Andre Paardebek Pronk en Herman zijn vaste Jensen-gasten en doen alles voor een podium. Zoals Studio V. Paardebek liet onlangs zn haar afscheren bij Beelen terwijl hij met ontbloot bovenlijf grappen zat te vertellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
echt waar halen ze die randdebielen toch steeds vandaan???/
Op m'n tandvleesquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:43 schreef Disana het volgende:
Oeps.
Vind het trouwens knap dat jullie nog kijken.
Ik luister alleen nog, en dat is eigenlijk al te erg voor woorden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:43 schreef Disana het volgende:
Oeps.
Ik heb 3 minuten gekeken, toen ging die Andre zingen en was ik er klaar mee. Ik heb van alle afleveringen nu precies in totaal 3 minuten en 10 sconden gekeken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:43 schreef Disana het volgende:
Jij denkt aan Jaap? fuck Jaap, de kijkers houden het niet vol, dat is veel erger. Heeft Herman zn minister van Feest-pak al aan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:50 schreef Disana het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Jaap dit volhoudt.
Jij bent verstandig. Ik had nog wel eens het idee dat er iets kon gebeuren. Afgezien van een chat-relletje of twee is dat nooit het geval geweest.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb 3 minuten gekeken, toen ging die Andre zingen en was ik er klaar mee. Ik heb van alle afleveringen nu precies in totaal 3 minuten en 10 sconden gekeken.
Wie is dat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
De regisseur heeft nu ook eindelijk door dat een leuke meid het beter doet in beeld dan een Dolf Jansen-lookalike.
[ afbeelding ]
White trash.quote:
Zie hierboven. Thabita moet een eigen show krijgen, iets met spuiten en slikkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
White trash.
Nee dat zou jij toch moeten weten. Het is Tabitha van dat dellerige filmpje op de kermis.
Minimaal. En dat ik dan vooral niet ga kijkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zie hierboven. Thabita moet een eigen show krijgen, iets met spuiten en slikken
QFT.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik proef weer behoorlijk wat klitnijd hier
Nog maar even een fotootje van Tabithaatje
Nummer 8 was dit volgens mij. Het kwam fatalistisch over en vooral toen ze heel close gingen deed het me denken aan Salò o le 120 giornate di Sodoma van Passolini. Hoewel Jaaps soortelijk gewicht niet hoog zal zijn door al dat vet, lijkt hij me wel een zinkend schip.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:50 schreef Disana het volgende:
Laysa en Scrute, het is inderdaad niet om aan te zien en horen. De hoeveelste show is dit? Ik kan me niet voorstellen dat Jaap dit volhoudt.
Heb je daar een hot Joe Toepje van?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Salò o le 120 giornate di Sodoma van Passolini.
Het boek van D.A.F. de Sade is beter.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nummer 8 was dit volgens mij. Het kwam fatalistisch over en vooral toen ze heel close gingen deed het me denken aan Salò o le 120 giornate di Sodoma van Passolini. Hoewel Jaaps soortelijk gewicht niet hoog zal zijn door al dat vet, lijkt hij me wel een zinkend schip.
QFTquote:
Heb je echt de hele show gezien heksje??? Dat meen je niet!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:13 schreef Toverheks het volgende:Stefan
Nou wat een baggersjow, en het ergste is ben blijven kijken ppfftttttt
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb je echt de hele show gezien heksje??? Dat meen je niet!!
Na, je verdient een standbeeld volgens mij!! Denk dat ik in totaal 15 minuten heb gezien en voorzie nu al ernstige nachtmerries!! Kunnen ze die Andre zijn kaken niet op elkaar schroeven? Volgens mij is die paardenhinnik gewoon een afwijking!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, was er ff 20 minuten uit ( alles liep hier vast) maar heb alles gezien, schaam me, en behoorlijk diep ook
Ach, hoe je haar naam ook schrijft, het blijft een schatje..quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Stefan blijft ook koppig Tabitha's naam verkeerd schrijven![]()
Ja, ik ken Salo. Die film had nog een doel. Dit staat zo bol van zelfbevlekking en leegheid.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nummer 8 was dit volgens mij. Het kwam fatalistisch over en vooral toen ze heel close gingen deed het me denken aan Salò o le 120 giornate di Sodoma van Passolini. Hoewel Jaaps soortelijk gewicht niet hoog zal zijn door al dat vet, lijkt hij me wel een zinkend schip.
Wie is dat ook alweer?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:32 schreef spuitje het volgende:
O gos, de nachtzuster is gearriveerd op de chat, nu gaan we het krijgen :-)
quote:
De twee leukste meisjes van SVquote:
Is Johan dronken of stoned?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
De cd-speler heeft het de hele avond goed gedaan. Vervolgens gaat het met één cd-tje niet goed en Johan smijt het ding stuk. Nee, het gaat heel goed met Johan.
Ach, alles voor de grote JV show!! Morgen krijgen we tijdens het ochtendnieuws te horen dat Johan een hele oude speler aan mot heeft gschopt maar dat we er toch allemaal maar mooi zijn ingetrapt! Wat een lol!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
Jammer kan geen caps plaatsen maar dat is gelukig al gedaan. Wat Johan bezielt??
Dat men zich daar niet aan het concept houdt hebben we in mei vorig jaar al gezien tochquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:37 schreef Stefan het volgende:
Gooien ze de stream nu uit ofzo. Was het concept niet 24 uur per dag tv?
Dit was wel amusant:quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:29 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof niet dat ik echt veel heb gemist, gisteravond?
Mwoah. Als amusant treurig zou betekenen, dan wel.quote:
Nee echt, hoe vaker je dit filmpje bekijkt, hoe leuker het wordt. Jolanda die als aan de grond genageld staat, met open mond en de handen voor haar ogen en Alsido die in paniek komt aanrennen.. En al die mensen die zich geen houding weten te geven...quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah. Als amusant treurig zou betekenen, dan wel.
Tja... een kleuter houdt er ook geen rekening mee dat hij met zijn hissy fit een feestje verstoort. Niet dat het me bij deze mensen kan schelen, maar het geeft maar weer aan dat Johan een groot kind is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee echt, hoe vaker je dit filmpje bekijkt, hoe leuker het wordt. Jolanda die als aan de grond genageld staat, met open mond en de handen voor haar ogen en Alsido die in paniek komt aanrennen.. En al die mensen die zich geen houding weten te geven...
Priceless!
It's Amaaaaaaaaazing....echt!quote:
Was dat het hoogtepunt van de avond ?quote:
Nee, het echte hoogtepunt was natuurlijk Tabula Rasa, met een keur aan interessante gasten en de nieuwe David Letterman himself als presentator.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Was dat het hoogtepunt van de avond ?
Wie is Palma? Diegene die de troep opruimde dien Johan maakte?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Palma/José meldt zich op de chat en hoopt dat er nu ook aardige mensen zijn.
Hoofd Huishouding uit DGK.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:58 schreef Stefan het volgende:
Wie is Palma? Diegene die de troep opruimde dien Johan maakte?
Geen idee eigenlijk. Zag wel dat het programma eerder stopte wegens gebrek aan gasten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
Is die mannelijke hoer gisteren trouwens nog op komen dagen?
Damn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:06 schreef spuitje het volgende:
Zag wel dat het programma eerder stopte wegens gebrek aan gasten.
Tuurlijk niet. Was volgens mij ook een verzonnen item om kijkers te trekken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
Is die mannelijke hoer gisteren trouwens nog op komen dagen?
Gaat dat over de varagids?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Palma: "Diegene die me dit heeft aangedaan is sinds vandaag failliet en ja hou niet van leedvermaak, maar o o o wat voeld dit goed."
En hoeveel kijkers waren er? 200?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Tuurlijk niet. Was volgens mij ook een verzonnen item om kijkers te trekken.
Ongeveer 10.000 denk ik, maar dan moet je wel de berekeningen van Bram of Liesbeth erop loslaten.quote:
Nee, over de perikelen rond haar café dat ze is kwijtgeraakt.quote:
Wat een enorm stom zeikwijf. Het heeft haar niet de gouden bergen gebracht die ze zichzelf in het vooruitzicht had gesteld en dus zijn ze de criminelen. Je zou toch eens in de spiegel kijken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:51 schreef Disana het volgende:
Palma vindt de makers van DGK criminelen, als ze De Mol ziet wordt ze misselijk.
Ze vindt het ook niet altijd leuk dat ze nog steeds herkend wordt. Maar ondertussen teert ze nog steeds op haar 'roem' want de chat gaat er al een hele tijd over.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een enorm stom zeikwijf. Het heeft haar niet de gouden bergen gebracht die ze zichzelf in het vooruitzicht had gesteld en dus zijn ze de criminelen. Je zou toch eens in de spiegel kijken.
Dat mens spoort niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:59 schreef Disana het volgende:
Palma was gisteren 'een BN'ner die afgemaakt werd'.
Daar kon ik niet achter komen, maar het is wel iemand die er gisteren zat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mens spoort niet.
Die willemmokem, zou dat die Tokkie zijn van gisteravond? De buurman van De Gooische Meisjes bedoel ik.
Volgens mij wel en vanochtend was zijn vrouw op de chat, en ze schijnen Palma te kennen :-)quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mens spoort niet.
Die willemmokem, zou dat die Tokkie zijn van gisteravond? De buurman van De Gooische Meisjes bedoel ik.
Klopt, ik las het. Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:10 schreef spuitje het volgende:
Volgens mij wel en vanochtend was zijn vrouw op de chat, en ze schijnen Palma te kennen :-)
Ik zag gisteren een klein stukje van de chat en daarin zat ze die mensen te verdedigen tegen chatters die het tokkies noemden. Toen bleek al dat ze ze kende, het zou me ook niet verbazen als ze er door haar in gekomen zijn. Misschien heb jij meer gelezen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:09 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat willemmokem die kale is, Disana.
[ afbeelding ]
Joyce was niet blij met Jaapquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
en Joyce is nu ook op de chat.
[ afbeelding ]
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:59 schreef Disana het volgende:
Palma was gisteren 'een BN'ner die afgemaakt werd'.
Ik heb niet veel gelezen. Je kunt het beter aan Pb vragen. Die weet alles volgens mij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:13 schreef Disana het volgende:
Ik zag gisteren een klein stukje van de chat en daarin zat ze die mensen te verdedigen tegen chatters die het tokkies noemden. Toen bleek al dat ze ze kende, het zou me ook niet verbazen als ze er door haar in gekomen zijn. Misschien heb jij meer gelezen?
Dat schreef Palma zelf.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Damn, dan heb je het toch echt te hoog in je lege bol.
Je was een fucking poetshoer.
Echt waar, wat een ongelooflijke hoogmoed.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan is boos omdat hij in de VARA-gids "entrepreneur" wordt genoemd. Hij denkt dat dat pooier betekent.
En zoveel rancune ook. Ze is een tijdje uit haar leventje getild, en nu kan ze zich er niet overheen zetten dat ze geen stap verder is gekomen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt waar, wat een ongelooflijke hoogmoed.
En daar liet ze zich ook weinig aan gelegen liggen. Ik heb haar in twee jaar tijd nog geen kopje zien verzetten. Alleen maar sigaretjes roken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Zeker om aan te geven wat er allemaal niet waar is. De regisseur schijnt ook geen Bram Recourt te heten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:18 schreef beequeen het volgende:
Johan gaat straks het artikel uit de VARA gids voorlezen.
Wat zegt die pooier nu weer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
En Johan schoffeert de streamers nog maar eens..
En 'verzichterg'quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:23 schreef beequeen het volgende:![]()
12:21 joycegooise: nou kijk dat auke zijn cd liet sloopen en dat auke het grootsen woord had
Bram is behoorlijk op zijn pik getrapt en vraagt om een rectificatie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeker om aan te geven wat er allemaal niet waar is. De regisseur schijnt ook geen Bram Recourt te heten.
Ja, ik heb het gelezenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bram is behoorlijk op zijn pik getrapt en vraagt om een rectificatie.
Echt, ik lig in een deuk hier.quote:
Ja eg he.quote:
Dat hij het advies van de streamers wil of de nieuwe kalender wel in SV mag hangen. Hij roept streamers op om hem mailtjes met hun mening te sturen, dan kan hij ze uitprinten en zijn reet ermee afvegen. Want hij heeft er schijt aan en doet toch lekker wat hij zelf wil.quote:
preciesquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan houdt vol dat hij er niet eens was die avond van het artikel maar hij was toch gewoon aanwezig bij de eerste aflevering van Tabula Rasa? Hij is volgens mij even weggeweest om Heintje te halen en weer weg te brengen, maar verder was hij er toch gewoon?
Hij beweert nu dat hij voor een televisie-programma in Hilversum was en dat hij pas later op de avond terug was.quote:
Ze was een echte HH hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Ik neem alles wat Johan zegt niet met een korrel, maar met een pak zout. Anderzijds heb ik dat ook met het journaille van de VARA. Ik ben nauw betrokken geweest bij de totstandkoming van twee afleveringen van ZEMBLA en dan krijg je een kijkje in een keuken die niet echt koosjer is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker om aan te geven wat er allemaal niet waar is. De regisseur schijnt ook geen Bram Recourt te heten.
Hij was de 1e gast in Tabula Rasaquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij beweert nu dat hij voor een televisie-programma in Hilversum was en dat hij pas later op de avond terug was.
TR 1 zal nog wel online staan, dus we kunnen het checken. Vooropgesteld dat we daar zin in zouden hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij beweert nu dat hij voor een televisie-programma in Hilversum was en dat hij pas later op de avond terug was.
Ik snap niet dat mensen die toch "regelmatig" met de media te maken hebben zich zo laten kennen als er zo'n "flutstukkie" wordt geschreven. Dan grinnik je toch een keer en haalt je schouders op ....quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bram is behoorlijk op zijn pik getrapt en vraagt om een rectificatie.
Ik ben wel eens geïnterviewd door de Leeuwarder Courant. Toen ik het las bleek ik volledig in het Fries gequoot te zijn terwijl het artikel in het Nederlands was. Grappig genoeg spreek ik helemaal geen Friesquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik neem alles wat Johan zegt niet met een korrel, maar met een pak zout. Anderzijds heb ik dat ook met het journaille van de VARA. Ik ben nauw betrokken geweest bij de totstandkoming van twee afleveringen van ZEMBLA en dan krijg je een kijkje in een keuken die niet echt koosjer is.
Hij heeft toen samen met Jaap staan koken. What a sore loser.quote:
En dat ze niet in SV woont, ze is er alleen vaak. Ze woont bij haar ouders.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef Disana het volgende:
Liesbeth vindt het nodig op de chat te laten weten dat ze tóch een leven heeft: vandaag gaat ze eerder weg om bij haar ouders met haar neefje te spelen.
Dat is toch uitdrukkelijk verboden door Johan? Wat wil ze nog met ons nadat ze ons uit haar kantoor heeft verbannen, vraag je je af.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth weer op de chat? Ze leert het ook nooit, hè?
Hij is nog heel lang in de show geweest ook.quote:
Hij staat gewoon glashard te liegen. Royal sadness.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:46 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft toen samen met Jaap staan koken. What a sore loser.
Details..quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens geïnterviewd door de Leeuwarder Courant. Toen ik het las bleek ik volledig in het Fries gequoot te zijn terwijl het artikel in het Nederlands was. Grappig genoeg spreek ik helemaal geen Fries
Johnny hoessein tochquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij is nog heel lang in de show geweest ook.
Met die twee gekke vrouwen enzo aan tafel gezeten.
Verre van koosjerquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik neem alles wat Johan zegt niet met een korrel, maar met een pak zout. Anderzijds heb ik dat ook met het journaille van de VARA. Ik ben nauw betrokken geweest bij de totstandkoming van twee afleveringen van ZEMBLA en dan krijg je een kijkje in een keuken die niet echt koosjer is.
Met Heintje.quote:
Gespecificeerd: een tiesjurtje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:56 schreef beequeen het volgende:
Joyce is haar plestik tasje vergeten in SV.
12:54 joycegooise: een witten zit een blauwe sjurtje en een cd in
Dat heb ik dan weer net gemist.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef Disana het volgende:
Johan gaat de chat op om naar het filmpje van Pearlbitch te vragen en komt een opmerking van Copycat tegen: Johan liegt dat het gedrukt staat. Dat krijg je nou ook, zegt Johan tegen zijn gezelschap, en vraagt Copycat vervolgens waar hij het filmpje kan vinden.
Alles voor de publiciteit hè, ook al is het iets dat je zinloos kapotgemaakt hebt.
Hij blijft z'n mantra, ik was veel later aanwezig, zo vaak herhalen dat hij het zelf ook echt gaat geloven. Als je hem over een maand zou confronteren met de beelden zou hij waarschijnlijk zeggen dat hij die man in beeld niet is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer net gemist.
Maar wat triest om glashard te blijven liegen.
Op de Frontpage, 8500 viewsquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef Disana het volgende:
, en vraagt Copycat vervolgens waar hij het filmpje kan vinden.
I did NOT have oral relations with that reporter!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:03 schreef Toverheks het volgende:
Is Johan weer aan het liegen over het 1 en ander??/
zal ff de stream aanslingeren.![]()
Hij is er al, hij heeft je bericht voorgelezen en is nu het filmpje aan het bekijken. Hij vond 'ze zijn wel eerlijk'quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Op de Frontpage, 8500 views
Johan Vlemmix agressief (videobeelden)
Zonder de fans vindt Liesbeth er denk ik niks aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch uitdrukkelijk verboden door Johan? Wat wil ze nog met ons nadat ze ons uit haar kantoor heeft verbannen, vraag je je af.
Hij doet alsof het een vooropgezet plan is. De gast is nu bang: ook al eerder opgepakt voor mishandeling?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is er al, hij heeft je bericht voorgelezen en is nu het filmpje aan het bekijken. Hij vond 'ze zijn wel eerlijk'
Wat een sufkut is het toch ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:10 schreef Disana het volgende:
Palma is weer boos. Er worden grappen gemaakt over het 'tiesjurt' van Joyce, maar dat is leedvermaak en voer voor misselijke mensen. Ga poetsen Palma, roept Cc vilein.
Ja wat wil je... Dit is het volk waaruit zij voortkomt, het soort dat voor haar het meest herkenbaar is. Als ze niet kortstondig omhooggetild was door DGK, zou ze geen weet hebben van mensen zoals wij. Het wordt tijd dat ze eens van dat BN'ner krukje afstapt en terug gaat naar waar ze zich het beste thuisvoelt.quote:
Och, dat deed ie laatst toch ook met een stofzuiger oid? Dat is zijn manier van grappig zijn.quote:Opmerkelijk dat Vlemmix zo met zijn eigen spullen omgaat.
Niks nieuws onder de zonquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:14 schreef Stefan het volgende:
Johan wil vaker dingen gaan stukgooien nu. Hij vindt het heel grappig.
Heeft ze überhaupt gereageerd op die opmerking? Vanochtend schreef ze com ipv kom. En het was geen typo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister vertelde Palma op de chat dat haar arm min of meer uit de kom was. Nadat ik vroeg of ze zich aan haar gejatte plasma-scherm had vertild, bleef het lang stil
Die trok hij finaal stuk in een poging grappig te zijn ja. Dat was omdat er de dag ervoor werd gelachen om zijn strijk-act. Alles om aandacht en publiciteit te krijgen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Och, dat deed ie laatst toch ook met een stofzuiger oid? Dat is zijn manier van grappig zijn.
Nee, ze heeft toen een hele tijd niets gezecht. Toen ze zich later weer meldde ben ik maar het pad opgegaan dat Auke haar verloofde zou zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft ze überhaupt gereageerd op die opmerking?
Nee was lelebel niet Stuiter.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
Joyce 'raakte' zwanger op haar 15e en Stuiter of lelebel op haar 14e. 'In hun tijd' had je nog geen voorlichting; de dames zijn begin veertig... Voorlichting en Rutgershuizen had je al in de jaren zeventig en die zaten bepaald niet verstopt.
En Lelebel is 47 en zegt op haar 12e met school gestopt te zijn en op haar 15e getrouwd te zijn. Volgens mij had je toen toch ook echt al leerplicht tot je 16e en kon je als minderjarige niet trouwen. Maar goed, die tijd heb ik zelf niet meegemaakt dus ik kan het fout hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
Joyce 'raakte' zwanger op haar 15e en Stuiter op haar 14e. 'In hun tijd' had je nog geen voorlichting; de dames zijn begin veertig... voorlichting en Rutgershuizen had je al in de jaren zeventig en die zaten bepaald niet verstopt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
Joyce 'raakte' zwanger op haar 15e en Stuiter of lelebel op haar 14e. 'In hun tijd' had je nog geen voorlichting; de dames zijn begin veertig... Voorlichting en Rutgershuizen had je al in de jaren zeventig en die zaten bepaald niet verstopt.
Ik schrijf toch 'Stuiter of lelebel'?quote:
Dat zei ik toen ook. Maar daar werd niet op gereageerd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
En Lelebel is 47 en zegt op haar 12e met school gestopt te zijn en op haar 15e getrouwd te zijn. Volgens mij had je toen toch ook echt al leerplicht tot je 16e en kon je als minderjarige niet trouwen. Maar goed, die tijd heb ik zelf niet meegemaakt dus ik kan het fout hebben.
Ze was toch niet op haar twaalfde al zwangerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
Scrute, ja die leerplicht had je toen ook maar misschien hoefde het niet meer als je zwanger was?
Jaren zeventig, begin jaren tachtig... what's in a name. Er was er een zwanger op haar 14e en die is nu 47. Juist in die tijd was het hot dat er over seks en voorbehoedsmiddelen en abortus gepraat kon worden en dat je daarvoor ook ergens heen kon.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze was toch niet op haar twaalfde al zwanger?
Johan leest mee denk ik want hij krabbelt al terug.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus deze nieuwe binnenkomer mag nu gaan doen wat Leo niet mocht van Johan, een programma met bandjes. Apart hoor.
Het is echt van een niveau...quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:30 schreef Stefan het volgende:
ze gaan de chat teruglezen of de kijkers de journalist hebben horen plassen
Dat schreef ik een uur geleden ook al. Belachelijk gewoon.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus deze nieuwe binnenkomer mag nu gaan doen wat Leo niet mocht van Johan, een programma met bandjes. Apart hoor.
Omdat de wildvreemde voor de 040 schrijft.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef beequeen het volgende:
Waarom het programma van Leo afschieten en van een wildvreemde wel door laten gaan?
Omdat die wildvreemde nog wel precies doet wat Johan wil.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat schreef ik een uur geleden ook al. Belachelijk gewoon.
Waarom het programma van Leo afschieten en van een wildvreemde wel door laten gaan?
Ik begrijp nu weer dat hij wel is blijven slapen maar er vanmorgen al vandoor is gegaan. Palma vindt het maar schandelijk, wat er allemaal wordt verzonnenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef Toverheks het volgende:
echt pppffttttt je broek zakt af van sommige op de chat.
Joyce vond het heel normaal dat Auke naar huis was gereden want als Auke echt dronken is neemt hij een **taxie** volgens haar.
Wie zag ik dan steeds naar het kratje bier hobbelen elke keer en flesje verwisselen Dat was toch Auke???/
Dat zal het zijn. Ik vind dit echt kut voor Leo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat die wildvreemde nog wel precies doet wat Johan wil.
Ja, als er godverdomme niets puickends op de streams komt moeten we het verdomme wel zelf verzinnen, hm!?quote:
Ha, maar de grap is nou juist dat ik eigenlijk naar de stream zou moeten luisteren maar de chat vermakelijker vind.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, als er godverdomme niets puickends op de streams komt moeten we het verdomme wel zelf verzinnen, hm!?![]()
Ik ben het zó zat.
Lokaal gratis magazine, je hebt de 040 in Eindhoven, de 020 in Amsterdam de 071 in Leiden, etc etcquote:
Omdat een journalist nog wel eens nuttig kan blijken in de toekomst?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat schreef ik een uur geleden ook al. Belachelijk gewoon.
Hij gooit liever goedwerkende apparatuur stuk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:41 schreef beequeen het volgende:
Volgens Waterkokert heeft Johan een bloedruk van 230 maar wil geen medicijnen slikken. WTF?
Ah, thnx. Het zegt me niks.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef Stefan het volgende:
Lokaal gratis magazine, je hebt de 040 in Eindhoven, de 020 in Amsterdam de 071 in Leiden, etc etc
Volgens mij heeft dat ook best een ontspannende uitwerking, ik moet dat 's proberen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij gooit liever goedwerkende apparatuur stuk.
Idd, ik zou ook wel eens wat willen stukgooien bij Johanquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat ook best een ontspannende uitwerking, ik moet dat 's proberen.
Ik ken 020, maar 040 heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef Stefan het volgende:
Lokaal gratis magazine, je hebt de 040 in Eindhoven, de 020 in Amsterdam de 071 in Leiden, etc etc
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat ook best een ontspannende uitwerking, ik moet dat 's proberen.
Leeft de tievie nog?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, die journalist zei dat ie een keer wat heeft geschreven voor de 040.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken 020, maar 040 heb ik nog nooit gezien.
Ja, vroeg net aan Palma of het waar is wat er gisteren gezegt werd dat Auke haar nieuwe vriend was, nou ze ging er niet op in, en zei dat ik ook gisteren had gezegt dat ze met die Auke was, ik zeg nee Palma ik vroeg het me af gisterenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp nu weer dat hij wel is blijven slapen maar er vanmorgen al vandoor is gegaan. Palma vindt het maar schandelijk, wat er allemaal wordt verzonnen
Palma plagen is leuk hè? Ze vraagt er ook gewoon zelf om met haar air van 'hier ben ik, de BN'ner'.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, vroeg net aan Palma of het waar is wat er gisteren gezegt werd dat Auke haar nieuwe vriend was, nou ze ging er niet op in, en zei dat ik ook gisteren had gezegt dat ze met die Auke was, ik zeg nee Palma ik vroeg het me af gisteren
Ik vind ook alleen maar een website, zonder magazine.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef Stefan het volgende:
Nou, die journalist zei dat ie een keer wat heeft geschreven voor de 040.
Denk dat ie gewoon aan het opscheppen was. Hij had ook voor de Telegraaf geschreven en wilde nu een soort 24 uur met Frans Bauer doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind ook alleen maar een website, zonder magazine.
Je had hier Exit en later Soeps en nu 'Licht', maar dat is de titel 'magazine' ook al niet waard.
Ik wil zo graag ff relluh op de chatquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, als er godverdomme niets puickends op de streams komt moeten we het verdomme wel zelf verzinnen, hm!?![]()
Ik ben het zó zat.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Palma plagen is leuk hè? Ze vraagt er ook gewoon zelf om met haar air van 'hier ben ik, de BN'ner'.
Vertelden ze dat op de chat?? Nou, ik ben een ietsiepietsie ouden dan begin veertig maar al in mijn tijd had je prima sexuele voorlichting! En ze zijn waarschijnlijk nog trots ook omdat ze het toch zo goed hebben gedaan? De kids van Palma hebben zelfs een failliete BN-ster als mama! Om over joycegooise maar te zwijgenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vertelden ze dat op de chat?? Nou, ik ben een ietsiepietsie ouden dan begin veertig maar al in mijn tijd had je prima sexuele voorlichting! En ze zijn waarschijnlijk nog trots ook omdat ze het toch zo goed hebben gedaan? De kids van Palma hebben zelfs een failliete BN-ster als mama! Om over joycegooise maar te zwijgen
Nee, maar ik ben wel compleet zenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag je mijn binnenkomst? Ik kwam gewoon serieus op de chat binnen met een vrij normale zin!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Het gaat er nu weer over. Palma: kinderen neem je niet, die krijg je. En: ieder voor zich en god voor ons allen. Die vindt het dus blijkbaar heel gewoon.
Volgens mij kon je wel trouwen maar dan moest je in ieder geval toestemming hebben van je ouders. En misschien ook nog wel van zo iets als de kinderbescherming maar dat laatste weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Lelebel is 47 en zegt op haar 12e met school gestopt te zijn en op haar 15e getrouwd te zijn. Volgens mij had je toen toch ook echt al leerplicht tot je 16e en kon je als minderjarige niet trouwen. Maar goed, die tijd heb ik zelf niet meegemaakt dus ik kan het fout hebben.
Yep, volkomen normaal. Maar waar ben je nou? Tita wilde dat je een rel zou startenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zag je mijn binnenkomst? Ik kwam gewoon serieus op de chat binnen met een vrij normale zin!
Klopt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef Stefan het volgende:
Je moest onder de 18 toestemming hebben van de koningin om te trouwen volgens mij.
Lelebel is Vanmootje. Dat zegt genoeg denk ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dat zo? LOLquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lelebel is Vanmootje. Dat zegt genoeg denk ik.
Ik zat me al dood te ergeren aan dat debiele wijf!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat? Wordt het een bordeel?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, thnx. Het zegt me niks.
Waarom is het beeld zo rood? Het ziet er niet uit.
Pfff, dat kan ik niet op commando.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep, volkomen normaal. Maar waar ben je nou? Tita wilde dat je een rel zou starten
Ze hapt zo lekkerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Palma plagen is leuk hè? Ze vraagt er ook gewoon zelf om met haar air van 'hier ben ik, de BN'ner'.
Echt? Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee volgens mij moest je tot je zestiende naar school toenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt.
Maar no way dat in die tijd je ouders je met je twaalfde van school konden halen om 'geld voor de familie te verdienen'.
Dat is een gebruikersnaam van haar uit de tijd dat ik nog mod was.quote:
Was maar een garpje hoor.quote:
Ah, ok. Dat mens is volkomen gestoord.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is een gebruikersnaam van haar uit de tijd dat ik nog mod was.
Ze was de eerste die de chat opnaaide en geband werd. Door Dottey toen.
Told ya.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat mens is volkomen gestoord.
Komt die muts 'hier' uit de buurt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Told ya.
Je kunt aan haar schrijfstijl ook precies zien wanneer ze zich opgenaaid voelt, dat is leuk.![]()
Eerst schrijft ze nog redelijk normaal, maar als de tekst bijna niet meer te lezen is door alle fouten zit ze kokend van woede achter de computer.![]()
Neen, dat is iemand die meedoet met het stoppen-met-roken programma.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:15 schreef Marrije het volgende:
De Jose die nu wordt besproken is Palma?
Thanks.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neen, dat is iemand die meedoet met het stoppen-met-roken programma.
Venlo geloof ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt die muts 'hier' uit de buurt?
Mooi.quote:
Het Duitse gedeelte?quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
De 040, dat zijn toch gewoon twee exemplaren van de 020?
Ik zat mee te lezen en het ging niet eens over hemquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja hoor, hij gaat alle zeikerds zelf van de chat gooien. Man man man, wat is die gast labiel
Hj ging weer lekker tekeerquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja hoor, hij gaat alle zeikerds zelf van de chat gooien. Man man man, wat is die gast labiel
Ja klopt ja.. was enorm aan het bashen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is een gebruikersnaam van haar uit de tijd dat ik nog mod was.
Ze was de eerste die de chat opnaaide en geband werd. Door Dottey toen.
Als je me niet gelooft, gebruik mirc maar en vergelijk haar gegevens met alle andere namen die ze gebruikt.
limburg dacht ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt die muts 'hier' uit de buurt?
Ian geeft op de chat nog gratis modetips, maar Peter leest er zo over heenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter is heel blij met z'n hoedje, hij vindt het Franse stijl of Italiaans, een beetje de "Koot en Zuur-loek"
Thnx Sherlock Srut. Het bewijs is geleverd en Johan heeft een alibi via Fok!. Jammer nou.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb net even de COS terug gelezen ten tijde van de voorbereidingen van de eerste aflevering van TR. Gedurende de hele middag staat Johan op verschillende screen-caps.
[SV COS # 25] Jaap 18:30, de spanning stijgt!
Ik kon het niet zo snel in de logs vinden. Lelebel werkt met een proxy.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Begin over Lieke en ze is over de zeik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:14 schreef spuitje het volgende:
Hoppa, palma op de kast, was niet eens veel voor nodig
Nee lellebel chat ook wel eens als ze ergens anders isquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kon het niet zo snel in de logs vinden. Lelebel werkt met een proxy.
lijkt me ook logisch (mits aanstootgevendquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:06 schreef shomila het volgende:
Johan moet is een cursus begrijpend lezen volgen.
Hij pikt er een zin uit op de chat en gaat dan over de rooie zonder dat hij weet waar over het gaat.
En volgens suzzy mogen alle nicknamen, dat wordt gezellig.
Ik vond het geweldig! Maar nu het niet meer over haar gaat reageert ze niet meer hequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Begin over Lieke en ze is over de zeik.
Er zit iemand op met de naam sterfsnel, maar het mag schijnbaar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
lijkt me ook logisch (mits aanstootgevend)
Een naam jatten van een ander gaat toch niet... je wordt anders een nummertje.
Dat kan heel goed, want ik dacht ook dat ze een permban had.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kon het niet zo snel in de logs vinden. Lelebel werkt met een proxy.
Ik sterf liever snel dan langzaam.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:12 schreef shomila het volgende:
Er zit iemand op met de naam sterfsnel, maar het mag schijnbaar.
Ik zag Palma "Take a live" typen ipv "get a life" Prachtig!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:12 schreef shomila het volgende:
[..]
Er zit iemand op met de naam sterfsnel, maar het mag schijnbaar.
Je zou eens moeten vragen naar de piem0l van Alsido, kun je lachen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef Chanel5 het volgende:
Lelebel zegt dat ze 47 is, zegt hè
Vanmootje is toch geen 47?
47???quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je zou eens moeten vragen naar de piem0l van Alsido, kun je lachen.
Oh, nee dat had niets met 47 te makenquote:
Leuk voor je, gefeliciteerd, evenwicht/goedmakertje voor de vele cd's die je vorig weekeinde kocht !quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Sorry voor de off-topic maar ik kom er net achter dat ik gister ¤257,50 in de Staatsloterij gewonnen heb
Ja, ik ben nu ook nieuwsgierigquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:17 schreef Copycat het volgende:
Wat dan? Vertel! Want ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Lelebel/vanmootje niets meer los gaat laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |