latersquote:
shop zequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laters friemel
ik ben boodschappen doen.
laters allemaal![]()
die ben ik dus wel vergetenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laters
[..]
shop ze
vergeet de cassis red bull niet
ga maar weer terug danquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die ben ik dus wel vergeten
er staan nog 7 blikjesquote:
zuip ze maar niet op danquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er staan nog 7 blikjes![]()
als dat te weinig is brengt ze zelf er maar mee
IK blijf er vanafquote:
iedere dagquote:
wijvenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:33 schreef Giertje het volgende:
zucht ik word echt gek gemaakt hier
mijn 2 huisgenotes spannen tegen me samen
jij dus ook, gelukkig. ik dacht al dat aan mij lag.quote:
laat ik zo zeggen als hier de boel in de fik vliegt red ik eerst mijn spullen en dan ga ik nog es effe kalm nadenken of ik hun ga waarschuwenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wijven
kapot slaan mag niet, maar verder kun je er zo weinig mee
heel vaakquote:
als de brandweer komt, gewoon op alle vragen "weet ik niet antwoorden" daarna bij de wouten zielig en onder de indruk doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
laat ik zo zeggen als hier de boel in de fik vliegt red ik eerst mijn spullen en dan ga ik nog es effe kalm nadenken of ik hun ga waarschuwen
precies en ondertussen mijn spullen ergens anders onder brengen want die red ik welquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als de brandweer komt, gewoon op alle vragen "weet ik niet antwoorden" daarna bij de wouten zielig en onder de indruk doen
je spullen heb je in paniek gepakt, maar je dacht aan niets andersquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies en ondertussen mijn spullen ergens anders onder brengen want die red ik wel
whehe inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je spullen heb je in paniek gepakt, maar je dacht aan niets anders
dus gewoon bij je houden![]()
trauma heeft je doen vergeten dat je huisgenoten had
zeg gier, weet jij waarom je huisgenoten ducktape rond hun enkels hadden?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je spullen heb je in paniek gepakt, maar je dacht aan niets anders
dus gewoon bij je houden![]()
trauma heeft je doen vergeten dat je huisgenoten had
BDSM-pottenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg gier, weet jij waarom je huisgenoten ducktape rond hun enkels hadden?
eentje is wel potquote:
ik heb de oplossingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
de ander ookquote:
whehehehe nou ja nog effe volhouden en dan ben ik van die 2 afquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de ander ook![]()
gewoon voor de brand opsluiten in een kast, dan is het duidelijk dat zij het nog verzweeg
volhoudenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe nou ja nog effe volhouden en dan ben ik van die 2 af
eindelijk over geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |