Oh jij bent gemeenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet iedereen heeft dezelfde 'symptomen' CF
Guess what, ik heb er nog een liggen van de vorige paniekaanvalquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
K zou toch een testje halen, to be honest!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik nog zou hardlopen/fietsen, dan zou ik het hierop doen:
(volume wel wat harder zetten, kwaliteit hier is slechter dan op grooveshark.com)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Loveli, ik ben niet bezig om zwanger te worden heIk hoef niet om de haverklap te testen ofzo
Maria, krijgen we trouwens een foto te zien van de buikdansoutfit?![]()
Reden dat ik dat linkje heb gebookmarked betekent ook niet dat ik zwanger wil worden. Heeft meer te maken met voorbereid zijn mocht ik ooit reden hebben om te denken van welquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:08 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, ik ben niet bezig om zwanger te worden heIk hoef niet om de haverklap te testen ofzo
crap in = crap out![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:05 schreef Rituals het volgende:
[..]Nou, ze hebben mijn master deze maand pas afgeschaftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dus ik kon het ook niet eerder weten. Ik heb wel andere opties ja, een synthese master en dan hopen dat ik mn project wat richting de biochemie kan doen. Ben nu tweedejaars, dus nog wel tijd genoeg om er over na te denken
.
Ok en NU moet ik aan dat werkstuk beginnen, anders krijg ik mn werk nooit af en dan is de stress alleen maar groter. * Chico kijkt haarzelf streng aan
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Gooi er toch maar even een testje tegenaan CF. Je borsten zijn géén goede indicator.
Mijn avondlijstje was weer rukDe oudste wou heel graag bij de McDrek eten en aangezien ze dat echt nooit vraagt (mijn kinderen houden niet van patat ed.) hebben we deze keer maar toegestemd. De jongste (5)heeft geweigerd iets van die ranzige bende te eten. Hij gaf de voorkeur aan buiten spelen en een vers gesmeerd broodje thuis.
![]()
Maar oke, naast de ruim halve kilo rode bieten vanmiddag heb ik als avondeten gehad
- kale salade (die in D overigens echt lekker zijnHeel vers met verschillende mooie slasoorten)
- halve vegaburger ()
- half zakje country potatos (iets klopt er niet aan dit woord) met sour creme
Waarschijnlijk kom ik net boven de 2000 kcal uit vandaag.
Met man en kinderen is afgesproken dat er de komende dagen géén bewerkt spul meer gegeten wordt. Met volldige instemming van de mini's.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Oh en Chico![]()
Ik hoop voor je dat morgen net zo#n fijne dag wordt als vandaag vervelend was.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ach, tink, m'n lijstje bevatte onder andere twee chococroissants en een half stokbroodje ham kaas. Daarnaast een rol mentos, snert en muesli, en dat was het zo ongeveer wel.
Vanaf morgen ga ik weer gezond eten..
Gek trouwens: ik stond vanmorgen bij het vriendje op de weegschaal na het douchen, en daarna een uur later nog een keer met kleren aan om m'n koffer te wegen, en ik was zo 2 kilo minder zwaar!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
www,zwangerschapstest.nuDe Matcare 3 halen 2 betalen
![]()
Ik heb er nog 1 liggen. Of twee. Ik weet 't niet eens meerMijn ex dacht waarschijnlijk dat ik hem stiekem erin probeerde te luizen, maar het was meer uit angst (OMG! Nukomiknooitmeervanhemaf. Nah, dat nou ook weer niet, maar ik zou dus nooit expres de pil niet meer nemen
)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Ik ben nog steeds braaf aan de pil trouwens. Just in case(Wélke case?!
)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Opties voor minder snelle suikers/minder dipjes:
- pindakaas op brood ipv hagelslag
- thee (veel koffie ga ik ook eerder van trillen)
- soep tussendoor ipv fruit (maar dat wordt wrs bij de lunch, want cupasoup is toch niet ècht lekker)
- tussendoortjes beter verdelen.
Heeft iemand meer tips?![]()
![]()
Géén brood.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Opties voor minder snelle suikers/minder dipjes:
- pindakaas op brood ipv hagelslag
- thee (veel koffie ga ik ook eerder van trillen)
- soep tussendoor ipv fruit (maar dat wordt wrs bij de lunch, want cupasoup is toch niet ècht lekker)
- tussendoortjes beter verdelen.
Heeft iemand meer tips?Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Bruin brood geeft geen snelle piek toch?quote:
Plus dat gaat niet werken, ben arm dus kan niet elke dag lunch kopen en ik val om als ik niet genoeg eet :p![]()
Wat het lijstje is geworden vandaag:
O: gekookt eitje
S: 1uur zumba (thuis)
T: roggebrood met pindakaas
T: banaan
L: roggebrood
T: appel
D: roerei en een half uur later nog 2 plakjes roggebrood met oude kaas
S: 1 uur zumba (sportschool)
T: 100gr kipfilet
T: 3 mandarijntjes
S: buikspieroefeningen![]()
Je mag wel bij mij op trainingquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bruin brood geeft geen snelle piek toch?
Plus dat gaat niet werken, ben arm dus kan niet elke dag lunch kopen en ik val om als ik niet genoeg eet :p.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Ik krijg altijd dipjes van alle koolhydraten, dus ook van bruin brood. Maar dat hoeft voor jou natuurlijk niet op te gaan. Zelf probeer ik vaak gemengde groente of yoghurt of kipfilet oid te eten in plaats van brood.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
![]()
Hoe gaat het hier? Ik mis veel te veel de laatste tijd, heb het een beetje druk.
voor iedereen die ze nodig heeft.
Lijstje van vandaag.
O1: 2 happen yoghurt, maar die was zo koud dat ik het niet snel genoeg naar binnen zou kunnen krijgen om de trein te halen![]()
O2: 2 boterhammen pindakaas
L: lunchsalade kip caesar van de AH, lekker!
T: appel, stuk chocola
T: popcorn
D: pizza
Het begon goed, zullen we maar zeggen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Met pindakaas, thee en goede tijdsplanning beginnen lijkt me al heel wat.
Ben niet voor niets zo dik geworden. En daarna opnieuw dik. En nog steeds
Sarabi, ik zie echt 0 groente! Dat mag niet hè!![]()
Volkorenbrood geeft mij geen dipIk merk echt verschil met meergranen of waldkorn.
En volkoren is nog cheap(er) ook."Why does being a librarian make her even hotter?"
Weet iemand iets tegen extreem droge handen? Insmeren helpt niet meer![]()
Vanavond maar heel dik smeren en dan handschoenen aan in bed ofzo."Why does being a librarian make her even hotter?"
Daarom ook iets meer fruitquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sarabi, ik zie echt 0 groente! Dat mag niet hè!
Maar geen groente komt omdat ik eigenlijk ook geen echte D had![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: