Meer vanwege het feit dat mijn stoelgang de dag erna niet normaal is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh. Op die fiets. Want bomen en dus Flora??
Inclusief een flinke klodder mayonaise?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hard gekookt eitje, kan wel een paar uur buiten de koelkast...
Er kwam slagroom bij kijken en chocolade in de koffie en witte chocolade óp de koffie en caramel en nog iets slierterigs en dat alles in de maxivorm. Mierzoet en eigenlijk was de koffie niet meer detecteerbaar. Dat was mijn eerste en tot dusver enige kennismaking met Starbucks, dus geen idee hoe ik de gewone espresso vind.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
IeuwMaar ik ben een zeikerd; zuivel in m'n koffie vind ik goor, tenzij het slagroom is i.c.m. alcohol
Het jammere bij starbucks vind ik dat hun zwarte-koffievarianten en espressootjes enzo echt middelmatig zijn.
Nee, alleen een beetje zoutquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:38 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Inclusief een flinke klodder mayonaise?
Hmmmquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat stinkt echt erger dan wat ookAmandelen/hazelnoten?
nuut, je zeiquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef Bardoes het volgende:
[..]
[..]
Ik zei alleen dat merken mij niet interesseren.
Maar om met de tijd mee te gaan ga ik mij nu wagen aan een mok chocolademelk van Chocomel.
quote:Noem het toch gewoon cappuccino vrouwmensch.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:40 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel me niet zo vrolijk, dus chocolade en nu ben ik misselijk. Gelukkig moet ik over 5 minuten naar mn werk, kan ik daar iedereen blij maken met mn wallen en vermoeidheid. Laat ook alles uit mn handen vallen. Vandaag mag snel voorbij zijn als het aan mij ligt.
Ik heb nooit een fout vakantievriendje gehad, wel eentje die graag mijn vriendje wilde zijn. Ik was 13 ofzo en durde die jongen niet te zeggen dat ie me met rust moest laten. Dus ik durfde de camping niet meer over en bleef de hele dag in de tent zitten ipv buiten te gaan zitten, daar kon ik me verstoppen. Die jongen zat ook de hele tijd op te scheppen met bloederige verhalen. Uiteindelijk heeft mn vader het voor me opgelost door die jongen te vertellen dat ik hem níet zag zitten, en dat ie mij met rust moest laten.
[..]
Ooooh Rituals! Wat naar voor jullie!
.
Chico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel je niet vrolijk door alle stress? Succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Geez, wat word jij ineens een tuttebelquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow en we hebben 2 uur gewandeld en 20 min. gefietst en bij de Action geweest, heb de rode ligbed, past mooi bij de bikini die ik wil hebben. Laat de zomer maar komen
jeeeeeej nou is mn dag weer goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Ik bedoelde het maar zei het niet letterlijk.
Jij wint.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jeeeeeej nou is mn dag weer goed![]()
www.ishetalvrijdag.nl ?
Ik snapte het grapje niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Dat zal het zijn.Whehehhe.
Bardoes is niet zo van de ironie geloof ik.
Leuk! Wat is de bestemming dit keer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pfff, morgen begint mijn werkweek weerVr, za, zo,ma, di, wo,do.... en dan lekker naar een hotelletje met sauna, zwembad en fitness
Tuttebel?? Damn, wat ben je confronterendquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! Wat is de bestemming dit keer?
Ahw, vat het niet negatief op! Ik moet gewoon lachen omdat zo'n stoere als jij haar luchtbed uitzoekt bij haar bikiniquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tuttebel?? Damn, wat ben je confronterend
Strand Nulde dit keer,fietsen mee.... Alvast oefenenen als we bejaard zijn
Heul niet triest!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:20 schreef Phaidra het volgende:
Kennen jullie deze site al?
Hilarisch!! en ook wel triest ergens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |