Ze kijken morgenavond mee in Studio Plantage. De presentatoren van DWDD en P&W hebben natuurlijk niet een schat aan ervaring en/of hun roots in het maken van een RLS, maar het idee de hele redactie er uit te kunnen bezuinigen spreekt wel aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:27 schreef Copycat het volgende:
En trouwens: waarom een redactie nodig hebben als je de improviserende geest van Jaap hebt?
Ik denk zomaar dat ze Johan wel op de hoogte houdt. Maar dan moet ze wel weten dat er zo vaak een loopje wordt genomen met zijn wensen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de status van Dottey is, maar de nolifers waren vanmorgen redelijk aan het klagen over de standjes die ze gisteren in de chat uitdeelde.... dus ik hoop dat ze Johan op de hoogte stelt voor de poten onder haar stoel weggezaagd worden.
De vraag is dus: wordt de stream ook zo ondermijnd als Dottey aan het modden is.....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat ze Johan wel op de hoogte houdt. Maar dan moet ze wel weten dat er zo vaak een loopje wordt genomen met zijn wensen.
Erg hè.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de status van Dottey is, maar de nolifers waren vanmorgen redelijk aan het klagen over de standjes die ze gisteren in de chat uitdeelde.... dus ik hoop dat ze Johan op de hoogte stelt voor de poten onder haar stoel weggezaagd worden.
Dat weet ik niet maar ik weet wel dat Peter goed geluid produceerde toen zij er iets van zei en ik weet ook dat ze wel eens belt naar het paleis.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is dus: wordt de stream ook zo ondermijnd als Dottey aan het modden is.....
Gewoon mailen naarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het lastige, het moet immers niet via iemand in PS2 bij Johan moeten komen, dan wordt het toch achtergehouden....
En de kans dat Johan hier gaat meelezen is ook vrij klein. Misschien moet Johan zijn eigen site wat regelmatiger gaan checken als hij niet aanwezig is.
| 1 |
Misschien kan Dottey eens een beetje bijhouden hoe het zit met het geluid en het beeld, zonder dat ze zichtbaar aanwezig is, en dat dan aan Johan rapporteren.... maar goed, als dat gebeurt dan zullen ze haar bij nolife wel helemaal als NSB'er gaan zien, want de Peterfans zitten niet hier, dus ik neem aan dat ze daar zitten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ik weet wel dat Peter goed geluid produceerde toen zij er iets van zei en ik weet ook dat ze wel eens belt naar het paleis.
Je zou het haar kunnen voorstellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kan Dottey eens een beetje bijhouden hoe het zit met het geluid en het beeld, zonder dat ze zichtbaar aanwezig is, en dat dan aan Johan rapporteren.... maar goed, als dat gebeurt dan zullen ze haar bij nolife wel helemaal als NSB'er gaan zien, want de Peterfans zitten niet hier, dus ik neem aan dat ze daar zitten.
Ja maar dat is zodat ze later als hij beroemd is kunnen zeggen "I knew him when...."quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:13 schreef Disana het volgende:
Peterfans zijn er volgens mij niet echt. Wel mensen (nou ja) die met iedereen daar willen slijmen.
Dottey begrijpt de mores van het internet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:10 schreef Maanvis het volgende:
Dotteke modereert uitstekend, die heeft dat fingerspitzengefühl,
Spanningszoeker heeft ook te vrezen van kritiek. De negatieve effecten van zijn doen en laten zijn niet gering. In RL komt-ie daar vaak nog mee weg, het leg nooit aan hem immers, op de chat zou-ie gegrilld worden.quote:spanningzoeker leeft in een utopie en denkt dat we allemaal kumbajaah mensen zijn,
Voor Hansie gaat het gewoon allemaal te snel.quote:Pietje en Hansie weten niet hoe internet werkt en zijn dus ongeschikt..
Ik kijk naar vooral Peter , ik ben fan van hem, en kijk ook graag naar Hansie,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:10 schreef Leandra het volgende:
Peterfans zitten niet hier, dus ik neem aan dat ze daar zitten.
Hij kan niet tegen kritiek. Je moet ook maar geloven dat er aan de kabels wordt gewerkt, want toen Johan er even was deed het omgevingsgeluid het ineens wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:32 schreef Toverheks het volgende:
Eerst wil PeterM een afspraakje met Pearlbitch (gisteren) nu wil hij ook Disana erbij hebben, heeft Peter niet genoeg aan Aaltsje![]()
Solliciteren, ja me neus.![]()
3:20 Peter_N-1: Jullie weten het allemaal zo goed disana en pearlbitch,...ik zou zeggen kom solliciteren via info@onlinetvkijken.nl
Ja, als ik alles zo volg en lees nemen ze die Johan gewoon flink in de zeik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen kritiek. Je moet ook maar geloven dat er aan de kabels wordt gewerkt, want toen Johan er even was deed het omgevingsgeluid het ineens wel.
Ja en dat vind ik knap brutaal. Ik vind het ook brutaal dat Peter steeds zo op die chat zit te zieken tegen kijkers.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, als ik alles zo volg en lees nemen ze die Johan gewoon flink in de zeik.
Om het zware werk te doen dat Peter daar de hele dag uitvoert? Barhangen, zieken in de chat, Johans regels overtreden... wie weet dient zich wel iemand aanquote:
Kijk je wel uit, zometeen moet je ook nog zingenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Om het zware werk te doen dat Peter daar de hele dag uitvoert? Barhangen, zieken in de chat, Johans regels overtreden... wie weet dient zich wel iemand aan
Ik solliciteer alleen op zieken in de chat en ik beloof dat ik normale muziek zal draaienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk je wel uit, zometeen moet je ook nog zingen
Okay dan.... hoe zit dat trouwens met zieken in de chat??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik solliciteer alleen op zieken in de chat en ik beloof dat ik normale muziek zal draaien
ja, ik snap niet dat hij daarop wordt aangesproken, zoals gisteren, oke er was kritiek iedereen hield op en toen kwam hij weer aan, heb gezegt dat ie nu vervelend werd, hij daagt gewoon uit, vind het een kinderachtig ventjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik knap brutaal. Ik vind het ook brutaal dat Peter steeds zo op die chat zit te zieken tegen kijkers.
Ik pap eerst aan met Dottey.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay dan.... hoe zit dat trouwens met zieken in de chat??
Als je dat vanuit PS2 doet, krijg je dan ook een ban?? En wat voor ban? Een IP-ban of een gewone kick?
Oh was hij weer bezig? Hij zit inderdaad vaak te provoceren op de chat. Ik vind het niet kunnen dat hij Johans publiek schoffeert.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, ik snap niet dat hij daarop wordt aangesproken, zoals gisteren, oke er was kritiek iedereen hield op en toen kwam hij weer aan, heb gezegt dat ie nu vervelend werd, hij daagt gewoon uit, vind het een kinderachtig ventje
LOLquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het lijkt mij eigenlijk leuker als je een IP ban veroorzaakt vanuit PS2![]()
Aber das ist MEIN dottekopf!quote:
Dat mag, ik wil alleen mijn positie in de chat veilig stellen. Ik heb dat van nowlive afgekeken.quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo... Ik heb de Vlem even een maitje gestuurd.
Oké je mag haar lenen van mij. Heb je een adres waar ik de factuur heen kan sturen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag, ik wil alleen mijn positie in de chat veilig stellen. Ik heb dat van nowlive afgekeken.
Het beeld staat al geruime tijd op Alsido achter de computer. Oh nee, mijn stream is voor de derde keer in een half uur vastgelopen.
Hou maar dan (ik regel het wel achterlangs).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oké je mag haar lenen van mij. Heb je een adres waar ik de factuur heen kan sturen?
vind dat ook echt niet kunnen, maar ja, wat is er tegen te doen, ja veren in zijn reet steken als hij op de chat komtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh was hij weer bezig? Hij zit inderdaad vaak te provoceren op de chat. Ik vind het niet kunnen dat hij Johans publiek schoffeert.
Netjes, hoop ook dat je wat terug krijgt van hem.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Tijd om af te haken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Eline in SV, Renate en Dido op de chat. Houdt het dan nooit op?
maar ze zijn netjes opgevoed zegt zusje didoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Eline heeft ook nog twee ratten meegenomen, waarvan er inmiddels al eentje heeft staan pissen in het Mediacafé.
Nieuwe regels zijn dus nog niet van kracht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Eline heeft ook nog twee ratten meegenomen, waarvan er inmiddels al eentje heeft staan pissen in het Mediacafé.
Er zijn minimaal 3000 wachtenden (niet overdreven) voor je, dus dat kan even duren voor je antwoord krijgtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Gert weet niet wat hij mistquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, het is één en al hallootjes en Elinepiene op de chat. Ik haak af.
+1.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, het is één en al hallootjes en Elinepiene op de chat. Ik haak af.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan moet nog drie duizend emails lezen.
Dus zorg dat je TT, of hoe heet dat "de kop" hem aanspreekt zodat hij het sneller opent.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er zijn minimaal 3000 wachtenden (niet overdreven) voor je, dus dat kan even duren voor je antwoord krijgt
Totaal Off Topic, maar hoe laat begint dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef Disana het volgende:
Ik kijk ook niet meer. Ik ga zo eens luisteren naar Balkenende.
Half vier, zowel op tv als op de radio.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Totaal Off Topic, maar hoe laat begint dat?
Nou ik leg juist ook de vervelende dingen vast, met commentaar. Maar ik zit nu op mijn werk dus ik kan niet SV-en dus ik zou toch graag hebben als iemand voor oa. mij Capt!quote:
Huh, maar het is al kwart over.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:13 schreef Disana het volgende:
Half vier, zowel op tv als op de radio.
Goede tipquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Half vier, zowel op tv als op de radio.
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Nogmaals thnx. Beter dan dit domme geneuzel.quote:
Spijt me, ik kan het nog steeds niet, ook niet na vele geduldige uitleg,quote:
Fluitertje, je kunt toch via Paint het beeld wat je wilt hebben verkleinen of vergroten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Spijt me, ik kan het nog steeds niet, ook niet na vele geduldige uitleg,
mijn hele beeldscherm komt erop. Wat dat betreft ben ik niet handig.
Van wie is die hond? Of welke hond is het?
Dus eerst door tinypic en dan paint? Doe jij dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:23 schreef beequeen het volgende:
Fluitertje, je kunt toch via Paint het beeld wat je wilt hebben verkleinen of vergroten.
Die kutbeesten zijn van Calimero en Johan was not amused.
Ik weet het niet, ik heb de andere honden ook al een tijdje niet gezien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nogmaals thnx. Beter dan dit domme geneuzel.
-Edit- BTW, er mochten toch geen honden meer in PS2? Johan was volgens mij ook behoorlijk geïrriteerd.
Niemand zou anders durven beweren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Isn't she lovely????![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik doe: Printscreen>Paint>Uploaden Tinypic.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Dus eerst door tinypic en dan paint? Doe jij dat?
Je moet een editor hebben die kan croppen, ofwel een deel van het beeld uitsnijden zodat de rest verdwijnt. Ikzelf doe dat met Paint Shop Pro maar er zijn vast wel gratis editors die het ook kunnen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus eerst door tinypic en dan paint? Doe jij dat?
Ik hoorde Johan een paar dagen geleden zeggen dat hij geen dieren meer in PS2 wilde. Te druk en teveel rotzooi. En wie komt zomaar binnen met 2 hondjes? Juist, Calimero en Johan zegt niks. Nou ja, zijn lichaamstaal zei genoeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:26 schreef Disana het volgende:
Ik weet het niet, ik heb de andere honden ook al een tijdje niet gezien.
Is een hele goede preventieve waarschuwing dit keer. Ze zien de bui al hangen dat er een hoop jaloerse bloemetjesjurken de zusjes willen gaan bashen.. Chapeau voor Pietje!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niemand zou anders durven beweren.
4:24 PietjeSV: ALGEMENE WAARSCHUWING!!!!! hET BEGINT HEEL GEZELLIG. BIJ STOKEN OF KATTEN NAAR ELKAAR TOE KOMT ER METEEN EEN BAN VOOR 24 UUR OP ZONDER WAARSCHUWING, HOUD HET GEZELLIG!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |