Komt die muts 'hier' uit de buurt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Told ya.
Je kunt aan haar schrijfstijl ook precies zien wanneer ze zich opgenaaid voelt, dat is leuk.![]()
Eerst schrijft ze nog redelijk normaal, maar als de tekst bijna niet meer te lezen is door alle fouten zit ze kokend van woede achter de computer.![]()
Neen, dat is iemand die meedoet met het stoppen-met-roken programma.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:15 schreef Marrije het volgende:
De Jose die nu wordt besproken is Palma?
Thanks.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neen, dat is iemand die meedoet met het stoppen-met-roken programma.
Venlo geloof ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt die muts 'hier' uit de buurt?
Mooi.quote:
Het Duitse gedeelte?quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
De 040, dat zijn toch gewoon twee exemplaren van de 020?
Ik zat mee te lezen en het ging niet eens over hemquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja hoor, hij gaat alle zeikerds zelf van de chat gooien. Man man man, wat is die gast labiel
Hj ging weer lekker tekeerquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja hoor, hij gaat alle zeikerds zelf van de chat gooien. Man man man, wat is die gast labiel
Ja klopt ja.. was enorm aan het bashen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is een gebruikersnaam van haar uit de tijd dat ik nog mod was.
Ze was de eerste die de chat opnaaide en geband werd. Door Dottey toen.
Als je me niet gelooft, gebruik mirc maar en vergelijk haar gegevens met alle andere namen die ze gebruikt.
limburg dacht ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt die muts 'hier' uit de buurt?
Ian geeft op de chat nog gratis modetips, maar Peter leest er zo over heenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter is heel blij met z'n hoedje, hij vindt het Franse stijl of Italiaans, een beetje de "Koot en Zuur-loek"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |