Is Johan dronken of stoned?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
De cd-speler heeft het de hele avond goed gedaan. Vervolgens gaat het met één cd-tje niet goed en Johan smijt het ding stuk. Nee, het gaat heel goed met Johan.
Ach, alles voor de grote JV show!! Morgen krijgen we tijdens het ochtendnieuws te horen dat Johan een hele oude speler aan mot heeft gschopt maar dat we er toch allemaal maar mooi zijn ingetrapt! Wat een lol!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
Jammer kan geen caps plaatsen maar dat is gelukig al gedaan. Wat Johan bezielt??
Dat men zich daar niet aan het concept houdt hebben we in mei vorig jaar al gezien tochquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:37 schreef Stefan het volgende:
Gooien ze de stream nu uit ofzo. Was het concept niet 24 uur per dag tv?
Dit was wel amusant:quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:29 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof niet dat ik echt veel heb gemist, gisteravond?
Mwoah. Als amusant treurig zou betekenen, dan wel.quote:
Nee echt, hoe vaker je dit filmpje bekijkt, hoe leuker het wordt. Jolanda die als aan de grond genageld staat, met open mond en de handen voor haar ogen en Alsido die in paniek komt aanrennen.. En al die mensen die zich geen houding weten te geven...quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah. Als amusant treurig zou betekenen, dan wel.
Tja... een kleuter houdt er ook geen rekening mee dat hij met zijn hissy fit een feestje verstoort. Niet dat het me bij deze mensen kan schelen, maar het geeft maar weer aan dat Johan een groot kind is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee echt, hoe vaker je dit filmpje bekijkt, hoe leuker het wordt. Jolanda die als aan de grond genageld staat, met open mond en de handen voor haar ogen en Alsido die in paniek komt aanrennen.. En al die mensen die zich geen houding weten te geven...
Priceless!
It's Amaaaaaaaaazing....echt!quote:
Was dat het hoogtepunt van de avond ?quote:
Nee, het echte hoogtepunt was natuurlijk Tabula Rasa, met een keur aan interessante gasten en de nieuwe David Letterman himself als presentator.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Was dat het hoogtepunt van de avond ?
Wie is Palma? Diegene die de troep opruimde dien Johan maakte?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Palma/José meldt zich op de chat en hoopt dat er nu ook aardige mensen zijn.
Hoofd Huishouding uit DGK.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:58 schreef Stefan het volgende:
Wie is Palma? Diegene die de troep opruimde dien Johan maakte?
Geen idee eigenlijk. Zag wel dat het programma eerder stopte wegens gebrek aan gasten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
Is die mannelijke hoer gisteren trouwens nog op komen dagen?
Damn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:06 schreef spuitje het volgende:
Zag wel dat het programma eerder stopte wegens gebrek aan gasten.
Tuurlijk niet. Was volgens mij ook een verzonnen item om kijkers te trekken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
Is die mannelijke hoer gisteren trouwens nog op komen dagen?
Gaat dat over de varagids?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Palma: "Diegene die me dit heeft aangedaan is sinds vandaag failliet en ja hou niet van leedvermaak, maar o o o wat voeld dit goed."
En hoeveel kijkers waren er? 200?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Tuurlijk niet. Was volgens mij ook een verzonnen item om kijkers te trekken.
Ongeveer 10.000 denk ik, maar dan moet je wel de berekeningen van Bram of Liesbeth erop loslaten.quote:
Nee, over de perikelen rond haar café dat ze is kwijtgeraakt.quote:
Wat een enorm stom zeikwijf. Het heeft haar niet de gouden bergen gebracht die ze zichzelf in het vooruitzicht had gesteld en dus zijn ze de criminelen. Je zou toch eens in de spiegel kijken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:51 schreef Disana het volgende:
Palma vindt de makers van DGK criminelen, als ze De Mol ziet wordt ze misselijk.
Ze vindt het ook niet altijd leuk dat ze nog steeds herkend wordt. Maar ondertussen teert ze nog steeds op haar 'roem' want de chat gaat er al een hele tijd over.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een enorm stom zeikwijf. Het heeft haar niet de gouden bergen gebracht die ze zichzelf in het vooruitzicht had gesteld en dus zijn ze de criminelen. Je zou toch eens in de spiegel kijken.
Dat mens spoort niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:59 schreef Disana het volgende:
Palma was gisteren 'een BN'ner die afgemaakt werd'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |