die vraag houdt mij ook bezig. Bij elke vacature die ik vind vragen ze minstens 3 jaar werkervaring!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:23 schreef _Calimero_ het volgende:
Jahoor, afwijzing 1 is binnen. Gebrek aan ervaring met gesprekstherapie. En dit was nog wel de enige vacature waar ze specifiek om basis*psychologen vroegen.
Wat kun je nou met een universitaire opleiding als ze overal jaren ervaring vragen, maar je nergens de kans krijgt die ervaring op te doen![]()
Ik heb al dezelfde wandelschoenen sinds m'n 16e! Die hebben ondertussen heel wat van de wereld gezien...en ze doen het nog prima. Toch wil ik ooit eens van die lage wandelschoenen, die zijn veel makkelijker mee te nemen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb geen wandelschoenen, ben ik nou raar?
Ik begrijp wel dat het dan tegenvalt. Heb je een nabespreking met je docenten? Als ik een 7 haalde voor een essay vroeg ik wat ik had moeten doen voor een 8 (hoger dan dat haalde ik nooitquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh het is ook niet slecht natuurlijk! Maar het is wel beneden gemiddeld voor mij en da's nie leukIk ben alleen bang dat, kweenie, dat deze docenten gewoon strenger zijn, of dat mijn manier van schrijven hen niet aan staat of weet ik wat. En ik heb hoge eindcijfers nodig!
Gaat verder tot nu toe ook wel goed maar niet uitblinkerig goed
Nurk.
Maar dank je welJe post beurt wel een beetje op!
ik had de dagcreme van de etos met q10, en die vond ik heel fijn. Nu hebben ze hem veranderd, en smeert hij lang zo fijn niet meer. Wel ruikt hij naar de creme die m'n oma gebruikte, dus denk ik elke dag even terug aan oma.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Dag en nachtcreme met q10 bevalt mij erg goed, heb nu van de Aldi, de dag en nacht creme... voldoet prima, wat droog is wordt soepel en wat vettig is blijft nu mooi in conditie.
Plagiaat door makers Kinderen voor kinderenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit op youtube allemaal oude Kinderen voor Kinderen liedjes terug te kijken![]()
Jeugdsentiment
Ja ik hoorde het op de bijna 3 minuten durende voicemail die je me (hopelijk per ongeluk) hebt achtergelatenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:26 schreef neen het volgende:
Net wat biertjescgehad, op de terugweg nog op mijn brk gegaan beste bult maarja, nu bezoek voorzien enfant teruglezen.
Ik heb dat dus altijd heel stom gevonden, ik kon me nooit zo indentificeren met die kak kinderen. Ken alleen 'Op een onbewoond eiland' van mijn broertje en zusje nu.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit op youtube allemaal oude Kinderen voor Kinderen liedjes terug te kijken![]()
Jeugdsentiment
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het op de bijna 3 minuten durende voicemail die je me (hopelijk per ongeluk) hebt achtergelaten
[..]
Ja ik hoorde het op de bijna 3 minuten durende voicemail die je me (hopelijk per ongeluk) hebt achtergelaten
Dat laatste gelukkig, drunk dialing had helemaal wat geweest. Nou word ik nogal vaak per ongeluk gebeld omdat iemand met z'n kont op een telefoon gaat zitten ofzo en mijn naam met een A begintquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
Ah, neen is ook bekend met het fenomeen drunk dialing?Of eerder met het fenomeen willekeurige-nummers-bellen-bij-voorkeur-om-drie-uur-'s nachts?
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |