abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79034378
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:13 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand iets tegen extreem droge handen? Insmeren helpt niet meer
Vanavond maar heel dik smeren en dan handschoenen aan in bed ofzo.
Oh, ik had daar ook zo'n last van! Dat het echt mega pijn deed en dat het soms ook een beetje opensprong ofzo? En ik smeerde gewoon keurig met handcrème!

Geen tips hier, volgens mij is het over gegaan doordat mij handen minder koud/warm verschillen te verduren hadden. Dus buiten handschoenen aan!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79034468
quote:
Almond Oil daily hand&nail cream van de Body Shop. Ja ik ben verslingerd aan die winkel, maar die producten werken echt goed bij mij!
pi_79034491
Ik had gisteren een halve kilo witlof op en vandaag een halve kilo broccoli
Gisteren gesmoord in een beetje roomboter met zoetstof, op het eind een scheutje azijn en dan binden met allesbinder. Vijf aardappeldingetjes uit de oven & een valessje erbij.
En vandaag de broccoli met gebakken kipfilet en rijst (en een half bakje bruscettaroomkaas van de Duitse Lidl ).

Toen ik nog thuis woonde vond ik groente goor Oja, dinsdag na de avonddienst nog 200 gram snijbonen met spekjes gegeten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79034582
quote:
Probeer eens lanette creme? Handschoenen kunnen wel helpen, doen ze vaak bij kindjes met eczeem.

Of een bezoek huisarts of dermatoloog! klinkt heftig syrena.
pi_79034585
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, ik had daar ook zo'n last van! Dat het echt mega pijn deed en dat het soms ook een beetje opensprong ofzo? En ik smeerde gewoon keurig met handcrème!

Geen tips hier, volgens mij is het over gegaan doordat mij handen minder koud/warm verschillen te verduren hadden. Dus buiten handschoenen aan!
Ik kan al niet zonder handschoenen idd. Ik las net ergens dik insmeren en dan latex handschoenen, maar dat stinkt zo naar condoom. Dus ik denk dat ik maar een paar katoenen sokken opoffer straks. Het srpingt inderdaad gewoon soms open
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79034640
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:20 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik kan al niet zonder handschoenen idd. Ik las net ergens dik insmeren en dan latex handschoenen, maar dat stinkt zo naar condoom. Dus ik denk dat ik maar een paar katoenen sokken opoffer straks. Het srpingt inderdaad gewoon soms open
Latex zou ik niet doen! Dat poeder in die handschoenen zorgt er bij mij juist voor dat mijn handen indrogen (moet het ook doen, tegen zweethandjes) en dat ik overal wondjes krijg + branderige huid.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:23:00 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79034727
Bij de DM verkopen ze een extreem vette handcreme waarvan ik de merknaam vergeten ben Helpt echt heel erg goed, ook tegen exceem trouwens.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_79034828
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Bij de DM verkopen ze een extreem vette handcreme waarvan ik de merknaam vergeten ben Helpt echt heel erg goed, ook tegen exceem trouwens.
DM! Zal er eens naar vragen.
Ik heb niet eens afgewassen vandaag ofzo. En op het werk bij het naar de wc gaan alleen mijn palmen gewassen. Meh. Mijn opa sleepte ook altijd met doosjes Atrix rond.
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:34:57 #209
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79035412
MevrouwPuff, kun je kwark of griekse yoghurt meenemen? Pindakaas op brood inderdaad, of kipfilet bijvoorbeeld (eventueel met wat komkommer/tomaat). Misschien kun je een gekookt eitje meenemen? Of je kunt een simpele salade maken met wat noten. Of gewoon een handje nootjes.

Zelf kan ik geen handje nootjes nemen, maar misschien jij wel .
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:56:43 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79036581
Jemig, Hans van Mierlo overleden..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79036712
Nee, nootjes vind ik veel te riskant! Die gaan geheid op vrees ik. Jammer, want het is nuttig voedsel.
Een eigen koelkast hebben we niet, dus salade of yoghurt lukt niet/past niet in mn budget.
Blijkbaar heb ik dus niet alles over voor een toonbaar lijf, maar ik hoop dat het ook wel effect heeft hoe ik t nu doe.
pi_79036809
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Latex zou ik niet doen! Dat poeder in die handschoenen zorgt er bij mij juist voor dat mijn handen indrogen (moet het ook doen, tegen zweethandjes) en dat ik overal wondjes krijg + branderige huid.
Ik heb van die speciale katoenen handschoenen uit de VS makkelijk.

sarabi, je moet echt beter gaan plannen
pi_79036865
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

sarabi, je moet echt beter gaan plannen
Ja, ik weet het
Daar heb ik echt nog nooit last van gehad (komt misschien ook omdat ik nooit een sociaal leven had)
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:15:46 #214
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79037682
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jemig, Hans van Mierlo overleden..
Ja, ik ben best een beetje ondersteboven. Hij heeft mij D66'er gemaakt...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:16:20 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79037716
Helluw! Terug van Zumba, voor het eerst met mn rinkeldinges en hij bleef goed zitten Mission completed!

En nu heb ik thee !!

Oh en CFert, hopelijk is er niks aan het handje!
Ik heb trouwens geen hele outfit hoor! Alleen zo'n rinkelend heupsjaaltje! Ik plak wel een plaatje in een spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79038187
Hey Scarabella
Je hebt wel meteen een mooie uitgezocht Maria!
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:41:05 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79039144
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef Sarabi het volgende:
Hey Scarabella
Je hebt wel meteen een mooie uitgezocht Maria!
Als ik het doe doe ik het goed he! Dit was wel de duidelijkste webshop! En ik hou van blaadjes
pi_79039240
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Als ik het doe doe ik het goed he! Dit was wel de duidelijkste webshop! En ik hou van blaadjes
Ja, klopt
Dit is ook de enige webshop waarbij ik durf te bestellen
En je doet het zeker goed
pi_79040291
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Learning all the time, eh! </Benny Hill>

Wat grappig! Suddenly it aaall makes sense! Toch kon ik er zelf niet zo opkomen
Ik ken die herberg, en volgens mij komt het inderdaad daar vandaan
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:05:53 #220
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79040394
Mooi rinkeldingetje Maria! Leuk, dat hupst vast extra goed in zo;n rokje

Ik had het zwaar tijdens mijn 2e uur spinning! Had supererge dorst, ontzettend warm en elke keer als ik op mijn horloge keek, was mijn hartslag boven de 160 en ook regelmatig boven de 170, ook als ik redelijk weinig weerstand erop had Maar kheb het overleefd

En een vacature gevonden, van t zelfde werk dat een ex studiegenootje (en vriendin) van mij ook doet. Is MBO4/HBO niveau, dus misschien daar meer kans? Kan ik in ieder geval ervaring opdoen met de doelgroep
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:15:45 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79040825
Sarabi: graaaazie!

Ewelina: ik had er nooit bij stil gestaan dat het een oorsprong heeft, ik vond het altijd al zo'n absurde-doch-toffe uitspraak!

Kuikentje: tenk yoo! Het djingelde wel fijn ja Kick ass spinner jij! 2 uur En yay, een nieuwe vacature! Misschien wat beneden niveau (mogen ze je dan wel aannemen? Ik weet niet wat daar de regels voor zijn), maar een goeie manier om ervaring op te doen ja!

Und jetzt: schlaf'n geh'n!
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:19:46 #222
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79040980
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sarabi: graaaazie!

Ewelina: ik had er nooit bij stil gestaan dat het een oorsprong heeft, ik vond het altijd al zo'n absurde-doch-toffe uitspraak!

Kuikentje: tenk yoo! Het djingelde wel fijn ja Kick ass spinner jij! 2 uur En yay, een nieuwe vacature! Misschien wat beneden niveau (mogen ze je dan wel aannemen? Ik weet niet wat daar de regels voor zijn), maar een goeie manier om ervaring op te doen ja!

Und jetzt: schlaf'n geh'n!
Ik heb gebeld met exact die vraag (en nog een specifiekere omschrijving van de functie) en het was geen probleem

Welterusten, ik ga mijn was ophangen en dan ook slapen!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:33:27 #223
331 Merel
Be here now.
pi_79041490
TVP, ben nog niet bijgelezen.

En verliefd op een veel te klein en onpraktisch en veel te duur huis. Maar wel verliefd.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? donderdag 11 maart 2010 @ 23:34:58 #224
70532 loveli
N
pi_79041551
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:33 schreef Merel het volgende:
TVP, ben nog niet bijgelezen.

En verliefd op een veel te klein en onpraktisch en veel te duur huis. Maar wel verliefd.
Linkje?
crap in = crap out
pi_79041639
Merel, PM eens een link?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')