abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:15:48 #151
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79028776
* uniekhoorn kijkt in Ouder(s)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:17:53 #152
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79028909
Oh, en een dikke voor Rituals...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79029017
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:09 schreef Rituals het volgende:

[..]

Goeie! Als ik daarop let kan er verder weinig fout gaan? Het is niet slecht om vitaminepillen te slikken?
nee dan zit je wel goed. van vitamine A en D vooral moet je niet teveel innemen, dat stapelt in je lichaam (vetgebonden vitamine) en wordt verbruikt wanneer nodig, maar als je er veel te veel van neemt kan t toxisch worden.

vitaminepillen zijn verder niet slecht. zeker niet als je door omstandigheden even wat extra's nodig hebt omdat je niet genoeg eet
Kwak
pi_79029030
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Na 10 minuten rennen kwam ik erachter, mn flauwheid is eerder gastrointestinaal dan metabool. Rennen met samengeknepen billen!
Dan maar lekker douchen en de rest van de dag staken...

(een kusje van een patiëntje is lief, maar ook gevaarlijk zo blijkt!)
whehehehe ik moest lachen om hoe je t omschrijft sorry
Kwak
pi_79029165
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Geeft niet, ik vind t zelf ook
En het ventje was echt lief! ik zou bijna anders gaan denken over mn kinderloosheidswens!
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:24:54 #156
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79029214
quote:

[..]

Zo lekker als het kan, zo vreselijk als het niet uit komt...

Waarom belt qmusic niet? Klapstoel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:25:36 #157
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79029241
quote:

[..]

nee dan zit je wel goed. van vitamine A en D vooral moet je niet teveel innemen, dat stapelt in je lichaam (vetgebonden vitamine) en wordt verbruikt wanneer nodig, maar als je er veel te veel van neemt kan t toxisch worden.

vitaminepillen zijn verder niet slecht. zeker niet als je door omstandigheden even wat extra's nodig hebt omdat je niet genoeg eet
Oh ja! Ik kan me dat van een werkgroep herinneren. Vitamines A, D, E en K zijn vetoplosbaar en kunnen dus niet via de urine worden uitgescheiden, zoals dat wel kan met wateroplosbare vitaminen (behalve B12). Dankjewel!

AKnynke, hoe is het met jou? Weer terug in Zweden? Ik ga deze zomer trouwens naar Zweden! Stockholm.
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:31:09 #158
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79029509
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:25 schreef Rituals het volgende:

[..]

Oh ja! Ik kan me dat van een werkgroep herinneren. Vitamines A, D, E en K zijn vetoplosbaar en kunnen dus niet via de urine worden uitgescheiden, zoals dat wel kan met wateroplosbare vitaminen (behalve B12). Dankjewel!

AKnynke, hoe is het met jou? Weer terug in Zweden? Ik ga deze zomer trouwens naar Zweden! Stockholm.
Yes, weer terug in Zweden. Vanmiddag al gesport, en de koffer is ondertussen uitgepakt. De snert staat in de magnetron en ik ga de hele avond niets meer doen.

Ik baal behoorlijk dat ik geen supervisor meer heb, want deze supervisor is de enige die een beetje verstand heeft van wat ik aan het doen ben, dus dat vind ik wel erg jammer. Maar goed, eens kijken hoe ik dat ga oplossen..
pi_79029650
Zeurspoiler . Wat heb ik toch vandaag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk muziekje:

Geen idee of die man ook talent heeft, maar ik vind het wel een mooie bewerking van het originele stuk!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:34:32 #160
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79029674
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Yes, weer terug in Zweden. Vanmiddag al gesport, en de koffer is ondertussen uitgepakt. De snert staat in de magnetron en ik ga de hele avond niets meer doen.

Ik baal behoorlijk dat ik geen supervisor meer heb, want deze supervisor is de enige die een beetje verstand heeft van wat ik aan het doen ben, dus dat vind ik wel erg jammer. Maar goed, eens kijken hoe ik dat ga oplossen..
Ik zie net dat ik een post van je gemist had! Lijkt me een vervelend moment om 'afscheid' te moeten nemen van de Duutser als je weer naar Zweden gaat. Hebben jullie alweer een nieuwe afspraak staan?

Lastig van je supervisor! Misschien weet hij een aantal mensen die er verstand van hebben die je zouden kunnen begeleiden?
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:37:23 #161
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79029830
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:34 schreef Chicolate het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk muziekje:

Geen idee of die man ook talent heeft, maar ik vind het wel een mooie bewerking van het originele stuk!
SPOILER
  Vis een optie? donderdag 11 maart 2010 @ 19:38:32 #162
70532 loveli
N
pi_79029894
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb me toch een puisten deze week, jongens Zo erg heb ik het als tiener nooit gehad Nou ja, het zijn er 5 ofzo. Volgens mij zijn mijn hormonen van slag
Sinds de griep eind november heb ik er elke maand een week last van. Denk dat weerstand er ook wat mee te maken heeft. Zink helpt ertegen...
crap in = crap out
pi_79029937
Chico, dat van het inconsequent verbeteren heb ik zo vaak gehoord! Frustrerend, maar je doet er niets aan. Geeft vooral aan dat wat je docent zegt niet heilig is en dat oordeel niet zaligmakend. Maar ja, een mooi cijfer is ook wel fijn...
pi_79029983
Wat een misere all around!

Ik ga nu mijn moeder bellen dat ik morgen niet kom maar zaterdag pas. Prepare for the guilt trip
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? donderdag 11 maart 2010 @ 19:42:10 #165
70532 loveli
N
pi_79030061
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:59 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik heb er niet zoveel verstand van, maar zijn hagelslag, chococafé, appel, mandarijn en fruityoghurt niet allemaal snelle suikers? Die geven een bloedsuikerpiek en vervolgens daalt je bloedsuikergehalte vrij snel.

Maar nogmaals, zoveel verstand heb ik er niet van. Andere mensen hier weten het vast beter! Wellicht weet je het zelf ook beter dan ik, omdat je zulke dingen vast op de opleiding geleerd hebt .
Snelle suikers => suikerpiek => insulinepiek om de te verwachten suikerinstroom op te ruimen => suikerdip omdat het geen langzame suikers zijn, er is te veel insuline aangemaakt om het bloedsuikerniveau goed te krijgen.
crap in = crap out
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:46:03 #166
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79030228
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Snelle suikers => suikerpiek => insulinepiek om de te verwachten suikerinstroom op te ruimen => suikerdip omdat het geen langzame suikers zijn, er is te veel insuline aangemaakt om het bloedsuikerniveau goed te krijgen.
Ja! Zo leer ik het nu inderdaad maar we gaan er niet diep op in!. Voor de EHBO-les moeten we hypoglykemie en hyperglykemie kunnen herkennen namelijk .
pi_79030269
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Yeah I know!
maar lastig om betere keuzes te vinden qua meenemen...
  Vis een optie? donderdag 11 maart 2010 @ 19:48:38 #168
70532 loveli
N
pi_79030339
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:25 schreef Rituals het volgende:

[..]

Hahaha, heel fijn . Ik zal morgen even multivitaminepillen gaan halen. Nog tips? Ik heb nog nooit zoiets gekocht.

Ik ben vorige week nog ongesteld geweest, maar in denk inderdaad dat mijn lichaam even in de war zal zijn. Geeft niets, ik hoef nu toch met niemand rekening te houden .
Orthica is goed.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

niet eentje nemen waarvan 1 pil 100% van de ADH van alles bevat. van sommige vitamines kun je namelijk wel teveel binnenkrijgen
De ADH is ongeveer de hoeveelheid waarbij je geen scheurbuik krijgt. De vitamines waarbij je moet opletten zijn de vetoplosbare vitamines, dat zijn A, D, E en er zijn vormen van vit C die ook vetoplosbaar zijn. Die kunnen ophopen.
Vitamine A is in grote hoeveelheden de 'schadelijkste', maar zeker met de terughoudendheid van nu is het zo goed als onmogelijk om er te veel van binnen te krijgen. Jammer genoeg zijn mensen er voorzichtig mee, te veel mensen hebben een vitamine A gebrek.
crap in = crap out
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:49:29 #169
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79030375
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:34 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik zie net dat ik een post van je gemist had! Lijkt me een vervelend moment om 'afscheid' te moeten nemen van de Duutser als je weer naar Zweden gaat. Hebben jullie alweer een nieuwe afspraak staan?

Lastig van je supervisor! Misschien weet hij een aantal mensen die er verstand van hebben die je zouden kunnen begeleiden?
Het afscheidnemen op zich vind ik niet zo erg, maar de dag ervoor wel...De laatste keer knuffelen in bed, de laatste keer samen ontbijten enzo. Maar goed, langzamerhand raak ik daar aan gewend..Hij komt over 2 weken hier heen, en daarna weet ik het niet..we zijn in april en mei allebei erg druk...
  Vis een optie? donderdag 11 maart 2010 @ 19:50:09 #170
70532 loveli
N
pi_79030409
Disclaimer: Reageren tijdens teruglezen kan zorgen voor spuit 11-reacties.
crap in = crap out
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:50:17 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79030417
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:34 schreef Chicolate het volgende:
SPOILER
Leuk muziekje:

SPOILER
Wat een tof liedje! Of eh. Muziekstuk? Nouja, ik vind hem iig tof! Opzwepend
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79030659
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:14 schreef AKnynke het volgende:

[..]

en je was laatst ook al misselijk 's ochtends...

Oh oh...
Dat is echt heel gemeen tegen iemand met een zwangerschapsfobie
Ik had het laatst ook al bedacht; het enige wat me er vooralsnog van weerhoudt om te testen, is dat mijn borsten juist prima 'soepel' aanvoelen - en daar zou je toch direct verandering aan moeten merken?

Loveli, ik slik al elke dag zink, momenteel. Misschien gaat het met een weekje vakantie in de zon wel weg - nog drie weken

MevrouwPuff Fijn dat je 't huis nog gehaald hebt
pi_79030718
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef Rituals het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]
SPOILER
Wat een tof liedje! Of eh. Muziekstuk? Nouja, ik vind hem iig tof! Opzwepend
SPOILER
Als ik nog zou hardlopen/fietsen, dan zou ik het hierop doen:

(volume wel wat harder zetten, kwaliteit hier is slechter dan op grooveshark.com)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:58:34 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79030767
Niet iedereen heeft dezelfde 'symptomen' CF
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:58:58 #175
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79030781
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is echt heel gemeen tegen iemand met een zwangerschapsfobie
Ik had het laatst ook al bedacht; het enige wat me er vooralsnog van weerhoudt om te testen, is dat mijn borsten juist prima 'soepel' aanvoelen - en daar zou je toch direct verandering aan moeten merken?

Loveli, ik slik al elke dag zink, momenteel. Misschien gaat het met een weekje vakantie in de zon wel weg - nog drie weken

MevrouwPuff Fijn dat je 't huis nog gehaald hebt

K zou toch een testje halen, to be honest!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')