quote:
Nou kan het nogquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL heeft wel een hele lange pauze
quote:
quote:
heeyquote:
quote:
quote:
whehehequote:
dan valt er een last van je schouders af zekerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef Ladylike het volgende:
oh wat heerlijk dat ik hier weg ben 1 mei
willem loopt te stressen over iets dat verstuurd is door de secr (ik heb het naar de post gebracht, dat wel.. ) en nou heb IK het weer gedaan
daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Paaltie die secr plat of zo, dat die niks verkeerd kan doen?
moet hij zelf maar de post wegbrengenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef Ladylike het volgende:
oh wat heerlijk dat ik hier weg ben 1 mei
willem loopt te stressen over iets dat verstuurd is door de secr (ik heb het naar de post gebracht, dat wel.. ) en nou heb IK het weer gedaan
die kreeg eerst de lading, maar toen zij zei: "dat heb ik er niet bij gedaan" (moest blijkbaar wel) zei hij: "dan had inge dat moeten doen" maar gelukkig zei ze: nee want ik heb inge de enveloppe gegeven en alleen maar gevraagd om voor mij naar het postkantoor te gaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Paaltie die secr plat of zo, dat die niks verkeerd kan doen?
juistquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet hij zelf maar de post wegbrengen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die kreeg eerst de lading, maar toen zij zei: "dat heb ik er niet bij gedaan" (moest blijkbaar wel) zei hij: "dan had inge dat moeten doen" maar gelukkig zei ze: nee want ik heb inge de enveloppe gegeven en alleen maar gevraagd om voor mij naar het postkantoor te gaan
water en vuur die 2...
overwerkquote:[..]
juist
vandaag gaan de bijlagen dus aangetekend weg...
door de secr. ingepakt, door mij weggebracht (ik kom langs een postkantoor, zij niet)
nee, want ik kan wat eerder vertrekken.quote:
kleine pannenkoeken zijn ook lekker volgens Randallquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:53 schreef Giertje het volgende:
godver ik zit echt vol van de pannekoeken
maar wat was dat lekker
wooow das ook lekker jaaquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, want ik kan wat eerder vertrekken.
Frans zei: als je naar de post moet ga je maar eerder.
[..]
kleine pannenkoeken zijn ook lekker volgens Randall
(oftwel: de poffertjes waren ook lekker)
latersquote:
laters friemelquote:
latersquote:
shop zequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laters friemel
ik ben boodschappen doen.
laters allemaal![]()
die ben ik dus wel vergetenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laters
[..]
shop ze
vergeet de cassis red bull niet
ga maar weer terug danquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die ben ik dus wel vergeten
er staan nog 7 blikjesquote:
zuip ze maar niet op danquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er staan nog 7 blikjes![]()
als dat te weinig is brengt ze zelf er maar mee
IK blijf er vanafquote:
iedere dagquote:
wijvenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:33 schreef Giertje het volgende:
zucht ik word echt gek gemaakt hier
mijn 2 huisgenotes spannen tegen me samen
jij dus ook, gelukkig. ik dacht al dat aan mij lag.quote:
laat ik zo zeggen als hier de boel in de fik vliegt red ik eerst mijn spullen en dan ga ik nog es effe kalm nadenken of ik hun ga waarschuwenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wijven
kapot slaan mag niet, maar verder kun je er zo weinig mee
heel vaakquote:
als de brandweer komt, gewoon op alle vragen "weet ik niet antwoorden" daarna bij de wouten zielig en onder de indruk doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
laat ik zo zeggen als hier de boel in de fik vliegt red ik eerst mijn spullen en dan ga ik nog es effe kalm nadenken of ik hun ga waarschuwen
precies en ondertussen mijn spullen ergens anders onder brengen want die red ik welquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als de brandweer komt, gewoon op alle vragen "weet ik niet antwoorden" daarna bij de wouten zielig en onder de indruk doen
je spullen heb je in paniek gepakt, maar je dacht aan niets andersquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies en ondertussen mijn spullen ergens anders onder brengen want die red ik wel
whehe inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je spullen heb je in paniek gepakt, maar je dacht aan niets anders
dus gewoon bij je houden![]()
trauma heeft je doen vergeten dat je huisgenoten had
zeg gier, weet jij waarom je huisgenoten ducktape rond hun enkels hadden?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je spullen heb je in paniek gepakt, maar je dacht aan niets anders
dus gewoon bij je houden![]()
trauma heeft je doen vergeten dat je huisgenoten had
BDSM-pottenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg gier, weet jij waarom je huisgenoten ducktape rond hun enkels hadden?
eentje is wel potquote:
ik heb de oplossingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
de ander ookquote:
whehehehe nou ja nog effe volhouden en dan ben ik van die 2 afquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de ander ook![]()
gewoon voor de brand opsluiten in een kast, dan is het duidelijk dat zij het nog verzweeg
volhoudenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe nou ja nog effe volhouden en dan ben ik van die 2 af
eindelijk over geplaatst
fijn gevoel hequote:
mwah ik zit echt op het randje nuquote:
laters wokquote:
dat die jou nog weet te bereiken verbaast me.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah ik zit echt op het randje nu
en natuurlijk begint mijn mevrouw de ex mijn dag nog verder te verzieken
pfff van dat mens kom ik niet meer afquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat die jou nog weet te bereiken verbaast me.
Ik had gezorgd dat ik haar nooit meer zag.
en nu ben ik afsluiten en naar de post
laters LLquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whah, d'r mag zo veel nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:39 schreef Ladylike het volgende:
Wijven![]()
kapot slaan mag niet, maar verder kun je er zo weinig mee
heey knuffelquote:
ziekte van wegener?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohw stiefmoeders heeft geen longkanker maar waarschijnlijk ziekte van wegener (niet dat je daar blij van wordt)
knuffelquote:
neen vergt meer onderzoekquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:49 schreef Giertje het volgende:
maar waarschijnlijk dus
dat is dus nog niet officieel vastgesteld
oew nog veel onzekerheid dusquote:
nja 1 ding is iig uitgesloten, dat is ook progressiequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew nog veel onzekerheid dus
sterkte ermee
zo kan je het inderdaad ook bekijkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja 1 ding is iig uitgesloten, dat is ook progressie
tja... dubbel gevoel... blij dat ik iets tastbaars heb (ik haat onzekerheden) niet blij omdat ontslag of een rechtzaak in het verschiet ligtquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo kan je het inderdaad ook bekijken
afijn hoe was jou dag?
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:
friemelquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:10 schreef friemelaar het volgende:
Hoi Allemaal, ik ben terug![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
quote:
nja klinkt erg koud wat ik zeg maar heb niet zoveel met haar.... al wens ik niemand kwaad toe maar het deed me vrij weinigquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef friemelaar het volgende:
Hé KZ, goed dat kanker uitgesloten is......
Zal een hele opluchting zijn
Wel de prognoses zijn meestal beter dan voor kankerpatienten dus je mag denk ik wel blij zijn voor haar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben wel overigens blij voor haaren ook weer niet
Ik gun niemand (of iig heeeeeeeeeeeeel weinig mensen) ernstige ziektes, en tja is familie dus moet je het je aantrekkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel de prognoses zijn meestal beter dan voor kankerpatienten dus je mag denk ik wel blij zijn voor haar.![]()
Dat je verder niet veel met elkaar hebt geeft verder ook niet, aar 't zit toch enigzins in de familie he.
laters friemelquote:
??quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:46 schreef Giertje het volgende:
thats it ik ga een verhuizing aan vragen als ik hier nog langer blijf dan gaat het fout
gezeik met mijn huisgenotes hun spannen samen tegen mij als dit zo doorgaat dan ga ik echt door het lintquote:
ik ben echt normaal een heel rustig persoon kan ook best wel veel hebbenquote:
Allemaal een knal voor de harses gevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben echt normaal een heel rustig persoon kan ook best wel veel hebben
maar zoals het er hier aan toe gaat dat hou ik echt niet meer vol
mja dat gaat niet anders word ik eruit gegooidquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Allemaal een knal voor de harses geven
Je ging toch verhuizen? Kun je ze net zo goed een afscheidscadeau gevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat gaat niet anders word ik eruit gegooid
nee ik wil verhuizen dat moet nog aangevraagd wordenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:08 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Je ging toch verhuizen? Kun je ze net zo goed een afscheidscadeau geven
Dan doe je dat als de hele zaak rond is en je op het punt staat om te vertrekken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik wil verhuizen dat moet nog aangevraagd worden
volgens mij los jij graag dingen op met geweld of niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:16 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dan doe je dat als de hele zaak rond is en je op het punt staat om te vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |