Gespecificeerd: een tiesjurtje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:56 schreef beequeen het volgende:
Joyce is haar plestik tasje vergeten in SV.
12:54 joycegooise: een witten zit een blauwe sjurtje en een cd in
Dat heb ik dan weer net gemist.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef Disana het volgende:
Johan gaat de chat op om naar het filmpje van Pearlbitch te vragen en komt een opmerking van Copycat tegen: Johan liegt dat het gedrukt staat. Dat krijg je nou ook, zegt Johan tegen zijn gezelschap, en vraagt Copycat vervolgens waar hij het filmpje kan vinden.
Alles voor de publiciteit hè, ook al is het iets dat je zinloos kapotgemaakt hebt.
Hij blijft z'n mantra, ik was veel later aanwezig, zo vaak herhalen dat hij het zelf ook echt gaat geloven. Als je hem over een maand zou confronteren met de beelden zou hij waarschijnlijk zeggen dat hij die man in beeld niet is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer net gemist.
Maar wat triest om glashard te blijven liegen.
Op de Frontpage, 8500 viewsquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef Disana het volgende:
, en vraagt Copycat vervolgens waar hij het filmpje kan vinden.
I did NOT have oral relations with that reporter!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:03 schreef Toverheks het volgende:
Is Johan weer aan het liegen over het 1 en ander??/
zal ff de stream aanslingeren.![]()
Hij is er al, hij heeft je bericht voorgelezen en is nu het filmpje aan het bekijken. Hij vond 'ze zijn wel eerlijk'quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Op de Frontpage, 8500 views
Johan Vlemmix agressief (videobeelden)
Zonder de fans vindt Liesbeth er denk ik niks aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch uitdrukkelijk verboden door Johan? Wat wil ze nog met ons nadat ze ons uit haar kantoor heeft verbannen, vraag je je af.
Hij doet alsof het een vooropgezet plan is. De gast is nu bang: ook al eerder opgepakt voor mishandeling?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is er al, hij heeft je bericht voorgelezen en is nu het filmpje aan het bekijken. Hij vond 'ze zijn wel eerlijk'
Wat een sufkut is het toch ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:10 schreef Disana het volgende:
Palma is weer boos. Er worden grappen gemaakt over het 'tiesjurt' van Joyce, maar dat is leedvermaak en voer voor misselijke mensen. Ga poetsen Palma, roept Cc vilein.
Ja wat wil je... Dit is het volk waaruit zij voortkomt, het soort dat voor haar het meest herkenbaar is. Als ze niet kortstondig omhooggetild was door DGK, zou ze geen weet hebben van mensen zoals wij. Het wordt tijd dat ze eens van dat BN'ner krukje afstapt en terug gaat naar waar ze zich het beste thuisvoelt.quote:
Och, dat deed ie laatst toch ook met een stofzuiger oid? Dat is zijn manier van grappig zijn.quote:Opmerkelijk dat Vlemmix zo met zijn eigen spullen omgaat.
Niks nieuws onder de zonquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:14 schreef Stefan het volgende:
Johan wil vaker dingen gaan stukgooien nu. Hij vindt het heel grappig.
Heeft ze überhaupt gereageerd op die opmerking? Vanochtend schreef ze com ipv kom. En het was geen typo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister vertelde Palma op de chat dat haar arm min of meer uit de kom was. Nadat ik vroeg of ze zich aan haar gejatte plasma-scherm had vertild, bleef het lang stil
Die trok hij finaal stuk in een poging grappig te zijn ja. Dat was omdat er de dag ervoor werd gelachen om zijn strijk-act. Alles om aandacht en publiciteit te krijgen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Och, dat deed ie laatst toch ook met een stofzuiger oid? Dat is zijn manier van grappig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |