Andre Paardebek Pronk en Herman zijn vaste Jensen-gasten en doen alles voor een podium. Zoals Studio V. Paardebek liet onlangs zn haar afscheren bij Beelen terwijl hij met ontbloot bovenlijf grappen zat te vertellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
echt waar halen ze die randdebielen toch steeds vandaan???/
Op m'n tandvleesquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:43 schreef Disana het volgende:
Oeps.
Vind het trouwens knap dat jullie nog kijken.
Ik luister alleen nog, en dat is eigenlijk al te erg voor woorden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:43 schreef Disana het volgende:
Oeps.
Ik heb 3 minuten gekeken, toen ging die Andre zingen en was ik er klaar mee. Ik heb van alle afleveringen nu precies in totaal 3 minuten en 10 sconden gekeken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:43 schreef Disana het volgende:
Jij denkt aan Jaap? fuck Jaap, de kijkers houden het niet vol, dat is veel erger. Heeft Herman zn minister van Feest-pak al aan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:50 schreef Disana het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Jaap dit volhoudt.
Jij bent verstandig. Ik had nog wel eens het idee dat er iets kon gebeuren. Afgezien van een chat-relletje of twee is dat nooit het geval geweest.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb 3 minuten gekeken, toen ging die Andre zingen en was ik er klaar mee. Ik heb van alle afleveringen nu precies in totaal 3 minuten en 10 sconden gekeken.
Wie is dat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
De regisseur heeft nu ook eindelijk door dat een leuke meid het beter doet in beeld dan een Dolf Jansen-lookalike.
[ afbeelding ]
White trash.quote:
Zie hierboven. Thabita moet een eigen show krijgen, iets met spuiten en slikkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
White trash.
Nee dat zou jij toch moeten weten. Het is Tabitha van dat dellerige filmpje op de kermis.
Minimaal. En dat ik dan vooral niet ga kijkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zie hierboven. Thabita moet een eigen show krijgen, iets met spuiten en slikken
QFT.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik proef weer behoorlijk wat klitnijd hier
Nog maar even een fotootje van Tabithaatje
Nummer 8 was dit volgens mij. Het kwam fatalistisch over en vooral toen ze heel close gingen deed het me denken aan Salò o le 120 giornate di Sodoma van Passolini. Hoewel Jaaps soortelijk gewicht niet hoog zal zijn door al dat vet, lijkt hij me wel een zinkend schip.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:50 schreef Disana het volgende:
Laysa en Scrute, het is inderdaad niet om aan te zien en horen. De hoeveelste show is dit? Ik kan me niet voorstellen dat Jaap dit volhoudt.
Heb je daar een hot Joe Toepje van?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Salò o le 120 giornate di Sodoma van Passolini.
Het boek van D.A.F. de Sade is beter.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nummer 8 was dit volgens mij. Het kwam fatalistisch over en vooral toen ze heel close gingen deed het me denken aan Salò o le 120 giornate di Sodoma van Passolini. Hoewel Jaaps soortelijk gewicht niet hoog zal zijn door al dat vet, lijkt hij me wel een zinkend schip.
QFTquote:
Heb je echt de hele show gezien heksje??? Dat meen je niet!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:13 schreef Toverheks het volgende:Stefan
Nou wat een baggersjow, en het ergste is ben blijven kijken ppfftttttt
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb je echt de hele show gezien heksje??? Dat meen je niet!!
Na, je verdient een standbeeld volgens mij!! Denk dat ik in totaal 15 minuten heb gezien en voorzie nu al ernstige nachtmerries!! Kunnen ze die Andre zijn kaken niet op elkaar schroeven? Volgens mij is die paardenhinnik gewoon een afwijking!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, was er ff 20 minuten uit ( alles liep hier vast) maar heb alles gezien, schaam me, en behoorlijk diep ook
Ach, hoe je haar naam ook schrijft, het blijft een schatje..quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Stefan blijft ook koppig Tabitha's naam verkeerd schrijven![]()
Ja, ik ken Salo. Die film had nog een doel. Dit staat zo bol van zelfbevlekking en leegheid.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nummer 8 was dit volgens mij. Het kwam fatalistisch over en vooral toen ze heel close gingen deed het me denken aan Salò o le 120 giornate di Sodoma van Passolini. Hoewel Jaaps soortelijk gewicht niet hoog zal zijn door al dat vet, lijkt hij me wel een zinkend schip.
Wie is dat ook alweer?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:32 schreef spuitje het volgende:
O gos, de nachtzuster is gearriveerd op de chat, nu gaan we het krijgen :-)
quote:
De twee leukste meisjes van SVquote:
Is Johan dronken of stoned?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
De cd-speler heeft het de hele avond goed gedaan. Vervolgens gaat het met één cd-tje niet goed en Johan smijt het ding stuk. Nee, het gaat heel goed met Johan.
Ach, alles voor de grote JV show!! Morgen krijgen we tijdens het ochtendnieuws te horen dat Johan een hele oude speler aan mot heeft gschopt maar dat we er toch allemaal maar mooi zijn ingetrapt! Wat een lol!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
Jammer kan geen caps plaatsen maar dat is gelukig al gedaan. Wat Johan bezielt??
Dat men zich daar niet aan het concept houdt hebben we in mei vorig jaar al gezien tochquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:37 schreef Stefan het volgende:
Gooien ze de stream nu uit ofzo. Was het concept niet 24 uur per dag tv?
Dit was wel amusant:quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:29 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof niet dat ik echt veel heb gemist, gisteravond?
Mwoah. Als amusant treurig zou betekenen, dan wel.quote:
Nee echt, hoe vaker je dit filmpje bekijkt, hoe leuker het wordt. Jolanda die als aan de grond genageld staat, met open mond en de handen voor haar ogen en Alsido die in paniek komt aanrennen.. En al die mensen die zich geen houding weten te geven...quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah. Als amusant treurig zou betekenen, dan wel.
Tja... een kleuter houdt er ook geen rekening mee dat hij met zijn hissy fit een feestje verstoort. Niet dat het me bij deze mensen kan schelen, maar het geeft maar weer aan dat Johan een groot kind is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee echt, hoe vaker je dit filmpje bekijkt, hoe leuker het wordt. Jolanda die als aan de grond genageld staat, met open mond en de handen voor haar ogen en Alsido die in paniek komt aanrennen.. En al die mensen die zich geen houding weten te geven...
Priceless!
It's Amaaaaaaaaazing....echt!quote:
Was dat het hoogtepunt van de avond ?quote:
Nee, het echte hoogtepunt was natuurlijk Tabula Rasa, met een keur aan interessante gasten en de nieuwe David Letterman himself als presentator.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Was dat het hoogtepunt van de avond ?
Wie is Palma? Diegene die de troep opruimde dien Johan maakte?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Palma/José meldt zich op de chat en hoopt dat er nu ook aardige mensen zijn.
Hoofd Huishouding uit DGK.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:58 schreef Stefan het volgende:
Wie is Palma? Diegene die de troep opruimde dien Johan maakte?
Geen idee eigenlijk. Zag wel dat het programma eerder stopte wegens gebrek aan gasten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
Is die mannelijke hoer gisteren trouwens nog op komen dagen?
Damn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:06 schreef spuitje het volgende:
Zag wel dat het programma eerder stopte wegens gebrek aan gasten.
Tuurlijk niet. Was volgens mij ook een verzonnen item om kijkers te trekken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
Is die mannelijke hoer gisteren trouwens nog op komen dagen?
Gaat dat over de varagids?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Palma: "Diegene die me dit heeft aangedaan is sinds vandaag failliet en ja hou niet van leedvermaak, maar o o o wat voeld dit goed."
En hoeveel kijkers waren er? 200?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Tuurlijk niet. Was volgens mij ook een verzonnen item om kijkers te trekken.
Ongeveer 10.000 denk ik, maar dan moet je wel de berekeningen van Bram of Liesbeth erop loslaten.quote:
Nee, over de perikelen rond haar café dat ze is kwijtgeraakt.quote:
Wat een enorm stom zeikwijf. Het heeft haar niet de gouden bergen gebracht die ze zichzelf in het vooruitzicht had gesteld en dus zijn ze de criminelen. Je zou toch eens in de spiegel kijken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:51 schreef Disana het volgende:
Palma vindt de makers van DGK criminelen, als ze De Mol ziet wordt ze misselijk.
Ze vindt het ook niet altijd leuk dat ze nog steeds herkend wordt. Maar ondertussen teert ze nog steeds op haar 'roem' want de chat gaat er al een hele tijd over.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een enorm stom zeikwijf. Het heeft haar niet de gouden bergen gebracht die ze zichzelf in het vooruitzicht had gesteld en dus zijn ze de criminelen. Je zou toch eens in de spiegel kijken.
Dat mens spoort niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:59 schreef Disana het volgende:
Palma was gisteren 'een BN'ner die afgemaakt werd'.
Daar kon ik niet achter komen, maar het is wel iemand die er gisteren zat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mens spoort niet.
Die willemmokem, zou dat die Tokkie zijn van gisteravond? De buurman van De Gooische Meisjes bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |