abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:02:31 #126
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79025801
Hahaha, ik leer hier wel wat in dit topic!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79025875
Hmm, inderdaad wel snelle suikers, dat zou het kunnen zijn. Niet veel anders dan anders echter.
En lastig te vervangen, qua meeneemgemak.
Ben wel opgeknapt van de yoghurt, dus ik denk dat ik zo wel ga rennen

De TT gaat over mij!!

[ Bericht 12% gewijzigd door MevrouwPuff op 11-03-2010 18:10:05 ]
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:04:17 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79025883
Hello tharrrr!

Granny Smith > andere appels!

Rituals: Pff zeg! *geeft virtuele thee met een koekje*

CF: Pukkels, aarg! Daarmee ben je mooi in de aap gelogeerd (hoera voor rare spreekwoorden, wat betékent dat überhaupt )

Verder: mn rinkeldingen heupsjaal is gearriveerd en hij is tof! Had er maar één besteld omdat ik dan toch maar meteen een mooie wilde ipv zo'n uit mekaar vallend markt-geval, je weet immers maar nooit Hij heeft goudkleurige metalen blaadjes en muntjes enzo! Hij rinkelt alleen zo hard dat ik bang ben dat ik hem niet aan durf tijdens het buikdansnummer omdat ik anders teveel opval Faal. Maar meestal staat de muziek wel hard.

O: twee sneetjes met nutella
T: stuk mokkataart van mn werk omdat we zo hard gewerkt hadden de laatste tijd
L: bruine bagel met mozzarella, tomaat en groene pesto
T: beker melk
D: biefstukje met salade van mais en tomaat met kruiden
S: Zumba
T: Griekse yoghurt met jam
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:05:57 #129
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79025972
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee hij is vrijgezel en had les . Maar mijn broertje lijkt wel heel veel op mij! Geen foto van die jongen gemaakt toevallig?
[..]

Stress inderdaad. En waarschijnlijk een onderdrukt griepje ofzo, mijn lichaam is brak. Ben continue benauwd, zware benen en trainen wil absoluut niet. En een wazig hoofd. Maar mijn werk heeft me opgefrist, vanavond ga ik gewoon dat hele werkstuk schrijven . En hopen dat de feedback op mn artikel voorlopig nog even niet komt, blijkt dat we nog een laatste versie in moeten leveren en ik wíl mijn artikel niet meer veranderen. Ik wil helemaal geen feedback meer .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hè, het klinkt alsof jij even lekker een weekje vrij moet zijn! Vanavond gaat het gewoon helemaal lukken! En die feedback komt ook wel goed. Het is vervelend dat je nóg een nieuwe versie moet inleveren, maar wellicht heb je heel weinig feedback .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:12:47 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79026249
quote:

[..]

Nee hij is vrijgezel en had les . Maar mijn broertje lijkt wel heel veel op mij! Geen foto van die jongen gemaakt toevallig?
[..]

Stress inderdaad. En waarschijnlijk een onderdrukt griepje ofzo, mijn lichaam is brak. Ben continue benauwd, zware benen en trainen wil absoluut niet. En een wazig hoofd. Maar mijn werk heeft me opgefrist, vanavond ga ik gewoon dat hele werkstuk schrijven . En hopen dat de feedback op mn artikel voorlopig nog even niet komt, blijkt dat we nog een laatste versie in moeten leveren en ik wíl mijn artikel niet meer veranderen. Ik wil helemaal geen feedback meer .
SPOILER
Aww Chico! Ik stress mee Beterschap voor het onderdrukte griepje en brakke lichaam! En succes met het schrijven van je werkstuk! En soms is feedback stom ja. Als je er helemaal genoeg van hebt en gewoon een frikkin' cijfer wilt, maar de docent ziet nog een kleiiiiin dingetje om te polijsten...

Samengevat: + ! En tevens
pi_79026290
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:06 schreef Rituals het volgende:
Vervelend CF!

Over hormonen gesproken, is het misschien verstandig om te stoppen met de nuvaring nu ik weer vrijgezel ben? Ik ben niet van plan voorlopig seks te hebben of een nieuwe relatie te krijgen, dus misschien is het wel goed om een tijdje hormoonvrij te zijn (qua anticonceptie)? Alleen dan is de cyclus misschien niet meer zo regelmatig, of wel? Of maakt het allemaal niet zo'n verschil en kan ik hem net zo goed blijven gebruiken?

Lijstje:
O/L: Peer + yoghurt
T/D: 6 crackers kipfilet

En ik zit echt propvol .
Zou ik persoonlijk wel doen ja. Al is het alleen maar omdat je dan prbly zó 3 kilo afvalt, gratisch en voor niks. Heb je er toch nog enig voordeel van.

Ik herken heel erg dat niets-door-je-keel-kunnen-krijgen gevoel wat jij nu hebt. Vorig jaar rond deze tijd, at ik zo calorierijk mogelijk omdat ik anders nog geen 500 kcals per dag zou hebben binnengekregen.

Je moet maar zeggen als ik nog geen cynische grapjes mag maken hoor!
pi_79026373
ik ga naar huis, ik vind dat ik hard heb gewerkt vandaag, ook al laat t resultaat zich nog niet echt zien...

bedenk me net dat ik vanmiddag nog twee boterhammen had moeten eten... die neem ik maar mee naar de repetitie vanavond dan.. (die was ik ook vergeten, dus toch geen tijd om extra te eten...)

daaaaaag
Kwak
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:18:49 #133
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79026449
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Zou ik persoonlijk wel doen ja. Al is het alleen maar omdat je dan prbly zó 3 kilo afvalt, gratisch en voor niks. Heb je er toch nog enig voordeel van.

Ik herken heel erg dat niets-door-je-keel-kunnen-krijgen gevoel wat jij nu hebt. Vorig jaar rond deze tijd, at ik zo calorierijk mogelijk omdat ik anders nog geen 500 kcals per dag zou hebben binnengekregen.

Je moet maar zeggen als ik nog geen cynische grapjes mag maken hoor!
Natuurlijk mag dat! Ik kan het hebben .

Klinkt goed, die 3 kilo . Dan ben ik er nog lang niet, maar het is altijd mooi meegenomen! Kan ik hem er het beste nu uithalen of even wachten tot ik hem er sowieso uit moet halen (over..2 weken meen ik)?

Calorierijk is inderdaad wel slim. Ik zit nu op ongeveer 475 kcal, dat is ietwat weinig , maar meer lukt vandaag even niet volgens mij. Komt vast snel weer goed.
pi_79026580
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:18 schreef Rituals het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dat! Ik kan het hebben .

Klinkt goed, die 3 kilo . Dan ben ik er nog lang niet, maar het is altijd mooi meegenomen! Kan ik hem er het beste nu uithalen of even wachten tot ik hem er sowieso uit moet halen (over..2 weken meen ik)?

Calorierijk is inderdaad wel slim. Ik zit nu op ongeveer 475 kcal, dat is ietwat weinig , maar meer lukt vandaag even niet volgens mij. Komt vast snel weer goed.
Ja hoor, je eetlust komt weer terug, dat kan ik je garanderen. Neem tot die tijd in ieder geval wel een multivitaminepil elke dag.

En ik zou hem er gewoon nu uithalen. Als je toch geen sex hebt, hoef je ook geen rekening te houden met je cyclus........ denk wel dat je dan misschien ongesteld gaat worden, dus als je dat nu niet wilt dan kan je ook nog even wachten.
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:25:04 #135
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79026637
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja hoor, je eetlust komt weer terug, dat kan ik je garanderen. Neem tot die tijd in ieder geval wel een multivitaminepil elke dag.

En ik zou hem er gewoon nu uithalen. Als je toch geen sex hebt, hoef je ook geen rekening te houden met je cyclus........ denk wel dat je dan misschien ongesteld gaat worden, dus als je dat nu niet wilt dan kan je ook nog even wachten.
Hahaha, heel fijn . Ik zal morgen even multivitaminepillen gaan halen. Nog tips? Ik heb nog nooit zoiets gekocht.

Ik ben vorige week nog ongesteld geweest, maar in denk inderdaad dat mijn lichaam even in de war zal zijn. Geeft niets, ik hoef nu toch met niemand rekening te houden .
pi_79026728
quote:

[..]

[..]

Stress inderdaad. En waarschijnlijk een onderdrukt griepje
ofzo, mijn lichaam is brak. Ben continue benauwd, zware benen en trainen wil absoluut niet. En een wazig hoofd. Maar mijn werk heeft me opgefrist, vanavond ga ik gewoon dat hele werkstuk schrijven . En hopen dat de feedback op mn artikel voorlopig nog even niet komt, blijkt dat we nog een laatste versie in moeten leveren en ik wíl mijn artikel niet meer veranderen. Ik wil helemaal geen feedback meer .
SPOILER
Nee want ik realiseerde het me pas toen ik de trein bijna uit was. Bovendien heb ik hem best wel veel aangekeken en zijn vriendin keek daarom weer vuil naar mij, dus ik was al blij dat ik uit kon stappen ;')
pi_79026763
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:25 schreef Rituals het volgende:

[..]

Hahaha, heel fijn . Ik zal morgen even multivitaminepillen gaan halen. Nog tips? Ik heb nog nooit zoiets gekocht.

Ik ben vorige week nog ongesteld geweest, maar in denk inderdaad dat mijn lichaam even in de war zal zijn. Geeft niets, ik hoef nu toch met niemand rekening te houden .
Die van Omnivit, dat zijn bruistabletten en dat lijkt net sisi. Als je een beetje dorst hebt is dat best lekker.
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:36:31 #138
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79027031
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Die van Omnivit, dat zijn bruistabletten en dat lijkt net sisi. Als je een beetje dorst hebt is dat best lekker.
Dankje! Vroeger, toen ik nog thuis woonde, dronk ik iedere ochtend een bruistablet. Was inderdaad best lekker.
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:36:57 #139
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79027050
vanuit Zweden...Al naar de sportschool geweest, nu zo m'n koffer maar eens uitpakken.

Oh, ik kreeg net een mailtje van m'n supervisor dat ik geen supervisor meer heb, want z'n dochter is ziek. Legitieme reden, maar wel ontzettend kut!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79027081
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hello tharrrr!

Granny Smith > andere appels!

Rituals: Pff zeg! *geeft virtuele thee met een koekje*

CF: Pukkels, aarg! Daarmee ben je mooi in de aap gelogeerd (hoera voor rare spreekwoorden, wat betékent dat überhaupt )
In de aap gelogeerd zijn: In een vervelende positie beland zijn

Herkomst: zie http://www.onzetaal.nl/advies/aap.php
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:41:43 #141
236335 neen
schone schijn
pi_79027224
Ik net m'n hele kamer doorzoeken naar m'n telefoon, in de kast, onder m'n dekbed, onder m'n bed, achter de stoelen. Zit hij in m'n broekzak.

Ik heb ook een broekbelvoicemail
het lijkt niet wat het is
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:42:16 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79027247
TVP maar weer .
Maar vanavond ben ik vrij .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:47:34 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79027461
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:37 schreef sigme het volgende:

[..]

In de aap gelogeerd zijn: In een vervelende positie beland zijn

Herkomst: zie http://www.onzetaal.nl/advies/aap.php
Learning all the time, eh! </Benny Hill>

Wat grappig! Suddenly it aaall makes sense! Toch kon ik er zelf niet zo opkomen
pi_79027931
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:25 schreef Rituals het volgende:

[..]

niet eentje nemen waarvan 1 pil 100% van de ADH van alles bevat. van sommige vitamines kun je namelijk wel teveel binnenkrijgen
Kwak
pi_79028100
Na 10 minuten rennen kwam ik erachter, mn flauwheid is eerder gastrointestinaal dan metabool. Rennen met samengeknepen billen!
Dan maar lekker douchen en de rest van de dag staken...

(een kusje van een patiëntje is lief, maar ook gevaarlijk zo blijkt!)
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:02:48 #146
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79028181
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:41 schreef neen het volgende:
Ik net m'n hele kamer doorzoeken naar m'n telefoon, in de kast, onder m'n dekbed, onder m'n bed, achter de stoelen. Zit hij in m'n broekzak.

Zo heb ik weleens een halfuur naar m'n telefoon gezocht... Tot het moment dat ik er achter kwam dat ik hem gewoon in m'n hand had..
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:04:25 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79028241
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:41 schreef neen het volgende:

Mijn vorige mobiel maakte prachtige foto's van m'n broekzak .

Ik stond eens met iemand te praten en die zei ineens: hey je bent foto's aan 't maken.
Ik: wtf? .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:09:10 #148
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79028464
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

niet eentje nemen waarvan 1 pil 100% van de ADH van alles bevat. van sommige vitamines kun je namelijk wel teveel binnenkrijgen
Goeie! Als ik daarop let kan er verder weinig fout gaan? Het is niet slecht om vitaminepillen te slikken?
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:14:12 #149
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79028692
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb me toch een puisten deze week, jongens Zo erg heb ik het als tiener nooit gehad Nou ja, het zijn er 5 ofzo. Volgens mij zijn mijn hormonen van slag
en je was laatst ook al misselijk 's ochtends...

Oh oh...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:14:49 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79028729
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:14 schreef AKnynke het volgende:

[..]

en je was laatst ook al misselijk 's ochtends...

Oh oh...
.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')