Daar kon ik niet achter komen, maar het is wel iemand die er gisteren zat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mens spoort niet.
Die willemmokem, zou dat die Tokkie zijn van gisteravond? De buurman van De Gooische Meisjes bedoel ik.
Volgens mij wel en vanochtend was zijn vrouw op de chat, en ze schijnen Palma te kennen :-)quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mens spoort niet.
Die willemmokem, zou dat die Tokkie zijn van gisteravond? De buurman van De Gooische Meisjes bedoel ik.
Klopt, ik las het. Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:10 schreef spuitje het volgende:
Volgens mij wel en vanochtend was zijn vrouw op de chat, en ze schijnen Palma te kennen :-)
Ik zag gisteren een klein stukje van de chat en daarin zat ze die mensen te verdedigen tegen chatters die het tokkies noemden. Toen bleek al dat ze ze kende, het zou me ook niet verbazen als ze er door haar in gekomen zijn. Misschien heb jij meer gelezen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:09 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat willemmokem die kale is, Disana.
[ afbeelding ]
Joyce was niet blij met Jaapquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
en Joyce is nu ook op de chat.
[ afbeelding ]
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:59 schreef Disana het volgende:
Palma was gisteren 'een BN'ner die afgemaakt werd'.
Ik heb niet veel gelezen. Je kunt het beter aan Pb vragen. Die weet alles volgens mij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:13 schreef Disana het volgende:
Ik zag gisteren een klein stukje van de chat en daarin zat ze die mensen te verdedigen tegen chatters die het tokkies noemden. Toen bleek al dat ze ze kende, het zou me ook niet verbazen als ze er door haar in gekomen zijn. Misschien heb jij meer gelezen?
Dat schreef Palma zelf.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Damn, dan heb je het toch echt te hoog in je lege bol.
Je was een fucking poetshoer.
Echt waar, wat een ongelooflijke hoogmoed.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan is boos omdat hij in de VARA-gids "entrepreneur" wordt genoemd. Hij denkt dat dat pooier betekent.
En zoveel rancune ook. Ze is een tijdje uit haar leventje getild, en nu kan ze zich er niet overheen zetten dat ze geen stap verder is gekomen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt waar, wat een ongelooflijke hoogmoed.
En daar liet ze zich ook weinig aan gelegen liggen. Ik heb haar in twee jaar tijd nog geen kopje zien verzetten. Alleen maar sigaretjes roken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Zeker om aan te geven wat er allemaal niet waar is. De regisseur schijnt ook geen Bram Recourt te heten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:18 schreef beequeen het volgende:
Johan gaat straks het artikel uit de VARA gids voorlezen.
Wat zegt die pooier nu weer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
En Johan schoffeert de streamers nog maar eens..
En 'verzichterg'quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:23 schreef beequeen het volgende:![]()
12:21 joycegooise: nou kijk dat auke zijn cd liet sloopen en dat auke het grootsen woord had
Bram is behoorlijk op zijn pik getrapt en vraagt om een rectificatie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeker om aan te geven wat er allemaal niet waar is. De regisseur schijnt ook geen Bram Recourt te heten.
Ja, ik heb het gelezenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bram is behoorlijk op zijn pik getrapt en vraagt om een rectificatie.
Echt, ik lig in een deuk hier.quote:
Ja eg he.quote:
Dat hij het advies van de streamers wil of de nieuwe kalender wel in SV mag hangen. Hij roept streamers op om hem mailtjes met hun mening te sturen, dan kan hij ze uitprinten en zijn reet ermee afvegen. Want hij heeft er schijt aan en doet toch lekker wat hij zelf wil.quote:
preciesquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan houdt vol dat hij er niet eens was die avond van het artikel maar hij was toch gewoon aanwezig bij de eerste aflevering van Tabula Rasa? Hij is volgens mij even weggeweest om Heintje te halen en weer weg te brengen, maar verder was hij er toch gewoon?
Hij beweert nu dat hij voor een televisie-programma in Hilversum was en dat hij pas later op de avond terug was.quote:
Ze was een echte HH hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Ik neem alles wat Johan zegt niet met een korrel, maar met een pak zout. Anderzijds heb ik dat ook met het journaille van de VARA. Ik ben nauw betrokken geweest bij de totstandkoming van twee afleveringen van ZEMBLA en dan krijg je een kijkje in een keuken die niet echt koosjer is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker om aan te geven wat er allemaal niet waar is. De regisseur schijnt ook geen Bram Recourt te heten.
Hij was de 1e gast in Tabula Rasaquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij beweert nu dat hij voor een televisie-programma in Hilversum was en dat hij pas later op de avond terug was.
TR 1 zal nog wel online staan, dus we kunnen het checken. Vooropgesteld dat we daar zin in zouden hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij beweert nu dat hij voor een televisie-programma in Hilversum was en dat hij pas later op de avond terug was.
Ik snap niet dat mensen die toch "regelmatig" met de media te maken hebben zich zo laten kennen als er zo'n "flutstukkie" wordt geschreven. Dan grinnik je toch een keer en haalt je schouders op ....quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bram is behoorlijk op zijn pik getrapt en vraagt om een rectificatie.
Ik ben wel eens geïnterviewd door de Leeuwarder Courant. Toen ik het las bleek ik volledig in het Fries gequoot te zijn terwijl het artikel in het Nederlands was. Grappig genoeg spreek ik helemaal geen Friesquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik neem alles wat Johan zegt niet met een korrel, maar met een pak zout. Anderzijds heb ik dat ook met het journaille van de VARA. Ik ben nauw betrokken geweest bij de totstandkoming van twee afleveringen van ZEMBLA en dan krijg je een kijkje in een keuken die niet echt koosjer is.
Hij heeft toen samen met Jaap staan koken. What a sore loser.quote:
En dat ze niet in SV woont, ze is er alleen vaak. Ze woont bij haar ouders.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef Disana het volgende:
Liesbeth vindt het nodig op de chat te laten weten dat ze tóch een leven heeft: vandaag gaat ze eerder weg om bij haar ouders met haar neefje te spelen.
Dat is toch uitdrukkelijk verboden door Johan? Wat wil ze nog met ons nadat ze ons uit haar kantoor heeft verbannen, vraag je je af.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth weer op de chat? Ze leert het ook nooit, hè?
Hij is nog heel lang in de show geweest ook.quote:
Hij staat gewoon glashard te liegen. Royal sadness.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:46 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft toen samen met Jaap staan koken. What a sore loser.
Details..quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens geïnterviewd door de Leeuwarder Courant. Toen ik het las bleek ik volledig in het Fries gequoot te zijn terwijl het artikel in het Nederlands was. Grappig genoeg spreek ik helemaal geen Fries
Johnny hoessein tochquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij is nog heel lang in de show geweest ook.
Met die twee gekke vrouwen enzo aan tafel gezeten.
Verre van koosjerquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik neem alles wat Johan zegt niet met een korrel, maar met een pak zout. Anderzijds heb ik dat ook met het journaille van de VARA. Ik ben nauw betrokken geweest bij de totstandkoming van twee afleveringen van ZEMBLA en dan krijg je een kijkje in een keuken die niet echt koosjer is.
Met Heintje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |