Oh, ik had daar ook zo'n last van! Dat het echt mega pijn deed en dat het soms ook een beetje opensprong ofzo? En ik smeerde gewoon keurig met handcrème!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:13 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand iets tegen extreem droge handen? Insmeren helpt niet meer![]()
Vanavond maar heel dik smeren en dan handschoenen aan in bed ofzo.
Almond Oil daily hand&nail cream van de Body Shop. Ja ik ben verslingerd aan die winkel, maar die producten werken echt goed bij mij!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:13 schreef Syrena het volgende:
Probeer eens lanette creme? Handschoenen kunnen wel helpen, doen ze vaak bij kindjes met eczeem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:13 schreef Syrena het volgende:
Ik kan al niet zonder handschoenen idd. Ik las net ergens dik insmeren en dan latex handschoenen, maar dat stinkt zo naar condoom. Dus ik denk dat ik maar een paar katoenen sokken opoffer straks. Het srpingt inderdaad gewoon soms openquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik had daar ook zo'n last van! Dat het echt mega pijn deed en dat het soms ook een beetje opensprong ofzo? En ik smeerde gewoon keurig met handcrème!
Geen tips hier, volgens mij is het over gegaan doordat mij handen minder koud/warm verschillen te verduren hadden. Dus buiten handschoenen aan!
Latex zou ik niet doen! Dat poeder in die handschoenen zorgt er bij mij juist voor dat mijn handen indrogen (moet het ook doen, tegen zweethandjes) en dat ik overal wondjes krijg + branderige huid.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kan al niet zonder handschoenen idd. Ik las net ergens dik insmeren en dan latex handschoenen, maar dat stinkt zo naar condoom. Dus ik denk dat ik maar een paar katoenen sokken opoffer straks. Het srpingt inderdaad gewoon soms open
DM!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Bij de DM verkopen ze een extreem vette handcreme waarvan ik de merknaam vergeten benHelpt echt heel erg goed, ook tegen exceem trouwens.
Ik heb van die speciale katoenen handschoenen uit de VSquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Latex zou ik niet doen! Dat poeder in die handschoenen zorgt er bij mij juist voor dat mijn handen indrogen (moet het ook doen, tegen zweethandjes) en dat ik overal wondjes krijg + branderige huid.
Ja, ik weet hetquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
sarabi, je moet echt beter gaan plannen
Ja, ik ben best een beetje ondersteboven. Hij heeft mij D66'er gemaakt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Als ik het doe doe ik het goed he!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef Sarabi het volgende:
Hey Scarabella
Je hebt wel meteen een mooie uitgezocht Maria!
Ja, kloptquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als ik het doe doe ik het goed he!Dit was wel de duidelijkste webshop! En ik hou van blaadjes
![]()
Ik ken die herberg, en volgens mij komt het inderdaad daar vandaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Learning all the time, eh! </Benny Hill>
Wat grappig! Suddenly it aaall makes sense! Toch kon ik er zelf niet zo opkomen
Ik heb gebeld met exact die vraag (en nog een specifiekere omschrijving van de functie) en het was geen probleemquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sarabi: graaaazie!
Ewelina: ik had er nooit bij stil gestaan dat het een oorsprong heeft, ik vond het altijd al zo'n absurde-doch-toffe uitspraak!![]()
Kuikentje: tenk yoo! Het djingelde wel fijn jaKick ass spinner jij! 2 uur
En yay, een nieuwe vacature! Misschien wat beneden niveau (mogen ze je dan wel aannemen? Ik weet niet wat daar de regels voor zijn), maar een goeie manier om ervaring op te doen ja!
![]()
Und jetzt: schlaf'n geh'n!![]()
Linkje?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:33 schreef Merel het volgende:
TVP, ben nog niet bijgelezen.
En verliefd op een veel te klein en onpraktisch en veel te duur huis. Maar wel verliefd.
PM staat open en NEE is een optie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:11 schreef loveli het volgende:
Niets wat ik op forum kwijt kan, maar heb het stervensdruk en kon dat precies bolwerken, opeens hebben anderen me even heel hard nodig.
Whehehhe. In die volgorde??quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:34 schreef loveli het volgende:
Ik ben zo blij met Co en strijkvrije blouses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |