Ik begrijp nu weer dat hij wel is blijven slapen maar er vanmorgen al vandoor is gegaan. Palma vindt het maar schandelijk, wat er allemaal wordt verzonnenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef Toverheks het volgende:
echt pppffttttt je broek zakt af van sommige op de chat.
Joyce vond het heel normaal dat Auke naar huis was gereden want als Auke echt dronken is neemt hij een **taxie** volgens haar.
Wie zag ik dan steeds naar het kratje bier hobbelen elke keer en flesje verwisselen Dat was toch Auke???/
Dat zal het zijn. Ik vind dit echt kut voor Leo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat die wildvreemde nog wel precies doet wat Johan wil.
Ja, als er godverdomme niets puickends op de streams komt moeten we het verdomme wel zelf verzinnen, hm!?quote:
Ha, maar de grap is nou juist dat ik eigenlijk naar de stream zou moeten luisteren maar de chat vermakelijker vind.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, als er godverdomme niets puickends op de streams komt moeten we het verdomme wel zelf verzinnen, hm!?![]()
Ik ben het zó zat.
Lokaal gratis magazine, je hebt de 040 in Eindhoven, de 020 in Amsterdam de 071 in Leiden, etc etcquote:
Omdat een journalist nog wel eens nuttig kan blijken in de toekomst?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat schreef ik een uur geleden ook al. Belachelijk gewoon.
Waarom het programma van Leo afschieten en van een wildvreemde wel door laten gaan?
Hij gooit liever goedwerkende apparatuur stuk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:41 schreef beequeen het volgende:
Volgens Waterkokert heeft Johan een bloedruk van 230 maar wil geen medicijnen slikken. WTF?
Ah, thnx. Het zegt me niks.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef Stefan het volgende:
Lokaal gratis magazine, je hebt de 040 in Eindhoven, de 020 in Amsterdam de 071 in Leiden, etc etc
Volgens mij heeft dat ook best een ontspannende uitwerking, ik moet dat 's proberen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij gooit liever goedwerkende apparatuur stuk.
Idd, ik zou ook wel eens wat willen stukgooien bij Johanquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat ook best een ontspannende uitwerking, ik moet dat 's proberen.
Ik ken 020, maar 040 heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef Stefan het volgende:
Lokaal gratis magazine, je hebt de 040 in Eindhoven, de 020 in Amsterdam de 071 in Leiden, etc etc
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat ook best een ontspannende uitwerking, ik moet dat 's proberen.
Leeft de tievie nog?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, die journalist zei dat ie een keer wat heeft geschreven voor de 040.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken 020, maar 040 heb ik nog nooit gezien.
Ja, vroeg net aan Palma of het waar is wat er gisteren gezegt werd dat Auke haar nieuwe vriend was, nou ze ging er niet op in, en zei dat ik ook gisteren had gezegt dat ze met die Auke was, ik zeg nee Palma ik vroeg het me af gisterenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp nu weer dat hij wel is blijven slapen maar er vanmorgen al vandoor is gegaan. Palma vindt het maar schandelijk, wat er allemaal wordt verzonnen
Palma plagen is leuk hè? Ze vraagt er ook gewoon zelf om met haar air van 'hier ben ik, de BN'ner'.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, vroeg net aan Palma of het waar is wat er gisteren gezegt werd dat Auke haar nieuwe vriend was, nou ze ging er niet op in, en zei dat ik ook gisteren had gezegt dat ze met die Auke was, ik zeg nee Palma ik vroeg het me af gisteren
Ik vind ook alleen maar een website, zonder magazine.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef Stefan het volgende:
Nou, die journalist zei dat ie een keer wat heeft geschreven voor de 040.
Denk dat ie gewoon aan het opscheppen was. Hij had ook voor de Telegraaf geschreven en wilde nu een soort 24 uur met Frans Bauer doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind ook alleen maar een website, zonder magazine.
Je had hier Exit en later Soeps en nu 'Licht', maar dat is de titel 'magazine' ook al niet waard.
Ik wil zo graag ff relluh op de chatquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, als er godverdomme niets puickends op de streams komt moeten we het verdomme wel zelf verzinnen, hm!?![]()
Ik ben het zó zat.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Palma plagen is leuk hè? Ze vraagt er ook gewoon zelf om met haar air van 'hier ben ik, de BN'ner'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |