dat is ook goedquote:
bengeltjequote:Op donderdag 11 maart 2010 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap.![]()
En goedemorgen iedereen.
echt welquote:
Bengelquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap.![]()
En goedemorgen iedereen.
mwah vrij weinig en jij?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
Lekker welkom zo.![]()
Hoe is het hier, nog spannende dingen gebeurd?
hier spannende dingenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
Lekker welkom zo.![]()
5 relaties, een corrupte poster, een verbouwing en een politiek schandaal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
Lekker welkom zo.![]()
whehehe okee feestjes zijn wel leuk toch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier gebeurt ook weinig.![]()
Zaterdag een feestje dat is het spannendste.
Bij jou is het vaak genoeg spannend.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier spannende dingen![]()
helemaal niks klinkt beter
quote:
quote:Kanis signaleert dat jonge mensen niet meer weten hoe men een lekker kopje koffie zet. Men weet niet meer hoeveel schepjes er in de pot dienen te gaan. Kanis: Schande! Dit is klip en klaar een Kwestie van Normen en Waarden!
Om het verval tegen te gaan en de jeugd weer een toekomst te gunnen verpakken Kanis&Gunnink vanaf dat moment hun koffie ook per kopje!
Friemel.quote:
5 relaties?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
5 relaties, een corrupte poster, een verbouwing en een politiek schandaal.
Je hebt niks gemist.
Ja hoor, is bij mijn broer. Een jaren 60/70/80 feestje. Of we even met vetkuif of in een bloemetjesjurk willen komen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe okee feestjes zijn wel leuk toch?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh iedereen die nog geen kus had gekregen
Een chilli-katerquote:volgens mij is de chili con carne van gisteren al door mijn lichaam afgestoten
en die koppijn; zal wel stress zijn
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
volgens mij is de chili con carne van gisteren al door mijn lichaam afgestoten
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is ook goed![]()
morgen
[..]
bengeltje
whhehehe van die lekkere foute muziek en kleding altijd leukquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoor, is bij mijn broer. Een jaren 60/70/80 feestje. Of we even met vetkuif of in een bloemetjesjurk willen komen.Uhh ik denk er nog even over...
de wc kan al afgeplakt worden bij julliequote:Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
Ik had het over de KSCquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Friemel.
[..]
5 relaties?Wat doe je met ze, testen en dumpen?
O dan ben ik niet helemaal vrouw.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik had het over de KSC
Persoonlijk ben ik meestal alleen, maar als er iets gebeurd komen ze meestal met meer tegelijk, vrouwen weten op de seconde nauwkeurig wanneer je bezet (en dus interessant) bent.
* wel.o.k gaat zijn antihoofdpijn tips toch maar niet ophalenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
quote:
gisteren jaquote:
Ik knetter zo meteen het glazuur van de potquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de wc kan al afgeplakt worden bij jullie![]()
niet teveel stressen
doe maar nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat zijn antihoofdpijn tips toch maar niet ophalen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:08 schreef Ladylike het volgende:
Ik knetter zo meteen het glazuur van de pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |