quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
Joyce 'raakte' zwanger op haar 15e en Stuiter of lelebel op haar 14e. 'In hun tijd' had je nog geen voorlichting; de dames zijn begin veertig... Voorlichting en Rutgershuizen had je al in de jaren zeventig en die zaten bepaald niet verstopt.
Ik schrijf toch 'Stuiter of lelebel'?quote:
Dat zei ik toen ook. Maar daar werd niet op gereageerd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
En Lelebel is 47 en zegt op haar 12e met school gestopt te zijn en op haar 15e getrouwd te zijn. Volgens mij had je toen toch ook echt al leerplicht tot je 16e en kon je als minderjarige niet trouwen. Maar goed, die tijd heb ik zelf niet meegemaakt dus ik kan het fout hebben.
Ze was toch niet op haar twaalfde al zwangerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
Scrute, ja die leerplicht had je toen ook maar misschien hoefde het niet meer als je zwanger was?
Jaren zeventig, begin jaren tachtig... what's in a name. Er was er een zwanger op haar 14e en die is nu 47. Juist in die tijd was het hot dat er over seks en voorbehoedsmiddelen en abortus gepraat kon worden en dat je daarvoor ook ergens heen kon.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze was toch niet op haar twaalfde al zwanger?
Johan leest mee denk ik want hij krabbelt al terug.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus deze nieuwe binnenkomer mag nu gaan doen wat Leo niet mocht van Johan, een programma met bandjes. Apart hoor.
Het is echt van een niveau...quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:30 schreef Stefan het volgende:
ze gaan de chat teruglezen of de kijkers de journalist hebben horen plassen
Dat schreef ik een uur geleden ook al. Belachelijk gewoon.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus deze nieuwe binnenkomer mag nu gaan doen wat Leo niet mocht van Johan, een programma met bandjes. Apart hoor.
Omdat de wildvreemde voor de 040 schrijft.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef beequeen het volgende:
Waarom het programma van Leo afschieten en van een wildvreemde wel door laten gaan?
Omdat die wildvreemde nog wel precies doet wat Johan wil.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat schreef ik een uur geleden ook al. Belachelijk gewoon.
Waarom het programma van Leo afschieten en van een wildvreemde wel door laten gaan?
Ik begrijp nu weer dat hij wel is blijven slapen maar er vanmorgen al vandoor is gegaan. Palma vindt het maar schandelijk, wat er allemaal wordt verzonnenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef Toverheks het volgende:
echt pppffttttt je broek zakt af van sommige op de chat.
Joyce vond het heel normaal dat Auke naar huis was gereden want als Auke echt dronken is neemt hij een **taxie** volgens haar.
Wie zag ik dan steeds naar het kratje bier hobbelen elke keer en flesje verwisselen Dat was toch Auke???/
Dat zal het zijn. Ik vind dit echt kut voor Leo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat die wildvreemde nog wel precies doet wat Johan wil.
Ja, als er godverdomme niets puickends op de streams komt moeten we het verdomme wel zelf verzinnen, hm!?quote:
Ha, maar de grap is nou juist dat ik eigenlijk naar de stream zou moeten luisteren maar de chat vermakelijker vind.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, als er godverdomme niets puickends op de streams komt moeten we het verdomme wel zelf verzinnen, hm!?![]()
Ik ben het zó zat.
Lokaal gratis magazine, je hebt de 040 in Eindhoven, de 020 in Amsterdam de 071 in Leiden, etc etcquote:
Omdat een journalist nog wel eens nuttig kan blijken in de toekomst?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat schreef ik een uur geleden ook al. Belachelijk gewoon.
Hij gooit liever goedwerkende apparatuur stuk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:41 schreef beequeen het volgende:
Volgens Waterkokert heeft Johan een bloedruk van 230 maar wil geen medicijnen slikken. WTF?
Ah, thnx. Het zegt me niks.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef Stefan het volgende:
Lokaal gratis magazine, je hebt de 040 in Eindhoven, de 020 in Amsterdam de 071 in Leiden, etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |