongeveer een half keer zoveel als koffie, toch?
Je lichaam is al die vitamientjes gewoon niet meer gewend!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef neen het volgende:
Hoi.
Ik voel me niet zo goedondanks dat ik fruit heb gegeten. Een kiwi, een appel en een sinaasappel.
Logisch. Je tekorten zijn aan het vechten waar de vitamines naartoe mogen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef neen het volgende:
Hoi.
Ik voel me niet zo goedondanks dat ik fruit heb gegeten. Een kiwi, een appel en een sinaasappel.
Dan krijg je wel zoet mannensap.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef neen het volgende:
Hoi.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:22 schreef neen het volgende:
Echt een sukkel ben ik ook, en de volgende keer is het na 2x aandringen toch weer hetzelfde
quote:
Drie zoetjes?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:29 schreef Syrena het volgende:
75 mg caffeine? Dan kan ik dus nog wel een kopje Senseo nemen. Ik heb nu Vienna-pads, en daar doe ik dan flink veel melk bij en drie zoetjes.
Vanavond vast genoeg energie om goed te stoffen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:49 schreef Rituals het volgende:
En dan nog even rotnieuwsOoooh RitualsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Wat naar voor jullie!
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Dat is moeilijk wanneer deze gesloten is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, een nieuw topic. Ik begreep al niet waarom er niet meer in het oude werd gepost.
Aaahh, wat irritant, zegquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Oooh ik ben zo verkouden. Waarschijnlijk omdat mijn verwarming het weer niet doet. Bleuh. En ik eet ook ruk. Heb nu alleen nog maar een kom havermout met banaan op. Zometeen op cs wel even fruit oid halen.
Dieet, dieet... Ik doe juist erg m'n best om flink te eten, en dan vooral gezond spul. En ik probeer me er altijd van bewust te zijn dat eten leuk moet blijven (ben dol op koken). Ik sport wel behoorlijk regelmatig en ik ben 17 kilo afgevallen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:20 schreef Bardoes het volgende:
Is iedereen van de mensen die hier post met een dieet bezig?
Ik vind het heel knap dat je ondanks de frustratie zo goed eet!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef kwakz0r het volgende:
lijst
o- volkorenboterham met ham
t- 2 volkoren boterhammen met ham
l- 2 volkoren boterhammmen met kipfilet
t- een grote paprika (160 gram) en een mini komkommertje (60 gram)
t- een mandarijntje
d- pasta met bolognesesaus
t- een mandarijntje
kcal: 1540
kan nog wel wat bij, misschien vanavond een toetje ofzo
en verder ben ik gefrustreerd want ik doe vanalles maar niet wat ik moet doen...
in de UB zitten helpt, dan heb ik al moeite met uberhaupt eten, omdat ik geen zin heb om mn laptop heen en weer te slepen. en druk bezig dus dan vergeet ik de tijd enzo... moet deze dagen mn best doen om richting de 1700 te eten. En 's ochtends moet ik me even de keuekn in slepen om netjes lunch enzo te maken...quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap dat je ondanks de frustratie zo goed eet!
Ik hoop dat de motivatie snel terugkeert.
Noem het toch gewoon cappuccino vrouwmensch.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Extra T: Starbucks-cappuccino.Ik heb zelfs een volle beker gekregen dit keer.
Dat is niet hetzelfde.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:50 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Noem het toch gewoon cappuccino vrouwmensch.
Als ik een appel koop dan vermeld ik toch ook niet dat het bijvoorbeeld een Kanzi-appel betreft.quote:
Meneer is geen bierliefhebber?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:58 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Als ik een appel koop dan vermeld ik toch ook niet dat het bijvoorbeeld een Kanzi-appel betreft.
Wanneer duidelijk is wat je bedoelt dan interesseert het merk de meesten niet.
Wat zit je nou te mopperen, jongquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:58 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Als ik een appel koop dan vermeld ik toch ook niet dat het bijvoorbeeld een Kanzi-appel betreft.
mij wel. ik vind het leuk om te weten dat mini blij wordt van haar starbucks cuppucino in de tram en dat ze dus naar een starbucks is geweest en geen koekjes of cakejes gekocht heeft.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:58 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor!! Gelukkig heeft niet iedereen daar last van!! Ik ben er best gevoelig voor, maar ik denk dat het voor de meeste mensen een prima tussendoortje is!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:23 schreef Syrena het volgende:
Ik ga nu een Elstar eten![]()
Co, ik heb daar geen last van? Of denk ik dat maar?
Toch heel lief bedoeld maar jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:54 schreef Kimpossible het volgende:
Rituals veel sterkte!
Ik heb een frikandelbroodje gegeten, want die had mijn lief meegenomen (lekker he, schatje, speciaal voor jou *glunder*)![]()
Jawel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Meneer is geen bierliefhebber?
Bier is bier.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Jawel.
Lindeboom en Oranjeboom vind ik minder want daar heb je de dag erna last van.
De rest vind ik allemaal oké.
Ik heb dan ook liever een Elstar en Granny smith dan een Jonagoldquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Jawel.
Ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Toch heel lief bedoeld maar ja
Moet toegeven... ik stop mijn lief ook graag vol met lekkersI'm a feeder
Ben jij een kloon van Mo??quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:31 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen diarree of geen diarree dan is de keuze snel gemaakt.
Echt?? Hahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:31 schreef conleche het volgende:
Over starbucks gesproken. Ik kreeg op het vliegveld van Cairo m'n Egyptische geld maar niet op en toen heb ik net zolang toppings besteld op m'n koffie dat het op was. Best vies.
quote:
Ik zei alleen dat merken mij niet interesseren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mij wel. ik vind het leuk om te weten dat mini blij wordt van haar starbucks cuppucino in de tram en dat ze dus naar een starbucks is geweest en geen koekjes of cakejes gekocht heeft.
anders kom je even niet 5 minuten na je binnenkomst in een topic allemaal leuke mensen afkraken![]()
I'm on a roll... and very chagerijnig
Ieuwquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:31 schreef conleche het volgende:
Over starbucks gesproken. Ik kreeg op het vliegveld van Cairo m'n Egyptische geld maar niet op en toen heb ik net zolang toppings besteld op m'n koffie dat het op was. Best vies.
Oh. Op die fiets. Want bomen en dus Flora??quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Jawel.
Hard gekookt eitje, kan wel een paar uur buiten de koelkast...quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:34 schreef Syrena het volgende:
Ik moet dus een tussendoortje hebben voor 's morgens dat geen brood is en langzame koolhydraten heeft. En niet stinkt of in de koelkast hoeft
Darmflora?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh. Op die fiets. Want bomen en dus Flora??
Dat stinkt echt erger dan wat ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hard gekookt eitje, kan wel een paar uur buiten de koelkast...
Ga ik eens proberen. Ik ben alleen tijdens de vorige hardgekookte eitjes periode heel misselijk geweest steeds, en dat weet ik aan de eitjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Meer vanwege het feit dat mijn stoelgang de dag erna niet normaal is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh. Op die fiets. Want bomen en dus Flora??
Inclusief een flinke klodder mayonaise?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Er kwam slagroom bij kijken en chocolade in de koffie en witte chocolade óp de koffie en caramel en nog iets slierterigs en dat alles in de maxivorm. Mierzoet en eigenlijk was de koffie niet meer detecteerbaar. Dat was mijn eerste en tot dusver enige kennismaking met Starbucks, dus geen idee hoe ik de gewone espresso vind.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
IeuwMaar ik ben een zeikerd; zuivel in m'n koffie vind ik goor, tenzij het slagroom is i.c.m. alcohol
Het jammere bij starbucks vind ik dat hun zwarte-koffievarianten en espressootjes enzo echt middelmatig zijn.
Nee, alleen een beetje zoutquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:38 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Inclusief een flinke klodder mayonaise?
Hmmmquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat stinkt echt erger dan wat ookAmandelen/hazelnoten?
nuut, je zeiquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef Bardoes het volgende:
[..]
[..]
Ik zei alleen dat merken mij niet interesseren.
Maar om met de tijd mee te gaan ga ik mij nu wagen aan een mok chocolademelk van Chocomel.
quote:Noem het toch gewoon cappuccino vrouwmensch.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:40 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel me niet zo vrolijk, dus chocolade en nu ben ik misselijk. Gelukkig moet ik over 5 minuten naar mn werk, kan ik daar iedereen blij maken met mn wallen en vermoeidheid. Laat ook alles uit mn handen vallen. Vandaag mag snel voorbij zijn als het aan mij ligt.
Ik heb nooit een fout vakantievriendje gehad, wel eentje die graag mijn vriendje wilde zijn. Ik was 13 ofzo en durde die jongen niet te zeggen dat ie me met rust moest laten. Dus ik durfde de camping niet meer over en bleef de hele dag in de tent zitten ipv buiten te gaan zitten, daar kon ik me verstoppen. Die jongen zat ook de hele tijd op te scheppen met bloederige verhalen. Uiteindelijk heeft mn vader het voor me opgelost door die jongen te vertellen dat ik hem níet zag zitten, en dat ie mij met rust moest laten.
[..]
Ooooh Rituals! Wat naar voor jullie!
.
Chico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel je niet vrolijk door alle stress? Succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Geez, wat word jij ineens een tuttebelquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow en we hebben 2 uur gewandeld en 20 min. gefietst en bij de Action geweest, heb de rode ligbed, past mooi bij de bikini die ik wil hebben. Laat de zomer maar komen
jeeeeeej nou is mn dag weer goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Ik bedoelde het maar zei het niet letterlijk.
Jij wint.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jeeeeeej nou is mn dag weer goed![]()
www.ishetalvrijdag.nl ?
Ik snapte het grapje niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Dat zal het zijn.Whehehhe.
Bardoes is niet zo van de ironie geloof ik.
Leuk! Wat is de bestemming dit keer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pfff, morgen begint mijn werkweek weerVr, za, zo,ma, di, wo,do.... en dan lekker naar een hotelletje met sauna, zwembad en fitness
Tuttebel?? Damn, wat ben je confronterendquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! Wat is de bestemming dit keer?
Ahw, vat het niet negatief op! Ik moet gewoon lachen omdat zo'n stoere als jij haar luchtbed uitzoekt bij haar bikiniquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tuttebel?? Damn, wat ben je confronterend
Strand Nulde dit keer,fietsen mee.... Alvast oefenenen als we bejaard zijn
Heul niet triest!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:20 schreef Phaidra het volgende:
Kennen jullie deze site al?
Hilarisch!! en ook wel triest ergens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |