Ian geeft op de chat nog gratis modetips, maar Peter leest er zo over heenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter is heel blij met z'n hoedje, hij vindt het Franse stijl of Italiaans, een beetje de "Koot en Zuur-loek"
Thnx Sherlock Srut. Het bewijs is geleverd en Johan heeft een alibi via Fok!. Jammer nou.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb net even de COS terug gelezen ten tijde van de voorbereidingen van de eerste aflevering van TR. Gedurende de hele middag staat Johan op verschillende screen-caps.
[SV COS # 25] Jaap 18:30, de spanning stijgt!
Ik kon het niet zo snel in de logs vinden. Lelebel werkt met een proxy.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lelebel is Vanmootje. Dat zegt genoeg denk ik.
Begin over Lieke en ze is over de zeik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:14 schreef spuitje het volgende:
Hoppa, palma op de kast, was niet eens veel voor nodig
Nee lellebel chat ook wel eens als ze ergens anders isquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kon het niet zo snel in de logs vinden. Lelebel werkt met een proxy.
lijkt me ook logisch (mits aanstootgevendquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:06 schreef shomila het volgende:
Johan moet is een cursus begrijpend lezen volgen.
Hij pikt er een zin uit op de chat en gaat dan over de rooie zonder dat hij weet waar over het gaat.
En volgens suzzy mogen alle nicknamen, dat wordt gezellig.
Ik vond het geweldig! Maar nu het niet meer over haar gaat reageert ze niet meer hequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Begin over Lieke en ze is over de zeik.
Er zit iemand op met de naam sterfsnel, maar het mag schijnbaar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
lijkt me ook logisch (mits aanstootgevend)
Een naam jatten van een ander gaat toch niet... je wordt anders een nummertje.
Dat kan heel goed, want ik dacht ook dat ze een permban had.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kon het niet zo snel in de logs vinden. Lelebel werkt met een proxy.
Ik sterf liever snel dan langzaam.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:12 schreef shomila het volgende:
Er zit iemand op met de naam sterfsnel, maar het mag schijnbaar.
Ik zag Palma "Take a live" typen ipv "get a life" Prachtig!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:12 schreef shomila het volgende:
[..]
Er zit iemand op met de naam sterfsnel, maar het mag schijnbaar.
Je zou eens moeten vragen naar de piem0l van Alsido, kun je lachen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef Chanel5 het volgende:
Lelebel zegt dat ze 47 is, zegt hè
Vanmootje is toch geen 47?
47???quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je zou eens moeten vragen naar de piem0l van Alsido, kun je lachen.
Oh, nee dat had niets met 47 te makenquote:
Leuk voor je, gefeliciteerd, evenwicht/goedmakertje voor de vele cd's die je vorig weekeinde kocht !quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Sorry voor de off-topic maar ik kom er net achter dat ik gister ¤257,50 in de Staatsloterij gewonnen heb
Ja, ik ben nu ook nieuwsgierigquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:17 schreef Copycat het volgende:
Wat dan? Vertel! Want ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Lelebel/vanmootje niets meer los gaat laten.
Nou ja zeg, ik was vorig weekend maar een dikke 70 euro kwijt voor die negen cd's.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad: Hoeveel cd's worden dat, Scrutinizer?
Dan kun je er straks helemaal in zwemmenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja zeg, ik was vorig weekend maar een dikke 70 euro kwijt voor die negen cd's.
Mooie CD-koop dus extra boffen dat je ¤257,50 in de Staatsloterij gewonnen hebt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja zeg, ik was vorig weekend maar een dikke 70 euro kwijt voor die negen cd's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |