quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:42 schreef Disana het volgende:
Ik zag de kroon van Jaap ook al voorbij komen.
.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens hoorde ik Bram op de stream zeggen dat het geen probleem is om de opnames
van morgen met enige regelmaat stil te leggen want het is toch maar een pilot.
Dat was nieuw voor mij.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Elinepientje gaat de hondjes uitlaten.
Bram moet even mee want het is hier niet zo'n leuk buurtje.
Elinepientje doet haar wantjes aan.
.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:19 schreef Disana het volgende:
Johan verschijnt en het is acuut afgelopen met de harde baggermuziek.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhww dat zuige... jaja het is woensdag...
.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:14 schreef Disana het volgende:
Het lijkt me sterk dat Huub na zo'n lange mediastilte ineens binnen komt huppelen alsof
er niets is gebeurd. Ze zullen hun gesprekken dan wel heel oppervlakkig moeten houden.
Maar goed, het zou leuk zijn hem weer eens te zien.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, Bram heeft geen flikker te vertellen bij SV.
Hij bepaalt niet wie er binnen komt, net zoals wij bijv. niet kunnen bepalen dat Sly daar binnen komt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram begint ook al te praten zo als Elinepientje: Sopje, dweiltje, schatje hihihi.
Ze hebben lopen kloten met de techniek. De helft van de kijkers zit met een groen of zwart scherm. Ik heb de url rechtstreeks geopend met VLC player. Daar doet ie het wel in. Alleen buffert het weer als de vliegende ziekte.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou het lijkt erop dat ik niets ga zien, ik krijg die stream echt niet meer aan de praat.
Ik heb ook van alles geprobeerd en op een gegeven moment ging ie het in Firefox gewoon weer doen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hebben lopen kloten met de techniek. De helft van de kijkers zit met een groen of zwart scherm. Ik heb de url rechtstreeks geopend met VLC player. Daar doet ie het wel in. Alleen buffert het weer als de vliegende ziekte.
Die heeft zijn troon toch weer, dacht ik? Maar daar is zo te zien geen plaats voor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat hele Chaise-longue deel is voor Jaap?
Die kleur van het blousje met binnenkant vest maakt Johan ook bleekjes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:01 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Johan ziet er gestresst uit.
Het is te hopen dat Jaap niet weer die hele litanie laat horen als hij op zijn troon zit. Dan vallen we allemaal in slaapquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft zijn troon toch weer, dacht ik? Maar daar is zo te zien geen plaats voor.
Die troon is teveel terrorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft zijn troon toch weer, dacht ik? Maar daar is zo te zien geen plaats voor.
Toch is het tegenstrijdig, Jaap wil van zijn terror-imago af, maar hij wordt wel aangekondigd als Terror-Jaap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die troon is teveel terror.
Ja da's waar. Ken jij deze persoon? Ik niet:quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die kleur van het blousje , met binnenkant vest fleurt maakt Johan ook bleekjes.
Plus op zijn site staat zijn Terror-Jaap logo nog steeds pontificaal,quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
Toch is het tegenstrijdig, Jaap wil van zijn terror-imago af, maar hij wordt wel aangekondigd als Terror-Jaap.
Johan heeft toch twee zonen en van de week zouden er stagaires komen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:08 schreef Disana het volgende:
Ja da's waar. Ken jij deze persoon? Ik niet:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef Copycat het volgende:
Kroon of troon? Nu ben ik confuus
KIng Jaap .... tja.
Hmm. Een stagiair die met zijn armen over elkaar staat. Het zóu kunnen als we het harde werken van de andere medewerkers in ogenschouw nemenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan heeft toch twee zonen en van de week zouden er stagaires komen.
Deze jongen lijkt een beetje op een jongere Bob.
Ik postte dat de kroon voorbij kwam, Eline liep ermee rond. Wie de troon heeft bedacht weet ik niet, die heb ik ook niet gezien en er lijkt me ook geen ruimte voor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef Copycat het volgende:
Kroon of troon= Nu ben ik confuus
KIng Jaap .... tja.
Da's het neefje van Guus Meeuwisquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mijn ideequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet niet wat je van die tegelvloer te zien krijgt in de uitzending maar een kleed zou wonderen doen.
Ah okay, my bad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:13 schreef Disana het volgende:
Ik postte dat de kroon voorbij kwam, Eline liep ermee rond. Wie de troon heeft bedacht weet ik niet, die heb ik ook niet gezien en er lijkt me ook geen ruimte voor.
Neequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Twee zoons.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij heeft ie één zoon en één dochter. En die gozer daar is niet zijn zoon.
Er worden nu ook al vier gouden kandelaars neergezet, dus alle kans dat we King Jaap krijgen te zien. Jammer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay, my bad.
Een kroon is eigenlijk ook nog triester dan een troon, vind ik.
Er is een extra slaapkamer ingericht. Maanden geleden alquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef beequeen het volgende:
Wat ik me afvraag: als dit het decor is voor Tabula Rasa zie ik voorlopig geen TBO2 komen. Waar moeten die gasten dan slapen bv?
Het is de bedoeling dat Jaap 10 weken lang iedere woensdag gaat uitzenden. Ze gaan dat decor toch niet iedere keer op of afbreken?
Dus dan gaan ze wonen in de bunker en boven slapen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er is een extra slaapkamer ingericht. Maanden geleden alMaar er hangen geen camera's.
Ik leer nog eens wat, hier!quote:
Huh? De opzet van TBO is toch dat ze een onafgebroken periode in The Bunker verblijven?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er is een extra slaapkamer ingericht. Maanden geleden alMaar er hangen geen camera's.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:19 schreef Maanvis het volgende:
Als ie alleen maar 2 zoons heeft... Wie is Angela dan?
Tja, Johan zou 24 uur per dag op 4 streams gaan uitzenden vanuit z'n paleis. Vanavond komt dan eindelijk het eerste programma, daarvoor is er alleen al gisteravond niets anders te zien geweest dan testen, testen en testen. Normaal gesproken zouden er nog allerlei andere programma's te zien moeten zijn geweest tijdens die voorbereiding.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef beequeen het volgende:
Wat ik me afvraag: als dit het decor is voor Tabula Rasa zie ik voorlopig geen TBO2 komen. Waar moeten die gasten dan slapen bv?
Het is de bedoeling dat Jaap 10 weken lang iedere woensdag gaat uitzenden. Ze gaan dat decor toch niet iedere keer op of afbreken?
Ff naar Ekkersrijtquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn idee. Maar dat zien ze vast zelf ook wel. Of effe snel naar de kwantum een paar meter tapijt halen
.
Willen we dat überhaupt wel weten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef pullup het volgende:
Palma was daarnet even op de chat.
Ze gaf aan er om ongeveer 5 uur te zijn en melde ook nog even dat ze sinds het echec met haar bar 6 weken vrijwel niet het huis uit was gekomen maar er zo langzamerhand overheen te zijn. Een rechtszaak loopt nog blijkbaar en tot dan wilde ze er verder niet veel over kwijt. Ze wilde haar verhaal als het zover is wel eens over de streams komen vertellen
EN een dochter!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |