Da's het neefje van Guus Meeuwisquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan heeft toch twee zonen en van de week zouden er stagaires komen.
Deze jongen lijkt een beetje op een jongere Bob.
Mijn ideequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet niet wat je van die tegelvloer te zien krijgt in de uitzending maar een kleed zou wonderen doen.
Ah okay, my bad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:13 schreef Disana het volgende:
Ik postte dat de kroon voorbij kwam, Eline liep ermee rond. Wie de troon heeft bedacht weet ik niet, die heb ik ook niet gezien en er lijkt me ook geen ruimte voor.
Neequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan heeft toch twee zonen en van de week zouden er stagaires komen.
Deze jongen lijkt een beetje op een jongere Bob.
Twee zoons.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij heeft ie één zoon en één dochter. En die gozer daar is niet zijn zoon.
Er worden nu ook al vier gouden kandelaars neergezet, dus alle kans dat we King Jaap krijgen te zien. Jammer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay, my bad.
Een kroon is eigenlijk ook nog triester dan een troon, vind ik.
Er is een extra slaapkamer ingericht. Maanden geleden alquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef beequeen het volgende:
Wat ik me afvraag: als dit het decor is voor Tabula Rasa zie ik voorlopig geen TBO2 komen. Waar moeten die gasten dan slapen bv?
Het is de bedoeling dat Jaap 10 weken lang iedere woensdag gaat uitzenden. Ze gaan dat decor toch niet iedere keer op of afbreken?
Dus dan gaan ze wonen in de bunker en boven slapen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er is een extra slaapkamer ingericht. Maanden geleden alMaar er hangen geen camera's.
Ik leer nog eens wat, hier!quote:
Huh? De opzet van TBO is toch dat ze een onafgebroken periode in The Bunker verblijven?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er is een extra slaapkamer ingericht. Maanden geleden alMaar er hangen geen camera's.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:19 schreef Maanvis het volgende:
Als ie alleen maar 2 zoons heeft... Wie is Angela dan?
Tja, Johan zou 24 uur per dag op 4 streams gaan uitzenden vanuit z'n paleis. Vanavond komt dan eindelijk het eerste programma, daarvoor is er alleen al gisteravond niets anders te zien geweest dan testen, testen en testen. Normaal gesproken zouden er nog allerlei andere programma's te zien moeten zijn geweest tijdens die voorbereiding.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef beequeen het volgende:
Wat ik me afvraag: als dit het decor is voor Tabula Rasa zie ik voorlopig geen TBO2 komen. Waar moeten die gasten dan slapen bv?
Het is de bedoeling dat Jaap 10 weken lang iedere woensdag gaat uitzenden. Ze gaan dat decor toch niet iedere keer op of afbreken?
Ff naar Ekkersrijtquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn idee. Maar dat zien ze vast zelf ook wel. Of effe snel naar de kwantum een paar meter tapijt halen
.
Willen we dat überhaupt wel weten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef pullup het volgende:
Palma was daarnet even op de chat.
Ze gaf aan er om ongeveer 5 uur te zijn en melde ook nog even dat ze sinds het echec met haar bar 6 weken vrijwel niet het huis uit was gekomen maar er zo langzamerhand overheen te zijn. Een rechtszaak loopt nog blijkbaar en tot dan wilde ze er verder niet veel over kwijt. Ze wilde haar verhaal als het zover is wel eens over de streams komen vertellen
EN een dochter!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |