Als Johan echt definitief van haar af wil, moet hij Peter lekker zijn gang laten gaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Vanmootje vandaag vast al met Johan heeft gebeld om de schade te beperken.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:31 schreef Toverheks het volgende:Krijgt die Graftak een eigen Naamtopic????
Missen we dus de aankomst van Tabitha.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Lijkt nu misschien wel een hele eer, maar met een beetje geluk is dat na 17.00 uur niet meer.
Ik zal het even aan Alsido vragen.quote:
Nope. Johan gaf gister trouwens toe dat de audio-tafel te moeilijk is voor hun. Ze begrijpen de routing nietquote:
Nou nou heks, wat heeft ze je misdaan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:31 schreef Toverheks het volgende:
Krijgt die Graftak een eigen Naamtopic????
Als Pete Young er gisteren niet was geweest........ECHOOOOOOOOOquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Nope. Johan gaf gister trouwens toe dat de audio-tafel te moeilijk is voor hun. Ze begrijpen de routing niet
Het is gewoon teveel eer voor die relmuts. Punt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Alle kippen van de rel door die TT, ik ben jaloers.
Piet is inderdaad de enige die het wel lijkt te begrijpen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Pete Young er gisteren niet was geweest........ECHOOOOOOOOO
Ik weet niet eens wie het isquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is gewoon teveel eer voor die relmuts. Punt.
verleden week begon ze uit het niets me zo aan te vallen op de chat en bleef maar doorgaan, toen kreeg ze een ban snap ook niet waarom haar ban weer was opgeheven, echt dat wijf spoort voor geen meterquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou nou heks, wat heeft ze je misdaan?
Wortelchakra? Dat is een heerlijk Indiaas voorgerecht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is dat gelul over wortelchakra nou ineens overal?
Jij hebt toch ook DGK gevolgd? Ben je Piet Piraat en Lieke vergeten?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is dat gelul over wortelchakra nou ineens overal?
Blijkbaar? Piet Piraat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook DGK gevolgd? Ben je Piet Piraat en Lieke vergeten?
Deze engerd dus.quote:
Ik zou je niet eens meer kunnen vertellen wanneer we moesten gaan betalen voor de streams. Weet jij het nog?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen idee, was zeker nadat de streams betaald werden?
Geen idee, maar die groentenchakra's zeggen me in ieder geval niets. En die Piraat ook niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou je niet eens meer kunnen vertellen wanneer we moesten gaan betalen voor de streams. Weet jij het nog?
Ik stel dan ook voor om alle frustraties IRL op haar te botvierenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
Adem in en adem uit ... it's only the interwebz.
Misschien dat Hansie even plaatjes kan gaan draaien of dat Leo even iets op z'n dobro kan spelen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:15 schreef Disana het volgende:
Chatster, opgelucht: nu nog een muziekje erbij en mijn dag is weer goed.
Er is al aan haar wens voldaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien dat Hansie even plaatjes kan gaan draaien of dat Leo even iets op z'n dobro kan spelen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth is razenddruk met alle ontwikkelingen binnen SV en de voorbereiding van programma's en hoopt dat de stream in het vervolg niet meer zal bufferen door een teveel aan kijkers.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth is razenddruk met alle ontwikkelingen binnen SV en de voorbereiding van programma's en hoopt dat de stream in het vervolg niet meer zal bufferen door een teveel aan kijkers.
Zeg me dat dit een grap is. Het was gewoon Alsido die zat te klooien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Al stond Der Vlem persoonlijk over een paneel heen te zeiken, een overdosis kijkers was het in geen geval.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg me dat dit een grap is. Het was gewoon Alsido die zat te klooien.
Volgens mij zit jij al op het puntje van je stoel..quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik stel dan ook voor om alle frustraties IRL op haar te botvieren
Misschien kan diegene zich beter opgeven als vrijwilliger in SV. Dan krijg je ook niets.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is al aan haar wens voldaanIk vond het gewoon opvallend dat sommige mensen met niets tevreden kunnen zijn.
Ze lezen ELK woord.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth op de chat. Ze lazen de chat toch niet meer overdag?
Het bewijs.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef Disana het volgende:
En Lies leest dus mee op de chat en Fok!. For sure.quote:3:18 Liesbeth_M: Ja, alles lekker hier, genoeg onwikkelingen en dus druk met voorbereidingen. Ook voor vananvond
Geen grap maar ik neem aan dat ze ons wijs wou maken dat er gister bij het OP teveel kijkers waren toen de boel begon te bufferen en dat Alsido nu werkzaamheden heeft verricht om dat in de toekomst te voorkomen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
BS, maar ze moet iets zeggen hè? Het maximale aan chatters en streamers is ongeveer 200. Kan PC Extreme dat niet handelen dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen grap maar ik neem aan dat ze ons wijs wou maken dat er gister bij het OP teveel kijkers waren toen de boel begon te bufferen en dat Alsido nu werkzaamheden heeft verricht om dat in de toekomst te voorkomen.
Is geen eer. Als Peter zijn belofte nakomt gaat er straks een riool open waar Harry Loco met zijn auto niet tegenop kan beuken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is gewoon teveel eer voor die relmuts. Punt.
Die JanBakker is lekker bezig op de chat. Zijn alter ego's zijn er maar druk mee.
Was het niet doornroosje die alleen maar sliep?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan diegene zich beter opgeven als vrijwilliger in SV. Dan krijg je ook niets.
Ja daar dacht ik zelf ook aan, eigen onkunde afschuiven op een overweldigend groot aantal kijkers.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen grap maar ik neem aan dat ze ons wijs wou maken dat er gister bij het OP teveel kijkers waren toen de boel begon te bufferen en dat Alsido nu werkzaamheden heeft verricht om dat in de toekomst te voorkomen.
/intensive carequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:41 schreef shomila het volgende:
Ben ik nu de enige die het eigenlijk niet vind kunnen wat Peter gaat doen?
Hij gaat dus een heel verhaal ophangen dat Vanmootje dronken was bij een clip opnemen ofzo.
Kijk dat hij dat nou op de chat doet waar ze een weerwoord kan geven, maar op de stream.
Ach, de soep wordt vast niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend. Ik was er niet bij, maar als zij inderdaad Peter publiekelijk heeft zitten schofferen, mag Peter van mij best iets terug doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:41 schreef shomila het volgende:
Hij gaat dus een heel verhaal ophangen dat Vanmootje dronken was bij een clip opnemen ofzo.
Kijk dat hij dat nou op de chat doet waar ze een weerwoord kan geven, maar op de stream.
Het schijnt een secreet van het zuiverste water te zijn, als ik zo links en rechts hoor. En of het kan weet ik niet, als het maar gebeurt!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:41 schreef shomila het volgende:
De hele voorwiel-ophanging is ook krom maar dat lijkt niet belangrijk. Eerst maar eens nieuwe wielen eronder en dan kan-ie weer rijden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Johan was autohandelaartje toch? Die weet toch neem ik aan wel wat hij moet kopen enzo.
18". Ik kan het zo niet zien maar ik heb de indruk dat de rolomtrek wel ietwat groter is dan van de standaardwielenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan heeft nieuwe wielen voor zijn auto gekocht. hij weet alleen niet of ze passen.
[ afbeelding ]
Oh ik kijk ook wel hoor daar niet van.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het schijnt een secreet van het zuiverste water te zijn, als ik zo links en rechts hoor. En of het kan weet ik niet, als het maar gebeurt!
Dat is de transparantie van SV he. We mogen echt alles zien, zelfs het repareren van een auto. Jammer alleen dat we bijna niets meer mogen horen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan gaat nu onstream z'n Benzie repareren?
Vriendendienstje van/voor Jan Bakker?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iemand gaat de Benz voor hem repareren en in ruil daarvoor lost hij een klusje op voor die mensen. Hmmm
Is het ook. Peter gaat daar vast commentaar op krijgen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:47 schreef shomila het volgende:
[..]
Oh ik kijk ook wel hoor daar niet van.
Maar toen jaap dit deed bij Bq was de chat te klein, maar dit is toch hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |