Vertelden ze dat op de chat?? Nou, ik ben een ietsiepietsie ouden dan begin veertig maar al in mijn tijd had je prima sexuele voorlichting! En ze zijn waarschijnlijk nog trots ook omdat ze het toch zo goed hebben gedaan? De kids van Palma hebben zelfs een failliete BN-ster als mama! Om over joycegooise maar te zwijgenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
Joyce 'raakte' zwanger op haar 15e en Stuiter of lelebel op haar 14e. 'In hun tijd' had je nog geen voorlichting; de dames zijn begin veertig... Voorlichting en Rutgershuizen had je al in de jaren zeventig en die zaten bepaald niet verstopt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vertelden ze dat op de chat?? Nou, ik ben een ietsiepietsie ouden dan begin veertig maar al in mijn tijd had je prima sexuele voorlichting! En ze zijn waarschijnlijk nog trots ook omdat ze het toch zo goed hebben gedaan? De kids van Palma hebben zelfs een failliete BN-ster als mama! Om over joycegooise maar te zwijgen
Nee, maar ik ben wel compleet zenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag je mijn binnenkomst? Ik kwam gewoon serieus op de chat binnen met een vrij normale zin!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Het gaat er nu weer over. Palma: kinderen neem je niet, die krijg je. En: ieder voor zich en god voor ons allen. Die vindt het dus blijkbaar heel gewoon.
Volgens mij kon je wel trouwen maar dan moest je in ieder geval toestemming hebben van je ouders. En misschien ook nog wel van zo iets als de kinderbescherming maar dat laatste weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Lelebel is 47 en zegt op haar 12e met school gestopt te zijn en op haar 15e getrouwd te zijn. Volgens mij had je toen toch ook echt al leerplicht tot je 16e en kon je als minderjarige niet trouwen. Maar goed, die tijd heb ik zelf niet meegemaakt dus ik kan het fout hebben.
Yep, volkomen normaal. Maar waar ben je nou? Tita wilde dat je een rel zou startenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zag je mijn binnenkomst? Ik kwam gewoon serieus op de chat binnen met een vrij normale zin!
Klopt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef Stefan het volgende:
Je moest onder de 18 toestemming hebben van de koningin om te trouwen volgens mij.
Lelebel is Vanmootje. Dat zegt genoeg denk ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Lelebel is 47 en zegt op haar 12e met school gestopt te zijn en op haar 15e getrouwd te zijn. Volgens mij had je toen toch ook echt al leerplicht tot je 16e en kon je als minderjarige niet trouwen. Maar goed, die tijd heb ik zelf niet meegemaakt dus ik kan het fout hebben.
Is dat zo? LOLquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lelebel is Vanmootje. Dat zegt genoeg denk ik.
Ik zat me al dood te ergeren aan dat debiele wijf!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat? Wordt het een bordeel?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, thnx. Het zegt me niks.
Waarom is het beeld zo rood? Het ziet er niet uit.
Pfff, dat kan ik niet op commando.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep, volkomen normaal. Maar waar ben je nou? Tita wilde dat je een rel zou starten
Ze hapt zo lekkerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Palma plagen is leuk hč? Ze vraagt er ook gewoon zelf om met haar air van 'hier ben ik, de BN'ner'.
Echt? Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee volgens mij moest je tot je zestiende naar school toenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt.
Maar no way dat in die tijd je ouders je met je twaalfde van school konden halen om 'geld voor de familie te verdienen'.
Dat is een gebruikersnaam van haar uit de tijd dat ik nog mod was.quote:
Was maar een garpje hoor.quote:
Ah, ok. Dat mens is volkomen gestoord.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is een gebruikersnaam van haar uit de tijd dat ik nog mod was.
Ze was de eerste die de chat opnaaide en geband werd. Door Dottey toen.
Told ya.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat mens is volkomen gestoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |