quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef friemelaar het volgende:
Lunch tijd !!!
[ afbeelding ]koffietijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
smakelijk giertjequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:05 schreef Giertje het volgende:
en ik ga pannekoeken eten bij een vriendin van me
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:05 schreef Giertje het volgende:
en ik ga pannekoeken eten bij een vriendin van me
marijkequote:
Hai GF!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
![]()
![]()
je hebt niks gemist
Oeh, da's inderdaad wel jammerquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's inderdaad wel jammerAlles okee?
Mijquote:
nu nogquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
MijIk zit nu kwikfit koffie te drinken.
Ik had geen afspraak. Ik heb m vanochtend gewoon voor de deur gezet. Hij staat nu op de brug en de monteurs zijn eten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu nog![]()
moest het rubber nog uit de boom komen ofzo.
jij hebt een gesprek met femaleduck gehadquote:
dan staat ie daar nog wel tot vanavond 19:00quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:02 schreef friemelaar het volgende:
De banden zijn vast aan 't wennen voor de files waarin ze terecht zullen komen
tot zover klaar terwijl u wachtquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had geen afspraak. Ik heb m vanochtend gewoon voor de deur gezet. Hij staat nu op de brug en de monteurs zijn eten.
jeeses jij zit er echt al langquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had geen afspraak. Ik heb m vanochtend gewoon voor de deur gezet. Hij staat nu op de brug en de monteurs zijn eten.
Whehehequote:Op donderdag 11 maart 2010 13:02 schreef friemelaar het volgende:
De banden zijn vast aan 't wennen voor de files waarin ze terecht zullen komen
quote:
quote:
ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehe:w ik heb een baan zonder files.
Nee liefje, net zat ik bij de V&Dquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |