abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79021055
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef Syrena het volgende:

[..]

Heul niet triest! SOS ftw!
Ik ga er eentje maken over de aanwijzende voornaamwoorden. Want het is niet die topic. Of die bootje.
Die site is niet triest, wel de mensen die dat soort fouten continu maken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79021105
Hmm vanavond geen zumba in de sportschool (moet toch even doorwerken aan een verslag)
Misschien tussendoor nog wel thuis een zumba dvdtje doen of Wii Fit
pi_79021193
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:20 schreef Phaidra het volgende:
Kennen jullie deze site al?
Hilarisch !! en ook wel triest ergens...
Zeker.
Deze was door mijn man ingezonden:
http://www.spatiegebruik.nl/popup.php?id=2306
pi_79021210
bah, door dat stomme gezeik voel ik me nu zelfs niet effectief of nuttig als ik wél nuttige dingen doe (zoals eerder geschreven stukken netjes aan elkaar verbinden en introduceren en samenvattend concluderen)

brainwork levert weinig woorden op, en ik geloof dat ik nog heel veel woorden moet...
Kwak
pi_79021301
Als je even wat tijd teveel hebt en opgevrolijkt wil worden:
http://www.spatiegebruik.nl/spatiejaar2009.html
pi_79021383
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Zeker.
Deze was door mijn man ingezonden:
http://www.spatiegebruik.nl/popup.php?id=2306
Die is mooi ja!
Op de startpagina staat een foto van een busje met 'Dag verzorging' erop. Ook prachtig!
*maar weer werken gaat*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79021813
Ik heb me toch een puisten deze week, jongens Zo erg heb ik het als tiener nooit gehad Nou ja, het zijn er 5 ofzo. Volgens mij zijn mijn hormonen van slag
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:43:40 #108
295138 Bardoes
Balthasar Pardoes
pi_79021886
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hoi!

poepen!
Ik ben eerder de held die de slaven probeert te bevrijden wanneer deze uitgedroogd zijn door de zon.
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:44:46 #109
295138 Bardoes
Balthasar Pardoes
pi_79021954
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb me toch een puisten deze week, jongens Zo erg heb ik het als tiener nooit gehad Nou ja, het zijn er 5 ofzo. Volgens mij zijn mijn hormonen van slag
Dan zul je vast tubes tandpasta verbruiken vanavond om de etterbulten te bestrijden.
pi_79022218
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:44 schreef Bardoes het volgende:

[..]

Dan zul je vast tubes tandpasta verbruiken vanavond om de etterbulten te bestrijden.
Medeleven, graag Ik heb al de hele week mijn haar in m'n gezicht hangen om het ergste te verhullen, maar volgens mij heb ik er nu een onder m'n onderlip
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:53:07 #111
295138 Bardoes
Balthasar Pardoes
pi_79022338
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Medeleven, graag Ik heb al de hele week mijn haar in m'n gezicht hangen om het ergste te verhullen, maar volgens mij heb ik er nu een onder m'n onderlip
Dan moet je de donsbaard laten staan of een plaksnor op je kin plakken.
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:03:20 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79022824
Dat is zwaar k#t he, Coldfeet. Ik had er - sinds ik weer "normaal" at (dwz. veel koolhydraten) ook zo last van. Als ik de koolhydraten zo veel mogelijk schrap (afgezien van weetabix en brinta en fruit) heb ik nergens last van

Daglijst tot nu toe
o. weetabix met melk
t. bakje kwark met kokos en amandelen
l. 2x cracker met selderijsalade + boterham muisjes (fail-lunch)
t. 3 rode bieten + 1,5 appel + 3 zure haring + ui en augurk + yoghurt en mayo
d. nog onbekend, maar ik vermoed een salade van o.a. sla

Schade tot nu toe: 1600 kcal
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_79022969
Hmm. Een tijdje lowcarb zou misschien geen kwaad kunnen. Aan de andere kant: ik heb er normaalgesproken geen last van, had het als tiener ook amper... Zou het te maken kunnen hebben met een lage weerstand? Want losse velletjes bij mijn nagels en paper cuts zijn ook ontstoken-achtig. Of heb jij dat ook bij carbs?
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:06:51 #114
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79022992
Vervelend CF!

Over hormonen gesproken, is het misschien verstandig om te stoppen met de nuvaring nu ik weer vrijgezel ben? Ik ben niet van plan voorlopig seks te hebben of een nieuwe relatie te krijgen, dus misschien is het wel goed om een tijdje hormoonvrij te zijn (qua anticonceptie)? Alleen dan is de cyclus misschien niet meer zo regelmatig, of wel? Of maakt het allemaal niet zo'n verschil en kan ik hem net zo goed blijven gebruiken?

Lijstje:
O/L: Peer + yoghurt
T/D: 6 crackers kipfilet

En ik zit echt propvol .
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:08:58 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79023087
Nee. Alleen dat ik er pukkeltjes van krijg weet ik heel zeker. In mijn 'lijnperiode' had ik echt een prachtige huid en nu is het toch iets minder De afgelopen week (met al dat suiker) was dus een proef-op-de-som-week om te kijken of mijn huid echt reageert en dat bleek dus het geval te zijn. De periode daarvoor was mijn dagmenu een calorierijke variant van een afvaldagmenu.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_79023196
Hoi!
Vanavond mag ik Evy doen, want we schijnen geen examen te krijgen.
kGa wel studeren vanavond. maar niet zo hard en laat als de planning was,
pi_79023674
Ja hoi.
Neem maar van jullie * appeltjesmevrouw aan dat verschillende appelrassen niet vergeleken mogen worden met verschillende merken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79025024
De situatie is nu wat anders
Laatste stukje naar huis lopen had ik een ontzettende hypo met flabberbenen enzo! Tot nu toe best wat gegeten, op normale tijden, dus ik begrijp ik het niet zo...
Lijstje ter illustratie
O: dubbele boterham hagelslag
T: chococafé
L: dubbele boterham kaas, dubbele rundergehakt, appel
T: mandarijn
T: bakje fruityoghurt
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:51:05 #119
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79025344
Heb je misschien teveel suikers gegeten MevrouwPuff?
pi_79025505
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:51 schreef Rituals het volgende:
Heb je misschien teveel suikers gegeten MevrouwPuff?
Dat bakje fruityoghurt heb ik er net ingegooid omdat ik zo flauw was, gokte op lage suiker juist. Alles onder de streep heb ik nog niet op btw, het totaal van vandaag lijkt me niet extreem hoog in de suikers zitten?
pi_79025599
Chico kan het zijn dat jouw broertje in een trein van A'dam richting Den Helder zat vandaag en dat ie een donkere vriendin heeft? Want ik zag een jongen met lang blond haar die zo erg op jou leek!
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:59:00 #122
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79025638
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:55 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat bakje fruityoghurt heb ik er net ingegooid omdat ik zo flauw was, gokte op lage suiker juist. Alles onder de streep heb ik nog niet op btw, het totaal van vandaag lijkt me niet extreem hoog in de suikers zitten?
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar zijn hagelslag, chococafé, appel, mandarijn en fruityoghurt niet allemaal snelle suikers? Die geven een bloedsuikerpiek en vervolgens daalt je bloedsuikergehalte vrij snel.

Maar nogmaals, zoveel verstand heb ik er niet van. Andere mensen hier weten het vast beter! Wellicht weet je het zelf ook beter dan ik, omdat je zulke dingen vast op de opleiding geleerd hebt .
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:59:58 #123
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79025682
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
De situatie is nu wat anders
Laatste stukje naar huis lopen had ik een ontzettende hypo met flabberbenen enzo! Tot nu toe best wat gegeten, op normale tijden, dus ik begrijp ik het niet zo...
Lijstje ter illustratie
O: dubbele boterham hagelslag --> choco = suiker
T: chococafé -->again, choco = suiker
L: dubbele boterham kaas, dubbele rundergehakt, appel --> appel = suiker
T: mandarijn --> mandarijn = suiker
T: bakje fruityoghurt --> ik gok dat hier ook suiker in zit
pi_79025686
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Chico kan het zijn dat jouw broertje in een trein van A'dam richting Den Helder zat vandaag en dat ie een donkere vriendin heeft? Want ik zag een jongen met lang blond haar die zo erg op jou leek!
Nee hij is vrijgezel en had les . Maar mijn broertje lijkt wel heel veel op mij! Geen foto van die jongen gemaakt toevallig?
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 15:45 schreef Rituals het volgende:
Chico! Voel je niet vrolijk door alle stress? Succes!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stress inderdaad. En waarschijnlijk een onderdrukt griepje ofzo, mijn lichaam is brak. Ben continue benauwd, zware benen en trainen wil absoluut niet. En een wazig hoofd. Maar mijn werk heeft me opgefrist, vanavond ga ik gewoon dat hele werkstuk schrijven . En hopen dat de feedback op mn artikel voorlopig nog even niet komt, blijkt dat we nog een laatste versie in moeten leveren en ik wíl mijn artikel niet meer veranderen. Ik wil helemaal geen feedback meer .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:00:31 #125
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79025706
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:59 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik heb er niet zoveel verstand van, maar zijn hagelslag, chococafé, appel, mandarijn en fruityoghurt niet allemaal snelle suikers? Die geven een bloedsuikerpiek en vervolgens daalt je bloedsuikergehalte vrij snel.

Maar nogmaals, zoveel verstand heb ik er niet van. Andere mensen hier weten het vast beter! Wellicht weet je het zelf ook beter dan ik, omdat je zulke dingen vast op de opleiding geleerd hebt .
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')