Vanwege Witteman.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:10 schreef leukvoorlater het volgende:
Waarom zei Sven op een bijna verbolgen manier dat hij VVD had gestemd?
Omdat Roemer aan tafel zit. Als Sven zoveel politiek benul heeft. Ik denk trouwens niet dat je 'verbolgen' bedoelt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:10 schreef leukvoorlater het volgende:
Waarom zei Sven op een bijna verbolgen manier dat hij VVD had gestemd?
Jawel, dat bedoel ik wel. Wat maakt het uit of Roemer aan tafel zit. Je mag toch gewoon je voorkeur uitspreken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:11 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Omdat Roemer aan tafel zit. Als Sven zoveel politiek benul heeft. Ik denk trouwens niet dat je 'verbolgen' bedoelt.
die was inderdaad te slechtquote:
Maar het was niet verbolgen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:12 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Jawel, dat bedoel ik wel. Wat maakt het uit of Roemer aan tafel zit. Je mag toch gewoon je voorkeur uitspreken.
Wie wat waar?quote:
Hij zei het een beetje schoorvoetend, niet verbolgen (=boos).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:12 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Jawel, dat bedoel ik wel. Wat maakt het uit of Roemer aan tafel zit. Je mag toch gewoon je voorkeur uitspreken.
Sven was zijn gouden medaille vergeten, toen zei Pauw je was er wel meer vergetenquote:
eerder beschaamdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:15 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Hij zei het een beetje schoorvoetend, niet verbolgen (=boos).
Zo bijdehand altijd die Pauwquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Sven was zijn gouden medaille vergeten, toen zijn Pauw je was er wel meer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |