LOL, zeg maar gerust spier.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb iets gemist, wat is er met je hoofd of nek?
In ieder geval fijn dat je m weer wat kan bewegen --> ooohh wacht had jij niet een spiertje verrekt?
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb mijn nek verrekt vannacht toen ik wilde zien welke poes op bed lag.
Kraak en knars.
Het is nu eindelijk gelukt om mbv ibu's uit bed te komen.
Heb hoge koorts nu, dus het zal rap beter gaan.
Maar wel auw nog.
Oh op die fiets. Nou ja, dat kan maar hoeft niet. Tis volgens mij ook zonder ham een tosti (afgeleid van toasted, dus zolang je het in een tosti ijzer doet is het een tosti>quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tosti is toch eigenlijk ook altijd met iets van ham?
Jeetje, zo rap is dat dus niet, das al 5 dagen geleden!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
LOL, zeg maar gerust spier.![]()
Auwa tot onderin mijn rug en linkerarm.
[..]
Ik doe het in een broodroosterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Nou ja, dat kan maar hoeft niet. Tis volgens mij ook zonder ham een tosti (afgeleid van toasted, dus zolang je het in een tosti ijzer doet is het een tosti>![]()
Natuurlijk, laagjes! Dank je voor de tips Kwak!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
laagjes!! hemdjes voor als je windstil in de zon zit, vestjes voor eroverheen, sjaaltje voor als t te kil is voor zonder jas maar te warm voor met jas, spijkerbroek is altijd ok, rokje met legging eronder en open schoenen, dat soort combinatiedingen (legging kan uit als t lekker weer is)
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
Bos zn vrouw zal gedacht hebben, wat de vriendin van Camiel kan, kan ik ook!
ja dat is ook zo. ik hoop echt dat Cohen sterk genoeg is als lijsttrekker om een goeie race tegen Wilders te kunnen voeren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, zn jongste kind is nog een baby! Die andere twee heeft ie dus al nauwelijks zien opgroeien waarschijnlijk
Eurlings was voor mijn gevoel nog absoluut niet aan de top van zijn politieke kunnenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
Bos zn vrouw zal gedacht hebben, wat de vriendin van Camiel kan, kan ik ook!
Cohen heb ik wel vertrouwen in, ook al ben ik geen PvdA stemmerVind t eerlijk gezegd jammerder dat Eurlings stopt dan Bos. Eurlings was wel een talent echt...
Compromissen sluiten tussen de 16 miljoen Nederlanders is nou eenmaal niet zo makkelijk. Er moet altijd water bij de wijn. En dat geeft ook niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja dat is ook zo. ik hoop echt dat Cohen sterk genoeg is als lijsttrekker om een goeie race tegen Wilders te kunnen voeren.
@kimpossible: ik ben niet zo negatief over de politiek als jij. eindjes aan elkaar praten is nu eenmaal waar de wereld op draait: compromis en overleg, debat en verzoening... ik vind t prima dat er bekwame mensen zijn die namens de rest van nederland enorm moeilijke vraagstukken proberen op te lossen en daarmee zo min mogelijk mensen te kwetsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |