Als Johan echt definitief van haar af wil, moet hij Peter lekker zijn gang laten gaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Vanmootje vandaag vast al met Johan heeft gebeld om de schade te beperken.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:31 schreef Toverheks het volgende:Krijgt die Graftak een eigen Naamtopic????
Missen we dus de aankomst van Tabitha.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Lijkt nu misschien wel een hele eer, maar met een beetje geluk is dat na 17.00 uur niet meer.
Ik zal het even aan Alsido vragen.quote:
Nope. Johan gaf gister trouwens toe dat de audio-tafel te moeilijk is voor hun. Ze begrijpen de routing nietquote:
Nou nou heks, wat heeft ze je misdaan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:31 schreef Toverheks het volgende:
Krijgt die Graftak een eigen Naamtopic????
Als Pete Young er gisteren niet was geweest........ECHOOOOOOOOOquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Nope. Johan gaf gister trouwens toe dat de audio-tafel te moeilijk is voor hun. Ze begrijpen de routing niet
Het is gewoon teveel eer voor die relmuts. Punt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Alle kippen van de rel door die TT, ik ben jaloers.
Piet is inderdaad de enige die het wel lijkt te begrijpen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Pete Young er gisteren niet was geweest........ECHOOOOOOOOO
Ik weet niet eens wie het isquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is gewoon teveel eer voor die relmuts. Punt.
verleden week begon ze uit het niets me zo aan te vallen op de chat en bleef maar doorgaan, toen kreeg ze een ban snap ook niet waarom haar ban weer was opgeheven, echt dat wijf spoort voor geen meterquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou nou heks, wat heeft ze je misdaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |