.quote:
.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Eline heeft ook nog twee ratten meegenomen, waarvan er inmiddels al eentje heeft staan
pissen in het Mediacafé.
.quote:
.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:19 schreef Disana het volgende:
Johan verschijnt en het is acuut afgelopen met de harde baggermuziek.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhww dat zuige... jaja het is dinsdagavond...
.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:14 schreef Disana het volgende:
Het lijkt me sterk dat Huub na zo'n lange mediastilte ineens binnen komt huppelen alsof
er niets is gebeurd. Ze zullen hun gesprekken dan wel heel oppervlakkig moeten houden.
Maar goed, het zou leuk zijn hem weer eens te zien.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, Bram heeft geen flikker te vertellen bij SV.
Hij bepaalt niet wie er binnen komt, net zoals wij bijv. niet kunnen bepalen dat Sly daar binnen komt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:31 schreef Jian het volgende:
Nou vooruit, voor alle dames hier, nog één keer de brede schouders van Hans![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Aardige voorraad drank in de bar. Het gerucht gaat dat Huub woensdag komt.
De regels worden dus effe veranderd wanneer ze dat uitkomt???quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niemand zou anders durven beweren.
4:24 PietjeSV: ALGEMENE WAARSCHUWING!!!!! hET BEGINT HEEL GEZELLIG. BIJ STOKEN OF KATTEN NAAR ELKAAR TOE KOMT ER METEEN EEN BAN VOOR 24 UUR OP ZONDER WAARSCHUWING, HOUD HET GEZELLIG!!!!
Dat was erg vreemd inderdaad. Ze moeten hem telkens hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
User roepmaar is inmiddels geband want die vroeg om een ander shot van de regie.
De banlijst moet voor morgenavond afgewerkt zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De regels worden dus effe veranderd wanneer ze dat uitkomt???
Ik moet dat nu maar eens gaan leren, ik ga er binnenkort even rustig voor zitten. bedankt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef Disana het volgende:
http://www.picresize.com/
Klik links boven het deel dat je wilt bewaren (croppen). Klik dan rechtsonder het deel dat je wilt bewaren.
Als je vanavond een keer in de chat komt kan ik het wel uitleggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik moet dat nu maar eens gaan leren, ik ga er binnenkort even rustig voor zitten. bedankt.
www.gadwin.com/printscreenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef Disana het volgende:
Nogmaals mijn tip voor tuinfluiter om de stream te cappen zonder het hele scherm te bewaren:
Je moet een editor hebben die kan croppen, ofwel een deel van het beeld uitsnijden zodat de rest verdwijnt. Ikzelf doe dat met Paint Shop Pro maar er zijn vast wel gratis editors die het ook kunnen.
Oh wacht eens, hier kun je online croppen:
http://www.picresize.com/
Klik links boven het deel dat je wilt bewaren (croppen). Klik dan rechtsonder het deel dat je wilt bewaren.
Die gebruik ik ook, werkt perfect, en het voegt netjes een stamp toe en resized ze naar FOK! breedtequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
www.gadwin.com/printscreen
Ik gebruik deze. Ideaal. Je kan zelf je beeld selecteren En je hoeft niet eerst te plakken maar je kunt direct uploaden.
En het is gratis
Ik las dat je het opnam, ik heb het ook mocht je iets missenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
www.gadwin.com/printscreen
Ik gebruik deze. Ideaal. Je kan zelf je beeld selecteren En je hoeft niet eerst te plakken maar je kunt direct uploaden.
En het is gratis
Ik heb mijn eigen methode maar misschien is het voor Tuinfluiter wel nuttig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook, werkt perfect, en het voegt netjes een stamp toe en resized ze naar FOK! breedte. Hidiho heeft een uitgebreide captutorial op zijn site, als jullie willen kan ik wel een iets simpelere tutorial maken.
Wat is de fok breedte? Ik zie dat je dat al van te voren kan instellen op gadwinquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook, werkt perfect, en het voegt netjes een stamp toe en resized ze naar FOK! breedte. Hidiho heeft een uitgebreide captutorial op zijn site, als jullie willen kan ik wel een iets simpelere tutorial maken.
610 en als je hoogte op 2000 zet met verhouding aan dan pakt ie altijd de juiste hoogtequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is de fok breedte? Ik zie dat je dat al van te voren kan instellen op gadwin
Wanneer ik iets moet downloaden of dingen in moet vullen , haak ik al bijna af,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:59 schreef Disana het volgende:
Ik heb mijn eigen methode maar misschien is het voor Tuinfluiter wel nuttig.
In paint kun je toch ook gewoon iets uitsnijden??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wanneer ik iets moet downloaden of dingen in moet vullen , haak ik al bijna af,
maar goed , dat is mijn zwakke punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |