abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:06:47 #101
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78989381
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:23 schreef _Calimero_ het volgende:
Jahoor, afwijzing 1 is binnen. Gebrek aan ervaring met gesprekstherapie. En dit was nog wel de enige vacature waar ze specifiek om basis*psychologen vroegen.

Wat kun je nou met een universitaire opleiding als ze overal jaren ervaring vragen, maar je nergens de kans krijgt die ervaring op te doen
die vraag houdt mij ook bezig. Bij elke vacature die ik vind vragen ze minstens 3 jaar werkervaring!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78989627
Mijn lijst voor vandaag (voor mijn gevoel een beetje veel, maar misschien is dat juist wel een normale hoeveelheid)

O: 2 geroosterde volkoren boterhammen
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen met 1 plakje oude kaas
D: kip tandoori met salade
T: 2 mandarijntjes
T: 100gr kipfilet
T: 2 plakjes roggebrood met in totaal 1 plakje oude kaas
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:12:28 #103
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78989644
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb geen wandelschoenen, ben ik nou raar?
Ik heb al dezelfde wandelschoenen sinds m'n 16e! Die hebben ondertussen heel wat van de wereld gezien...en ze doen het nog prima. Toch wil ik ooit eens van die lage wandelschoenen, die zijn veel makkelijker mee te nemen...

Ik heb mn wandelschoenen vooral in Zweden veel aangehad, heerlijk met de sneeuw!
pi_78989655
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh het is ook niet slecht natuurlijk! Maar het is wel beneden gemiddeld voor mij en da's nie leuk Ik ben alleen bang dat, kweenie, dat deze docenten gewoon strenger zijn, of dat mijn manier van schrijven hen niet aan staat of weet ik wat. En ik heb hoge eindcijfers nodig! Gaat verder tot nu toe ook wel goed maar niet uitblinkerig goed Nurk.

Maar dank je wel Je post beurt wel een beetje op!
Ik begrijp wel dat het dan tegenvalt. Heb je een nabespreking met je docenten? Als ik een 7 haalde voor een essay vroeg ik wat ik had moeten doen voor een 8 (hoger dan dat haalde ik nooit ). Zo krijg je een idee van de verwachtingen van een docent en kun je daar de volgende keer een beetje op inspelen. Kop op hoor!
pi_78989770
en nog even een lijstje:

O: 3 boterhammen pindakaas
T: -
L: afbakbroodje (wit met tomaat), 1 helft met ei, paprika, sla en komkommer en 1 helft met ossenworst en hetzelfde.
T: bakje yoghurt
T: kiwi
D: risotto met kip, spinazie en champingons (met dank aan MoBlo voor de inspiratie)
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:15:51 #106
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78989835
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Dag en nachtcreme met q10 bevalt mij erg goed, heb nu van de Aldi, de dag en nacht creme... voldoet prima, wat droog is wordt soepel en wat vettig is blijft nu mooi in conditie.
ik had de dagcreme van de etos met q10, en die vond ik heel fijn. Nu hebben ze hem veranderd, en smeert hij lang zo fijn niet meer. Wel ruikt hij naar de creme die m'n oma gebruikte, dus denk ik elke dag even terug aan oma.

Ik gebruik trouwens dagelijks een dagcreme, zonder wordt m'n gezicht echt heel vervelend droog..
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:16:40 #107
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78989885
Maria, maak je niet zo druk joh! Een 7 is hardstikke goed! Ik snap het heel goed hoor, ik baal ook altijd van dat soort cijfers..maar uiteindelijk komt alles echt op z'n pootjes terecht!
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:26:29 #108
236335 neen
schone schijn
pi_78990339
Net wat biertjescgehad, op de terugweg nog op mijn brk gegaan beste bult maarja, nu bezoek voorzien enfant teruglezen.
het lijkt niet wat het is
pi_78990340
Bij buikdansen waren onze rokken er eindelijk alleen had de leverancier uit Duitsland op eens besloten om de verschillende maten te veranderen in 'one size fits all'
Nou niet dus.....3 van de 10 meiden konden hem aan zonder muffineffect
Gelukkig gaan ze de rokken nu wel vermaken.

Topjes ook allemaal gepast, ze hadden een Sje om te passen.
Maar dat gaat een M voor mij worden.
Allemaal erg bloot dus moet daar maar aan denken als ik weer eens wil gaan snoepen in het weekend.
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:27:40 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78990383
Ik zit op youtube allemaal oude Kinderen voor Kinderen liedjes terug te kijken

Jeugdsentiment

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:29:23 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78990450

Anna: ik heb al feedback gehad, dat stond op mn papers geschreven! Vooral voor het vak van de 7.0 vind ik het alleen erg lastig, omdat de hele cursus draait rond één ingewikkeld, vrijwel ondefinieerbaar concept (cosmopolitanism) en ik heb het idee dat ik daar de 'kern' nog niet echt van door heb... *kop op doet* Oh en mooi lijstje!

Nynke: haha ja ik kan me goed druk maken om kleine dingen I guess Solly! Ik denk dat ik nu een soort 'wlaaaargh' had omdat het er meteen twee waren, gespreid kan ik gemiddeld wat lagere cijfers beter hebben
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78990539
Ik las net KNO Ik word helemaal simpel van mijn contstante loopneus en gesnotter. Heb ik van mijn oma, die had ook overal zakdoeken in alle tassen en was in paniek als ze buitenshuis was zonder (omdat onze neuzen altijd spontaan besluiten te gaan lopen, vooral bij van binnen naar buiten en andersom).

Ik wilde eigenlijk eens terug naar de HA ermee, maar ik lees net dit http://www.gezondvgz.nl/%(...)bc05-f9aa38a281a0%7D

*nog een zakdoek in d'r mouw stopt*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:31:57 #113
331 Merel
Be here now.
pi_78990572
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

Jeugdsentiment

Plagiaat door makers Kinderen voor kinderen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78992109
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:26 schreef neen het volgende:
Net wat biertjescgehad, op de terugweg nog op mijn brk gegaan beste bult maarja, nu bezoek voorzien enfant teruglezen.
Ja ik hoorde het op de bijna 3 minuten durende voicemail die je me (hopelijk per ongeluk) hebt achtergelaten
pi_78992228
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

Jeugdsentiment

Ik heb dat dus altijd heel stom gevonden, ik kon me nooit zo indentificeren met die kak kinderen. Ken alleen 'Op een onbewoond eiland' van mijn broertje en zusje nu.
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:00:13 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78992236
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:57 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ja ik hoorde het op de bijna 3 minuten durende voicemail die je me (hopelijk per ongeluk) hebt achtergelaten
.
Niet meer actief op Fok!
pi_78992576
quote:

[..]

Ah, neen is ook bekend met het fenomeen drunk dialing? Of eerder met het fenomeen willekeurige-nummers-bellen-bij-voorkeur-om-drie-uur-'s nachts?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78992728
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ah, neen is ook bekend met het fenomeen drunk dialing? Of eerder met het fenomeen willekeurige-nummers-bellen-bij-voorkeur-om-drie-uur-'s nachts?
Dat laatste gelukkig, drunk dialing had helemaal wat geweest. Nou word ik nogal vaak per ongeluk gebeld omdat iemand met z'n kont op een telefoon gaat zitten ofzo en mijn naam met een A begint
pi_78992891
quote:

[..]

.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:13:53 #120
236335 neen
schone schijn
pi_78992969
Gewoon gezellig
het lijkt niet wat het is
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:28:53 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78993752
quote:

[..]

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 10 maart 2010 @ 23:01:26 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78995379
Lief
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 10 maart 2010 @ 23:06:26 #123
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78995610
mehe! ik kon vanavond niet eens mn pannenkoeken op

verder heb ik een hele nuttige avond gehad, en ben ik helemaal positivo voor morgen -

gezeur in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  woensdag 10 maart 2010 @ 23:07:12 #124
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78995649
ik heb onder Aa in mn telefoon het nummer 000000 staan. . en nu ga ik slapen, dagdag!
Kwak
pi_78995759
Kwak Ik ben ervan overtuigd dat het nog wel komt. Kom op, je bent een geweldige meid, echt een catch

Neen
  woensdag 10 maart 2010 @ 23:13:44 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78995967
Kwak... damn, wat gun ik dat jou zeg!!!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78996130
Kwak ik vind je een lieverd en een mooie dame dus ik vind het in ieder geval niet terecht dat je zo over jezelf denkt. En je ben toch nog haske jong??
  woensdag 10 maart 2010 @ 23:22:52 #128
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78996381
ik ben 27... en eigenlijk wil ik gewoon rond mn dertigste wel kinderen...ik vind 35 zo oud om nog aan kinderen te beginnen. t kán wel, maar dat is niet wat ik wíl... maar ik heb nog nooit een serieuze lange relatie gehad en ik kom nou ook niet bepaald veel vrijgezelle leuke geschikte mannen tegen, en wat ik tegenkom is niet geinteresseerd in mij.

maar goed, t schijnt je te gebeuren als je het het minste verwacht...

ik moet er niet teveel over nadenken, maar ja, dat is de laatste tijd wat moeilijker voor me, loslaten en relativeren enzo... zonder chips en chocola om me af te leiden...
Kwak
pi_78996416
Kwak
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:17 schreef Rituals het volgende:
Nu we toch bezig zijn over prijzen, wat kosten wandelschoenen ongeveer? Ook zo'n 120 euro? Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Mijne waren aanbieding bij de ANWB, 20 euro. Maar die zijn dan alleen geschikt voor plat terrein, echt bergschoenen zit je al snel aan 200. Mijne zijn net veredelde sportschoenen, daar gebruik ik ze nu ook voor . Maar ik zou ook geen hoge willen, mijn enkels doen dan meteen pijn omdat ik altijd een beetje doorzak naar binnen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 10 maart 2010 @ 23:25:50 #130
331 Merel
Be here now.
pi_78996532
Oh Kwak, dat vind ik echt heel herkenbaar. Af en toe schiet al door m'n hoofd "als ik niet binnen een paar jaar een leuke vent heb dan doe ik het wel alleen". Terwijl het onzin is om zo ver vooruit te kijken, want je weet niet wat er in de tussentijd allemaal nog gaat gebeuren. Wie weet loop je morgen de man van je dromen tegen het lijf. Misschien ook niet. Maar je hebt nog even voordat je een oud vrouwtje zonder katten wordt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? woensdag 10 maart 2010 @ 23:28:05 #131
70532 loveli
N
pi_78996623
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Welke sportvelden? (ja ik zou het serieus overwegen. Al weet ik niet of mn medeloper er ook zo over denkt).
De vierdaagsecamping was in mijn tijd op sportvelden. Een gulden of 7 per dag geloof ik. En een 'blarenpas' lostte een tientje, daarmee mocht je de hele vierdaagse in de bus van en naar de camping. Geloof dat dat bij de Dukenburg was ofzo. Geen idee eigenlijk. Weet alleen dat we te laat gingen slapen, want ik heb nog wekkers van de 50 km lopers gehoord, toen besloten we dat het bedtijd was.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 10 maart 2010 @ 23:30:40 #132
70532 loveli
N
pi_78996728
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:17 schreef Rituals het volgende:
Nu we toch bezig zijn over prijzen, wat kosten wandelschoenen ongeveer? Ook zo'n 120 euro? Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Mijn laatste Asics waren een euro of 50 bij de Makro. M'n eerste 229 paar was gulden en daarop heb ik de Nijmeegse gelopen. Op dag 1 zei een wijsneus tegen me: jouw schoenen zijn nog nieuw, jij gaat 'em niet uitlopen (de 30).
Samen met m'n zus gelopen dat jaar, we deden elke dag een sprintje naar de bus, wie het eerste bij de halte was was. Viel wel mee met de blaren.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 10 maart 2010 @ 23:36:23 #133
70532 loveli
N
pi_78996972
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:33 schreef anna82 het volgende:
En je moet natuurlijk een afritsbroek! Je bent geen echte wandelaar zonder afritsbroek Op dag vier ben je toch al alle schaamte voorbij
Die bestonden in mijn tijd nog heul niet
crap in = crap out
pi_78997559
Bah, ben in slaap gevallen! niet meer op de bank studeren
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:31 schreef Syrena het volgende:
Ik las net KNO Ik word helemaal simpel van mijn contstante loopneus en gesnotter...
Best goede gok lijkt me. Ben je allergisch?
Loopneus lijkt misschien een simpele klacht, maar het is goed vervelend.
Er komen er zat bij de kno ervoor!
  woensdag 10 maart 2010 @ 23:58:19 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78997562
Afritsbroek... Wielrennersbroek onder een lange broek rules
  donderdag 11 maart 2010 @ 00:01:08 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78997629
00.00, gewoon om dat het kan...

Oja, heb nog 4 toastjes, 1 ei, 3 augurken met achterham en 2 toastjes met philadelphia gehad
  donderdag 11 maart 2010 @ 00:01:19 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78997631
Kut
pi_78997726
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Kut
!
  Vis een optie? donderdag 11 maart 2010 @ 00:16:30 #139
70532 loveli
N
pi_78998073
Ok, de vakantievergissing.

Op weg naar de douches waren er 2 routes mogelijk, eentje langs een stel vette Duitsers die opmerkingen riepen naar alle vrouwen die langs liepen. Opmerkingen die het jonge kipje dat ik in die tijd nog was nog nooit eerder had gehoord. De andere route was langs een tentje waar een jongen zat die elke keer heel nadrukkelijk aandacht aan het trekken was en op een gegeven moment dingen als "Hoi schoonheid" riep. Omdat het negeren van 1 jongen makkelijker was dan het negeren van 6 vette dronken Duitsers, koos ik optie 2.

Ik was daar met een vriendin en het negeren ging me prima af, tot op een gegeven moment mijn vriendin met 2 jongens aan het praten was (eigenlijk andersom, 2 jongens waren met mijn vriendin aan het praten, of nog eigenlijker, 1 jongen stond met mijn vriendin te praten en die anders stond er wat zwijgzaam naast). Op dat moment kon ik het niet echt meer maken om de jongen in kwestie te negeren en op de een of andere manier heeft 'ie het zo geregeld dat hij en z'n vriend de dag erna (dag 2) meeliepen, 40 km.

Zo gezegd.. we begonnen die dag met z'n 4-en naast elkaar, spraakzame jongen helemaal links, z'n vriend op positie 2, daarnaast mijn vriendin en ik helemaal rechts. Op een gegeven moment liep 'ie niet meer uiterst links, maar achterstevoren tegenover mij. Dat was onhandig en de handigert had het uiteindelijk voor elkaar dat we 2 aan 2 liepen, hij naast mij.

De rest van de week heeft 'ie voor ons gekookt, z'n adres en telefoonnummer in m'n spullen achtergelaten en op alle mogelijke manieren geprobeerd indruk te maken. Toen we de vierdaagse hadden uitgelopen kregen we bloemen, m'n vriendin kreeg een veldboeket van z'n vriend en ik kreeg triomfantelijk een bos rozen. Hij vroeg: "Dat had je niet verwacht he? Rozen."
Nou ja, eigenlijk wel

Anyway.. Die zomer heeft 'ie een afspraak geregeld met z'n vieren, soort reunie. Geen idee hoe 'ie het voor elkaar kreeg, maar mijn vriendin en zijn vriend gingen niet mee, dus wij samen naar de film en de Mac. Ik dacht dat er een vriendschap aan het groeien was
Hij is nog langsgeweest toen ik met m'n ouders op vakantie was, had ergens in de buurt z'n tentje neergezet en we hebben gezellig samen door de stad gewandeld. Hij vertelde me dat 'ie weleens mensen die een muurtje om zich heen hadden gebouwd had geholpen om dat af te breken (ik was nogal een gesloten meiske). En dat als er iets was, dat ik altijd op z'n schouder mocht uithuilen. Hij kon dat wel aan.
Toen op een avond stortte hij z'n hart uit over de ellende die hij had meegemaakt en heeft rijkelijk gebruik gemaakt van zowel m'n linker- als rechterschouder. En ook al ben je een gesloten meiske, dan hou je toch niet de gebruikelijke meter afstand.

Later hoorde ik van mijn vriendin dat zijn vriend had verteld (maar dat mocht 'ie natuurlijk niet verder vertellen) dat 'ie een foto van me een paar keer had gekopieerd op A3 en daar z'n kamer mee had behangen. En hij belde een keer op en toen hoorde ik op de achtergrond z'n vader zeggen tegen het bezoek "hij is aan de telefoon met z'n vriendin." Ik wist nog van niets.

Heel even is het aangeweest, vooral omdat 'ie nog een potje huilde omdat hij het al 2 keer had meegemaakt dat een meisje hem als vriend zag en niet als lover en dat 'ie dat geen derde keer aan zou kunnen. En dat 'ie nu al veel meer van me hield dan 'ie ooit van z'n ex had gehouden. Toen won mijn gezonde verstand het van mijn medelijden en bedacht dat 3 maanden doen alsof en het dan pas uitmaken veel stommer zou zijn dan gewoon zeggen dat ik het toch niet zo'n goed idee vond. Tranen met tuiten en wat gemanipuleer later zag ik het helemaal duidelijk.

Sindsdien ben ik sceptisch als mannen mij hun schouder aanbieden om uit te huilen en me vertellen dat ze meer van mij houden dan ze ooit van hun ex deden. En met rozen komen aanzetten.

O ja, ze hadden allebei vette blaren na die ene dag.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 11-03-2010 00:49:33 ]
crap in = crap out
  donderdag 11 maart 2010 @ 00:21:10 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78998185
  donderdag 11 maart 2010 @ 00:23:49 #141
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78998246
Sommige mannen zijn wel erg sneu
pi_78998291
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:16 schreef loveli een ontzettend mooi verhaal!

Geniaal!
  Vis een optie? donderdag 11 maart 2010 @ 00:28:32 #143
70532 loveli
N
pi_78998372
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:25 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Geniaal!
Over geniaal gesproken, ik PM wel even hoe hij indruk op me wilde maken

Inmiddels ben ik wat minder naief gelukkig.
crap in = crap out
  donderdag 11 maart 2010 @ 00:30:47 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78998435
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Over geniaal gesproken, ik PM wel even hoe hij indruk op me wilde maken

Inmiddels ben ik wat minder naief gelukkig.
Met zijn grote ***??
Heb er serieus 2 gehad die dachten dat ik wel even.. omdat ze zo'n grote hadden... Uhmmm, no thanks
  Vis een optie? donderdag 11 maart 2010 @ 00:34:32 #145
70532 loveli
N
pi_78998547
Ik was er niet zo vroeg bij, dus geen idee of 'ie een grote had. Heb alleen met 'em gezoend en dat was niet echt voor herhaling vatbaar. Vond ik.
crap in = crap out
pi_78998807
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:34 schreef loveli het volgende:
Ik was er niet zo vroeg bij, dus geen idee of 'ie een grote had. Heb alleen met 'em gezoend en dat was niet echt voor herhaling vatbaar. Vond ik.
Sorry, kan je pm nu niet lezen (pc al uit en duurt lang!) maar ik wacht op morgen. Nu moet ik slapen want morgen weer vroeg op. Trusten!
  Vis een optie? donderdag 11 maart 2010 @ 00:48:19 #147
70532 loveli
N
pi_78998925
Trusten!
crap in = crap out
  donderdag 11 maart 2010 @ 01:02:44 #148
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_78999262
Wat zijn jullie lief voor elkaar zeg.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_79001590
Geniaal, die vakantievergissing van loveli

Is het al bijna 19 maart geweest?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 11 maart 2010 @ 07:49:48 #150
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79001670
Dat verhaal van loveli . Geniaal.

Verder iedereen bedankt voor alle schoenentips en -ervaringen! Ik hoop dat ik vandaag/morgen/overmorgen goede schoenen kan vinden.

En dan nog even rotnieuws
SPOILER
Your body. Your soul. Your rituals.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')