Die site is niet triest, wel de mensen die dat soort fouten continu maken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heul niet triest!SOS ftw!
Ik ga er eentje maken over de aanwijzende voornaamwoorden. Want het is niet die topic. Of die bootje.
Zeker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:20 schreef Phaidra het volgende:
Kennen jullie deze site al?
Hilarisch!! en ook wel triest ergens...
Die is mooi ja!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Deze was door mijn man ingezonden:
http://www.spatiegebruik.nl/popup.php?id=2306
Ik ben eerder de held die de slaven probeert te bevrijden wanneer deze uitgedroogd zijn door de zon.quote:
Dan zul je vast tubes tandpasta verbruiken vanavond om de etterbulten te bestrijden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb me toch een puisten deze week, jongensZo erg heb ik het als tiener nooit gehad
Nou ja, het zijn er 5 ofzo. Volgens mij zijn mijn hormonen van slag
Medeleven, graagquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:44 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Dan zul je vast tubes tandpasta verbruiken vanavond om de etterbulten te bestrijden.
Dan moet je de donsbaard laten staan of een plaksnor op je kin plakken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Medeleven, graagIk heb al de hele week mijn haar in m'n gezicht hangen om het ergste te verhullen, maar volgens mij heb ik er nu een onder m'n onderlip
Dat bakje fruityoghurt heb ik er net ingegooid omdat ik zo flauw was, gokte op lage suiker juist. Alles onder de streep heb ik nog niet op btw, het totaal van vandaag lijkt me niet extreem hoog in de suikers zitten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:51 schreef Rituals het volgende:
Heb je misschien teveel suikers gegeten MevrouwPuff?
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar zijn hagelslag, chococafé, appel, mandarijn en fruityoghurt niet allemaal snelle suikers? Die geven een bloedsuikerpiek en vervolgens daalt je bloedsuikergehalte vrij snel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat bakje fruityoghurt heb ik er net ingegooid omdat ik zo flauw was, gokte op lage suiker juist. Alles onder de streep heb ik nog niet op btw, het totaal van vandaag lijkt me niet extreem hoog in de suikers zitten?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
De situatie is nu wat anders
Laatste stukje naar huis lopen had ik een ontzettende hypo met flabberbenen enzo! Tot nu toe best wat gegeten, op normale tijden, dus ik begrijp ik het niet zo...
Lijstje ter illustratie
O: dubbele boterham hagelslag --> choco = suiker
T: chococafé -->again, choco = suiker
L: dubbele boterham kaas, dubbele rundergehakt, appel --> appel = suiker
T: mandarijn --> mandarijn = suiker
T: bakje fruityoghurt --> ik gok dat hier ook suiker in zit
Nee hij is vrijgezel en had lesquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Chico kan het zijn dat jouw broertje in een trein van A'dam richting Den Helder zat vandaag en dat ie een donkere vriendin heeft? Want ik zag een jongen met lang blond haar die zo erg op jou leek!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:45 schreef Rituals het volgende:
Chico!Voel je niet vrolijk door alle stress? Succes!
Stress inderdaad. En waarschijnlijk een onderdrukt griepje ofzo, mijn lichaam is brak. Ben continue benauwd, zware benen en trainen wil absoluut niet. En een wazig hoofd. Maar mijn werk heeft me opgefrist, vanavond ga ik gewoon dat hele werkstuk schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En hopen dat de feedback op mn artikel voorlopig nog even niet komt, blijkt dat we nog een laatste versie in moeten leveren en ik wíl mijn artikel niet meer veranderen. Ik wil helemaal geen feedback meer
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar zijn hagelslag, chococafé, appel, mandarijn en fruityoghurt niet allemaal snelle suikers? Die geven een bloedsuikerpiek en vervolgens daalt je bloedsuikergehalte vrij snel.
Maar nogmaals, zoveel verstand heb ik er niet van. Andere mensen hier weten het vast beter! Wellicht weet je het zelf ook beter dan ik, omdat je zulke dingen vast op de opleiding geleerd hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |