quote:
Nou kan het nogquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL heeft wel een hele lange pauze
quote:
quote:
heeyquote:
quote:
quote:
whehehequote:
dan valt er een last van je schouders af zekerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef Ladylike het volgende:
oh wat heerlijk dat ik hier weg ben 1 mei
willem loopt te stressen over iets dat verstuurd is door de secr (ik heb het naar de post gebracht, dat wel.. ) en nou heb IK het weer gedaan
daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Paaltie die secr plat of zo, dat die niks verkeerd kan doen?
moet hij zelf maar de post wegbrengenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef Ladylike het volgende:
oh wat heerlijk dat ik hier weg ben 1 mei
willem loopt te stressen over iets dat verstuurd is door de secr (ik heb het naar de post gebracht, dat wel.. ) en nou heb IK het weer gedaan
die kreeg eerst de lading, maar toen zij zei: "dat heb ik er niet bij gedaan" (moest blijkbaar wel) zei hij: "dan had inge dat moeten doen" maar gelukkig zei ze: nee want ik heb inge de enveloppe gegeven en alleen maar gevraagd om voor mij naar het postkantoor te gaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Paaltie die secr plat of zo, dat die niks verkeerd kan doen?
juistquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet hij zelf maar de post wegbrengen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die kreeg eerst de lading, maar toen zij zei: "dat heb ik er niet bij gedaan" (moest blijkbaar wel) zei hij: "dan had inge dat moeten doen" maar gelukkig zei ze: nee want ik heb inge de enveloppe gegeven en alleen maar gevraagd om voor mij naar het postkantoor te gaan
water en vuur die 2...
overwerkquote:[..]
juist
vandaag gaan de bijlagen dus aangetekend weg...
door de secr. ingepakt, door mij weggebracht (ik kom langs een postkantoor, zij niet)
nee, want ik kan wat eerder vertrekken.quote:
kleine pannenkoeken zijn ook lekker volgens Randallquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:53 schreef Giertje het volgende:
godver ik zit echt vol van de pannekoeken
maar wat was dat lekker
wooow das ook lekker jaaquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, want ik kan wat eerder vertrekken.
Frans zei: als je naar de post moet ga je maar eerder.
[..]
kleine pannenkoeken zijn ook lekker volgens Randall
(oftwel: de poffertjes waren ook lekker)
latersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |