Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
tripo met bewolkingquote:
Naar de keukenboer geweest voor tegels en badkamer en blaaaa en zo. EN medebewoners gekennismaaktquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:37 schreef wel.o.k het volgende:
vol?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:37 schreef Giertje het volgende:
vol?
goeiemorgenquote:
whehehe het is me voor de verandering een keer geluktquote:
failquote:
goeiemorgenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij was al weer vol![]()
Goeiemorgen welok, giertje, GF
Zit te wachten tot de auto nieuwe banden en olie heeft. Zit al aan mn 2e emmer capuccino
aartiquote:
ga je met meer mensen in je nieuwe huis wonen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar de keukenboer geweest voor tegels en badkamer en blaaaa en zo. EN medebewoners gekennismaakt
Hele avond op gaar hard kut stoeltje gezeten![]()
gier schuldquote:
daar kwam ik ook achterquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij was al weer vol![]()
Goeiemorgen welok, giertje, GF
Zit te wachten tot de auto nieuwe banden en olie heeft. Zit al aan mn 2e emmer capuccino
ah, de nieuwbouwwijk taferelenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar de keukenboer geweest voor tegels en badkamer en blaaaa en zo. EN medebewoners gekennismaakt
Hele avond op gaar hard kut stoeltje gezeten![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gier schuld![]()
Koppijn en buikpijn.. oh oooh...
neem een aspirine en ga naar de wc?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gier schuld![]()
Beterschap.quote:[b]Op donderdag 11 maart 2010 10:43 schreef Ladylike het volgende:[/b
gier schuld![]()
goeiemorgenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap.![]()
En goedemorgen iedereen.
senseo is inderdaad geen koffiequote:
Bengelquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap.![]()
En goedemorgen iedereen.
dat is ook goedquote:
bengeltjequote:Op donderdag 11 maart 2010 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap.![]()
En goedemorgen iedereen.
echt welquote:
Bengelquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap.![]()
En goedemorgen iedereen.
mwah vrij weinig en jij?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
Lekker welkom zo.![]()
Hoe is het hier, nog spannende dingen gebeurd?
hier spannende dingenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
Lekker welkom zo.![]()
5 relaties, een corrupte poster, een verbouwing en een politiek schandaal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
Lekker welkom zo.![]()
whehehe okee feestjes zijn wel leuk toch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier gebeurt ook weinig.![]()
Zaterdag een feestje dat is het spannendste.
Bij jou is het vaak genoeg spannend.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier spannende dingen![]()
helemaal niks klinkt beter
quote:
quote:Kanis signaleert dat jonge mensen niet meer weten hoe men een lekker kopje koffie zet. Men weet niet meer hoeveel schepjes er in de pot dienen te gaan. Kanis: Schande! Dit is klip en klaar een Kwestie van Normen en Waarden!
Om het verval tegen te gaan en de jeugd weer een toekomst te gunnen verpakken Kanis&Gunnink vanaf dat moment hun koffie ook per kopje!
Friemel.quote:
5 relaties?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
5 relaties, een corrupte poster, een verbouwing en een politiek schandaal.
Je hebt niks gemist.
Ja hoor, is bij mijn broer. Een jaren 60/70/80 feestje. Of we even met vetkuif of in een bloemetjesjurk willen komen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe okee feestjes zijn wel leuk toch?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh iedereen die nog geen kus had gekregen
Een chilli-katerquote:volgens mij is de chili con carne van gisteren al door mijn lichaam afgestoten
en die koppijn; zal wel stress zijn
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
volgens mij is de chili con carne van gisteren al door mijn lichaam afgestoten
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is ook goed![]()
morgen
[..]
bengeltje
whhehehe van die lekkere foute muziek en kleding altijd leukquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoor, is bij mijn broer. Een jaren 60/70/80 feestje. Of we even met vetkuif of in een bloemetjesjurk willen komen.Uhh ik denk er nog even over...
de wc kan al afgeplakt worden bij julliequote:Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
Ik had het over de KSCquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Friemel.
[..]
5 relaties?Wat doe je met ze, testen en dumpen?
O dan ben ik niet helemaal vrouw.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik had het over de KSC
Persoonlijk ben ik meestal alleen, maar als er iets gebeurd komen ze meestal met meer tegelijk, vrouwen weten op de seconde nauwkeurig wanneer je bezet (en dus interessant) bent.
* wel.o.k gaat zijn antihoofdpijn tips toch maar niet ophalenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
quote:
gisteren jaquote:
Ik knetter zo meteen het glazuur van de potquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de wc kan al afgeplakt worden bij jullie![]()
niet teveel stressen
doe maar nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat zijn antihoofdpijn tips toch maar niet ophalen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:08 schreef Ladylike het volgende:
Ik knetter zo meteen het glazuur van de pot
Af en toe wel dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dan ben ik niet helemaal vrouw.Bij jou dus geen hordes vrouwen?
Dat was gewoon een grappige manier om te vertellen dat hier weinig gebeurd is.quote:Over welke 5 relaties had je het dan.
Zelf opruimenquote:
whehe jupsquote:
en dat gaat ook nooit meer overquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe jups
was wel apart gisteren
kom ik thuis van mijn werk zijn mijn ouders er
heeft mijn moeder al mijn schone was opgeruimd en mijn bed
opgemaakt
ze kan het ook niet laten
*proestquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik knetter zo meteen het glazuur van de pot
mijn mamsie is liefquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat gaat ook nooit meer over
god zij dank voor moeders
met gasmaskers en een chemische stofjes meter zekerquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:16 schreef Ladylike het volgende:
Heb het rood/witte lint al uit het magazijn gehaald om zo het toilet af te zetten, totdat de chemische reinigingsdienst geweest is
latersquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga nog ff een overhemd scoren en dan zal de auto wel klaar zijn.
Tot later iedereen, kusjes![]()
voor de dames...
zoals het een goede mams betaamdquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn mamsie is lief
staat altijd voor me klaar
poenies terugquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga nog ff een overhemd scoren en dan zal de auto wel klaar zijn.
Tot later iedereen, kusjes![]()
voor de dames...
nooou ik ken moeders die dat helemaal niet zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zoals het een goede mams betaamd
[..]
poenies terug
dat snap ik ook niet goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
nooou ik ken moeders die dat helemaal niet zijn
ik vind dat onbegrijpelijk
nog niet, ik had nog geen nieuw contract bij mn nieuwe werkgeverquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Had je Frans het "heugelijke" nieuws al gebracht ?
mja op zulke momenten besef k wel hoe goed ik het wel niet hebquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat snap ik ook niet goed
[..]
nog niet, ik had nog geen nieuw contract bij mn nieuwe werkgever
frans: Ll, je moet nog even tekenen hier voor je jaar contract.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik heb ook altijd liefde gehad van mn maquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja op zulke momenten besef k wel hoe goed ik het wel niet heb
en het bordje gevaarlijke stoffenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:16 schreef Ladylike het volgende:
Heb het rood/witte lint al uit het magazijn gehaald om zo het toilet af te zetten, totdat de chemische reinigingsdienst geweest is
nou welquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd liefde gehad van mn ma
koffie tijdquote:Bijna lunchtijd
en wat ga je eten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd liefde gehad van mn ma
Bijna lunchtijd
peuk rokenquote:
whehee ook zeer belangrijkquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
koffie tijd
en voor jouw rook tijd![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef friemelaar het volgende:
Lunch tijd !!!
[ afbeelding ]koffietijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
smakelijk giertjequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:05 schreef Giertje het volgende:
en ik ga pannekoeken eten bij een vriendin van me
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:05 schreef Giertje het volgende:
en ik ga pannekoeken eten bij een vriendin van me
marijkequote:
Hai GF!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
![]()
![]()
je hebt niks gemist
Oeh, da's inderdaad wel jammerquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's inderdaad wel jammerAlles okee?
Mijquote:
nu nogquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
MijIk zit nu kwikfit koffie te drinken.
Ik had geen afspraak. Ik heb m vanochtend gewoon voor de deur gezet. Hij staat nu op de brug en de monteurs zijn eten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu nog![]()
moest het rubber nog uit de boom komen ofzo.
jij hebt een gesprek met femaleduck gehadquote:
dan staat ie daar nog wel tot vanavond 19:00quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:02 schreef friemelaar het volgende:
De banden zijn vast aan 't wennen voor de files waarin ze terecht zullen komen
tot zover klaar terwijl u wachtquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had geen afspraak. Ik heb m vanochtend gewoon voor de deur gezet. Hij staat nu op de brug en de monteurs zijn eten.
jeeses jij zit er echt al langquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had geen afspraak. Ik heb m vanochtend gewoon voor de deur gezet. Hij staat nu op de brug en de monteurs zijn eten.
Whehehequote:Op donderdag 11 maart 2010 13:02 schreef friemelaar het volgende:
De banden zijn vast aan 't wennen voor de files waarin ze terecht zullen komen
quote:
quote:
ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehe:w ik heb een baan zonder files.
Nee liefje, net zat ik bij de V&Dquote:
quote:
Nou kan het nogquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL heeft wel een hele lange pauze
quote:
quote:
heeyquote:
quote:
quote:
whehehequote:
dan valt er een last van je schouders af zekerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef Ladylike het volgende:
oh wat heerlijk dat ik hier weg ben 1 mei
willem loopt te stressen over iets dat verstuurd is door de secr (ik heb het naar de post gebracht, dat wel.. ) en nou heb IK het weer gedaan
daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Paaltie die secr plat of zo, dat die niks verkeerd kan doen?
moet hij zelf maar de post wegbrengenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef Ladylike het volgende:
oh wat heerlijk dat ik hier weg ben 1 mei
willem loopt te stressen over iets dat verstuurd is door de secr (ik heb het naar de post gebracht, dat wel.. ) en nou heb IK het weer gedaan
die kreeg eerst de lading, maar toen zij zei: "dat heb ik er niet bij gedaan" (moest blijkbaar wel) zei hij: "dan had inge dat moeten doen" maar gelukkig zei ze: nee want ik heb inge de enveloppe gegeven en alleen maar gevraagd om voor mij naar het postkantoor te gaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Paaltie die secr plat of zo, dat die niks verkeerd kan doen?
juistquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet hij zelf maar de post wegbrengen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die kreeg eerst de lading, maar toen zij zei: "dat heb ik er niet bij gedaan" (moest blijkbaar wel) zei hij: "dan had inge dat moeten doen" maar gelukkig zei ze: nee want ik heb inge de enveloppe gegeven en alleen maar gevraagd om voor mij naar het postkantoor te gaan
water en vuur die 2...
overwerkquote:[..]
juist
vandaag gaan de bijlagen dus aangetekend weg...
door de secr. ingepakt, door mij weggebracht (ik kom langs een postkantoor, zij niet)
nee, want ik kan wat eerder vertrekken.quote:
kleine pannenkoeken zijn ook lekker volgens Randallquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:53 schreef Giertje het volgende:
godver ik zit echt vol van de pannekoeken
maar wat was dat lekker
wooow das ook lekker jaaquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, want ik kan wat eerder vertrekken.
Frans zei: als je naar de post moet ga je maar eerder.
[..]
kleine pannenkoeken zijn ook lekker volgens Randall
(oftwel: de poffertjes waren ook lekker)
latersquote:
laters friemelquote:
latersquote:
shop zequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laters friemel
ik ben boodschappen doen.
laters allemaal![]()
die ben ik dus wel vergetenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laters
[..]
shop ze
vergeet de cassis red bull niet
ga maar weer terug danquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die ben ik dus wel vergeten
er staan nog 7 blikjesquote:
zuip ze maar niet op danquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er staan nog 7 blikjes![]()
als dat te weinig is brengt ze zelf er maar mee
IK blijf er vanafquote:
iedere dagquote:
wijvenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:33 schreef Giertje het volgende:
zucht ik word echt gek gemaakt hier
mijn 2 huisgenotes spannen tegen me samen
jij dus ook, gelukkig. ik dacht al dat aan mij lag.quote:
laat ik zo zeggen als hier de boel in de fik vliegt red ik eerst mijn spullen en dan ga ik nog es effe kalm nadenken of ik hun ga waarschuwenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wijven
kapot slaan mag niet, maar verder kun je er zo weinig mee
heel vaakquote:
als de brandweer komt, gewoon op alle vragen "weet ik niet antwoorden" daarna bij de wouten zielig en onder de indruk doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
laat ik zo zeggen als hier de boel in de fik vliegt red ik eerst mijn spullen en dan ga ik nog es effe kalm nadenken of ik hun ga waarschuwen
precies en ondertussen mijn spullen ergens anders onder brengen want die red ik welquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als de brandweer komt, gewoon op alle vragen "weet ik niet antwoorden" daarna bij de wouten zielig en onder de indruk doen
je spullen heb je in paniek gepakt, maar je dacht aan niets andersquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies en ondertussen mijn spullen ergens anders onder brengen want die red ik wel
whehe inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je spullen heb je in paniek gepakt, maar je dacht aan niets anders
dus gewoon bij je houden![]()
trauma heeft je doen vergeten dat je huisgenoten had
zeg gier, weet jij waarom je huisgenoten ducktape rond hun enkels hadden?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je spullen heb je in paniek gepakt, maar je dacht aan niets anders
dus gewoon bij je houden![]()
trauma heeft je doen vergeten dat je huisgenoten had
BDSM-pottenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg gier, weet jij waarom je huisgenoten ducktape rond hun enkels hadden?
eentje is wel potquote:
ik heb de oplossingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
de ander ookquote:
whehehehe nou ja nog effe volhouden en dan ben ik van die 2 afquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de ander ook![]()
gewoon voor de brand opsluiten in een kast, dan is het duidelijk dat zij het nog verzweeg
volhoudenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe nou ja nog effe volhouden en dan ben ik van die 2 af
eindelijk over geplaatst
fijn gevoel hequote:
mwah ik zit echt op het randje nuquote:
laters wokquote:
dat die jou nog weet te bereiken verbaast me.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah ik zit echt op het randje nu
en natuurlijk begint mijn mevrouw de ex mijn dag nog verder te verzieken
pfff van dat mens kom ik niet meer afquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat die jou nog weet te bereiken verbaast me.
Ik had gezorgd dat ik haar nooit meer zag.
en nu ben ik afsluiten en naar de post
laters LLquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whah, d'r mag zo veel nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:39 schreef Ladylike het volgende:
Wijven![]()
kapot slaan mag niet, maar verder kun je er zo weinig mee
heey knuffelquote:
ziekte van wegener?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohw stiefmoeders heeft geen longkanker maar waarschijnlijk ziekte van wegener (niet dat je daar blij van wordt)
knuffelquote:
neen vergt meer onderzoekquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:49 schreef Giertje het volgende:
maar waarschijnlijk dus
dat is dus nog niet officieel vastgesteld
oew nog veel onzekerheid dusquote:
nja 1 ding is iig uitgesloten, dat is ook progressiequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew nog veel onzekerheid dus
sterkte ermee
zo kan je het inderdaad ook bekijkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja 1 ding is iig uitgesloten, dat is ook progressie
tja... dubbel gevoel... blij dat ik iets tastbaars heb (ik haat onzekerheden) niet blij omdat ontslag of een rechtzaak in het verschiet ligtquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo kan je het inderdaad ook bekijken
afijn hoe was jou dag?
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:
friemelquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:10 schreef friemelaar het volgende:
Hoi Allemaal, ik ben terug![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
quote:
nja klinkt erg koud wat ik zeg maar heb niet zoveel met haar.... al wens ik niemand kwaad toe maar het deed me vrij weinigquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef friemelaar het volgende:
Hé KZ, goed dat kanker uitgesloten is......
Zal een hele opluchting zijn
Wel de prognoses zijn meestal beter dan voor kankerpatienten dus je mag denk ik wel blij zijn voor haar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben wel overigens blij voor haaren ook weer niet
Ik gun niemand (of iig heeeeeeeeeeeeel weinig mensen) ernstige ziektes, en tja is familie dus moet je het je aantrekkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel de prognoses zijn meestal beter dan voor kankerpatienten dus je mag denk ik wel blij zijn voor haar.![]()
Dat je verder niet veel met elkaar hebt geeft verder ook niet, aar 't zit toch enigzins in de familie he.
laters friemelquote:
??quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:46 schreef Giertje het volgende:
thats it ik ga een verhuizing aan vragen als ik hier nog langer blijf dan gaat het fout
gezeik met mijn huisgenotes hun spannen samen tegen mij als dit zo doorgaat dan ga ik echt door het lintquote:
ik ben echt normaal een heel rustig persoon kan ook best wel veel hebbenquote:
Allemaal een knal voor de harses gevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben echt normaal een heel rustig persoon kan ook best wel veel hebben
maar zoals het er hier aan toe gaat dat hou ik echt niet meer vol
mja dat gaat niet anders word ik eruit gegooidquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Allemaal een knal voor de harses geven
Je ging toch verhuizen? Kun je ze net zo goed een afscheidscadeau gevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat gaat niet anders word ik eruit gegooid
nee ik wil verhuizen dat moet nog aangevraagd wordenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:08 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Je ging toch verhuizen? Kun je ze net zo goed een afscheidscadeau geven
Dan doe je dat als de hele zaak rond is en je op het punt staat om te vertrekken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik wil verhuizen dat moet nog aangevraagd worden
volgens mij los jij graag dingen op met geweld of niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:16 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dan doe je dat als de hele zaak rond is en je op het punt staat om te vertrekken.
Dat soort dingen welquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
volgens mij los jij graag dingen op met geweld of niet?
verdomd chagerijnig en daar?quote:
Waarom dat? Wel prima, moet eigenlijk zeg nu voor te sportenquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom dat? Wel prima, moet eigenlijk zeg nu voor te sporten
ach hoop gezeur morgen gesprek eroverquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom dat? Wel prima, moet eigenlijk zeg nu voor te sporten
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Allemaal een knal voor de harses geven
nijnsquote:
Wel mijn manier.quote:
wat heb je gegeten fles ?quote:
sucade lappen moet ook lang opstaanquote:
Nijnsquote:
ga je slapen?quote:
Gestoofde witlof met varkens braadworst en dame blanche puddingquote:
Ik weet het.. maar ze stonden toen al bijna 2 uur op. Ach, nu even wat aardappeltjes met knoflook en rozemarijn in de oven gedaan en strakjes een heerlijk feestmaalquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sucade lappen moet ook lang opstaan
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:18 schreef FFSletop het volgende:
Ik geloof dat ik ziek begin te worden...
voor mij is bijna ontbijt tijd en jij gaat dinerenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet het.. maar ze stonden toen al bijna 2 uur op. Ach, nu even wat aardappeltjes met knoflook en rozemarijn in de oven gedaan en strakjes een heerlijk feestmaal
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor mij is bijna ontbijt tijd en jij gaat dineren
Ik eet normaal altijd wel redelijk laat voor Nederlandse standaarden, maar nu ben ik ook wel anderhalf uur later dan normaal. Maar is mijn eigen schuld, begon pas om 17u met het vlees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Ja, en te dromen van ....quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lag je weer op de bank te slapen?
Dus geen Wolverine?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zag haar toevallig op tv, daarom noemde ik haar naam.
Oohhhhh, dat doe jij dus overdagquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb ik op dvd.Kan ik zo vaak kijken als ik wil.
Doorgaans droom ik daar niet over, maar doe ik daar wat meequote:Op donderdag 11 maart 2010 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet liggen dromen over een of andere lekkere vent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nee..ik zat lekker voor me uit te staren in het luchtledigequote:
Wat is het nut van een bed opmaken als je er zo in duikt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
Nu dan maar echt even bedden opmaken, douchen en...slapen!![]()
Dat er nu niet echt beddengoed op ligt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is het nut van een bed opmaken als je er zo in duikt?Slaap lekker..
Truste lieverdquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
Nu dan maar echt even bedden opmaken, douchen en...slapen!![]()
Mensen moeten morgen nog werken dat is toch niet zo vreemd dat het snel rustig is?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering![]()
ik ben gebroken![]()
echt een saaie avond
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering![]()
ik ben gebroken![]()
echt een saaie avond
wij straks pasquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen moeten morgen nog werken dat is toch niet zo vreemd dat het snel rustig is?
Gaan jullie hier nooit slapen.
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:09 schreef friemelaar het volgende:
Ja hoor, 't werk zit er weer op dus .........
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 058 Giertje
02. 058 goldfinger1963
03. 035 wel.o.k
04. 033 Ladylike
05. 029 friemelaar
06. 017 Knuffelzacht
07. 015 indahnesia.com
08. 015 marcb1974
09. 014 Papierversnipperaar
10. 013 Bengeltje
11. 008 FFSletop
12. 008 suikertaartje
13. 007 Dr_Flash
14. 006 Aarti
15. 006 Lotusss
16. 004 Marijkezwolle
17. 004 MPG
18. 002 Nijns
19. 002 Symphonic
20. 002 Muck
gedeeld 1quote:
Je hebt zowaar concurrentie gfquote:
2 foutquote:
ik heb me ingehoudenquote:
Ga niet langs start, je ontvangt geen bierquote:
dat is gemeenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga niet langs start, je ontvangt geen bier![]()
normaal is dat bij 5 foutquote:
quote:Top 100 van donderdag 11 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
71. 093 suikertaartje
93. 080 Knuffelzacht
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 01:07 uur
01. 010 goldfinger1963
02. 005 marcb1974
03. 001 FFSletop
04. 001 friemelaar
05. 001 Bengeltje
Ja, maar dit is fok, weinig normaals aan dusquote:
Echt lang geleden dat ik daar heb in gestaanquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar dit is fok, weinig normaals aan dus
Je kan dus weer echt spammenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
gister toch een productieve dag gehad![]()
internet werkt weer zonder problemen en de bel met geluid en licht singaal werkt ook prima
Ik twijfel natuurlijk. Je kan dit echt niet volhouden hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
en voor diegene onder ons die begonnen te twijfelen,
hier de tussenstand
[..]
en tevens een kwartet![]()
je staat er elke dag inquote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt lang geleden dat ik daar heb in gestaan
waar wedden we omquote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik twijfel natuurlijk. Je kan dit echt niet volhouden hoor
Die van de ksc wel ja. Maar van fok in het algemeen nooit meerquote:
dat is jouw foutquote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van de ksc wel ja. Maar van fok in het algemeen nooit meer
je blijft van me bier afquote:
dat denk jijquote:
Mooi, weet ik de richting voor de weddenschapquote:
zekersquote:
quote:
trusten friemelquote:
jij ook marcquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|