abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78986711
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klopt hoor Phaidra . Maar het was verdomd handig tijdens de gletsjertocht in Noorwegen .
Dat kan ik me wel voorstellen ja!
Ik beperk me liever tot wandelen in wat warmere delen van de bergen. Echt niet dat ik ergens ga wandelen waar ik stijgijzers nódig heb . Ik vind het al een overwinning dat ik een via ferrata heb gelopen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78986713
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb geen wandelschoenen, ben ik nou raar?
Nee hoor!
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:15:50 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78986764
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat kan ik me wel voorstellen ja!
Ik beperk me liever tot wandelen in wat warmere delen van de bergen. Echt niet dat ik ergens ga wandelen waar ik stijgijzers nódig heb . Ik vind het al een overwinning dat ik een via ferrata heb gelopen!
Als ik met mijn gammele lijf zo'n tocht kan maken.... Echt heel indrukwekkend .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78986799
Ik hou trouwens echt van mijn wandelschoenen. Nu ze zijn ingelopen lopen ze zó lekker!!
Over raar gesproken .
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:17:04 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78986824
Ik heb ook geen wandelschoenen!

Maar wel een 7.0 en een 7.5 binnen voor de opdrachten van de overdadig drukke vorige week en ik baal een beetje (ik moet awesome zijn anders word ik carrièreloos!)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:17:25 #81
3185 Adelante
To let it go now
pi_78986839
Waar is die Via Ferrata? Iets doet me vermoeden in Italie, maar in de Dolomieten ofzo?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_78986841
ik háát wandelen. geef mij maar een fiets...
Kwak
pi_78986964
Eventjes iets veel tuttigers hoor, over cremetjes:
Met de kou heb ik nogal last van een droge, schilferende gezichtshuid. Normaal smeer ik niets, dus ben ik maar begonnen met t minitubetje vichy dat ik kreeg, maar daar lijkt t alleen maar erger van te worden!
De pot nivea lijkt niet uitsmeerbaar op mn hoofd.
iemand een idee wat ik beter wel kan gebruiken?
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:20:17 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78986976
Mij werd geadviseerd om lage schoenen te nemen, hoge zijn voor de steun van de enkels in de bergen... Maar het is maar net wat je liever hebt natuurlijk..
Ik zeg: Passen, proberen, passen... Je voelt gelijk waneer je de goede hebt

Zelf heb ik Asics walking http://www.asics.nl/healthinnovation/hi_product.html
Die gaan nu 2 jaar mee en beginnen nu toch slijten, dus moet er binnenkort weer een paar, weet ook nog niet welke
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78987066
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Als ik met mijn gammele lijf zo'n tocht kan maken.... Echt heel indrukwekkend .
Respect!
Ik heb de meneer altijd gezegd dat ik wandelen heel leuk vind, zolang er geen touwen en ijzer aan te pas hoeven te komen . Het idee dat je afhankelijk bent van anderen (omdat je aan elkaar vast zit bijvoorbeeld) of dat je niet op elk moment kan omkeren niet echt prettig. Zeker met zo'n via ferrata: je weet niet precies hoe een route eruitziet. Ik ben altijd bang dat ik halverwege niet meer verder durf ofzo .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78987092
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Met de kou heb ik nogal last van een droge, schilferende gezichtshuid. Normaal smeer ik niets, dus ben ik maar begonnen met t minitubetje vichy dat ik kreeg, maar daar lijkt t alleen maar erger van te worden!
Bodyshop:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_78987098
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
ik vind oil of olaz complete altijd wel fijn, of creme voor gevoelige huid van nivea of de etos. (heb zelf duur spul van dermalogica, dat vind ik t allerfijnste )
Kwak
pi_78987231
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef Adelante het volgende:
Waar is die Via Ferrata? Iets doet me vermoeden in Italie, maar in de Dolomieten ofzo?
Oorspronkelijk zijn Via ferrata gemaakt in de 1e WO, om soldaten snel door de bergen te krijgen (voornamelijk in Italië idd). Er werden paden uitgehakt in de bergen en van metalen 'leuningen' en trappen voorzien, zodat ze gezekerd redelijk veilig konden lopen. Tegenwoordig worden ze ter vermaak van bergbeklimmers overal aangelegd. Het is een soort tussenvorm tussen wandelen en echt klimmen.

Maar om je vraag even goed te beantwoorden: voornamelijk in de dolomieten, en zwitserse en franse alpen. Maar er zijn ook enkele routes in de ardennen en zuid-duitsland (daar ook wel klettersteig genoemd).
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:26:23 #89
331 Merel
Be here now.
pi_78987290
Ik smeer neutral crème op m'n hoofd. Zit niks in, dus er valt ook niet allergisch voor te zijn
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78987357
MrsPuff, ik gebruik overdag Dove. Ik heb hetzelfde gehad als jij, dus nu gebruik ik ook een nachtcreme. Heb Nivea voor gevoelige huid, is echt alleen creme, geen geur eraan of niks.

Al het andere wat ik probeerde ging branden
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78987498
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:26 schreef Merel het volgende:
Ik smeer neutral crème op m'n hoofd. Zit niks in, dus er valt ook niet allergisch voor te zijn
Oh ja, dat is wel een goeie denk ik. Beetje vettig?
Een paar jaar geleden was het nog erger, toen werd me steeds gevraagd of ik op wintersport was geweest omdat ik zo schilferde!
* MevrouwPuff is zo'n smeern00b!
pi_78987589
Ik gebruik Nivea Soft. Maar ik heb niet snel ergens last van, qua overgevoeligheid, dus ik weet niet hoe geschikt het dan is.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78987714
Nog even tussendoor over de wandelschoenen, ik heb voor de 4daagse Hanwags aangeschaft (rond de 200 euro), maar dat deed ik 1 maand van tevoren en ik kreeg er enorme last van. Uiteindelijk heb ik hem uitgelopen op mijn hardloopschoenen: lekker licht en luchtig, maar totaal ongeschikt als het regent!

En je moet natuurlijk een afritsbroek! Je bent geen echte wandelaar zonder afritsbroek Op dag vier ben je toch al alle schaamte voorbij
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:36:47 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78987877
Dag en nachtcreme met q10 bevalt mij erg goed, heb nu van de Aldi, de dag en nacht creme... voldoet prima, wat droog is wordt soepel en wat vettig is blijft nu mooi in conditie.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78987882
Ik moet een geuroliebrander met een groter schoteltje hebben, deze moet ik om de 15 minuten bijvullen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78988327
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb ook geen wandelschoenen!

Maar wel een 7.0 en een 7.5 binnen voor de opdrachten van de overdadig drukke vorige week en ik baal een beetje (ik moet awesome zijn anders word ik carrièreloos!)
Oh Maria, een 7/7,5 is toch niet slecht! Je zegt zelf al dat het een overdadig drukke week was. De volgende keer haal je gewoon weer dikke achtens (en hoger), zoals je normaal gesproken ook altijd doet.
pi_78988718
Mevrouw Puff, ik heb nogal een gevoelige huid en gebruik altijd vitamine E crème van bodyshop. Mijn gezicht is nog nooit zo zacht geweest in de winter en erg egaal!
pi_78988756
Filmtip trouwens: The Perfume is nu bezig op Canvas. Hele mooie film!
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:54:45 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78988804
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:45 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh Maria, een 7/7,5 is toch niet slecht! Je zegt zelf al dat het een overdadig drukke week was. De volgende keer haal je gewoon weer dikke achtens (en hoger), zoals je normaal gesproken ook altijd doet.
Oh het is ook niet slecht natuurlijk! Maar het is wel beneden gemiddeld voor mij en da's nie leuk Ik ben alleen bang dat, kweenie, dat deze docenten gewoon strenger zijn, of dat mijn manier van schrijven hen niet aan staat of weet ik wat. En ik heb hoge eindcijfers nodig! Gaat verder tot nu toe ook wel goed maar niet uitblinkerig goed Nurk.

Maar dank je wel Je post beurt wel een beetje op!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78989130
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Mevrouw Puff, ik heb nogal een gevoelige huid en gebruik altijd vitamine E crème van bodyshop. Mijn gezicht is nog nooit zo zacht geweest in de winter en erg egaal!
Klinkt ook goed! Denk datk gewoon es daarvoor moet winkelen
Mooie film, goed boek ook, das parfum.
Maar nu oren, neuzen en keel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')