Dottey begrijpt de mores van het internet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:10 schreef Maanvis het volgende:
Dotteke modereert uitstekend, die heeft dat fingerspitzengefühl,
Spanningszoeker heeft ook te vrezen van kritiek. De negatieve effecten van zijn doen en laten zijn niet gering. In RL komt-ie daar vaak nog mee weg, het leg nooit aan hem immers, op de chat zou-ie gegrilld worden.quote:spanningzoeker leeft in een utopie en denkt dat we allemaal kumbajaah mensen zijn,
Voor Hansie gaat het gewoon allemaal te snel.quote:Pietje en Hansie weten niet hoe internet werkt en zijn dus ongeschikt..
Ik kijk naar vooral Peter , ik ben fan van hem, en kijk ook graag naar Hansie,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:10 schreef Leandra het volgende:
Peterfans zitten niet hier, dus ik neem aan dat ze daar zitten.
Hij kan niet tegen kritiek. Je moet ook maar geloven dat er aan de kabels wordt gewerkt, want toen Johan er even was deed het omgevingsgeluid het ineens wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:32 schreef Toverheks het volgende:
Eerst wil PeterM een afspraakje met Pearlbitch (gisteren) nu wil hij ook Disana erbij hebben, heeft Peter niet genoeg aan Aaltsje![]()
Solliciteren, ja me neus.![]()
3:20 Peter_N-1: Jullie weten het allemaal zo goed disana en pearlbitch,...ik zou zeggen kom solliciteren via info@onlinetvkijken.nl
Ja, als ik alles zo volg en lees nemen ze die Johan gewoon flink in de zeik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen kritiek. Je moet ook maar geloven dat er aan de kabels wordt gewerkt, want toen Johan er even was deed het omgevingsgeluid het ineens wel.
Ja en dat vind ik knap brutaal. Ik vind het ook brutaal dat Peter steeds zo op die chat zit te zieken tegen kijkers.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, als ik alles zo volg en lees nemen ze die Johan gewoon flink in de zeik.
Om het zware werk te doen dat Peter daar de hele dag uitvoert? Barhangen, zieken in de chat, Johans regels overtreden... wie weet dient zich wel iemand aanquote:
Kijk je wel uit, zometeen moet je ook nog zingenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Om het zware werk te doen dat Peter daar de hele dag uitvoert? Barhangen, zieken in de chat, Johans regels overtreden... wie weet dient zich wel iemand aan
Ik solliciteer alleen op zieken in de chat en ik beloof dat ik normale muziek zal draaienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk je wel uit, zometeen moet je ook nog zingen
Okay dan.... hoe zit dat trouwens met zieken in de chat??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik solliciteer alleen op zieken in de chat en ik beloof dat ik normale muziek zal draaien
ja, ik snap niet dat hij daarop wordt aangesproken, zoals gisteren, oke er was kritiek iedereen hield op en toen kwam hij weer aan, heb gezegt dat ie nu vervelend werd, hij daagt gewoon uit, vind het een kinderachtig ventjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik knap brutaal. Ik vind het ook brutaal dat Peter steeds zo op die chat zit te zieken tegen kijkers.
Ik pap eerst aan met Dottey.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay dan.... hoe zit dat trouwens met zieken in de chat??
Als je dat vanuit PS2 doet, krijg je dan ook een ban?? En wat voor ban? Een IP-ban of een gewone kick?
Oh was hij weer bezig? Hij zit inderdaad vaak te provoceren op de chat. Ik vind het niet kunnen dat hij Johans publiek schoffeert.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, ik snap niet dat hij daarop wordt aangesproken, zoals gisteren, oke er was kritiek iedereen hield op en toen kwam hij weer aan, heb gezegt dat ie nu vervelend werd, hij daagt gewoon uit, vind het een kinderachtig ventje
LOLquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het lijkt mij eigenlijk leuker als je een IP ban veroorzaakt vanuit PS2![]()
Aber das ist MEIN dottekopf!quote:
Dat mag, ik wil alleen mijn positie in de chat veilig stellen. Ik heb dat van nowlive afgekeken.quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo... Ik heb de Vlem even een maitje gestuurd.
Oké je mag haar lenen van mij. Heb je een adres waar ik de factuur heen kan sturen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag, ik wil alleen mijn positie in de chat veilig stellen. Ik heb dat van nowlive afgekeken.
Het beeld staat al geruime tijd op Alsido achter de computer. Oh nee, mijn stream is voor de derde keer in een half uur vastgelopen.
Hou maar dan (ik regel het wel achterlangs).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oké je mag haar lenen van mij. Heb je een adres waar ik de factuur heen kan sturen?
vind dat ook echt niet kunnen, maar ja, wat is er tegen te doen, ja veren in zijn reet steken als hij op de chat komtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh was hij weer bezig? Hij zit inderdaad vaak te provoceren op de chat. Ik vind het niet kunnen dat hij Johans publiek schoffeert.
Netjes, hoop ook dat je wat terug krijgt van hem.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo... Ik heb de Vlem even een maitje gestuurd.
Tijd om af te haken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Eline in SV, Renate en Dido op de chat. Houdt het dan nooit op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |