Aartiquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:27 schreef Aarti het volgende:
haaaaaalloooooooooooooooooooooooooooooooooooo
friemelquote:
LLquote:
Dan kun je beter versgebakken friet hebben, nietwaar?quote:
Waar ben je geweest danquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen mensen!
Ik stap zo op de trein naar Zwolle en ben over een uurtje of 2 wel weer thuis, tot dan!![]()
wat zei ik nouquote:
elleuquote:
mogguhquote:
ik zou ook als eerste binnenkomenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat zei ik nou
niet tegelijk binnenkomen, dan valt het op
mogguh
MPGquote:
ai em fainquote:
Fuck, dat was me dus niet duidelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou ook als eerste binnenkomen
Llquote:
GFquote:
gaat ook wel weer overquote:
marcquote:
thanxquote:
Fokman van mijn dromenquote:
wokquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
LlFFW
![]()
![]()
![]()
[..]
GF![]()
[..]
gaat ook wel weer over![]()
[..]
marc
ik las fuckmanquote:
quote:
en dus zijn we getrouwdquote:Op zonderdag 12 september 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
De jonge fokmannen die ingezet worden , dienen te voldoen aan enkele eisen. Ze zijn voldoende groot, zo mogelijk fors van postuur. Verder zijn ze goed in conditie. Dit dient vanzelfsprekend te zijn. Ook van de man wordt nogal wat gevraagd. Het is een voorwaarde om als fokman te worden ingezet. Daarnaast ben ik de mening toegedaan dat deze mannen het langst te gebruiken zijn. Willen wij voldoende genot dan dienen wij ook de selectie van de mannen serieus te nemen. Een goed zingende man met een mindere conditie mag hooguit als voorzanger dienst doen. Nooit gebruiken als fokman. Een bloedgeile man bevindt zich in een topconditie. Dit houdt in dat de schouders goed gevuld zijn en de borst voelt bijna rond aan en is goed bevleesd. De buik vertoont een vetlaagje. De conditie dient individueel te worden gecontroleerd door de mannen afzonderlijk in de hand te nemen. Hij is ook levenslustig. Er zit beweging in. Daarnaast wordt het ook zichtbaar door een felle paringsdrang.
quote:
quote:
lopen is gezond voor jequote:
lopen met je vetlaagje op je buikquote:
giertjequote:
alles goed?quote:
goeiemorgenquote:
pierquote:
voor het zingen de kerk uitquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dit alles staat contractueel vastgelegd bij de notaris
trouwens, wat dat zinnetje over goed zingen erin doet...dat verraadt eigenlijk de hele tekst
![]()
huh waarmeequote:
ben net wakker ik snap em nietquote:
whehehequote:
is een club garpjequote:
docquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo
Ben nog geradbraakt van gisterenStraks naar fysio
aah okee geen wonder dat ik em niet snapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |