friemelquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:10 schreef friemelaar het volgende:
Hoi Allemaal, ik ben terug![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
quote:
nja klinkt erg koud wat ik zeg maar heb niet zoveel met haar.... al wens ik niemand kwaad toe maar het deed me vrij weinigquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef friemelaar het volgende:
Hé KZ, goed dat kanker uitgesloten is......
Zal een hele opluchting zijn
Wel de prognoses zijn meestal beter dan voor kankerpatienten dus je mag denk ik wel blij zijn voor haar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben wel overigens blij voor haaren ook weer niet
Ik gun niemand (of iig heeeeeeeeeeeeel weinig mensen) ernstige ziektes, en tja is familie dus moet je het je aantrekkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel de prognoses zijn meestal beter dan voor kankerpatienten dus je mag denk ik wel blij zijn voor haar.![]()
Dat je verder niet veel met elkaar hebt geeft verder ook niet, aar 't zit toch enigzins in de familie he.
laters friemelquote:
??quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:46 schreef Giertje het volgende:
thats it ik ga een verhuizing aan vragen als ik hier nog langer blijf dan gaat het fout
gezeik met mijn huisgenotes hun spannen samen tegen mij als dit zo doorgaat dan ga ik echt door het lintquote:
ik ben echt normaal een heel rustig persoon kan ook best wel veel hebbenquote:
Allemaal een knal voor de harses gevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben echt normaal een heel rustig persoon kan ook best wel veel hebben
maar zoals het er hier aan toe gaat dat hou ik echt niet meer vol
mja dat gaat niet anders word ik eruit gegooidquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Allemaal een knal voor de harses geven
Je ging toch verhuizen? Kun je ze net zo goed een afscheidscadeau gevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat gaat niet anders word ik eruit gegooid
nee ik wil verhuizen dat moet nog aangevraagd wordenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:08 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Je ging toch verhuizen? Kun je ze net zo goed een afscheidscadeau geven
Dan doe je dat als de hele zaak rond is en je op het punt staat om te vertrekken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik wil verhuizen dat moet nog aangevraagd worden
volgens mij los jij graag dingen op met geweld of niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:16 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dan doe je dat als de hele zaak rond is en je op het punt staat om te vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |