abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78761114

Het topic voor al het nieuws omtrent Michael Jackson. Hier verder over de film, de familie, documentaires, ondoorgrondelijke roddels en verhalen, en natuurlijk over Michael zelf... voor altijd The King of Pop!

[ Bericht 96% gewijzigd door gifkwal op 05-03-2010 08:17:52 ]
pi_78761284
Debbie Rowe heeft van de week Forest Lawn bezocht. Toevallig net toen er een stuk of 50 fans aanwezig waren. Eerst durfde ze niet uit haar auto te stappen ("I was afraid that you would hate me") maar gelukkig deed ze dat uiteindelijk wel!

Hier het verhaal en de foto's van een fan:

http://lisaburks.typepad.(...)-at-forest-lawn.html

vrijdag 5 maart 2010 @ 08:23:12 #3
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_78761310
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 08:21 schreef gifkwal het volgende:
Debbie Rowe heeft van de week Forest Lawn bezocht. Toevallig net toen er een stuk of 50 fans aanwezig waren. Eerst durfde ze niet uit haar auto te stappen ("I was afraid that you would hate me") maar gelukkig deed ze dat uiteindelijk wel!

Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  vrijdag 5 maart 2010 @ 08:40:01 #4
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78761570
tvp (moet rennen, ga weekendje weg, tot erna )
Leef en Laten Leven
pi_78761683
Fijn weekend Robijn!!
pi_78770032
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 08:21 schreef gifkwal het volgende:

[ afbeelding ]
Goed om te lezen.
pi_78771828
Uiteindelijk hoop ik dat Michael op Neverland begraven wordt, zodat alle fans langs zijn graf kunnen gaan. Jermaine hoopt dat hij alle vergunningen daar voor in orde kan krijgen.
pi_78772474
En dat hij dan weer van laatste rustplaats moet wisselen? Mij lijkt het beter dat het blijft zoals het is. Van de foto's die ik heb gezien lijkt het een mooie plek en op deze manier kan de familie er in alle rust langs gaan. Wel lijkt het me een goed idee om Neverland open te stellen voor fans. Is het nu weer helemaal gerenoveerd, overigens? Of is het nog een puinzooi? Want ik las ergens dat het pretpark weg is en de zoo ook...
pi_78773826
Jermaine was trouwens gisteren in het Anne Frank Huis. Ik heb hem zelf helaas niet gezien maar volgens mijn collega's was hij aardig en zeer ok. Hij had zijn eigen cameraploeg bij zich terwijl ze door het huis heen gaan. Komt er weer ergens een Jermaine funniest home video's aan of zo?
pi_78773888
Werk jij in het Anne Frank Huis? Gaaf! Zou 'ie weer met een reality soap bezig zijn of zo...
pi_78774106
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:22 schreef gifkwal het volgende:
Werk jij in het Anne Frank Huis? Gaaf! Zou 'ie weer met een reality soap bezig zijn of zo...
Ja, daar werk ik inderdaad. We hebben de laatste tijd weinig celebs, maar deze mis ik dan natuurlijk weer
(Gelukkig maken Steven Spielberg, Woody Allen, Sharon Stone, Lenny Kravitz, Gloria Estefan, Pink, Tyra Banks al weer een hoop goed )

Ik heb geen idee waarom die camera's er waren. Ik weet ook niet of zijn bezoek aangekondigd was of er toestemming voor gevraagd was. Hij schijnt telkens als er iemand langs hem liep zijn zonnebril opgezet te hebben, maar dat niemand hem herkende Hij schreef ook wat in het gastenboek, maar ze hebben nog niet kunnen ontcijferen wat. Eerst zou er sprake van zijn dat Gerard Joling ook langs zou komen, waar die bleef gelukkig achterwege. Zal het een cameraploeg van SBS6 zijn geweest?
pi_78774491
Dat zou wel goed kunnen, ja. Hij doet toch met dat domme MJ programma mee op SBS?

Toen ik nog een studentenbaantje als toeristengids had in Amsterdam maakte ik de onwetende Amerikanen e.d. altijd wijs dat het Anne Frank Huis een supermarkt of het arbeidsbureau was. Ze zagen namelijk altijd die lange rijen en vroegen dan "wat is dat?" whehe en ze geloofden het ook nog (natuurlijk vertelde ik daarna wel het juiste verhaal erbij).
pi_78774644
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:37 schreef gifkwal het volgende:
Dat zou wel goed kunnen, ja. Hij doet toch met dat domme MJ programma mee op SBS?

Toen ik nog een studentenbaantje als toeristengids had in Amsterdam maakte ik de onwetende Amerikanen e.d. altijd wijs dat het Anne Frank Huis een supermarkt of het arbeidsbureau was. Ze zagen namelijk altijd die lange rijen en vroegen dan "wat is dat?" whehe en ze geloofden het ook nog (natuurlijk vertelde ik daarna wel het juiste verhaal erbij).
Amerikanen geloven alles. Wat kunnen die toch naief zijn! Hoe vaak ik wel geen Amerikanen aan mijn balie heb gehad die vroegen, na een uur in de rij te hebben gestaan, wat er eigenlijk te doen was...

Aan de andere kant, ik doe ook educatieve programma's en dan is het een dankbaar publiek. Ik maak er een sport van om die Amerikaanse vrouwen aan het huilen te krijgen. Mijn eigen Oprah Winfrey moment zullen we maar zeggen
pi_78775204
Bwahahaha! Lijkt me erg leuk om daar te werken. Is Michael daar eigenlijk ooit geweest, voor zover je weet?
pi_78775340
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:53 schreef gifkwal het volgende:
Bwahahaha! Lijkt me erg leuk om daar te werken. Is Michael daar eigenlijk ooit geweest, voor zover je weet?
Nee, of het moet undercover geweest zijn. Er hangen veel foto's aan de muur op kantoor, maar niet een met Michael. Zal dus wel niet. Hij schijnt wel gefascineerd te zijn geweest door de Holocaust en de oorlog toch? Heb ik ooit gelezen geloof ik. Maar daarentegen had je dan ook weer die vreemde antisemitische uitspraken.
pi_78775455
Ja misschien kan Michael beter op Forrest Lawn blijven, we zullen zien wat het gaat worden.
pi_78776005
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:56 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Nee, of het moet undercover geweest zijn. Er hangen veel foto's aan de muur op kantoor, maar niet een met Michael. Zal dus wel niet. Hij schijnt wel gefascineerd te zijn geweest door de Holocaust en de oorlog toch? Heb ik ooit gelezen geloof ik. Maar daarentegen had je dan ook weer die vreemde antisemitische uitspraken.
Ja, zo heb ik ooit gelezen dat het liedje Be Not Always over de Holocaust zou gaan, maar dit weet ik dus niet zeker. Maar welke antisemitische uitspraken bedoel je? Kan me niet voorstellen?
pi_78776053
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:11 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ja, zo heb ik ooit gelezen dat het liedje Be Not Always over de Holocaust zou gaan, maar dit weet ik dus niet zeker. Maar welke antisemitische uitspraken bedoel je? Kan me niet voorstellen?
Daar is toch ooit een telefoongesprek van opgedoken? Even zoeken....

Edit:

Beetje vaag is het wel. Ik weet niet meer wiens telefoon dit was. Maar deze opmerking naast het Joodse huwelijk van Uri Geller, gesprekken met rabijnen ed. Het is een beetje vaag. Ongetwijfeld kunnen de anderen er meer over vertellen dan ik.
pi_78777325
Erg bizar! In de comments staat dat hij het misschien heeft over de machtige mensen in de muziekindustrie of bijvoorbeeld media of zo (die vaak Joods zijn) ipv over joden in het algemeen... Maar desondanks blijft het een vage opmerking. Zou zoiets echt niet van hem verwachten. Ook niet omdat de meesten van zijn eigen vrienden Joods waren. Weet iemand hier iets meer over?

pi_78777601
tvp!
-
pi_78788006
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:45 schreef gifkwal het volgende:
Erg bizar! In de comments staat dat hij het misschien heeft over de machtige mensen in de muziekindustrie of bijvoorbeeld media of zo (die vaak Joods zijn) ipv over joden in het algemeen... Maar desondanks blijft het een vage opmerking. Zou zoiets echt niet van hem verwachten. Ook niet omdat de meesten van zijn eigen vrienden Joods waren. Weet iemand hier iets meer over?

Hij zegt hier niets negatiefs over joden toch?
(of mis ik iets?)

Hij was daar wel om op te vreten ...

[ Bericht 10% gewijzigd door piepie op 05-03-2010 20:04:23 ]
pi_78788625
De foto met de olifant op de achtergrond, zie ik dat de olifant 3 poten heeft.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:16:26 #23
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_78789016
tvp
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_78789545
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:55 schreef piepie het volgende:

[..]

Hij zegt hier niets negatiefs over joden toch?
(of mis ik iets?)

Hij was daar wel om op te vreten ...

Nee, het gaat om dat filmpje erboven dat bloempje-moi heeft geplaatst. Een telefoongesprek waarin Michael het heeft over "de Joden" die hem kapot willen maken of zoiets... geen idee in welke context je die uitspraak moet zien, ik weet niet waar het vandaan komt.

In dat interview met LM samen was hij inderdaad En ik vond Lisa Marie daar ook wel leuk.
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:08 schreef erik666 het volgende:
De foto met de olifant op de achtergrond, zie ik dat de olifant 3 poten heeft.
Ja, en ook twee slurfen
pi_78798282
Haahhaha nou zie ik het pas 2 olifanten
pi_78798750
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:01 schreef erik666 het volgende:
Haahhaha nou zie ik het pas 2 olifanten
Mij viel het ook pas op toen je het derde been opmerkte hoor
pi_78800938
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:26 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Nee, het gaat om dat filmpje erboven dat bloempje-moi heeft geplaatst. Een telefoongesprek waarin Michael het heeft over "de Joden" die hem kapot willen maken of zoiets... geen idee in welke context je die uitspraak moet zien, ik weet niet waar het vandaan komt.
Oh dat had ik over het hoofd gezien ...
Ik weet wel dat Michael ontzettend kwaad was op Sony en Tommy Mottola destijds. Hij noemde Tommy Mottola zelfs de duivel in die speech. Volgens mij was die joods. Waarschijnlijk zijn er dan meer joodse mensen geweest die hem kunstjes hebben geflikt achter de schermen waardoor hij zo vreselijk pissed off was. Er zijn vele geruchten over, maar de waarheid???
pi_78800971
Mooi filmpje:

[ Bericht 80% gewijzigd door piepie op 06-03-2010 01:22:22 ]
pi_78801034

[ Bericht 92% gewijzigd door piepie op 06-03-2010 01:00:40 ]
pi_78801715
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:05 schreef piepie het volgende:

[..]

Oh dat had ik over het hoofd gezien ...
Ik weet wel dat Michael ontzettend kwaad was op Sony en Tommy Mottola destijds. Hij noemde Tommy Mottola zelfs de duivel in die speech. Volgens mij was die joods. Waarschijnlijk zijn er dan meer joodse mensen geweest die hem kunstjes hebben geflikt achter de schermen waardoor hij zo vreselijk pissed off was. Er zijn vele geruchten over, maar de waarheid???
Zoiets zou het kunnen zijn... je had natuurlijk ook nog Uri Geller en Schmuley Boteach die uiteindelijk niet zo lief voor hem waren, en Steven Spielberg die hem in de strong liet zakken. En zo zijn er vast wel meer (die dan toevallig Joods zijn). Maar ja, dat rechtvaardigt zulke uitspraken natuurlijk niet. Ben dan ook hoogst verbaasd als hij echt zulke dingen zou hebben gezegd.
pi_78802603
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:26 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Zoiets zou het kunnen zijn... je had natuurlijk ook nog Uri Geller en Schmuley Boteach die uiteindelijk niet zo lief voor hem waren, en Steven Spielberg die hem in de strong liet zakken. En zo zijn er vast wel meer (die dan toevallig Joods zijn). Maar ja, dat rechtvaardigt zulke uitspraken natuurlijk niet. Ben dan ook hoogst verbaasd als hij echt zulke dingen zou hebben gezegd.
Ach ook Michael was maar een mens, dus het kan zijn dat hij op dat moment echt veel woede had over bepaalde personen. Een jodenhater was hij volgens mij niet, meer iets van in the heat of the moment die opmerking ...

die Peter Pan-button ...

[ Bericht 7% gewijzigd door piepie op 06-03-2010 01:30:41 ]
  zaterdag 6 maart 2010 @ 09:21:53 #32
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78806593
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:26 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ja, het is zeker niet iets wat je zou verwachten van MJ maar ik denk dat Piepie gelijk heeft. Ach, als je soms hoort wat mensen in de omgeving over andere mensen denken, daar lusten de honden geen brood van.
You will allways be my hero...
pi_78813006
Michael scheen op het eind ook erg paranoia te zijn geworden, misschien dacht hij wel echt dat "the jews" een complot tegen hem hadden opgezet.

Ik vind dat Tohme Tohme ook wel aangeklaagd mag worden, ik vind Michael altijd zo zielig om te horen in dit filmpje:

pi_78814851
Moonwalker op SBS6 nu
-
pi_78815765
Ik ben afgehaakt. Snapte het verhaal niet Ik kijk het wel een andere keer.
pi_78815912
Ik snapte het ook niet

MAAR GEWOON BLIJVEN KIJKEN. Michael
-
pi_78818066
Jeetje wal baal ik dat ik Moonwalker heb gemist .... Die had ik graag opgenomen.
Ik kijk ook nooit wat er 's middags op tv komt, zucht.
pi_78818108
Niet echt geweldige film, verhaal niet bijzonder. Maar toch: Michael
-
pi_78818134
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:03 schreef gifkwal het volgende:
Michael scheen op het eind ook erg paranoia te zijn geworden, misschien dacht hij wel echt dat "the jews" een complot tegen hem hadden opgezet.

Ik vind dat Tohme Tohme ook wel aangeklaagd mag worden, ik vind Michael altijd zo zielig om te horen in dit filmpje:

Of die Thome Tohme het beste met Michael voor had is ook zo'n mysterie.
Michael was bang voor hem, maar huurde hem toch weer in en ontsloeg hem weer kort voor zijn dood, maar Thome Thome bleef in beeld (ook UCLA de 25e juni). Was hij nou goed of slecht????? Wie het weet mag het zeggen. Ik vraag me af of we ooit de waarheid zullen horen.
pi_78818179
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:47 schreef SteelDogg het volgende:
Niet echt geweldige film, verhaal niet bijzonder. Maar toch: Michael
Ik heb de film wel een keer gezien via Youtube, maar had hem toch graag een keer op tv gezien.
Michael is daar ook zo knap ...
pi_78820845
Ik heb Moonwalker nog op videoband (officiele uitgave). Vond hem altijd wel leuk om naar te kijken, al is het verhaal erg slapjes.

Volgens mij was Tohme Tohme gewoon slecht. Die naam alleen al Nee even serieus, als hij zoals Michael zei tussen hem en al zijn andere contactpersonen stond (advocaten, familie, accountants etc) en Michael zelf niet eens meer zijn bankrekening onder controle had... Ik krijg de kriebels van die man.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:57:41 #42
262978 Moonwalk
pi_78824591
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:45 schreef piepie het volgende:
Jeetje wal baal ik dat ik Moonwalker heb gemist .... Die had ik graag opgenomen.
Ik kijk ook nooit wat er 's middags op tv komt, zucht.

Ik heb moonwalker op de pc. ik kan m anders wel een keer op mn eigen webserver zetten en je de weblink geven in een PM dan ken je hem downloaden

edit: oh je wilde hem graag op tv zien zie ik
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:59:40 #43
262978 Moonwalk
pi_78824657
Nu:

Move like Michael Jackson
SBS 6, 20:00 uur
pi_78835217
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:57 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik heb moonwalker op de pc. ik kan m anders wel een keer op mn eigen webserver zetten en je de weblink geven in een PM dan ken je hem downloaden

edit: oh je wilde hem graag op tv zien zie ik
Lief van je, maar hij is ook via YT te zien ...
Ik had hem graag op mijn plasma gezien, lekker groot ..
pi_78835263
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:59 schreef Moonwalk het volgende:
Nu:

Move like Michael Jackson
SBS 6, 20:00 uur
Ik heb gekeken, haha.
Wel lachen die show, maar jammer dat ze alleen maar mogen dansen op Michael geïnspireerd, dus geen kopie van Michael.
Dan vond ik die show van Kwalbert toch leuker, daarin moest ze ook zelf zingen.

Sommigen zetten zichzelf toch weer enorm voor schut ...
  zondag 7 maart 2010 @ 09:45:17 #46
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78839490
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:05 schreef piepie het volgende:

[..]

Wel lachen die show, maar jammer dat ze alleen maar mogen dansen op Michael geïnspireerd, dus geen kopie van Michael.
Is dat zo? Mogen ze Michael niet nadoen? Ik schreef net al in Muziek dat het zo'n slecht programma is. Ik had het idee dat ik naar een dans talentenjacht keek, ik kreeg 0,0 Michael gevoel.
Dan was RTL4 zeker beter ja want dat ging alleen maar over Michael en de winnaar is nog echt goed ook.
  zondag 7 maart 2010 @ 09:59:51 #47
262978 Moonwalk
pi_78839654
Ja klopt ze mochten niet MJ imiteren, sommigen moesten daardoor opnieuw dansen zonder teveel MJ input. Dit lijkt idd meer op een talentenjacht waar gebruik gemaakt wordt van MJ's naam. Wel vreemd aangezien het voor die tribute van Jermaine is. Ik dacht trouwens dat die in de jury zou zitten?????
pi_78847447
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:21 schreef bloempje-moi het volgende:
Jermaine was trouwens gisteren in het Anne Frank Huis. Ik heb hem zelf helaas niet gezien maar volgens mijn collega's was hij aardig en zeer ok. Hij had zijn eigen cameraploeg bij zich terwijl ze door het huis heen gaan. Komt er weer ergens een Jermaine funniest home video's aan of zo?
Het bewijs :

Het geschreven commentaar is nog steeds niet ontcijferd. Ik geloof dat ze het hebben opgegeven.

[ Bericht 7% gewijzigd door bloempje-moi op 07-03-2010 19:29:20 ]
pi_78847504
Ook weer het meest vage bericht:
quote:
'Inbraak huis Jacksons' van onze redactie
AMSTERDAM - De politie zou met getrokken geweren rond het huis van de familie Jackson op zoek zijn geweest naar inbrekers.

Volgens verschillende Amerikaanse media kwamen de agenten af op een noodoproep uit het huis van Katherine Jackson, dat er op dat moment een inbraak zou plaatsvinden.

Eenmaal ter plaatse werd er echter niets verdachts aangetroffen. Het 'bezoek' van de agenten komt na een week van vreemde voorvallen in huize Jackson. De kinderbescherming is er meerdere malen geweest om onderzoek te doen naar een voorval met een stungun, waar een zoon van Jermaine en Michaels zoon Blanket bij betrokken waren.

Of de familie thuis was tijdens de 'inbraak' is onduidelijk.
pi_78853699
quote:
Op zondag 7 maart 2010 09:59 schreef Moonwalk het volgende:
Ja klopt ze mochten niet MJ imiteren, sommigen moesten daardoor opnieuw dansen zonder teveel MJ input. Dit lijkt idd meer op een talentenjacht waar gebruik gemaakt wordt van MJ's naam. Wel vreemd aangezien het voor die tribute van Jermaine is. Ik dacht trouwens dat die in de jury zou zitten?????
Jermaine komt pas na de voorrondes in beeld ...
pi_78856571
Bloempje, ik zie helaas geen plaatje o.i.d. verschijnen in je post over Jermaine en het bewijs. Niet dat ik je niet geloof natuurlijk Maar het leek me leuk om te zien.

Inderdaad weer een raar bericht over die inbraak. Weird...
pi_78856847
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:22 schreef gifkwal het volgende:
Bloempje, ik zie helaas geen plaatje o.i.d. verschijnen in je post over Jermaine en het bewijs. Niet dat ik je niet geloof natuurlijk Maar het leek me leuk om te zien.

Inderdaad weer een raar bericht over die inbraak. Weird...
Gefixt!
  zondag 7 maart 2010 @ 20:14:20 #53
262978 Moonwalk
pi_78858935
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:02 schreef piepie het volgende:

[..]

Jermaine komt pas na de voorrondes in beeld ...

Hihihi vandaar
pi_78860562
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Gefixt!
Bedankt! Leuk
pi_78868154
Oke ik heb ook even die SBS meuk teruggekeken, jammer hoe dat soort autisten ons als MJ-fans een slechte naam bezorgen maar er zaten ook wel een aantal leuke personen tussen.
pi_78869270
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Gefixt!
Ja leuk, jammer dat je er zelf niet bij was ...
pi_78871635
Ik zat trouwens eens te denken he... stel dat de Memorial op DVD uitgebracht zou worden, zouden jullie die dan willen hebben? Ik bedoel die in het Staples Center. Voor mezelf weet ik het niet, ik heb het ook nooit meer teruggekeken want te verdrietig, maar aan de andere kant was het wel heel mooi.
  maandag 8 maart 2010 @ 00:04:57 #58
262978 Moonwalk
pi_78871900
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:58 schreef gifkwal het volgende:
Ik zat trouwens eens te denken he... stel dat de Memorial op DVD uitgebracht zou worden, zouden jullie die dan willen hebben? Ik bedoel die in het Staples Center. Voor mezelf weet ik het niet, ik heb het ook nooit meer teruggekeken want te verdrietig, maar aan de andere kant was het wel heel mooi.
ikzelf zou het niet willen hebben, maar dat komt omdat ik niet zoveel met souveniers heb. Ik vind het zelf ook voor mij vreemd om een memorial opnieuw te kijken. Of ik ben niet fan genoeg om dat te willen
pi_78872495
Ik heb de memorial nog steeds op de harde schijf van mijn DVD-recorder, maar terugkijken heb ik nog nooit gedaan.
pi_78872893
Moonwalk, dat heeft denk ik niks met wel of niet fan zijn te maken hoor. Het kan toch gewoon dat je daar geen behoefte aan hebt. Ik voorlopig ook niet, maar omdat ik het wel een mooie memorial vond is het wellicht toch interessant om als geheel op dvd te hebben.

Ik weet nog toen ik het live keek, bij dat stukje dat de kist binnenkwam met dat liedje "We are going to see the king" oid, godver... Dat hoef ik voorlopig ook niet terug te zien.
  maandag 8 maart 2010 @ 07:22:21 #61
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78876758
Ik zou het zéker kopen op dvd ja. Heb het al 2x compleet teruggezien en zo af en toe pak ik er een stukje uit. Dan wil ik opeens een bepaald stukje speech kijken ofzo, of een bepaald stukje lied.
  maandag 8 maart 2010 @ 09:41:24 #62
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78878592
Leuke dingen weer gepost, zoals Jermaine in het Anne Frank Huis

Ik zou de Memorial niet op DVD kopen, maar dat is meer omdat je het al op YT kan vinden.
Heb het inmiddels ook al twee keer in zijn geheel teruggekeken, en kijk af en toe nog stukjes, zoals Usher met Gone too Soon...

Oh en heb inmiddels een fotoprint besteld: deze, hoe vinden jullie hem, met zijn pinkie?

[ Bericht 0% gewijzigd door Robijn48 op 08-03-2010 10:41:41 ]
Leef en Laten Leven
pi_78878787
Leuk, Robijn! Leuk weekend gehad?
  maandag 8 maart 2010 @ 09:52:56 #64
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78878869
Jaaaa, heel erg, dank je. We waren een weekendje naar Haarlem, en hebben veeeel, heel veel gelopen. Zoals een hofjeswandeling, de winkels natuurlijk, en het Frans Hals Museum.
Op de terugweg nog even uitgestapt in Amsterdam, waar het poepiedruk was, en we het alweer snel hadden gezien.
En het weer zat mee, was heerlijk weer! Echt lekker, zo af en toe even eruit
Leef en Laten Leven
  maandag 8 maart 2010 @ 09:55:03 #65
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78878919
Oh jaaa, ben nog nooit in Madam Tussauds geweest, wil er binnenkort heen, Michael kijken. Heb jij em wel eens gezien daar?
Leef en Laten Leven
pi_78879245
Wat leuk, Haarlem! Daar zou ik best kunnen wonen, klein maar niet te klein, en een mooi centrum.

Ik ben iets van 15 jaar geleden in Madame Tussaud's geweest. Volgens mij leek Michael's beeld toen wel aardig, maar ik kan me er weinig van herinneren behalve dat hij in een soort draaiende kast stond en werd afgewisseld met Madonna. Waarschijnlijk hebben ze ondertussen wel een nieuw beeld. Wat ik me wel erg goed kan herinneren (maakte veel indruk) was zijn handafdruk in brons die ze daar hebben. Die enorme handen

maandag 8 maart 2010 @ 10:12:55 #67
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78879364
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:07 schreef gifkwal het volgende:
Wat leuk, Haarlem! Daar zou ik best kunnen wonen, klein maar niet te klein, en een mooi centrum.

Ik ben iets van 15 jaar geleden in Madame Tussaud's geweest. Volgens mij leek Michael's beeld toen wel aardig, maar ik kan me er weinig van herinneren behalve dat hij in een soort draaiende kast stond en werd afgewisseld met Madonna. Waarschijnlijk hebben ze ondertussen wel een nieuw beeld. Wat ik me wel erg goed kan herinneren (maakte veel indruk) was zijn handafdruk in brons die ze daar hebben. Die enorme handen

Ja, Haarlem is een toffe stad. Ik woon in Amersfoort, maar de binnenstad met al zijn monumenten is in Haarlem net iets groter, en het winkelaanbod is er ook leuker, meer soorten winkels.

Waaah, alleen voor zijn handafdruk wil ik er al heen. Hij was zo super expressief met zijn handen.

Wat een ontzettend tof filmpje, nog niet gezien.
Leef en Laten Leven
pi_78879418
Amersfoort is ook erg mooi! Nou ja, ben er 1 keer geweest (behalve en paar keer naar de dierentuin daar) maar vond het ook een mooi centrum hebben.

Hoe groot wordt die fotoprint eigenlijk? Gewoon foto-formaat of iets groter? Ik wil eigenlijk ook wel iets van MJ ophangen, kijken of mijn vriend dat kan waarderen...
pi_78879472
Dit vind ik trouwens ook een heerlijk filmpje.. haha

maandag 8 maart 2010 @ 10:21:19 #70
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78879581
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:15 schreef gifkwal het volgende:
Amersfoort is ook erg mooi! Nou ja, ben er 1 keer geweest (behalve en paar keer naar de dierentuin daar) maar vond het ook een mooi centrum hebben.

Hoe groot wordt die fotoprint eigenlijk? Gewoon foto-formaat of iets groter? Ik wil eigenlijk ook wel iets van MJ ophangen, kijken of mijn vriend dat kan waarderen...
Jawel Amersfoort heeft ook zeker een mooi centrum, maar ik ben erop uitgekeken. Zal wel komen omdat ik in mijn leven veel verhuisd ben, woon hier nu al veel te lang.

De fotoprint is 46 bij 61cm. Dus een aardige maat. Als je wil kijken: allposters.com. Je kan er kiezen uit 11 verschillende maten.
En ach, je vriend heeft dat vast wel voor je over?

Dat laatste filmpje: heerlijk he. Had ie vaker moeten doen, zeggen: go to hell.
Leef en Laten Leven
pi_78879918
Mooi hoor, zo groot. Ik ga in juni even kijken, als het goed is is ons appartement dan verbouwd en dan zoek ik even een mooi plekje. Zo groot gaat het niet worden denk ik, mijn vriend vindt me nu al geobsedeerd.

Ik heb overigens wel eens foto's op posterformaat laten printen gewoon bij de Hema en AH, dat ging ook prima!
  maandag 8 maart 2010 @ 10:36:38 #72
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78880082
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:31 schreef gifkwal het volgende:
Mooi hoor, zo groot. Ik ga in juni even kijken, als het goed is is ons appartement dan verbouwd en dan zoek ik even een mooi plekje. Zo groot gaat het niet worden denk ik, mijn vriend vindt me nu al geobsedeerd.

Ik heb overigens wel eens foto's op posterformaat laten printen gewoon bij de Hema en AH, dat ging ook prima!
De formaten kunnen dus ook kleiner.
Ja, dat was ik eerst ook van plan, een foto van de Bad Tour op die manier laten printen, maar dan waren, weet ik veel, het aantal pixels weer te klein, en dan ging het niet.
Nou ja, nu heb ik in ieder geval een mooi exemplaar.
Leef en Laten Leven
pi_78880509
Ja dat is altijd lastig met foto's die je op internet vindt. Vindt je man het wel leuk? Haha.

Dit had ik zelf nog nooit gezien trouwens, misschien doe ik er iemand een plezier mee:

maandag 8 maart 2010 @ 10:51:20 #74
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78880613
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:48 schreef gifkwal het volgende:
Ja dat is altijd lastig met foto's die je op internet vindt. Vindt je man het wel leuk? Haha.

Dit had ik zelf nog nooit gezien trouwens, misschien doe ik er iemand een plezier mee:

Ik ben gescheiden, en woon alleen met mijn Siamese kat
En ach weet je...ik heb jarenlang een poster van de Beatles aan de muur gehad, en dat vond ook niemand vervelend...mijn exman en vriendjes waren allemaal muziekliefhebbers.
Is jouw vriend geen MJ liefhebber?
Leef en Laten Leven
pi_78881048
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:51 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik ben gescheiden, en woon alleen met mijn Siamese kat
En ach weet je...ik heb jarenlang een poster van de Beatles aan de muur gehad, en dat vond ook niemand vervelend...mijn exman en vriendjes waren allemaal muziekliefhebbers.
Is jouw vriend geen MJ liefhebber?
Siamese katten zijn de bom!! Miauwt die van jou ook zo raar?

Mijn vriend is meer van AC/DC en dat soort herrie Ach, een klein foto'tje moet toch kunnen.
  maandag 8 maart 2010 @ 11:03:46 #76
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78881105
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:01 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Siamese katten zijn de bom!! Miauwt die van jou ook zo raar?

Mijn vriend is meer van AC/DC en dat soort herrie Ach, een klein foto'tje moet toch kunnen.
Jaaaa, soms maakt ie me gek. Maar ja, dat hoort bij het soort. Verder is ie heel leuk

AC/DC? Aaargh
Leef en Laten Leven
pi_78881776
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:03 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Jaaaa, soms maakt ie me gek. Maar ja, dat hoort bij het soort. Verder is ie heel leuk

AC/DC? Aaargh
Dat gekke gemauw zit niet alleen in siamesen hoor. Ik heb er ook twee waarvan ik soms niet weet waar het geluid in vredesnaam vandaan komt. En dat zijn twee HTK-katten.

Maar ze blijven lief
  maandag 8 maart 2010 @ 11:23:40 #78
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78881808
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:22 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Dat gekke gemauw zit niet alleen in siamesen hoor. Ik heb er ook twee waarvan ik soms niet weet waar het geluid in vredesnaam vandaan komt. En dat zijn twee HTK-katten.

Maar ze blijven lief
Wat is een HTK kat?
We zijn trouwens aardig off topic
Leef en Laten Leven
pi_78883849
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:23 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Wat is een HTK kat?
We zijn trouwens aardig off topic
Huis, tuin en keuken kat. Hoewel het bij mij alleen huis-katten zijn. De keuken plunderen ze en een tuin heb ik niet

Heulemaal niet off-topic! Heal the world en save the animals, kijk in de mirror, begin bij jezelf en neem katten. Peace!
pi_78892779
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:15 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Huis, tuin en keuken kat. Hoewel het bij mij alleen huis-katten zijn. De keuken plunderen ze en een tuin heb ik niet

Heulemaal niet off-topic! Heal the world en save the animals, kijk in de mirror, begin bij jezelf en neem katten. Peace!
katten

honden

tevens tvp
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_78892937
Wij vroegen ons van de siamees vroeger af of hij wellicht de katten-variant van het Downsyndroom onder de lederen had, zo raar was dat beest. Maar onzettend lief en grappig, het liefst wil ik later weer een siamees.

Maar ik zal dit topic even proberen te reden na deze topic-wending van keuvelende huisvrouwtjes over hun katten

Charles Thomson - Michael Jackson: It's Time For Outlets to Take Responsibility in Covering the Rock Star

Michael Jackson: It's Time For Outlets to Take Responsibility in Covering the Rock Star
Charles Thomson, Huffington Post March 2 2010

Last week Michael Jackson's guitarist discredited widely reported allegations about the star's behaviour on the road. So why is the media refusing to publish her comments? British writer Charles Thomson explores media bias against black music's biggest star.

Aging glam-rocker Gene Simmons made international headlines last month when he claimed to know that Michael Jackson had molested children. In an interview with Classic Rock, Simmons alleged that Jackson was on tape ordering alcohol for children and that during the star's 2005 trial a travel agent had testified to importing Brazilian boys for Jackson's amusement. He also claimed that a musician friend had quit a Jackson tour after seeing 'boys coming out of the hotel rooms.'

What followed was a classic example of copy and paste journalism. Within hours the story had been duplicated by hundreds of blogs, forums and news websites from Australia to India to the USA. None of them had fact-checked the story before they re-hosted it. Jackson was never on tape ordering alcohol for children. There was never any testimony during his trial about young Brazilian boys. Both of these claims were easily disproven by trial transcripts.

As a relative Jackson expert, I was also unaware of any musician ever leaving one of the singer's tours midway through. So when I sat down a fortnight ago for an interview with Jackson's long serving tour guitarist Jennifer Batten, I ran the story by her.

She told me that no musician had ever quit a Jackson tour. Two musicians had been fired but both were let go before the show hit the road, so they couldn't possibly have witnessed anything going on inside hotels.

When Sawf News published Batten's rebuttal I observed an all too familiar phenomenon. Although the story appeared on Google News and was picked up fairly swiftly by the Examiner, nobody else seemed willing to touch it. Whilst Simmons's speculative and ultimately baseless accusations had been reproduced the world over, Batten's expert rebuttal was being suppressed.

I soon began receiving emails from Jackson's fans telling me that they were sending the story to every celebrity news outlet they could think of, including several of those which published Simmons's initial allegations.

But more than 48 hours later, typing an exact quote from Simmons's rant into a search engine produced almost 350 webpages. The number of news outlets hosting Batten's rebuttal? Three.

This was not the first time I'd had a Jackson story suppressed. After Evan Chandler's suicide in November 2009 I was contacted by the Sun and asked to supply information about the 1993 allegations. I spent quite some time compiling my research, advising the newspaper of common myths and how to avoid them, being careful to source all of my facts from legal documents and audio/visual evidence.

When I read the finished article I was stunned to find that all of my information had been discarded and replaced with the very myths I had advised them to avoid. I alerted staff to the inaccuracies but my emails were not replied. The same inaccuracies appeared in every single article I read about the suicide.

The same bias manifested itself the following month when Jackson's FBI file was released. Across more than 300 pages of information there was not one piece of incriminating evidence -- but that's not the way the media told it.

A videotape seized at customs in West Palm Beach and analysed for child pornography was repeatedly referred to as belonging to Jackson. In actuality, files stated merely that the tape was 'connected' to Jackson and that connection appeared simply to be that somebody had written his name on the sticky label.

In another document the FBI logged a telephone call from a tipster claiming that the bureau had investigated Jackson during the 1980s for molesting two Mexican boys. The files made no other mention of the supposed investigation and the claim was ascribed no validity -- the call was merely noted. But the media persistently referred to the anonymous tipster's unsupported allegations as the FBI's own conclusions.

Jackson's FBI file overwhelmingly supported his innocence but its contents were routinely manipulated to give the opposite impression.

Many are quick to scoff when Jackson's fans speak of a media conspiracy to destroy the star's reputation and I used to scoff with them. As a member of the industry I prefer not to think of it as sinister and conspiratorial, but I find it increasingly difficult to explain away the bias with which Jackson is treated.

I wonder whether the problem is pride. When the 1993 allegations broke, the vast majority of information available was released, either officially or unofficially, by the prosecution. Jackson, meanwhile, remained characteristically silent.

Perhaps because the prosecution's version of events went almost completely unchallenged (although I imagine that drama and selling newspapers had something to do with it, too), the media primarily chose to portray Jackson as guilty.

But as the facts started to trickle out it became increasingly apparent that the case was full of holes. The allegations had been instigated not by the boy but by his father, who had demanded a scriptwriting deal from Jackson before he went to the police. He was on tape plotting to destroy Jackson's career and dismissing his son's wellbeing as 'irrelevant'. Then the boy told cops that Jackson was circumcised, but a police body search concluded that he was not.

Although Jackson's innocence looked increasingly likely, most news outlets had made their bed and to this day they seem unwilling to do anything but lie in it.

Whatever the motivation, be it pride, profit or plain old racism, the bias against Jackson is undeniable. The suppression of Batten's comments proves once more than when it comes to Jackson the media is interested not in fact or reason but negativity and sensationalism. Batten accompanied Jackson on all three of his world tours and was known for a decade as his 'right hand woman'. But Simmons -- who self-confessedly did not know Jackson -- has been given over 100 times more media coverage for his inaccurate ranting than Batten has for her firsthand experience.

It is time for outlets to assume responsibility for their own content. Websites should not re-host other publishers' stories unless they can be completely certain that the content is factual. Even if the media refuses to print the truth about Jackson, they should compromise by not printing the lies either. At least that way he can rest in peace.
  maandag 8 maart 2010 @ 15:59:47 #82
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78893000
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:15 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

OOH ja, tuurlijk, een huis tuin en keuken kat.
Om die laatste zin moest ik erg lachen
Leef en Laten Leven
  maandag 8 maart 2010 @ 16:13:32 #83
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78893713
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:58 schreef gifkwal het volgende:
Wij vroegen ons van de siamees vroeger af of hij wellicht de katten-variant van het Downsyndroom onder de lederen had, zo raar was dat beest. Maar onzettend lief en grappig, het liefst wil ik later weer een siamees.

Maar ik zal dit topic even proberen te reden na deze topic-wending van keuvelende huisvrouwtjes over hun katten

Charles Thomson - Michael Jackson: It's Time For Outlets to Take Responsibility in Covering the Rock Star

Michael Jackson: It's Time For Outlets to Take Responsibility in Covering the Rock Star
Charles Thomson, Huffington Post March 2 2010

Last week Michael Jackson's guitarist discredited widely reported allegations about the star's behaviour on the road. So why is the media refusing to publish her comments? British writer Charles Thomson explores media bias against black music's biggest star.

Aging glam-rocker Gene Simmons made international headlines last month when he claimed to know that Michael Jackson had molested children. In an interview with Classic Rock, Simmons alleged that Jackson was on tape ordering alcohol for children and that during the star's 2005 trial a travel agent had testified to importing Brazilian boys for Jackson's amusement. He also claimed that a musician friend had quit a Jackson tour after seeing 'boys coming out of the hotel rooms.'

What followed was a classic example of copy and paste journalism. Within hours the story had been duplicated by hundreds of blogs, forums and news websites from Australia to India to the USA. None of them had fact-checked the story before they re-hosted it. Jackson was never on tape ordering alcohol for children. There was never any testimony during his trial about young Brazilian boys. Both of these claims were easily disproven by trial transcripts.

As a relative Jackson expert, I was also unaware of any musician ever leaving one of the singer's tours midway through. So when I sat down a fortnight ago for an interview with Jackson's long serving tour guitarist Jennifer Batten, I ran the story by her.

She told me that no musician had ever quit a Jackson tour. Two musicians had been fired but both were let go before the show hit the road, so they couldn't possibly have witnessed anything going on inside hotels.

When Sawf News published Batten's rebuttal I observed an all too familiar phenomenon. Although the story appeared on Google News and was picked up fairly swiftly by the Examiner, nobody else seemed willing to touch it. Whilst Simmons's speculative and ultimately baseless accusations had been reproduced the world over, Batten's expert rebuttal was being suppressed.

I soon began receiving emails from Jackson's fans telling me that they were sending the story to every celebrity news outlet they could think of, including several of those which published Simmons's initial allegations.

But more than 48 hours later, typing an exact quote from Simmons's rant into a search engine produced almost 350 webpages. The number of news outlets hosting Batten's rebuttal? Three.

This was not the first time I'd had a Jackson story suppressed. After Evan Chandler's suicide in November 2009 I was contacted by the Sun and asked to supply information about the 1993 allegations. I spent quite some time compiling my research, advising the newspaper of common myths and how to avoid them, being careful to source all of my facts from legal documents and audio/visual evidence.

When I read the finished article I was stunned to find that all of my information had been discarded and replaced with the very myths I had advised them to avoid. I alerted staff to the inaccuracies but my emails were not replied. The same inaccuracies appeared in every single article I read about the suicide.

The same bias manifested itself the following month when Jackson's FBI file was released. Across more than 300 pages of information there was not one piece of incriminating evidence -- but that's not the way the media told it.

A videotape seized at customs in West Palm Beach and analysed for child pornography was repeatedly referred to as belonging to Jackson. In actuality, files stated merely that the tape was 'connected' to Jackson and that connection appeared simply to be that somebody had written his name on the sticky label.

In another document the FBI logged a telephone call from a tipster claiming that the bureau had investigated Jackson during the 1980s for molesting two Mexican boys. The files made no other mention of the supposed investigation and the claim was ascribed no validity -- the call was merely noted. But the media persistently referred to the anonymous tipster's unsupported allegations as the FBI's own conclusions.

Jackson's FBI file overwhelmingly supported his innocence but its contents were routinely manipulated to give the opposite impression.

Many are quick to scoff when Jackson's fans speak of a media conspiracy to destroy the star's reputation and I used to scoff with them. As a member of the industry I prefer not to think of it as sinister and conspiratorial, but I find it increasingly difficult to explain away the bias with which Jackson is treated.

I wonder whether the problem is pride. When the 1993 allegations broke, the vast majority of information available was released, either officially or unofficially, by the prosecution. Jackson, meanwhile, remained characteristically silent.

Perhaps because the prosecution's version of events went almost completely unchallenged (although I imagine that drama and selling newspapers had something to do with it, too), the media primarily chose to portray Jackson as guilty.

But as the facts started to trickle out it became increasingly apparent that the case was full of holes. The allegations had been instigated not by the boy but by his father, who had demanded a scriptwriting deal from Jackson before he went to the police. He was on tape plotting to destroy Jackson's career and dismissing his son's wellbeing as 'irrelevant'. Then the boy told cops that Jackson was circumcised, but a police body search concluded that he was not.

Although Jackson's innocence looked increasingly likely, most news outlets had made their bed and to this day they seem unwilling to do anything but lie in it.

Whatever the motivation, be it pride, profit or plain old racism, the bias against Jackson is undeniable. The suppression of Batten's comments proves once more than when it comes to Jackson the media is interested not in fact or reason but negativity and sensationalism. Batten accompanied Jackson on all three of his world tours and was known for a decade as his 'right hand woman'. But Simmons -- who self-confessedly did not know Jackson -- has been given over 100 times more media coverage for his inaccurate ranting than Batten has for her firsthand experience.

It is time for outlets to assume responsibility for their own content. Websites should not re-host other publishers' stories unless they can be completely certain that the content is factual. Even if the media refuses to print the truth about Jackson, they should compromise by not printing the lies either. At least that way he can rest in peace.
Zo ging het dus, al die jaren. Arme Michael.
Gene Simmons, dat was toch niet die frontman van Kiss, ook?
Leef en Laten Leven
pi_78895617
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:13 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Zo ging het dus, al die jaren. Arme Michael.
Gene Simmons, dat was toch niet die frontman van Kiss, ook?
Ja, dacht het wel. Hij daalt meteen met -10 op mijn sympathie-meter Wat bezielt het mensen toch om zulke verhalen de wereld in te brengen...
pi_78898029
Morgen een interview met Michael's bodyguards op ABC. Op de site al wat voorproefjes.
quote:
Jackson, who died June 25 after taking a lethal cocktail of prescription drugs and propofol, a powerful anesthetic typically used in the operating room, could also fly into rages, belying the soft-spoken demeanor he showed in public.

"He got so frustrated he threw my cell phone out the window, through the window and broke the glass," Whitfield said. "And he looked at me and said, 'Bill, you're going to need a new phone."

The bodyguards were also charged with protecting Jackson and his children from seeing images of the pop icon that were splashed across the front of magazines.

"I'll be ahead of him, because I know he's coming this way, and I'm looking at magazine racks that may have something about him on them and I'll turn it around," Whitfield said. "Sometimes he's seen them, and you would actually see him take it and turn them around so the kids didn't see them."
  maandag 8 maart 2010 @ 19:38:05 #86
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_78903050
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:53 schreef gifkwal het volgende:
Morgen een interview met Michael's bodyguards op ABC. Op de site al wat voorproefjes.
[..]
Wat gaaf

En dit valt misschien niet bij iedereen goed, maar ik lag helemaal in een deuk
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  maandag 8 maart 2010 @ 19:45:00 #87
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78903472
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:53 schreef gifkwal het volgende:
[..]

Gif, ontzettend bedankt hiervoor. Zulke dingen over Michael zijn juist heel interessant en zoek ik altijd naar (mits er de waarheid gesproken wordt natuurlijk, maar daar gaan we van uit)
Kan me trouwens heel goed voorstellen dat hij af en toe zijn geduld verloor, hij was vaak veel te ingetogen om goed te zijn voor een mens...
Leef en Laten Leven
  maandag 8 maart 2010 @ 19:47:32 #88
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78903591
quote:
Op maandag 8 maart 2010 19:38 schreef JX het volgende:

[..]

Wat gaaf

En dit valt misschien niet bij iedereen goed, maar ik lag helemaal in een deuk

Vind het flauw, en zeer voor de hand liggend.
Leef en Laten Leven
  maandag 8 maart 2010 @ 20:12:13 #89
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78904911
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:55 schreef Robijn48 het volgende:
Oh jaaa, ben nog nooit in Madam Tussauds geweest, wil er binnenkort heen, Michael kijken. Heb jij em wel eens gezien daar?
Michael was in 1996 of 1997 in Madame Tussaud. Iemand die ik toen kende was naar binnen gesneakt en Michael stond bij Vincent van Gogh. Zei vroeg aan Michael of hij hem kende. Toen zei hij een beetje verontwaardigd: I know my art

pi_78907002
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:12 schreef MJ44ever het volgende:

[..]

Michael was in 1996 of 1997 in Madame Tussaud. Iemand die ik toen kende was naar binnen gesneakt en Michael stond bij Vincent van Gogh. Zei vroeg aan Michael of hij hem kende. Toen zei hij een beetje verontwaardigd: I know my art

Haha! Tja, hij scheen zelfs Jung en Heidegger en zo te lezen, volgens mij had hij wel veel verstand van dat soort dingen.
pi_78909081
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:17 schreef gifkwal het volgende:
Dit vind ik trouwens ook een heerlijk filmpje.. haha

pi_78909200
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:55 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ja, dacht het wel. Hij daalt meteen met -10 op mijn sympathie-meter Wat bezielt het mensen toch om zulke verhalen de wereld in te brengen...
Zo werkt de media dus, maar dat wisten we al.
Ze nemen klakkeloos alles van elkaar over.
Arme Michael, the story of his live ..
En die Gene Simmons die moeten ze opsluiten in een gesticht, griezel ....

Goed tegenartikel was dat trouwens !!!
  maandag 8 maart 2010 @ 21:41:56 #93
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78909716
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:12 schreef MJ44ever het volgende:

[..]

Haha, zei hij dat? Ja, ik geloof ook dat hij zeker wel het nodige van kunst afwist. Volgens Paris (als het waar is, he) wilde hij eind dit jaar een kunstopleiding beginnen...
Ben trouwens jaloers op die kennis van je.
Leef en Laten Leven
pi_78917513
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:41 schreef Robijn48 het volgende:
Leuke dingen weer gepost, zoals Jermaine in het Anne Frank Huis

Ik zou de Memorial niet op DVD kopen, maar dat is meer omdat je het al op YT kan vinden.
Heb het inmiddels ook al twee keer in zijn geheel teruggekeken, en kijk af en toe nog stukjes, zoals Usher met Gone too Soon...

Oh en heb inmiddels een fotoprint besteld: deze, hoe vinden jullie hem, met zijn pinkie?

[ afbeelding ]
Tof!

Op welke site heb je gezocht?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 11:30:35 #95
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78923922
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 01:13 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Tof!

Op welke site heb je gezocht?
Dank je, de site is: www.allposters.com

Zal misschien wel weer verwijderd worden, maar wat een grote jas

[ Bericht 28% gewijzigd door Robijn48 op 09-03-2010 11:38:30 ]
Leef en Laten Leven
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:05:32 #96
262978 Moonwalk
pi_78926976
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:30 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dank je, de site is: www.allposters.com

Zal misschien wel weer verwijderd worden, maar wat een grote jas

[ afbeelding ]
Misschien had hij die net van een fan gekregen ofzo "MAIKOOL MAIKOOL AI MEED THIS FOR YOE !"

Dan is hij altijd wel zo leuk om het aan te trekken, aan te nemen enz hahahaha

Als die jas wel al van hem was vind ik het wel een beetje mal haha
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:50:19 #97
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_78928595
Ik vind dat zo mooi he, hoe hij altijd toch even tijd maakte voor fans en cadeautjes aannam

Edit: ik schreef weer eens in tegenwoordige tijd Af en toe blijf ik ff denken dat hij nog leeft
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_78931454
Nog een leuk artikel.

Dale Dauten Arizona Daily Star | Posted: Tuesday, March 9, 2010 12:00 am

Michael Jackson: See a superb leader at work

"We're bringing things into this that haven't been developed. . . . We're working with scientists in the Netherlands . . . all trying to push boundaries, because that's what Michael is all about."

That's not a line from an R&D guy or a new-products engineer; it's from a wardrobe designer named Zaldy, talking about his work for Michael Jackson. It's in the recently released video of the documentary "This Is It." (If you haven't been paying attention, the documentary is made from footage of the rehearsals for what was to have been Jackson's touring show.) Watching it got me thinking about how fully Jackson fit the profile of great bosses that I've been developing throughout the past couple of decades. OK, his personal life was bizarre and misguided, and I suppose we could say it killed him, but there on stage, he was efficient, guided and guiding, a master at work - not just a master performer, but an uplifting manager.

Like all of the great managers I've studied, the ones I came to call "gifted bosses," he was conscious of creating something special. And he made everyone else fully conscious of it, too. There was never a "good enough" moment. Indeed, we get to watch as a choreographer and dancers have a lively exchange about how to properly do a crotch-grab during one dance number, and the choreographer, without irony, explains how a Baryshnikov would have done it.

And in another scene, we encounter another of our Great Moments in Management. Jackson is working with his musical director, who plays him a bit of a song. Jackson says: "Pretty good. Pretty good." And that is all it takes for it to be tossed out. Then the music director offers a new variation; Jackson opines that the rhythm needs to "simmer," to which the response is: "Let's add a bar. See what we get, simmerwise." And they experiment until it's just right.

I love that exchange, because it shows what happens when everyone is committed to creating the terrific. "Pretty good" is an insult. It's as if the team leader had said, "It's good enough for other people, but not us." And the team believes it, without question or apology. We see the same spirit when the pyrotechnics guy demonstrates the fireworks above the stage and the director says, "Can we do that, times 10?" And the answer is, with delight, 'Absolutely.' "

It would be easy for the fireworks tech to say, "Hey, that's what's in the specs" or, bigger picture, to say, "Hey, it's just a music concert." That would be as easy as telling Steve Jobs to relax, it's just a music player or cell phone that he's working on. But nowhere in "This Is It" is a hint of that "it's only" thinking. Every crotch-grab is important, every firework, every guitar solo. The wardrobe designer I mentioned earlier was working with scientists in the Netherlands on wearable lights. If they weren't there, would anyone notice and be disappointed? Of course not. What we see in the documentary, and what I've seen in the best workplaces, is a culture in which the work is not about the audience, market or customers; it's about taking talent and taking off with it, luring it into the unknown, playing with the extraordinary for the sheer joy of being part of something that's better than it has to be.

And that's exactly what elevates the best business endeavors - the joy of exploration into the frontier: better than it has to be.

Dale Dauten is co-founder of AgreementHouse.com Write to him in care of King Features Syndicate, 300 W. 57th St., 15th floor, New York, NY 10019, or at dale@dauten.com
pi_78931478
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:50 schreef JX het volgende:
Ik vind dat zo mooi he, hoe hij altijd toch even tijd maakte voor fans en cadeautjes aannam

Edit: ik schreef weer eens in tegenwoordige tijd Af en toe blijf ik ff denken dat hij nog leeft
Stom is dat he... Ik betrap mezelf er nog wel eens op dat ik denk "Als ik ooit MJ ontmoet..."
pi_78936214
Ik lees net dat Michael een enorme vrouwenverslinder is geweest, bron Telegraaf.
pi_78936956
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:08 schreef erik666 het volgende:
Ik lees net dat Michael een enorme vrouwenverslinder is geweest, bron Telegraaf.

Strakjes even het interview kijken. Heeft iemand toevallig de link?
pi_78938000
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:22 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Strakjes even het interview kijken. Heeft iemand toevallig de link?
Welke link? Mocht je het interview met de bodyguards bedoelen, die moet vandaag nog worden uitgezonden in Amerika (dacht ik), komt hopelijk snel op youtube te staan.

Ik heb ook wel eens verhalen gehoord over MJ de player

Van TMZ:
quote:
Michael Jackson's former bodyguards say they used to chaperon MJ around town while he made out with girls in the backseat.

Mike Garcia, Bill Whitfield and Javon "BJ" Beard told GMA this AM about their time working for the late pop star -- saying they don't believe Jacko was a pedophile and that he had "desires of women." As one put it, "Men know men."
Filmpje
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:20:52 #103
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78941064
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:05 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Misschien had hij die net van een fan gekregen ofzo "MAIKOOL MAIKOOL AI MEED THIS FOR YOE !"

Dan is hij altijd wel zo leuk om het aan te trekken, aan te nemen enz hahahaha

Als die jas wel al van hem was vind ik het wel een beetje mal haha
Oh ja, dat kan natuurlijk ook nog. Die fan snapt dan wel niks van zijn maten
Leef en Laten Leven
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:22:02 #104
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78941117
Het hele interview met zijn bodyguards staat al op www.goodmorningamerica.com maar hij doet het bij mij niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Robijn48 op 09-03-2010 19:49:36 ]
Leef en Laten Leven
pi_78944705
Exclusive: Michael Jackson's Secretive Life
Three Former Bodyguards Speak About Jackson, His Girlfriends and Children

By ASHLEIGH BANFIELD and ANGELA ELLIS
March 9, 2010

Michael Jackson enjoyed spending time with his children, cruising the Vegas strip and even ordering fast food through a drive through, according to three of his former bodyguards.
The King of Pop trusted his three bodyguards with his life, kids and secrets.

But the men also said Jackson's lifestyle was isolated and lonely and described it as full of "stress, paranoia and pain."

In an exclusive interview with "Good Morning America," Mike Garcia, Bill Whitfield and Javon "BJ" Beard spoke out about Jackson's secretive life, describing some moments as just plain "sad."

For instance, when Jackson held a birthday party for one of his children, only Jackson, the teacher, the nanny and the three bodyguards would attend, the men said. No other children were there.

"None," the three men said.

Jackson died June 25 following a lethal cocktail of prescription drugs and propofol. The three men said they first met the pop star more than two years earlier in 2007.

"He's got his little doctor's mask on and he says, 'BJ, hi, I've heard so much about you. Go ahead and have a seat,'" Beard said.

The three men signed up for personal protection, but the job became much more, they said. Jackson trusted them with his life, his children and his secrets.

"We were with Michael Jackson the person, not the entertainer," Garcia said.

In fact, the bandages Jackson wore frequently in public were not concealing secret surgeries, Whitfield said. Instead, the singer was using them as a disguise.

"That disguise to him was the burn victim look," Whitfield said.

Although the men wondered what was going on, they never asked Jackson about the mask.

"He's coming down with the kids and we can't say, 'What the hell you got on, sir?'" Beard said. "How could you tell him that?"

Prior to his death, Jackson was staging a comeback tour in London. When the family was not on the road, Jackson called a rented Las Vegas mansion his home. But his bodyguards said the singer did not enjoy being there.

"For you and I, it's a great house…but for security for MJ and his kids…[it's a] horrible house," Whitfield said.

The men said Jackson was always paranoid about security.

Michael Jackson and His Three Children

The men described Jackson as an "awesome" dad who loved to spend time with his children and took them to fast food drive-throughs for Big Macs and fried chicken. Often, Jackson would insist on ordering himself, the guards said.

"The kids were constantly saying, 'I love you, Daddy…They were like four buddies," Garcia said.

Despite having a privileged upbringing, Whitfield said the children were very "polite" and "well mannered."

A note from Paris to Whitfield asking for tuna fish for the cat is filled with please and thank you.

In fact, the bodyguards said the children were the easiest part of their job, and remember, wistfully, moments when they misbehaved and tried to sneak extra Oreos.

"I mean, sometimes they would say little things like, 'Bill, Daddy wants you to go get some cookies for us,'" Whitfield said, remembering moments when Jackson's kids tried to trick him into getting them cookies.

The bodyguards said Jackson tried to shield his children from the media frenzy and "Wacko Jacko" headlines.

"Sometimes he would see [the tabloids] and he would take them and turn them around, so the kids wouldn't see them," Whitfield said.

Jackson and Child Molestation Charges

In 2005, Jackson was brought up on child molestation charges but later acquitted. When asked if they believed Jackson was a pedophile, all three men emphatically said "no."

"Being a man…men know men…and we [were] around him long enough to know…he was a man," Whitfield said.

Garcia said Jackson had "desires of women like we do. He had lovers."

The men said the pop star had at least two girlfriends and sometimes felt as though they were chaperoning two teenagers on a date.

"In the cars that we had, we had a curtain that covered the back seat…you couldn't see in the back seat. They talked back there…they didn't do nothing out of bounds…you can hear the kissing," Whitfield said.

Link
pi_78944809
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:22 schreef Robijn48 het volgende:
Het hele interview met zijn bodyguards staat al op www.goodmorningamerica.com maar hij doet het bij mij niet.
Het staat al op Youtube

Ben aan het koken dus kan even niet zoeken naar deel 2 en 3 etc maar dat zal er ook wel op staan.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:33:17 #107
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78944844
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:30 schreef gifkwal het volgende:
Exclusive: Michael Jackson's Secretive Life
Three Former Bodyguards Speak About Jackson, His Girlfriends and Children

By ASHLEIGH BANFIELD and ANGELA ELLIS
March 9, 2010

Michael Jackson enjoyed spending time with his children, cruising the Vegas strip and even ordering fast food through a drive through, according to three of his former bodyguards.
The King of Pop trusted his three bodyguards with his life, kids and secrets.

But the men also said Jackson's lifestyle was isolated and lonely and described it as full of "stress, paranoia and pain."

In an exclusive interview with "Good Morning America," Mike Garcia, Bill Whitfield and Javon "BJ" Beard spoke out about Jackson's secretive life, describing some moments as just plain "sad."

For instance, when Jackson held a birthday party for one of his children, only Jackson, the teacher, the nanny and the three bodyguards would attend, the men said. No other children were there.

"None," the three men said.

Jackson died June 25 following a lethal cocktail of prescription drugs and propofol. The three men said they first met the pop star more than two years earlier in 2007.

"He's got his little doctor's mask on and he says, 'BJ, hi, I've heard so much about you. Go ahead and have a seat,'" Beard said.

The three men signed up for personal protection, but the job became much more, they said. Jackson trusted them with his life, his children and his secrets.

"We were with Michael Jackson the person, not the entertainer," Garcia said.

In fact, the bandages Jackson wore frequently in public were not concealing secret surgeries, Whitfield said. Instead, the singer was using them as a disguise.

"That disguise to him was the burn victim look," Whitfield said.

Although the men wondered what was going on, they never asked Jackson about the mask.

"He's coming down with the kids and we can't say, 'What the hell you got on, sir?'" Beard said. "How could you tell him that?"

Prior to his death, Jackson was staging a comeback tour in London. When the family was not on the road, Jackson called a rented Las Vegas mansion his home. But his bodyguards said the singer did not enjoy being there.

"For you and I, it's a great house…but for security for MJ and his kids…[it's a] horrible house," Whitfield said.

The men said Jackson was always paranoid about security.

Michael Jackson and His Three Children

The men described Jackson as an "awesome" dad who loved to spend time with his children and took them to fast food drive-throughs for Big Macs and fried chicken. Often, Jackson would insist on ordering himself, the guards said.

"The kids were constantly saying, 'I love you, Daddy…They were like four buddies," Garcia said.

Despite having a privileged upbringing, Whitfield said the children were very "polite" and "well mannered."

A note from Paris to Whitfield asking for tuna fish for the cat is filled with please and thank you.

In fact, the bodyguards said the children were the easiest part of their job, and remember, wistfully, moments when they misbehaved and tried to sneak extra Oreos.

"I mean, sometimes they would say little things like, 'Bill, Daddy wants you to go get some cookies for us,'" Whitfield said, remembering moments when Jackson's kids tried to trick him into getting them cookies.

The bodyguards said Jackson tried to shield his children from the media frenzy and "Wacko Jacko" headlines.

"Sometimes he would see [the tabloids] and he would take them and turn them around, so the kids wouldn't see them," Whitfield said.

Jackson and Child Molestation Charges

In 2005, Jackson was brought up on child molestation charges but later acquitted. When asked if they believed Jackson was a pedophile, all three men emphatically said "no."

"Being a man…men know men…and we [were] around him long enough to know…he was a man," Whitfield said.

Garcia said Jackson had "desires of women like we do. He had lovers."

The men said the pop star had at least two girlfriends and sometimes felt as though they were chaperoning two teenagers on a date.

"In the cars that we had, we had a curtain that covered the back seat…you couldn't see in the back seat. They talked back there…they didn't do nothing out of bounds…you can hear the kissing," Whitfield said.

Link

Doet het filmpje het bij jou ook niet?
Leef en Laten Leven
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:34:06 #108
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78944881
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Het staat al op Youtube

Ben aan het koken dus kan even niet zoeken naar deel 2 en 3 etc maar dat zal er ook wel op staan.
Ah, je was me voor
Thanks thanks, nog niet aan YT gedacht in deze.
Smakelijk, zo!
Leef en Laten Leven
pi_78946639
Gelukkig een mooi interview, geen vage verhalen en alleen maar goeds.
Hopelijk zijn ze wel zo discreet om in hun boek niet met allerlei geheimen te gaan komen die Michael hen toevertrouwd had.
Michael vertrouwde deze mannen kennelijk en hopelijk zijn ze dat vertrouwen waard geweest.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 21:15:59 #110
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78947073
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:07 schreef piepie het volgende:
Gelukkig een mooi interview, geen vage verhalen en alleen maar goeds.
Hopelijk zijn ze wel zo discreet om in hun boek niet met allerlei geheimen te gaan komen die Michael hen toevertrouwd had.
Michael vertrouwde deze mannen kennelijk en hopelijk zijn ze dat vertrouwen waard geweest.
I agree, en denk dat wat de heren vertellen aardig waarheidsgetrouw is.
Wel klote om idd te horen dat hij ook op het laatst lonely and in pain was...
Leef en Laten Leven
pi_78947127
Als ik het goed begrijp komt het tweede deel morgen pas. Het filmpje op de ABC site duurde bij mij eeuwig met laden, weet niet of het niet werkt of dat het gewoon zo langzaam is.

Ik vind het ook een leuk interview, je krijgt weer een beetje een nieuw inzicht in wie hij was. En inderdaad fijn dat ze redelijk discreet blijven!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 21:34:09 #112
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_78947982
Interview ook s ff kijken.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_78948631
quote:
daar geloof ik eigenlijk niks van, das weer t andere uiterste
  dinsdag 9 maart 2010 @ 21:49:37 #114
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78948814
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:46 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

daar geloof ik eigenlijk niks van, das weer t andere uiterste
Ze pikken er iets uit, en vergroten dat. Sukkels.
Leef en Laten Leven
pi_78949810
Geen idee wie zij is, maar ze maken wel een mooi plaatje samen.
Ze lijkt mij geen fan, maar meer een lover. Ze ziet er uit als een vrouwtje met klasse. Dit was kort na het proces in 2005.

[ Bericht 23% gewijzigd door piepie op 09-03-2010 22:13:53 ]
pi_78950765
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:08 schreef piepie het volgende:
Geen idee wie zij is, maar ze maken wel een mooi plaatje samen.
Ze lijkt mij geen fan, maar meer een lover. Ze ziet er uit als een vrouwtje met klasse. Dit was kort na het proces in 2005.

[ afbeelding ]
is dat niet karen zijn visagist ?
pi_78951527
Inderdaad Karen Faye.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:39:30 #118
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78951544
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

is dat niet karen zijn visagist ?
Jawel, gevonden bij Google afbeeldingen:

Wel een mooie foto idd.
Leef en Laten Leven
pi_78951610
Haha, MJ is er in elk geval wel duidelijk over: brother en geen lover
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:41:02 #120
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78951636
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:40 schreef gifkwal het volgende:
Haha, MJ is er in elk geval wel duidelijk over: brother en geen lover
Haha!
Leef en Laten Leven
pi_78955800
Oh ... mysterie opgelost zie ik. Ik had haar echt niet herkend op deze foto. Zo anders dan nu.
Ik had het hem gegund, maar niets is weer wat het lijkt dus ...
pi_78956520
Ik had mijn kans wel gegrepen als ik haar was

Er waren toch ook geruchten dat hij het met de Grace de nanny deed? haha.
  woensdag 10 maart 2010 @ 07:28:31 #123
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78958170
Volgens mij is zij wel altijd verliefd geweest op Michael. Is het niet zo dat in This Is It, nadat Michael de speech geeft in de cirkel, hij een vrouw omhelst? Volgens mij is dat ook Karen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 07:29:20 #124
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78958178
Ach, waarom zou Michael geen sex hebben gehad. Hij dronk ook, wat niemand dacht. Hij keek ook in porno blaadjes, wat niemand dacht.
pi_78958584
Net een echt mens Dat van Karen Faye weet ik niet, heeft ze dat een keer gezegd of is het gewoon een aanname van je? Dat van TII kan ik me niet herinneren, maar dat zou heel goed kunnen. Volgens mij was zij altijd overal bij en was ze echt een goede vriendin voor hem.
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:24:55 #126
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78961648
Nee, meer een aanname omdat ze altijd zo mega om hem rond hing. En het leek alsof ze hem echt adoreerde. En dat is toch niet heel normaal bij vrienden? Je moet toch een beetje op een gelijk niveau zitten, ik adoreer mijn vrienden bv ook niet
Maar goed, is gewoon hoe ik het zie hoor.
pi_78961944
Hm ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Aan de andere kant kan ik het me ook wel voorstellen, ze was natuurlijk (meer dan?) 30 jaar lang dag en nacht bij hem, bij wijze van spreken. Dan kan ik me wel inbeelden dat een vrienschap zo hecht wordt. Maar ja, ik weet het ook niet natuurlijk.
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:36:15 #128
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78964316
Karen Faye was voor 17 jaar zijn visagist, heb ik ergens gelezen. Hele lange tijd.
Ik kan me ook goed voorstellen dat je dan zo gehecht raakt aan elkaar, hoor. Ze zat dagelijks aan zijn gezicht en haar, das aardig intiem. En wij weten dat Michael sowieso een adorable man was he Het lijkt me niet zo moeilijk aan hem gehecht te raken. Dus ja...
Hier een foto van Karen op Michael's begrafenis.

Leef en Laten Leven
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:48:33 #129
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78964891
Correctie: Karen Faye was zijn visagist voor meer dan 20 jaar.
Wilde stukje op haar website kopieren, maar dat schijnt niet te gaan.
Daarom:

http://www.karen-faye.com/bio.html
Leef en Laten Leven
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:28:37 #130
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78966704
Tja, misschien ben ik wel gewoon verpest. Dat ik niemand vertrouw die aardig doet tegen Michael en betaald wordt door hem

Hier was ik bij en Karen Faye heeft er volgens mij voor gezorgd dat we een uur later naar binnen mochten op Neverland.

Ze deed heel aardig tegen de fans en ze vertelde dat Michaeal boos en verdrietig was over de rechtzaak. Ze zei ook dat Michael om 4 uur elke dag op ging om zich klaar te maken voor de rechtzaak, om vervolgens om half 8 er naar toe te rijden. Vroeg he???
Volgens mij sliep zij ma tot vrij op Neverland en in het weekend in haar huis in LA.
pi_78973882
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:28 schreef MJ44ever het volgende:
Tja, misschien ben ik wel gewoon verpest. Dat ik niemand vertrouw die aardig doet tegen Michael en betaald wordt door hem

Hier was ik bij en Karen Faye heeft er volgens mij voor gezorgd dat we een uur later naar binnen mochten op Neverland.

Ze deed heel aardig tegen de fans en ze vertelde dat Michaeal boos en verdrietig was over de rechtzaak. Ze zei ook dat Michael om 4 uur elke dag op ging om zich klaar te maken voor de rechtzaak, om vervolgens om half 8 er naar toe te rijden. Vroeg he???
Volgens mij sliep zij ma tot vrij op Neverland en in het weekend in haar huis in LA.
What the FUCK jij bent gewoon op Neverland geweest!!! Sorry, even wat jaloezie hoor.
Hoe was het daar? Wat heb je allemaal gezien?

Lief dat ze jullie binnenliet. 4 uur is wel erg vroeg... Ik las ook dat hij altijd 's avonds als hij terugwas uit de rechtzaal nog altijd met zijn kinderen ging spelen en ze hielp met hun huiswerk.
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:43:12 #132
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78974738
Ja, het was ook heel erg bijzonder en nóóit te verwachten dat dit ging gebeuren. We waren op de juiste plek op de juiste plaats.

We zijn (nadat we waren gefouileerd en iets hebben ondertekend) het landgoed opgelopen. We zijn langs de vijfer gelopen, de tennisbaan, het zwembad, we hebben in de arcade ge-gamed en we zijn door zijn huis gelopen. Michael, zijn ouders en kinderen waren er ook bij. Joe en Karen regelde een beetje alles, hoe we moesten lopen enzo.
Het was echt zo'n mega bijzondere ervaring, echt heel speciaal.
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:46:47 #133
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78974893
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:25 schreef gifkwal het volgende:

[..]
Lief dat ze jullie binnenliet. 4 uur is wel erg vroeg... Ik las ook dat hij altijd 's avonds als hij terugwas uit de rechtzaal nog altijd met zijn kinderen ging spelen en ze hielp met hun huiswerk.
Hij was meestal rond 15 uur terug uit de rechtzaal. Toen wij die middag op Neverland waren was de tafel in de keuken gedekt voor vijf. Misschien een late lunch ofzo?

Ook zoiets waarom Michael tijdens de rechtzaak mischien zo mager was. Tijdens de rechtzaak was er ook bijna geen tijd om te eten. Er waren 2 pauzes van 10 minuten en 1 van 15. Voro het publiek stond er buiten een kar met bananen en koeken. De dag begon voor het publiek om half 8 tot half 3. Dan kan je toch niet leven op koeken en bananen? En aangezien je niks mee naar binnen mocht nemen.
Michael zat boven in de pauzes. Hij zal misschien boven iets gegeten hebben maar kan me voorstellen dat er dan overlegd werd met de advocaten. En 10 minuten was echt 10 minuten. Geen 11 of 12, maar echt 10 minuten. De deur ging gewoon dicht, of je er was of niet. Echt niet goed geregeld, maanden lang voor zo'n man.
pi_78975095
Zo ontzettend geweldig dat je dat hebt kunnen meemaken. Je mocht zeker geen foto's maken? Ik ben echt stikjaloers.

En ja, dat is heel erg slecht geregeld. Daarbij denk ik ook nog eens dat je in zijn positie van de zenuwen in 10 minuten echt niks naar binnen krijgt gewerkt.
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:01:28 #135
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78975582
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:51 schreef gifkwal het volgende:
Zo ontzettend geweldig dat je dat hebt kunnen meemaken. Je mocht zeker geen foto's maken? Ik ben echt stikjaloers.

En ja, dat is heel erg slecht geregeld. Daarbij denk ik ook nog eens dat je in zijn positie van de zenuwen in 10 minuten echt niks naar binnen krijgt gewerkt.
Nee, we moesten alles in de auto laten op het terrein. En dat deed je echt wel want er werden gewoon mensen vlak voordat we naar binnen gingen nog naar buiten gegooid. Dat waren volgens mij ook geen fans maar voorbijgangers die toevallig mee naar binnen gingen.
Heb wel alles opgeschreven van wat ik heb gezien anders vervaagt het
pi_78976179
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:01 schreef MJ44ever het volgende:

[..]

Nee, we moesten alles in de auto laten op het terrein. En dat deed je echt wel want er werden gewoon mensen vlak voordat we naar binnen gingen nog naar buiten gegooid. Dat waren volgens mij ook geen fans maar voorbijgangers die toevallig mee naar binnen gingen.
Heb wel alles opgeschreven van wat ik heb gezien anders vervaagt het
Ach, zonder foto's herinner je je dit ook wel voor altijd
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:25:43 #137
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78984209
MJ44ever is op Neverland geweest!

Nu heb ik een paar vragen:

1. Heb je met Michael kunnen praten? Wat zei ie allemaalllll
2. Wat deed ie
3. Jullie zijn dan bij de laatste mensen die op Neverland zijn geweest, aangezien hij er gelijk na de rechtzaak niet meer wilde terugkeren en vertrok naar Bahrein?
4. Hoe kort voor het vonnis was dit, of was het vonnis net uitgesproken?

Alvast bedankt
Leef en Laten Leven
pi_78985542
Hier ook maar een TVP dan, mijn entree heb ik al gemaakt in het MUZ topic. Wil het hier ook wel volgen. MJ44ever, weet je dat miljoenen fans jaloers op jou zijn? Ik ook wel, maar niet zozeer als de echte fans denk ik, zie mezelf niet als een echte fan, heb enkel altijd bewondering voor zowel hem als persoon als zang/dans talent gehad. Vind het ook "verkeerd" om plots fan te worden van een overleden celeb, vandaar. En vind daarnaast zijn overlijden erg verdacht en wil graag precies de ins en outs te weten komen hierover. Vind het erg zonde dat zo'n uniek persoon deze wereld te vroeg heeft verlaten.

Jullie zijn ongetwijfeld allemaal echte fans, die teruggaan tot in 80's neem ik aan? Overigens allemaal vrouwen hier geloof ik?
pi_78985640
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar! Neverland was toch ook helemaal overhoop gehaald door iets van 60 agenten? Was het toen jij er was weer in orde gemaakt?

In het MUZ topic liep een discussie over de doodsoorzaak van MJ, ik zal hem hier even voortzetten omdat het beter in dit topic past.
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef BlackRhino het volgende:
We zitten wel op één lijn geloof ik, ik neig ook naar het idee dat MJ toch afhankelijk was van medicijnen, ook al had hij een hekel aan drugs. Misschien had 'ie ook wel veel pijn, geen idee. Maar hij gebruikte ook dingen als anti-depressiva en Ritalin (speed/amfetamine achtig). Ik denk toch dat hij veel pijnbestrijdingsmiddelen gebruikte, in hoge doseringen. Hier is hij wel door vrienden voor gewaarschuwd, hebben zij zelf verklaard (Susan Etok, Uri Geller (:'), en nog iemand).

Maar ik denk dat hij inderdaad middelen gebruikte, waaronder propofol (de gek) om zijn chronische slaapproblemen in de hand te houden. Heel fout dat dat door Murray gegeven werd (maar goed, wat zou jij doen als een bekendheid als MJ jou dit vraagt), en ik denk dat het inmiddels voor Murray en MJ dat propofol zo normaal is geworden, dat dat dagelijkse kost was, dat ze er daardoor slordig mee om gingen en dat Murray MJ inderdaad alleen gelaten heeft na het geven van propofol, ook al was het midden op de dag. Een toch iets te hoge dosis, misschien in combinatie met andere factoren (stress, schade aan lichaam etc etc).

Dat hij zijn dood in scene gezet zou hebben kan plausibel zijn, maar dat lijkt mij te lastig om te realiseren: hij wordt toch altijd herkend. Dan zou hij een complete metamorfose moeten ondergaan Toch niet geheel ondenkbaar, als je kijkt hoe weinig vrijheid hij heeft in z'n leven door alle pers, fans e.d. Tegen die 50 concerten zag hij misschien ook wat op, of misschien totaal niet. Hij zou immers hierna ermee stoppen en deed het vooral voor z'n fans. Het blijft gissen allemaal.

Jij ook de verschillende reportages over hem gezien? Zoals Oprah meets Jacko, Living with Michael Jackson (Martin Bashir ) en nog leuker: Living with MJ part two (the footage you were never meant to see). Daarnaast gisteren "Who killed the King of Pop" gezien, maar was aantal weken geleden ook al op SBS6, wordt je niet veel wijzer van.
Ik denk niet dat hij zijn dood in scene heeft gezet. Het zou een mooie oplossing zijn voor hemzelf, maar zoals je zelf zegt een haast onmogelijke. Daarbij zouden er dan zoveel mensen moeten zijn die hier vanaf weten (van ambulancemedewerkers tot rechters etc) en die het geheim houden, en dat gaat er bij mij gewoon niet in.

Het is natuurlijk een gewetensvraag wat ik had gedaan als ik Murray was (hij kreeg namelijk ook dik betaald, 150.000 dollar per maand als ik me niet vergis?) maar ik vind toch echt dat je als dokter niet zomaar je patient in alles gelijk moet geven of het nou de King of fucking Pop is of niet. Hij had zijn verantwoordelijkheid voor zijn patient en die heeft hij gewoon niet genomen. Sterker nog, die heeft hij totaal verneukt. Tja... ik hoop echt dat de boel wat duidelijker zal worden.

Ik heb geloof ik de meeste reportages wel gezien, ja. De Private Home Movies vond ik het leukst, ken je die?
pi_78985835
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:51 schreef BlackRhino het volgende:
Hier ook maar een TVP dan, mijn entree heb ik al gemaakt in het MUZ topic. Wil het hier ook wel volgen. MJ44ever, weet je dat miljoenen fans jaloers op jou zijn? Ik ook wel, maar niet zozeer als de echte fans denk ik, zie mezelf niet als een echte fan, heb enkel altijd bewondering voor zowel hem als persoon als zang/dans talent gehad. Vind het ook "verkeerd" om plots fan te worden van een overleden celeb, vandaar. En vind daarnaast zijn overlijden erg verdacht en wil graag precies de ins en outs te weten komen hierover. Vind het erg zonde dat zo'n uniek persoon deze wereld te vroeg heeft verlaten.

Jullie zijn ongetwijfeld allemaal echte fans, die teruggaan tot in 80's neem ik aan? Overigens allemaal vrouwen hier geloof ik?
Ik maak daarin geen onderscheid hoor, ik vind het altijd al gewoon tof als mensen de persoon achter de artiest weten te waarderen, ook al zijn ze geen fan. Er zit hier ook wel een handjevol mannen, hoor! Weet alleen even niet waar ze zijn Zelf ga ik qua bouwjaar terug tot in de '80s maar ben rond mijn 8e of 9e fan geworden, ergens in 1994 of 1995.
pi_78985923
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:53 schreef gifkwal het volgende:

Ik denk niet dat hij zijn dood in scene heeft gezet. Het zou een mooie oplossing zijn voor hemzelf, maar zoals je zelf zegt een haast onmogelijke. Daarbij zouden er dan zoveel mensen moeten zijn die hier vanaf weten (van ambulancemedewerkers tot rechters etc) en die het geheim houden, en dat gaat er bij mij gewoon niet in.

Het is natuurlijk een gewetensvraag wat ik had gedaan als ik Murray was (hij kreeg namelijk ook dik betaald, 150.000 dollar per maand als ik me niet vergis?) maar ik vind toch echt dat je als dokter niet zomaar je patient in alles gelijk moet geven of het nou de King of fucking Pop is of niet. Hij had zijn verantwoordelijkheid voor zijn patient en die heeft hij gewoon niet genomen. Sterker nog, die heeft hij totaal verneukt. Tja... ik hoop echt dat de boel wat duidelijker zal worden.

Ik heb geloof ik de meeste reportages wel gezien, ja. De Private Home Movies vond ik het leukst, ken je die?
Gaat er bij mij ook niet echt in, veel te moeilijk. Maar vanuit Michael's oogpunt zou het wel een uitweg zijn voor hem.

Geen idee hoeveel 'ie verdiende maar dat moet inderdaad niet uitmaken, je hebt immers een eed als arts afggelegd. Daarnaast was hij cardioloog, dus totaal niet bevoegd om voor annestesist te spelen. Ben geen arts, maar kan me voorstellen dat hij de precieze uitwerking van middelen zoals propofol niet kan weten. Dan heb je ook nog zoiets als doseringen. Maar toch kan ik me ergens voorstellen dat je iets niet snel weigert als je de persoonlijke arts bent van iemand zoals MJ. En toch had 'ie daar inderdaad boven moeten staan, maar zelfs artsen zijn mensen. Maar then again, misschien was het wel helemaal ongelukje en is Murray ervoor betaald door, goh, noem eens iemand geks, AEG...?

Private home movies ken ik geloof ik nog niet, alleen die opnoemde heb ik tot nu toe gezien. Moonwalker kon me niet echt boeien. Toch blijft het voor mij moeilijk te beseffen: betrap mezelf er soms weleens op dat ik beste man weleens zou willen ontmoeten Tja over dat fan of niet, moeilijk te zeggen. Heb wel al z'n cd's, luisterde er als kind vaak naar, maar verder nooit zo geïnteresseerd in z'n leven. Maar omdat ik z'n dood zo sneu en zonde vond, ben ik me meer in hem gaan verdiepen en hem toch nog meer gaan bewonderen, omdat ik hem nu ook off-stage te zien kreeg, middels interviews. Ben sindskort namelijk werkzoekend (afgestudeerd recentelijk) en dus alle tijd om zulke dingen te doen

Kwam er zo achter wat voor een mooie (innerlijk), warme en gulle man het is. Zo zie je maar, mensen als MJ worden nog veel bekender als ze overleden zijn, ergens wel sneu. Maar op die manier worden ze in ieder geval nooit vergeten. Moesten veel meer van die mensen zijn op aarde.
pi_78986369
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:58 schreef BlackRhino het volgende:

[..]

Gaat er bij mij ook niet echt in, veel te moeilijk. Maar vanuit Michael's oogpunt zou het wel een uitweg zijn voor hem.

Geen idee hoeveel 'ie verdiende maar dat moet inderdaad niet uitmaken, je hebt immers een eed als arts afggelegd. Daarnaast was hij cardioloog, dus totaal niet bevoegd om voor annestesist te spelen. Ben geen arts, maar kan me voorstellen dat hij de precieze uitwerking van middelen zoals propofol niet kan weten. Dan heb je ook nog zoiets als doseringen. Maar toch kan ik me ergens voorstellen dat je iets niet snel weigert als je de persoonlijke arts bent van iemand zoals MJ. En toch had 'ie daar inderdaad boven moeten staan, maar zelfs artsen zijn mensen. Maar then again, misschien was het wel helemaal ongelukje en is Murray ervoor betaald door, goh, noem eens iemand geks, AEG...?

Private home movies ken ik geloof ik nog niet, alleen die opnoemde heb ik tot nu toe gezien. Moonwalker kon me niet echt boeien. Toch blijft het voor mij moeilijk te beseffen: betrap mezelf er soms weleens op dat ik beste man weleens zou willen ontmoeten Tja over dat fan of niet, moeilijk te zeggen. Heb wel al z'n cd's, luisterde er als kind vaak naar, maar verder nooit zo geïnteresseerd in z'n leven. Maar omdat ik z'n dood zo sneu en zonde vond, ben ik me meer in hem gaan verdiepen en hem toch nog meer gaan bewonderen, omdat ik hem nu ook off-stage te zien kreeg, middels interviews. Ben sindskort namelijk werkzoekend (afgestudeerd recentelijk) en dus alle tijd om zulke dingen te doen

Kwam er zo achter wat voor een mooie (innerlijk), warme en gulle man het is. Zo zie je maar, mensen als MJ worden nog veel bekender als ze overleden zijn, ergens wel sneu. Maar op die manier worden ze in ieder geval nooit vergeten. Moesten veel meer van die mensen zijn op aarde.
Het is wel verdacht dat hij door AEG was ingehuurd en nog maar zo kort voor MJ werkte, ja...

Ik vind dat je het wel mooi beschrijft, hoe je hem na zijn dood meer bent gaan waarderen om de persoon die hij was. En je hebt gelijk, er zouden meer mensen zoals Michael moeten zijn. Ik ben eigenlijk niet spiritueel of zo, dus misschien zie ik het meer als een toevalligheid, maar het lijkt wel net of Michael hier was om ons iets te leren... hij was hier slechts een oogwenk (gezien vanuit de hele geschiedenis van de mensheid) maar hij heeft zoveel veranderd en zoveel mensen zoveel waardevols meegegeven... of wordt ik nu te sentimenteel

Private Home Movies vind je misschien ook wel leuk om te zien. Het zijn, zoals de naam al aangeeft, beelden uit Michael's prive archief en ze schetsen een leuk beeld van de persoon zoals hij was.

(op youtube zijn de overige delen ook te vinden)
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:08:39 #143
262978 Moonwalk
pi_78986404
Welkom BlackRhino ! Hier ook een vrouw, eind jaren tachtig geboren en MJ pas rond 1992 bewust gehoord enzo.
pi_78986537
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:08 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Het is wel verdacht dat hij door AEG was ingehuurd en nog maar zo kort voor MJ werkte, ja...

Ik vind dat je het wel mooi beschrijft, hoe je hem na zijn dood meer bent gaan waarderen om de persoon die hij was. En je hebt gelijk, er zouden meer mensen zoals Michael moeten zijn. Ik ben eigenlijk niet spiritueel of zo, dus misschien zie ik het meer als een toevalligheid, maar het lijkt wel net of Michael hier was om ons iets te leren... hij was hier slechts een oogwenk (gezien vanuit de hele geschiedenis van de mensheid) maar hij heeft zoveel veranderd en zoveel mensen zoveel waardevols meegegeven... of wordt ik nu te sentimenteel

Private Home Movies vind je misschien ook wel leuk om te zien. Het zijn, zoals de naam al aangeeft, beelden uit Michael's prive archief en ze schetsen een leuk beeld van de persoon zoals hij was.

(op youtube zijn de overige delen ook te vinden)
Het blijft speculeren, maar ben ergens bang het nooit te weten te komen. Zal toch wel ergens een zwart gat blijven dan Ben normaal vrij nuchter, maar deze man heeft mij toch weten te raken op één of andere manier. Net wat je zegt, dat heb ik ook al meerdere malen serieus gedacht. Ik geloof wél tot op zekere hoogte in dingen tussen hemel en aarde (zéker! niet alles), en je zou makkelijk eens gelijk kunnen hebben. Het is al meerdere malen door mensen gezegd: maar volgens mij was MJ een hele oude ziel met veel wijsheid.

Ik ga die clipjes eens checkeren, ben de gehele DVD aan het "kopen"
quote:
Houd toch op joh Volgens zijn bodyguards in deze filmpjes snapte MJ niet eens wat die vrouw achter dat raam deed.
MJ: "Isn't it dangerous for her being here so late?"
Bodyguard: "She's working."
MJ: "Where does she work then?"
Bodybuard: "She's a prostitute, sir!"

Hij leefde echt onder een steen wat dat betreft.

Staan overigens nieuwe filmpjes bij met de bodyguards, op bovengenoemde link, die hun verhaal doen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:14:07 #145
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78986664
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:51 schreef BlackRhino het volgende:

Ach, wat maakt het uit hoe je het noemt. Fan, bewonderaar, liefhebber, komt allemaal op hetzelfde neer.
En euhhhh, ik ben iemand die, stom genoeg pas fan van hem werd nadat hij dood was. En dat terwijl ik drie jaar jonger ben dan hij was, en dus een leeftijdsgenoot.
Ik heb altijd naar andere muziek geluisterd en verzameld: Beatles, Eagles, Linda Ronstadt, Eric Clapton, etc. Dat is toch een ander soort muziek, dus liet ik hem links liggen. Hoe sullig!
Afijn, de dag dat hij dood ging, werden natuurlijk wel mijn oren gespitst, want ik was wel met hem opgegroeid, en het raakte me, op de één op andere manier wel. Sja, en toen ben ik me in hem gaan verdiepen. En ben erachter gekomen dat hij buiten zijn vele talenten een zeer mooi mens was. Het is juist die combinatie die het voor mij maakt.
Maar ik was dus te laat.
Ik vind zijn overlijden niet verdacht in de zin dat ik denk dat er andere dingen meespelen dan dat Murray een verkeerde inschatting heeft gemaakt en zeker weten onverantwoordelijk bezig was door niet de benodigde spullen voor Propofol te gebruiken. Ik denk dat Michael al jaren op anti-angst, anti-depressiva, en propofol leefde en dat hij er een tolerantie voor moet hebben opgebouwd.
Leef en Laten Leven
pi_78986796
Ja, maar wel vreemd dat ie altijd hardop riep dat hij tegen drugs was. Die middelen zijn niets anders dan drugs. Vandaar dat medicijnen in het Engels ook "drugs" genoemd worden Dat vind ik dan wel wel raar. Verder inderdaad zonde, maar zie het zo, beter laat dan nooit. MJ heeft wellicht, al dan niet gewild, toch eindelijk zijn rust gevonden. Hij had het mooier kunnen timen, maar dat heeft helaas niemand in de hand.

Toch fijn dat ik het met andere mensen erover kan hebben vind ik. Nogmaals, ben normaal echt vrij nuchter en met beide benen op aarde, maar de afgelopen week toch met een slecht gevoel rond gelopen, na het zien van MJ in interviews en wat ik al zei, hem daardoor ben gaan bewonderen. Dat is voor mij echt iets unieks en een gevoel wat ik nooit gehad heb.
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:19:35 #147
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78986949
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:16 schreef BlackRhino het volgende:
Ja, maar wel vreemd dat ie altijd hardop riep dat hij tegen drugs was. Die middelen zijn niets anders dan drugs. Vandaar dat medicijnen in het Engels ook "drugs" genoemd worden Dat vind ik dan wel wel raar. Verder inderdaad zonde, maar zie het zo, beter laat dan nooit. MJ heeft wellicht, al dan niet gewild, toch eindelijk zijn rust gevonden. Hij had het mooier kunnen timen, maar dat heeft helaas niemand in de hand.
Ja dat kan Michael vroeger wel gezegd hebben, maar daarna is er in zijn leven veel gebeurd.
Ik denk ook dat hij zijn verslavingen ontkende voor zichzelf. En dus ook naar anderen toe.
Leef en Laten Leven
pi_78987004
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja dat kan Michael vroeger wel gezegd hebben, maar daarna is er in zijn leven veel gebeurd.
Ik denk ook dat hij zijn verslavingen ontkende voor zichzelf. En dus ook naar anderen toe.
Tja, je zou denken dat 'ie dan ook niet in staat was zo fit te gaan springen vlak voor zo'n nieuwe optredens. Je zou verwachten dat iemand dan duf is of wat dan ook.

Vandaag zijn er trouwens weer nieuwe filmpjes toegevoegd op http://abcnews.go.com/GMA/ (Wednesday) waarin de bodyguards spreken over hem.
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:21:04 #149
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78987015
quote:

Toch fijn dat ik het met andere mensen erover kan hebben vind ik. Nogmaals, ben normaal echt vrij nuchter en met beide benen op aarde, maar de afgelopen week toch met een slecht gevoel rond gelopen, na het zien van MJ in interviews en wat ik al zei, hem daardoor ben gaan bewonderen. Dat is voor mij echt iets unieks en een gevoel wat ik nooit gehad heb.
Dit heb ik ook nog nooit gehad, op deze manier.
Leef en Laten Leven
pi_78987150
Misschien dan toch iets spiritueels in MJ...

Ik hoor net dat MJ weleens marijuana gevraagd heeft aan de bodyguards. Stilletjes..
pi_78987436
Bedankt voor de tip over de nieuwe bodyguard-filmpjes. Zeggen ze nou dat hij soms om marijuana vroeg of begrijp ik dat verkeerd? Ik zie het al voor me, Mike met een dikke joint in de bek

Ik heb hem altijd wel bewonderd om het feit dat hij geen alcoholist of fervente coke-snuiver is geworden (zoals zoveel, zoniet bijna alle andere grote pop/rocksterren), al helemaal omdat zijn hele ellendige leven eigenlijk 1 groot excuus is om aan de verdovende middelen te gaan. Maar ja, hij zocht zijn heil dus in medicatie... ook drugs ja, maar zolang het door een arts is voorgeschreven vind ik het wel van een andere orde. Maar ja, op het laatst lijkt dat niet meer zo te zijn geweest. Ik vind het heel sneu om te lezen dat hij anti-depressiva en anti-anxiety medicatie nodig had. Maar ergens ook niet verbazingwekkend.

Ik herken jullie gevoel heel goed. Ik was dan wel "altijd" al fan, maar sinds zijn dood is mijn gevoel voor hem ook wel versterkt. Misschien komt het ook omdat het voor mijn gevoel nog lang niet afgerond is (qua rechtzaak en zo) en omdat alles gewoon zo onrechtvaardig is. Het is daarom moeilijk te accepteren. Ik loop er ook wel mee rond, denk er elke dag aan en voel me elke dag nog wel verdrietig dat hij er niet meer is. Misschien niet zo gezond, maar ja ik kan het nu even niet veranderen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:30:01 #152
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78987514
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:20 schreef BlackRhino het volgende:

[..]

Tja, je zou denken dat 'ie dan ook niet in staat was zo fit te gaan springen vlak voor zo'n nieuwe optredens. Je zou verwachten dat iemand dan duf is of wat dan ook.

Vandaag zijn er trouwens weer nieuwe filmpjes toegevoegd op http://abcnews.go.com/GMA/ (Wednesday) waarin de bodyguards spreken over hem.
Misschien was hij anders nog wel veel fitter geweest, en had nog beter gedanst. Ben zelf zeer benieuwd naar de rechtzaak.
Leef en Laten Leven
pi_78987680
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:28 schreef gifkwal het volgende:
Bedankt voor de tip over de nieuwe bodyguard-filmpjes. Zeggen ze nou dat hij soms om marijuana vroeg of begrijp ik dat verkeerd? Ik zie het al voor me, Mike met een dikke joint in de bek

Ik heb hem altijd wel bewonderd om het feit dat hij geen alcoholist of fervente coke-snuiver is geworden (zoals zoveel, zoniet bijna alle andere grote pop/rocksterren), al helemaal omdat zijn hele ellendige leven eigenlijk 1 groot excuus is om aan de verdovende middelen te gaan. Maar ja, hij zocht zijn heil dus in medicatie... ook drugs ja, maar zolang het door een arts is voorgeschreven vind ik het wel van een andere orde. Maar ja, op het laatst lijkt dat niet meer zo te zijn geweest. Ik vind het heel sneu om te lezen dat hij anti-depressiva en anti-anxiety medicatie nodig had. Maar ergens ook niet verbazingwekkend.

Ik herken jullie gevoel heel goed. Ik was dan wel "altijd" al fan, maar sinds zijn dood is mijn gevoel voor hem ook wel versterkt. Misschien komt het ook omdat het voor mijn gevoel nog lang niet afgerond is (qua rechtzaak en zo) en omdat alles gewoon zo onrechtvaardig is. Het is daarom moeilijk te accepteren. Ik loop er ook wel mee rond, denk er elke dag aan en voel me elke dag nog wel verdrietig dat hij er niet meer is. Misschien niet zo gezond, maar ja ik kan het nu even niet veranderen.
Klopt inderdaad van die wiet. Wel SUPER irritant, telkens die 30 secs commerical blocks

Enne, kan wel telkens hele verhalen gaan typen, maar jij en ik zijn het geloof ik over alles wel eens Denk er precies zo over. Ik zat vanmiddag zelfs op Google Maps Streetview, om zijn huis in Los Angeles te bekijken, maar precies die straat waar hij woonde (North Carolwood Drive 100) staat er niet op, ghehe. Alleen het hoekje kan je zien.

Laten we onze hoop inderdaad vestigen op de rechtzaak.
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:35:50 #154
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78987828
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:28 schreef gifkwal het volgende:

Ik ga het filmpje straks kijken. En Michael met een dikke joint, hahahaha
Denk dat heel veel mensen het zo voelen, gif. Als je de reacties onder de YT filmpjes leest, Michael leeft gewoon nog heel erg onder de mensen. Hij had iets heel speciaals...misschien juist omdat hij zo menselijk bleef, ondanks zijn successen? Misschien omdat iedereen wel iets herkent in hem? Wie zal het zeggen.
En oh ja, natuurlijk blijft sterven op je 50ste jong, tegenwoordig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Robijn48 op 10-03-2010 20:49:20 ]
Leef en Laten Leven
pi_78987934
Ik was vooral de eerste dagen nadat ik me in hem ben gaan interesseren een beetje down vanwege het feit dat ik op dit moment niet veel doe omdat ik werkzoekend ben, en Michael zoveel had bereikt in zijn leven, zoveel fans had. Dat zou ik zeer waarschijnlijk nooit halen. Maar dan ga je verder denken, zou ik dat uberhaupt wel wíllen? Wel zoveel bereiken, maar niet de schaduwkant ervan ervaren. En daarnaast, als iedereen zo speciaal was als MJ, was hij nooit zo speciaal geweest als hij was Toen ging dat rotgevoel wel weer over.
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:43:43 #156
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78988252
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef BlackRhino het volgende:
Ik was vooral de eerste dagen nadat ik me in hem ben gaan interesseren een beetje down vanwege het feit dat ik op dit moment niet veel doe omdat ik werkzoekend ben, en Michael zoveel had bereikt in zijn leven, zoveel fans had. Dat zou ik zeer waarschijnlijk nooit halen. Maar dan ga je verder denken, zou ik dat uberhaupt wel wíllen? Wel zoveel bereiken, maar niet de schaduwkant ervan ervaren. En daarnaast, als iedereen zo speciaal was als MJ, was hij nooit zo speciaal geweest als hij was Toen ging dat rotgevoel wel weer over.
Was hij wel te benijden? Zijn leven had net zoveel hoogtepunten als dieptepunten, en hij heeft zijn leven vanaf zijn 11e jaar niet naar buiten gekund zonder hordes mensen die hem wilden opvreten. Dan die eeuwige klote paparazzi die em kapot wilden maken, mensen die em wilden gebruiken voor zijn geld, en noem maar op. Nee, alles bij elkaar was de prijs heel hoog.
Leef en Laten Leven
pi_78988716
True.
pi_78988730
Ja, bereiken wat MJ heeft bereikt is voor weinigen weggelegd, maar ik zou ook voor geen goud met hem ruilen. Eigenlijk stond zijn hele leven in het teken van ons, wij die alles van hem wilden en waar hij alles aan gaf.

Wat ik wel probeer na te streven is om te leven in zijn geest. Dat wil zeggen proberen te leven zonder vooroordelen over anderen, kritisch zijn over wat de media je vertelt, geduldig en aardig proberen te zijn (ook voor mensen die het bloed onder mijn nagels vandaan halen) en zoveel mogelijk anderen proberen te helpen. Nou heb ik niet de honderden miljoenen die Michael aan hulpbehoeftigen gaf maar ik probeer het op mijn manier. Zo heb ik toch een beetje het idee dat ik iets terugdoe voor hem.
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:00:39 #159
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78989094
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef gifkwal het volgende:
Ja, bereiken wat MJ heeft bereikt is voor weinigen weggelegd, maar ik zou ook voor geen goud met hem ruilen. Eigenlijk stond zijn hele leven in het teken van ons, wij die alles van hem wilden en waar hij alles aan gaf.

Wat ik wel probeer na te streven is om te leven in zijn geest. Dat wil zeggen proberen te leven zonder vooroordelen over anderen, kritisch zijn over wat de media je vertelt, geduldig en aardig proberen te zijn (ook voor mensen die het bloed onder mijn nagels vandaan halen) en zoveel mogelijk anderen proberen te helpen. Nou heb ik niet de honderden miljoenen die Michael aan hulpbehoeftigen gaf maar ik probeer het op mijn manier. Zo heb ik toch een beetje het idee dat ik iets terugdoe voor hem.

Erg mooi , heb even geaarzeld dit neer te zetten, maar pas op, dat je niet te ver doorschiet als hij...waarom zou je aardig zijn tegen mensen die het bloed onder je nagels vandaan halen?
Leef en Laten Leven
pi_78989104
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef gifkwal het volgende:

Zal ik je mijn rekeningnr PM-en? 100 euro is al goed Zoals Robijn al zegt, het zit niet in mij om aardig te doen tegen mensen die mij het bloed onder de nagels vandaan halen. Zoals mijn zusje.. kan ik echt niet opbrengen. Maar probeer het wel, dat is al iets
pi_78989503
Haha... jullie hebben gelijk hoor, maar ik ben gelukkig ook geen heilige dus het lukt me niet altijd. Wat ik meer bedoel is dat ik niet mensen wil haten als ik daar toch niks mee opschiet, en ook gewoon beleefd wil blijven tegen mensen die dat niet zijn tegen mij. Zoals Michael dat meestal was (wat iemand eerder in dit topic vertelde, dat hij zelfs Sneddon feliciteerde met zijn verjaardag tijdens de rechtzaak... dat soort dingen). Erin doorschieten lijkt me niet goed nee, dat was 1 van Michael's valkuilen.

O ja Rhino, ik zit overigens in hetzelfde schuitje als jij! Bijna afgestudeerd en op zoek naar een baan en met veel te veel vrije tijd om handen!
pi_78989603
Haha, plek genoeg gelukkig Vandaag een leuke sollicitatie gehad, waar ik een goed gevoel over heb, dus even afwachten. Wat heb je gestudeerd en wat zoek je?
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:13:12 #163
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78989683
Sneddon feliciteren terwijl die klootzak alles deed om em te begraven, lijkt wel alsof hij soms dacht dat hij een soort messias was, ofzo.
Zelfrespect is erg belangrijk...
Leef en Laten Leven
pi_78989822
Hé Black Rhino, gezellige babbelaar ben je ...

In dit topic "mag" ik er niet over praten (althans het wordt niet gewaardeerd), maar ik las in een van jouw berichten dat je ook niet uitsluit dat hij zijn dood in scène heeft gezet.
Zelf denk ik dat hij dat wel kan hebben gedaan en mocht je zijn geïnteresseerd dan kun je er het een en ander over lezen in BNW, zie topic: Michael Jackson #2 The plot still thickens...
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:16:29 #165
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78989875
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:15 schreef piepie het volgende:
Hé Black Rhino, gezellige babbelaar ben je ...

In dit topic "mag" ik er niet over praten (althans het wordt niet gewaardeerd), maar ik las in een van jouw berichten dat je ook niet uitsluit dat hij zijn dood in scène heeft gezet.
Zelf denk ik dat hij dat wel kan hebben gedaan en mocht je zijn geïnteresseerd dan kun je er het een en ander over lezen in BNW, zie topic: Michael Jackson #2 The plot still thickens...
Hahahaha, BlackRhino wordt steeds doorgestuurd . Vind dit wel wel humor. BlackRhino werd in het MUZ topic ook al verwezen naar hier, piepie.
Leef en Laten Leven
pi_78989991
pi_78990041
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef Robijn48 het volgende:
Sneddon feliciteren terwijl die klootzak alles deed om em te begraven, lijkt wel alsof hij soms dacht dat hij een soort messias was, ofzo.
Zelfrespect is erg belangrijk...
Misschien was het ook wel een trucje bedacht door zijn advocaten, om goed over te komen in de rechtzaal.
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:11 schreef BlackRhino het volgende:
Haha, plek genoeg gelukkig Vandaag een leuke sollicitatie gehad, waar ik een goed gevoel over heb, dus even afwachten. Wat heb je gestudeerd en wat zoek je?
Wat goed, ik hoop dat het wat wordt! Ik heb antropologie gestudeerd en ik zoek iets leuks met een NGO, international relations, diplomatiek of journalistiek. Heb er nog geen zicht op of dit gaat lukken.

En ja, whahah we laten Rhino alle hoeken van het Fok!forum zien
pi_78990181
quote:
En ja, whahah we laten Rhino alle hoeken van het Fok!forum zien
Haha, Rhino belist zelf of hij gaat zwerven of niet ....
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:35:40 #169
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78990756
Zit nu naar "Ben" te luisteren, smelt.
Leef en Laten Leven
pi_78991116
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:35 schreef Robijn48 het volgende:
Zit nu naar "Ben" te luisteren, smelt.
Dat vindt mijn oma ook zo'n mooi liedje (niet dat jij een oma bent hoor Robijn Maar gewoon om aan te geven dat Michael bij heel veel generaties geliefd was). Mijn moeder wist me zelfs te vertellen dat mijn overgrootvader, een uit de klei getrokken boer met een baard ergens in de achterhoek ook dol was op Michael. Dit is echt van heeeel lang gelden he, diezelfde overgrootvader geloofde nooit dat er mensen op de maan konden komen heeft dat ook niet meer mogen meemaken dus die ligt al 4 decennia onder de zoden. Maar mijn moeder weet nog goed dat hij toen hij bij hun inwoonde altijd mijn moeder en haar broertje en zusjes riep: "Kom snel, jongens! Dat leuke kroeskopje is weer op tv!"
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:47:01 #171
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78991475
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:41 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Dat vindt mijn oma ook zo'n mooi liedje (niet dat jij een oma bent hoor Robijn Maar gewoon om aan te geven dat Michael bij heel veel generaties geliefd was). Mijn moeder wist me zelfs te vertellen dat mijn overgrootvader, een uit de klei getrokken boer met een baard ergens in de achterhoek ook dol was op Michael. Dit is echt van heeeel lang gelden he, diezelfde overgrootvader geloofde nooit dat er mensen op de maan konden komen heeft dat ook niet meer mogen meemaken dus die ligt al 4 decennia onder de zoden. Maar mijn moeder weet nog goed dat hij toen hij bij hun inwoonde altijd mijn moeder en haar broertje en zusjes riep: "Kom snel, jongens! Dat leuke kroeskopje is weer op tv!"
Wat een leukkk verhaal Dat leuke kroeskopje...ja, kan me voorstellen dat ie vroeger zo genoemd werd.
En nee, ben nog geen oma, zou dat wel heel leuk vinden, maar dan kan ik nog lang wachten denk ik, mijn zoon kennende En hee, ik ben jonger dan Michael was, he
Leef en Laten Leven
pi_78992944
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:47 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Wat een leukkk verhaal Dat leuke kroeskopje...ja, kan me voorstellen dat ie vroeger zo genoemd werd.
En nee, ben nog geen oma, zou dat wel heel leuk vinden, maar dan kan ik nog lang wachten denk ik, mijn zoon kennende En hee, ik ben jonger dan Michael was, he
Wat niet is kan nog komen En ik vind je heel jong van geest hoor! Het was echt maar een grapje.
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:16:16 #173
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78993072
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:13 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Wat niet is kan nog komen En ik vind je heel jong van geest hoor! Het was echt maar een grapje.
Hahaha, dat weet ik toch.
Leef en Laten Leven
pi_78999340
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:17 schreef gifkwal het volgende:
Als ik het goed begrijp komt het tweede deel morgen pas. Het filmpje op de ABC site duurde bij mij eeuwig met laden, weet niet of het niet werkt of dat het gewoon zo langzaam is.

Ik vind het ook een leuk interview, je krijgt weer een beetje een nieuw inzicht in wie hij was. En inderdaad fijn dat ze redelijk discreet blijven!
Deel 2 zou vanavond worden uitgezonden, maar daarvoor in de plaats hebben ze voor iets anders gekozen. Ik had het hier allemaal neergezet, maar heb het toch maar even verplaatst naar BNW omdat het
daar meer past.

[ Bericht 12% gewijzigd door piepie op 11-03-2010 01:18:48 ]
  donderdag 11 maart 2010 @ 07:24:49 #176
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_79001552
quote:
Dat is voor mij echt iets unieks en een gevoel wat ik nooit gehad heb.
Welkom BlackRhino!
Zo is het bij ons ook allemaal begonnen Met zo'n klein gevoeletje en voor je het weet kan je niet meer terug!
  donderdag 11 maart 2010 @ 07:26:27 #177
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_79001561
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:53 schreef gifkwal het volgende:
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar! Neverland was toch ook helemaal overhoop gehaald door iets van 60 agenten? Was het toen jij er was weer in orde gemaakt?
Ja, wij waren er op 4 april 2005, precies zoals in dat filmpje. Alles was weer netjes voor zover wij konden zien maar we zijn niet overal geweest in zijn huis.
  donderdag 11 maart 2010 @ 07:40:04 #178
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_79001613
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:25 schreef Robijn48 het volgende:
MJ44ever is op Neverland geweest!

Nu heb ik een paar vragen:

1. Heb je met Michael kunnen praten? Wat zei ie allemaalllll
2. Wat deed ie
3. Jullie zijn dan bij de laatste mensen die op Neverland zijn geweest, aangezien hij er gelijk na de rechtzaak niet meer wilde terugkeren en vertrok naar Bahrein?
4. Hoe kort voor het vonnis was dit, of was het vonnis net uitgesproken?

Alvast bedankt
We zijn er zelf ook heel erg blij mee! Het was altijd al de grootse droom van mijn man en ik zei altijd: jongen, vergeet dat, never gonna happen. En toen we net een dag in LA waren werd dit met die rozen opgezet door fans wereldwijd. En Michael was daar zo blij mee dat hij door de speaker zei: come back tomorrow, same time, no cameras.
En volgens mij heeft Karen er toen wel een beetje voor kunnen zorgen dat het die middag werd want anders staat een dag later heel LA voor de deur.

Joe kwam dus naar de poort en hij liep met ons over het landgoed. Toen we aan kwamen lopen stond Michael met z'n kinderen als een soort Brady Bunch familie op het trappetje voor de deur te wachten. De kindjes helemaal (waren toen nog stuk jonger) netjes aangekleed en opgetut. Wij dachten, even zwaaien en doorlopen. Maar nee, Joe leidde ons de trap op zodat we langs Michael de woonkamer in liepen. Inderdaad heel kort gepraat, aangegeven dat we uit NL kwamen om hem te supporten.

Wat deed hij? Hij liep de hele tijd met ons mee. Voorop zeg maar en wij er als een groep achteraan. Waren toch met een man of 40 ofzo. Op een gegeven moment liep hij naar de schuur en hij haalde er 2 dozen uit. Een schuur he, net zoals wij allemaal hier hebben. Volgestamp met dozen, fietsen, rotzooi etc. Dat was zo bijzonder! Die dozen gaf hij aan Joe en die deelde ons allemaal een witte The Ultimate Collection uit. Dozen vol, hier in NL hebben we alleen zwarte

Dit was in april ja en in juni was hij weg. Maar op een of andere manier houden fans (vooral US fans heb ik het idee) het voor zich als ze op Neverland zijn geweest. Vooral toen hij nog leefde omdat je tekent dat je er niet over mag praten ofzo. En ze willen er graag geheimzinnig over doen, dus eigenlijk weten we niet echt hoe vaak hij Neverland opengooide. Zoals dit in april ook heb ik verhalen hierover toen bijna niet teruggevonden op I-net.

Paar kleine details nog: er kwam muziek uit de bomen, overal mooie standbeelden van kinderen, klokken (die waren er dus wel in tegenstelling tot wat Gavin beweerde), bbq tuin gedeelte, Lake Neverland, stukje zoo gezien, game- room, een kok als pop in de keuken (dezelfde als die Living with MJ), fietsen en kinderjasje in een soort bijkeuken. Oh ja, en Paris zwaaide even niet naar ons en Michael nam haar apart en begon met z'n vingertje te zwaaien. Waarschijnlijk werd er iets gezegd van: Paris, dit zijn onze gasten. Als ze naar je zwaaien, dan zwaai je netjes terug.
En ja hoor, Paris begon netjes te zwaaien

We hebben er nog nachten later over liggen dromen!
pi_79002054
Geweldig zeg, bedankt voor het delen van je ervaringen! Echt surrealistisch lijkt me dat als je dat hebt meegemaakt. Wat lief dat hij zo de tijd nam voor jullie!

Rond 2000 zat ik erg veel op MJ message boards en ik herinner me wel een aantal verhalen van andere fans die binnen waren geweest. In die tijd scheen hij dus ook wel geregeld mensen binnen te laten. Maar wat ik zo speciaal vind aan jouw verhaal is dat hij het deed juist in een periode waarin hij wel wat anders aan zijn hoofd had. Echt zo lief... Er zijn vast en zeker mensen die jullie niet geloven als jullie dit op verjaardagsfeestjes vertellen? Haha, wat een verhaal.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 01:06 schreef piepie het volgende:

[..]

Deel 2 zou vanavond worden uitgezonden, maar daarvoor in de plaats hebben ze voor iets anders gekozen. Ik had het hier allemaal neergezet, maar heb het toch maar even verplaatst naar BNW omdat het
daar meer past.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, Piepie? Het 2e deel van dat bodyguards interview is gewoon uitgezonden hoor, of in elk geval staat het gewoon op de site van ABC.

Nog even een artikel wat ik gevonden heb:

Thursday, July 02, 2009
Michael Jackson “Extremely Well-Read,” Had 10,000 Books

The King of Pop a dweeby book lovin’ geek?

Apparently so, and hooray. He was an avid reader who had an appropriately majestic library at Neverland that held 10,000 volumes on its shelves, according to two recent Los Angeles newspaper articles.

In the midst of a lengthy interview in the L.A. Weekly, Jackson attorney Bob Sanger revealed the following as his last of three golden attributes that defined the Gloved One.

“Michael was extremely well-read…I knew Michael, but I got to know him a lot better at the trial. The judge was doing jury selection, and it was time for break. Judge Melville said, 'Ladies and gentlemen, I want you to know that jury service is very, Tvery important.' He's trying to convince people not to have stupid excuses to get out of jury service. All judges do this. He says, 'The jury system is a very time-honored system. It's been around for 200 years. We're going to take a break and come back in 15 minutes.’

“We stand up and the judge leaves, and Michael turns to me and says, ‘Bob, the jury system is much older than 200 years, isn't it?’ I said, 'Well, yeah, it goes back to the Greeks.' He says, 'Oh yeah, Socrates had a jury trial, didn't he?' I said, 'Yeah, well, you know how it turned out for him.' Michael says, 'Yeah, he had to drink the hemlock.' That's just one little tidbit. We talked about psychology, Freud and Jung, Hawthorne, sociology, black history and sociology dealing with race issues. But he was very well read in the classics of psychology and history and literature.

“He loved to read. He had over 10,000 books at his house. And I know that because - and I hate to keep referring to the case, because I don't want the case - the case should not define him. But one of the things that we learned - the DA went through his entire library and found, for instance, a German art book from 1930-something. And it turned out that the guy who was the artist behind the book had been prosecuted by the Nazis. Nobody knew that, but then the cops get up there and say, 'We found this book with pictures of nude people in it.' But it was art, with a lot of text. It was art. And they found some other things, a briefcase that didn't belong to him that had some Playboys in it or something. But they went through the guy's entire house, 10,000 books. And it caused us to do the same thing, and look at it.”

“And there were places that he liked to sit, and you could see the books with his bookmarks in it, with notes and everything in it where he liked to sit and read. And I can tell you from talking to him that he had a very - especially for someone who was self-taught, as it were, and had his own reading list - he was very well-read. And I don't want to say that I'm well-read, but I've certainly read a lot, let's put it that way, and I enjoy philosophy and history and everything myself, and it was very nice to talk to him, because he was very intellectual, and he liked to talk about those things. But he didn't flaunt it, and it was very seldom that he would initiate the conversation like that, but if you got into a conversation like that with him, he was there.”

As reported in the L.A. Times. Doug Dutton, proprietor of the legendary and now, alas, defunct, Dutton's Books in Brentwood, was at a dinner with people from Book Soup, Skylight and other L.A. bookstores.

"Someone mentioned that Michael Jackson had been in their store," Dutton recalled. “Everybody said he'd shopped in their store too."

Doug first met Jackson in the early 1980s when the icon came in his shop wearing "very large sunglasses" and a suit of bodyguards. MJ was solitary and quiet. "There was no display of 'I'm Michael Jackson,'” he recalled. "I don't remember him actually saying anything." Jackson bought four-five books during visits.

Doug’s brother, Dave, remembers getting a call in the late '80s - early '90s from an MJ minion, who requested that the shop be closed early so Jackson could privately shop. "We did close early," Dave said. Then, "about a quarter to nine he showed up in a big van. Once you got over the initial caution because of those burly guys with him, he was very nice. He loved the poetry section," Dave’s son Dirk asserts that Ralph Waldo Emerson was Jackson's favorite author. "I think you would find a great deal of the transcendental, all-accepting philosophy in his lyrics."

I would have bet the farm that, considering his obsession, Michael Jackson would have been a compulsive collector of all things Peter Pan, the collecting completist’s completist, acquiring every single edition of the book, every scrap of paper associated with it, and everything from the story’s subsequent incarnations.

"He was a longtime and valued customer," a spokesperson for Hennessey + Ingalls, the renowned art and architecture bookstore in Santa Monica, said in the L.A. Times piece.

It turns out that Michael Jackson was a sort of Johnny Appleseed of reading, spreading books to all children. Former Los Angeles resident Cynde Moya remembers that "back when I worked at the Bookstar in Culver City, his people would have us keep the store open after hours, and he'd come in with a vanload of kids, who could buy whatever books they wanted."

As MJ’s life got stranger over time, so did his book buying habits. He would wear a surgical mask during his book shop visits, and in a video of him from New Year's Eve 2008, he’s at Hennessey + Ingalls browsing for books, a black umbrella, held by an assistant, shielding him from the unflattering glare of florescent lighting.

Or, maybe to prevent his love for books from being exposed.

This is a problem that will never threaten the unread, book-hating and proud singing star Kanye West. It is a fact that intellect and pop entertainment values do not mix well in American culture: A pop star could never mysteriously disappear for a few days, drive family, friends, and the nation crazy with anxiety, then resurface with the rambling confession that he was incognito in Buenos Aires visiting the sultry, irresistible National Library of Argentina, full of hot-blooded Latin-American tomes, because he needed a change of scenery.

Completely unbelievable. There must have been something else, something seamy, going on, perhaps with La Biblioteca Nacional de la Republica Argentina’s head of special collections, right? I mean, really, is nothing sacred?
pi_79019287
quote:
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, Piepie? Het 2e deel van dat bodyguards interview is gewoon uitgezonden hoor, of in elk geval staat het gewoon op de site van ABC.
Heb nog even nagekeken, je hebt gelijk, deel 2 is er al. Het ging om een extra stukje waarvoor ze nog aankondigingen maakten.
pi_79024414
Ah, oke
pi_79030664
Leuk artikel Gifkwal. Wat een boekenwurm was het toch ...
Ik kan me indenken dat zijn geest nooit stil stond en hij moeilijk kon slapen.
Als je zoveel leest en vooral over geschiedenis, kust en poezie, dan heb je genoeg om te overdenken ook.
pi_79032699
Dat denk ik ook. En ik denk vooral nu met die shows dat hij 's nachts vast lag te malen over wat er nog beter moest en wat voor innovatieve dingen hij er nu weer in kon verwerken. Een beetje zoals je 's nachts maar niet in slaap kan komen als je ineens een geweldig idee hebt bedacht of de volgende dag iets heel spannends gaat doen
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:48:43 #184
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79033104
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 07:40 schreef MJ44ever het volgende:

[..]

We zijn er zelf ook heel erg blij mee! Het was altijd al de grootse droom van mijn man en ik zei altijd: jongen, vergeet dat, never gonna happen. En toen we net een dag in LA waren werd dit met die rozen opgezet door fans wereldwijd. En Michael was daar zo blij mee dat hij door de speaker zei: come back tomorrow, same time, no cameras.
En volgens mij heeft Karen er toen wel een beetje voor kunnen zorgen dat het die middag werd want anders staat een dag later heel LA voor de deur.

Joe kwam dus naar de poort en hij liep met ons over het landgoed. Toen we aan kwamen lopen stond Michael met z'n kinderen als een soort Brady Bunch familie op het trappetje voor de deur te wachten. De kindjes helemaal (waren toen nog stuk jonger) netjes aangekleed en opgetut. Wij dachten, even zwaaien en doorlopen. Maar nee, Joe leidde ons de trap op zodat we langs Michael de woonkamer in liepen. Inderdaad heel kort gepraat, aangegeven dat we uit NL kwamen om hem te supporten.

Wat deed hij? Hij liep de hele tijd met ons mee. Voorop zeg maar en wij er als een groep achteraan. Waren toch met een man of 40 ofzo. Op een gegeven moment liep hij naar de schuur en hij haalde er 2 dozen uit. Een schuur he, net zoals wij allemaal hier hebben. Volgestamp met dozen, fietsen, rotzooi etc. Dat was zo bijzonder! Die dozen gaf hij aan Joe en die deelde ons allemaal een witte The Ultimate Collection uit. Dozen vol, hier in NL hebben we alleen zwarte

Dit was in april ja en in juni was hij weg. Maar op een of andere manier houden fans (vooral US fans heb ik het idee) het voor zich als ze op Neverland zijn geweest. Vooral toen hij nog leefde omdat je tekent dat je er niet over mag praten ofzo. En ze willen er graag geheimzinnig over doen, dus eigenlijk weten we niet echt hoe vaak hij Neverland opengooide. Zoals dit in april ook heb ik verhalen hierover toen bijna niet teruggevonden op I-net.

Paar kleine details nog: er kwam muziek uit de bomen, overal mooie standbeelden van kinderen, klokken (die waren er dus wel in tegenstelling tot wat Gavin beweerde), bbq tuin gedeelte, Lake Neverland, stukje zoo gezien, game- room, een kok als pop in de keuken (dezelfde als die Living with MJ), fietsen en kinderjasje in een soort bijkeuken. Oh ja, en Paris zwaaide even niet naar ons en Michael nam haar apart en begon met z'n vingertje te zwaaien. Waarschijnlijk werd er iets gezegd van: Paris, dit zijn onze gasten. Als ze naar je zwaaien, dan zwaai je netjes terug.
En ja hoor, Paris begon netjes te zwaaien

We hebben er nog nachten later over liggen dromen!

Halleluja, WAT een ervaring, dat kan lekker niemand je meer afpakken.
Wat je wel op internet vind, zijn filmpjes waar hij grote groepen zieke kinderen ontvangt.

Nog 1 vraagje: welke muziek kwam er uit de bomen, kan je je dat nog herinneren?
Leef en Laten Leven
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:54:34 #185
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79033357
Mooi artikel ja, gif. Interessant weer.
Leef en Laten Leven
pi_79033431
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef gifkwal het volgende:
Dat denk ik ook. En ik denk vooral nu met die shows dat hij 's nachts vast lag te malen over wat er nog beter moest en wat voor innovatieve dingen hij er nu weer in kon verwerken. Een beetje zoals je 's nachts maar niet in slaap kan komen als je ineens een geweldig idee hebt bedacht of de volgende dag iets heel spannends gaat doen
Ik denk dat een creatieve geest nooit stil staat en het daarom gewoon moeilijk is om in slaap te vallen.
We kennen het allemaal wel denk ik, als je ergens over piekert slaap je gewoon niet makkelijk in.
Ik herinner me nog dat hij 's nachts belde naar Kenny Ortega over dat idee wat bij hem opkwam om vuurvliegjes in de show te gebruiken ...
pi_79033499
Oh ja, MJ44ever, ik heb al je verhalen gelezen.
Wat een onvergetelijke ervaring heb jij gehad.
Ik ben ook niet jaloers hoor ... (of toch maar wel .... )

Ik gok erop dat er klassieke muziek uit de bomen kwam ...
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:58:15 #188
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79033516
Ik heb een keer zijn moeder zien vertellen over hem vroeger toen hij nog in Encino woonde, dat ze midden in de nacht wakker werd van een Michael die whoeeehoeeeee riep, omdat hij een idee had voor een song............
Leef en Laten Leven
pi_79034764
Ik heb die interviews met die bodyguards nog eens goed gekeken.
Wat me opviel was vooral dat hij niet bepaald close was met zijn familie.
Ze moesten zelfs van tevoren een afspraak maken. Michael had ook al geen idee toen er een film van Janet uitkwam.
Ik denk dat hij ze niet bepaald veel zag.
pi_79035041
Nee, dat is wel jammer natuurlijk. En dat verhaal over Randy die met zijn auto door de gate ramde. Volgens mij is Randy echt zeer oke, goeie kerel (van wat ik tot nu toe allemaal over hem weet). Ik vraag me af wat de reden is van het ontbreken van contact. Het was dan vast vreemd voor die kinderen om ineens met halfvreemden te moeten gaan leven na Michael's dood.

Ik weet er natuurlijk het fijne niet van en misschien was zijn familie bijvoorbeeld alleen maar uit op geld en wees Michael ze daarom de deur, maar het blijft jammer dat hij zelfs dat niet meer had... Ik bedoel, op die manier maak je je eenzaamheid er ook niet beter op, natuurlijk.
pi_79035651
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:28 schreef gifkwal het volgende:
Nee, dat is wel jammer natuurlijk. En dat verhaal over Randy die met zijn auto door de gate ramde. Volgens mij is Randy echt zeer oke, goeie kerel (van wat ik tot nu toe allemaal over hem weet). Ik vraag me af wat de reden is van het ontbreken van contact. Het was dan vast vreemd voor die kinderen om ineens met halfvreemden te moeten gaan leven na Michael's dood.

Ik weet er natuurlijk het fijne niet van en misschien was zijn familie bijvoorbeeld alleen maar uit op geld en wees Michael ze daarom de deur, maar het blijft jammer dat hij zelfs dat niet meer had... Ik bedoel, op die manier maak je je eenzaamheid er ook niet beter op, natuurlijk.
Was het niet in dat interview met die rabbi dat hij geen spaan heel liet van zijn broers?
Ze waren lui herinner ik me bijv. wat hij zei en ook over dat ze alleen maar achter de vrouwen aanzaten terwijl Michael professioneel bezig was en zich echt verdiepte in alles. Randy die alleen maar interesse in auto's en sleutelen eraan had. Hij had bepaald geen hoge pet van ze op in ieder geval. Moet pijnlijk voor ze zijn geweest om dat te horen.
Ach ja, het fijne zullen we wel nooit te weten komen ...
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:50:57 #192
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79036241
Heb deel 2 net ook gezien, en ik vraag me af of dat "op afspraak moeten komen" te maken had met niet overvallen willen worden door zijn familie. Het schijnt dat ze een paar keer geprobeerd hebben hem te bereiken, omdat ze zich zorgen maakten. Het zou dus goed kunnen dat Randy daarom doorgezet heeft en de gate geramd heeft. Hij wilde zich niet laten helpen door hen, en oa. door een interview met Janet van een paar maanden geleden denk ik toch echt dat hij zijn verslavingsproblemen ontkende naar zichzelf toe.
Leef en Laten Leven
pi_79036885
Ja Piepie, misschien zijn de broers wel echt zulke uitzuigers als er soms van ze beweerd wordt. Feit is natuurlijk wel dat ze vaak Michael nodig hadden om geld te kunnen verdienen en ik kan me voorstellen dat hij dat op een gegeven moment zat was. Aan de andere kant stond zijn familie hem wel heel trouw bij in 2005...

Ik herinner me overigens ook dat verhaal dat Michael toen hij klein was moest aanhoren hoe Jermaine in het hotelbed naast hem met groupies lag te krikken en dat ze tegen Michael zeiden dat hij maar net moest doen of hij sliep

Robijn, ik denk ook dat dat er veel mee te maken heeft. Dat hij zijn probleem niet wilde toegeven en geen hulp wilde accepteren. Echt stom van hem
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:06:42 #194
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79037183
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef gifkwal het volgende:
Ja Piepie, misschien zijn de broers wel echt zulke uitzuigers als er soms van ze beweerd wordt. Feit is natuurlijk wel dat ze vaak Michael nodig hadden om geld te kunnen verdienen en ik kan me voorstellen dat hij dat op een gegeven moment zat was. Aan de andere kant stond zijn familie hem wel heel trouw bij in 2005...

Ik herinner me overigens ook dat verhaal dat Michael toen hij klein was moest aanhoren hoe Jermaine in het hotelbed naast hem met groupies lag te krikken en dat ze tegen Michael zeiden dat hij maar net moest doen of hij sliep

Robijn, ik denk ook dat dat er veel mee te maken heeft. Dat hij zijn probleem niet wilde toegeven en geen hulp wilde accepteren. Echt stom van hem
Dat verhaal is zum . Is gewoon traumatisch voor iemand die dat mee moet maken, echt waar.

Heel stom, want het heeft hem zijn leven gekost. Als je denkt aan wat bewezen is over medicijnen shoppen, al jarenlang, onder andere namen...Propofol, Demerol, noem maar op....
Leef en Laten Leven
pi_79038892
Ja ik denk ook dat dat behoorlijk traumatisch is. Het was ook niet eenmalig maar op regelmatige basis dat dat gebeurde (ik weet niet meer waar ik dit precies gelezen heb... het waren wel Michael's eigen woorden in elk geval).

Achteraf gezien was het nummer Morphine misschien wel een soort schreeuw om hulp. Maar volgens mij hadden velen jarenlang geen flauw benul dat dat nummer zo autobiografisch was... Ik vind het echt naar om er naar te luisteren, nu.

He got flat baby
Kick in the back baby
A heart attack baby
I need your body

A hot kiss honey
He's just a bitch baby
You make me sick baby
So unrelying

I'm such a swine baby
All down the line daddy
I hate your kind baby
So unreliable

A hot buzz baby
He's one of us baby
Another drug baby
You so desire

Trust in me
Trust in me
Put all your trust in me
You're doin' morphine

Hoo!

They got place baby
Kicked in the face baby
You hate your race baby
You're just a liar

Your every lick baby
Your dog's a bitch baby
You make me sick baby
You soul survivor

She never cut from me
She never cut baby
I had to work baby
You just a rival

Always to please daddy
Right up and leave daddy
You're thorwing shame daddy
So undesirable

Trust in me
Just in me
Put all your trsut in me
You're doin' morphine

Go'on babe

Relax
This won't hurt you
Before I put it in
Close your eyes and count to ten
Don't cry
I won't convert you
There's no need to dismay
Close your eyes and drift away

Demerol
Demerol
Oh God he's taking demerol
Demerol
Demerol

He's tried
Hard to convince her
To be over what he had
Today he wants it twice as bad
Don't cry
I won't resent you
Yesterday you had his trust
Today he's taking twice as much

Demerol
Demerol
Hee-hee-hee
Demerol
Demerol
Oh my Oh God it's Demerol

Hee
Oooh

Oh!

He got shit baby
Your dog's a bitch baby
You make me sick baby
You are a liar

Is truth a game daddy
To win the fame baby
It's all the same baby
You're so reliable

Trust in me
Trust in me
Put all your trust in me
She's doin' morphine

Hoo!

You just sit around just talkin' nothing
You're takin' morphine
Hoo!
Go'on baby
You just sit around just talking about it
You're takin' morphine
Hoo-hoo!
Just sit around just talking nothing about it
You're takin' morphine
You just sit around just talking about it
You're taking morphine
You just sit around just talkin' nothin'
And takin' morphine

Hoo-hoo
I'm going down baby
You're talkin' Morphine

Go'on baby!
Hoo!
Hoo!
Morphine!
Do it!
Hoo!
He's takin' morphine
Morphine!
Morphine!

donderdag 11 maart 2010 @ 22:42:41 #196
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79039235
Oeh, kippenvel dat zo zwart op wit te lezen.
Gek is dat he, dat mensen daar geen aanstoot aan gaven, aan deze tekst? Aan zowat alles van hem en rond hem werd dat gedaan, maar toen er echt iets aan de knikker was niet...
Leef en Laten Leven
pi_79040383
Ja... al moet ik zeggen dat ik destijds (toen dat album uitkwam) ook totaal niet het vermoeden had dat dit dus autobiografisch was. Vond het altijd zo'n vaag liedje Oke, ik wist wel dat hij verslaafd was geweest aan pijnstillers begin jaren '90, maar toch de link niet gelegd dat het echt over hemzelf ging, ik legde de link van Demerol en Morphine met een ziekenhuis-setting, niet met een verslaving in de persoonlijke sfeer. Zo achteraf gezien is het eigenlijk heel zielig dat iemand zo'n nummer moet schrijven en dat men dan nog niet weet hoe erg het is en er eigenlijk niks mee gedaan wordt.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 07:25:14 #198
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_79046198
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:48 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Halleluja, WAT een ervaring, dat kan lekker niemand je meer afpakken.
Wat je wel op internet vind, zijn filmpjes waar hij grote groepen zieke kinderen ontvangt.

Nog 1 vraagje: welke muziek kwam er uit de bomen, kan je je dat nog herinneren?
Het was echt Disney muziek-achtig. Dus niet de echte Disney muziek maar wel precies dat soort muziek.
pi_79046628
Hoe zag Blanket er destijds eigenlijk uit? Echt nog een baby zeker?

Nog even een lezende Michael om het voorgaande artikel compleet te maken

pi_79050616
Wat een prachtige foto, heb denk ik alle foto's al wel een keer gezien, maar deze niet, bedankt
pi_79051048
Geen dank uiteraard! Ik zag hem vandaag ook voor het eerst.
pi_79052784
Op die foto vond ik hem er het "leukst" (ben hetero hoor ) uitzien. Later werd ie alsmaar enger, of dat nou aanzichzelf lag ofniet. Naar eigen zeggen heeft 'ie maar 2 operaties gehad, en wel aan z'n neus, om beter te kunnen ademen. Dan was het dus wellicht een medische afwijking, dat 'ie er zo "eng" uit ging zien. \

Lag gisteren trouwens nog te denken in bed: toen Oprah hem de vraag stelde wanneer dat Vitiligo begon, antwoorde hij met: "Somewhere between Off the Wall and Thriller". Een normaal mens zal zijn leeftijd vermelden, maar MJ niet, dat klinkt toch wel bizar vind ik. Dat geeft aan dat zijn leven echt compleet in het teken van zijn carrière stond.

Ik ben trouwens van plan om in de herst met mijn vriendin een 3-weekse vakantie naar Los Angeles te boeken. Niet voor MJ overigens, maar gewoon omdat ik daar altijd al eens heen gewild heb. Vooral om Vegas eens te zien! En als we daar dan toch zijn, wil ik een bloemetje langsbrengen op zijn laatste verblijfplaats: Carolwood Drive 100N. Neverland is niet meer te bezoeken toch, is in 2006 verkocht?
pi_79053642
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef BlackRhino het volgende:
Op die foto vond ik hem er het "leukst" (ben hetero hoor ) uitzien. Later werd ie alsmaar enger, of dat nou aanzichzelf lag ofniet. Naar eigen zeggen heeft 'ie maar 2 operaties gehad, en wel aan z'n neus, om beter te kunnen ademen. Dan was het dus wellicht een medische afwijking, dat 'ie er zo "eng" uit ging zien. \

Lag gisteren trouwens nog te denken in bed: toen Oprah hem de vraag stelde wanneer dat Vitiligo begon, antwoorde hij met: "Somewhere between Off the Wall and Thriller". Een normaal mens zal zijn leeftijd vermelden, maar MJ niet, dat klinkt toch wel bizar vind ik. Dat geeft aan dat zijn leven echt compleet in het teken van zijn carrière stond.

Ik ben trouwens van plan om in de herst met mijn vriendin een 3-weekse vakantie naar Los Angeles te boeken. Niet voor MJ overigens, maar gewoon omdat ik daar altijd al eens heen gewild heb. Vooral om Vegas eens te zien! En als we daar dan toch zijn, wil ik een bloemetje langsbrengen op zijn laatste verblijfplaats: Carolwood Drive 100N. Neverland is niet meer te bezoeken toch, is in 2006 verkocht?
Ja dat is wel heel vreemd he, dat hij op zijn leven terugkijkt in termen van albums in plaats van leeftijd.

Ik weet niet hoe het zit met die operaties, ik denk wel meer dan 2 aan zijn neus maar ja. Verder bepaalt die vitiligo ook wel veel van het beeld wat mensen van hem hebben. Wellicht als hij bruin was gebleven dat het niet zo op was gevallen.

Heel gaaf dat je naar LA gaat! En lief van dat bloemetje, mooi gebaar. Volgens mij kan je nog wel naar de gate van Neverland, maar is er inderdaad niks meer te beleven. Maar wellicht is Carolwood Drive ook weer bewoond ondertussen? Wellicht kan je nog overwegen om het bloemetje achter te laten op Forest Lawn, ik las dat de bewakers daar geregeld bloemen en andere dingen die daar worden achtergelaten bij Michael's graf leggen.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:53:55 #204
28167 matthijst
pi_79053957
Neverland was nooit te bezoeken, je kon alleen tot het hek komen en dat was dan niet de mooie boog met "Neverland", maar een houten hek met een bewakershokje erachter.
Wel leuk om te kijken en als je van LA naar SF rijdt kom je er praktisch langs, dus....
pi_79054682
Ik denk dat MJ44ever het niet eens is met jouw uitspraak dat Neverland nooit te bezoeken was Volgens mij worden er nog dagelijks bloemetjes gebracht bij Carolwood Drive, gezien de foto's op internet.
pi_79060051
Ik heb een korte tijd na zijn overleden samengewerkt met een andere artiest om dit kunstwerkje te maken in Drawball , ik wil geen credits opeisen want ik heb alleen de contouren,verhoudingen en onderliggende schetsen gemaakt en niet het invullen ervan wat natuurlijk het moeilijkste en knapste werk is. Maar hier een plaatje ervan (Hij is inmiddels wel gevandaliseerd. )

Drawball One, onderin-midden.

We hadden ook nog plannen voor de bekende shot op tenen maar dat is nooit doorgegaan.
Dacht is misschien eens leuk om te posten aangezien het hier steeds stiller wordt.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:26:51 #207
28167 matthijst
pi_79060777
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:09 schreef BlackRhino het volgende:
Ik denk dat MJ44ever het niet eens is met jouw uitspraak dat Neverland nooit te bezoeken was Volgens mij worden er nog dagelijks bloemetjes gebracht bij Carolwood Drive, gezien de foto's op internet.
Hehe, ja, OK, maar zou me verbazen als je erheen kon rijden, ff aanbellen, en dan naar binnen mocht om een kopje thee met Bubbles te drinken
pi_79062603
Hee Dynd, mooi gemaakt! Ik snap alleen niet helemaal hoe het gedaan is, met de computer of echt met verf?
pi_79063199
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:06 schreef gifkwal het volgende:
Hee Dynd, mooi gemaakt! Ik snap alleen niet helemaal hoe het gedaan is, met de computer of echt met verf?
Met de computer, het lijkt een beetje op paint. In Drawball One mogen alleen mensen met toestemming iets maken maar in Two kan iedereen zijn gang gaan.
pi_79063449
Super gaaf hoor! Met de computer lijkt het me nog lastiger dan met de hand.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:33:26 #211
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_79073163
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:10 schreef gifkwal het volgende:
Hoe zag Blanket er destijds eigenlijk uit? Echt nog een baby zeker?

[ afbeelding ]
Hij was wel heel klein ja. Dit heb ik in mijn verslag toen geschreven:
Blanket stond daar in een broekpakje met een dekentje en de duim in de mond naar ons te kijken en te zwaaien.

Waarschijnlijk zat hij vanaf dag één al met dat dekentje en hij heeft Michael hem daarom zo genoemd. Hij heeft nu nog steeds altijd iets in z'n handen, een Michael pop of iets anders.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:35:20 #212
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_79073248
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:26 schreef matthijst het volgende:

[..]

Hehe, ja, OK, maar zou me verbazen als je erheen kon rijden, ff aanbellen, en dan naar binnen mocht om een kopje thee met Bubbles te drinken
Haha, nee, dat ging inderdaad niet zo makkelijk. Soms ging het hek open en dan na een paar minuten kwam Michaels escalade aanrijden. Zo spannend!
En toch vaak even toeteren of stoppen.

Er zit trouwens zeker zo'n 1,5 kilometer tussen de twee hekken waar jij het over hebt matthijst. Is niet echt te lopen.
pi_79074385
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:35 schreef MJ44ever het volgende:

[..]

Haha, nee, dat ging inderdaad niet zo makkelijk. Soms ging het hek open en dan na een paar minuten kwam Michaels escalade aanrijden. Zo spannend!
En toch vaak even toeteren of stoppen.

Er zit trouwens zeker zo'n 1,5 kilometer tussen de twee hekken waar jij het over hebt matthijst. Is niet echt te lopen.
Awesome! De ''Jackson family home'' of Hayvenhurst Avenue (Met die fontein), is daar trouwens nog wat te zien of? Daar heeft hij volgens mij het grootste gedeelte van zijn leven gewoond. 1971-1988?

Op deze video lijkt het van niet.
pi_79075038
Ik vind de moeder van Michael best wel een knappe vrouw, in tegenstelling tot zijn vader. Michael lijkt ook op zijn moeder.
pi_79089695
Van 16 maart tot 30 mei zullen de meubelstukken die Michael in Italie bestelde te zien zijn in Kent Engeland.
bron Telegraaf.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 10:51:30 #216
28167 matthijst
pi_79090461
Nieuwe auction bij Juliens:
http://www.juliensauctions.com/press/2010/music-icons.html

Lenny Kravitz nummer eerste single van nieuwe album?
http://www.contactmusic.c(...)ns-new-album_1135117

Foto's van MJ meubelstukken:
http://www.telegraph.co.u(...)rior-to-auction.html
  zaterdag 13 maart 2010 @ 11:35:14 #217
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79091332
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 10:51 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe auction bij Juliens:
http://www.juliensauctions.com/press/2010/music-icons.html

Lenny Kravitz nummer eerste single van nieuwe album?
http://www.contactmusic.c(...)ns-new-album_1135117

Foto's van MJ meubelstukken:
http://www.telegraph.co.u(...)rior-to-auction.html
Hoezeer ik ook van Michael hou, toch vind ik de bestelde meubels van de derde link stuk voor stuk lelijk, want protserig.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:36:57 #218
28167 matthijst
pi_79092888
Die eerste bank vind ik wel supermooi, en dat kastje.
Niet voor thuis natuurlijk

MJ had op een kasteel ala Neuschwanstein moeten wonen, met die meubels van 'm:
http://images.google.nl/images?q=neuschwanstein+inside&btnG=Zoeken&um=1&hl=nl&client=firefox-a&hs=pX5&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&tbs=isch%3A1&sa=2&start=0
pi_79093298
Geweldig dat Neuschwanstein!!!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:09:14 #220
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79095591
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:36 schreef matthijst het volgende:
Die eerste bank vind ik wel supermooi, en dat kastje.
Niet voor thuis natuurlijk

MJ had op een kasteel ala Neuschwanstein moeten wonen, met die meubels van 'm:
http://images.google.nl/images?q=neuschwanstein+inside&btnG=Zoeken&um=1&hl=nl&client=firefox-a&hs=pX5&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&tbs=isch%3A1&sa=2&start=0
Nou okee okee, die eerste bank is nog het minst lelijk.
En ja, lachen dat kasteel...de meubels passen er idd. helemaal bij.
Leef en Laten Leven
pi_79096035
Whaahhhh dat Beat It jasje en die schoenen wil ik!!! Vind 2-3000 eigenlijk best weinig daarvoor? Zal wel flink omhoog gaan zeker.

Ik vond zijn meubelsmaak ook nooit echt je-van-het (of zoals Bashir het noemde... 'tacky') maar ergens past het wel bij hem. Waar ik me wel altijd over verbaasde was hoe Neverland er van binnen uit ziet. Eigenlijk heel saai!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:35:48 #222
28167 matthijst
pi_79099687
@Gifkwal: de vijf catalogi van de oude veiling, waarin ze al zijn Neverlandzooi wilden veilen staan nog steeds online om door te browsen. Weet niet of je die al gezien had, erg veel coole dingen erin ook:
http://www.juliensauction(...)on/catalog-list.html
pi_79099796
Al die est. prijzen op die veiling kun je wel x15 doen. Dat was bij de vorige veiling ook zo.
pi_79101171
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:35 schreef matthijst het volgende:
@Gifkwal: de vijf catalogi van de oude veiling, waarin ze al zijn Neverlandzooi wilden veilen staan nog steeds online om door te browsen. Weet niet of je die al gezien had, erg veel coole dingen erin ook:
http://www.juliensauction(...)on/catalog-list.html
Oh, leuk, ik ga even lekker gluren!
pi_79107194
Nou de meubels van Michael lijken een beetje op die van mijn oma. Ik vraag me af als hij geen zanger zou zijn geweest, wat voor beroep hij dan gehad zou hebben. Misschien een gezellige huismus/man, die in een bibliotheek werkt.
pi_79108752
Of kraanmachinist net als z'n pa, of gangster uit de hood
pi_79109295
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 21:23 schreef gifkwal het volgende:
Of kraanmachinist net als z'n pa, of gangster uit de hood
Met gouden tanden en tattoo's. En zo'n bandana om zijn hoofd.
pi_79110345
Nou ik denk echt iets van een saai baantje, omdat hij volgens mij redelijk rustig type was. Maar ja stille wateren ....etc.
pi_79110521
Ja best grappig om daar over na te denken, ik denk dat hij tekenaar oid zou zijn geworden. Hij kon echt heel mooi tekenen.
pi_79111192
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef Dynd het volgende:
Ja best grappig om daar over na te denken, ik denk dat hij tekenaar oid zou zijn geworden. Hij kon echt heel mooi tekenen.
Of een Cliniclown
pi_79114026
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef Dynd het volgende:
Ja zoiets denk ik ook, of kunstenaar, schrijver, choreograaf, acteur, filmmaker, noem maar op.
In ieder geval iets creatiefs lijkt me, want dat zit gewoon in hem.
pi_79114826
Ook grof als je die datum van die veiling bekijkt : 25-06
pi_79140865
quote:
Op zondag 14 maart 2010 00:11 schreef kimmie1 het volgende:
Ook grof als je die datum van die veiling bekijkt : 25-06
Dat had ik nog niet eens gezien. Maar die veiling stond al een paar maanden voor zijn dood gepland, dus het is een zeer stom toeval (misschien dat Piepie er echter iets anders achter zou zoeken... )

Ik zag dit filmpje vandaag, vond het erg leuk (lief) om te zien:

En ook nog een interview met 1 van de TII dansers, het is best lang dus ik zet het maar niet in zijn geheel hier neer. Michael Jackson's 'This is It' principal dancer recalls Michael's last days.
pi_79143348
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:13 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Dat had ik nog niet eens gezien. Maar die veiling stond al een paar maanden voor zijn dood gepland, dus het is een zeer stom toeval (misschien dat Piepie er echter iets anders achter zou zoeken... )
Grapjas ...

Maar het is natuurlijk altijd het onderzoeken waard ...
pi_79143598
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:54 schreef piepie het volgende:

[..]

Grapjas ...

Maar het is natuurlijk altijd het onderzoeken waard ...
Ja ik moest meteen aan jou denken Het is wel symbolisch, zijn hele Neverland-inboedel willen veilen op de dag dat hij hem peert naar de eeuwige jachtvelden...
pi_79143691
quote:

Geweldig dat filmpje, Michael was helemaal de weg kwijt zo verrast was hij.
Ik vond het wel jammer dat hij zijn gezicht bedekt hield bij deze fans ...
pi_79144310
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:59 schreef piepie het volgende:

[..]

Geweldig dat filmpje, Michael was helemaal de weg kwijt zo verrast was hij.
Ik vond het wel jammer dat hij zijn gezicht bedekt hield bij deze fans ...
Ja, maar daarentegen kregen ze wel een heel lange hug
  zondag 14 maart 2010 @ 21:11:31 #238
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79144522
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:13 schreef gifkwal het volgende:

[..]

En ook nog een interview met 1 van de TII dansers, het is best lang dus ik zet het maar niet in zijn geheel hier neer. Michael Jackson's 'This is It' principal dancer recalls Michael's last days.
Wat vind jij toch altijd toffe dingen!

Iets anders: 5 april is tweede paasdag, best wel raar?
Leef en Laten Leven
pi_79145841
quote:
Iets anders: 5 april is tweede paasdag, best wel raar?
Ja in Nederland hebben we dat, maar in Amerika niet, gewone werkdag dus daar ...
pi_79145906
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:08 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ja, maar daarentegen kregen ze wel een heel lange hug
Die had ik ook wel gewild ja, ....
  zondag 14 maart 2010 @ 21:33:50 #241
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79146006
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:31 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja in Nederland hebben we dat, maar in Amerika niet, gewone werkdag dus daar ...
Echt? Easter? Raarrr. Nou ja, dan snap ik het.
Edit: zie dat het net zo is als Kerstmis in de US. Zij vieren geen tweede kerstdag, tweede paasdag.
Leef en Laten Leven
pi_79146486
Even iets anders.
Vannacht heb ik 8 video's zitten kijken (uit 1 serie) over de rechtszaken tegen Michael.
Ik werd er eigenlijk doodziek van, want niet alles wat ik las wist ik al. Wat heeft Michael toch vreselijk moeten lijden onder die valse beschuldigingen, maar dat wisten we natuurlijk al. Het was ook van zijn gezicht af te lezen.
De makers van de video's zijn de 2 (nederlandse) dames die de hoax-site beheren, maar ze spitten werkelijk alles tot op de bodem uit. De video's zijn eigenlijk een verkorte versie van de blogs die ze erover hebben geschreven (die ook vreselijk veel leesvoer zijn).
De video's hebben niet direct iets met de hoax te maken, maar omdat deel 1 begint met de verwijzing naar de hoax-site durf ik ze hier niet te plaatsen. Mochten jullie toch interesse hebben om ze te zien dan doe ik dat pas. Ik vond ze werkelijk boeiend van begin tot eind.
Vooral in deel 8 speculeren de dames dat het wel eens kon gaan om Michael weg te krijgen uit Neverland, omdat de grond zo geschikt is voor de druiventeelt (Californische wijn). Het blijft natuurlijk speculeren, maar in mijn ogen zou dit best eens waar kunnen zijn.
pi_79147790
Ik ben er wel benieuwd naar hoor.
  zondag 14 maart 2010 @ 22:10:00 #244
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79148409
Naar de feiten van de rechtzaak ben ik benieuwd, de rest niet. Maar plaats maar hoor, piepie.
Leef en Laten Leven
  zondag 14 maart 2010 @ 22:42:44 #245
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79150647
Leef en Laten Leven
pi_79151213
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:42 schreef Robijn48 het volgende:

En nu ligt Michael daar ook.
Wat vreemd om te bedenken he... Bedankt, deze foto's had ik nog nooit gezien.
pi_79155059
Oké ik zie dat jullie wel interesse hebben in de video's dus plaats ik hier deel 1 (dat is een korte introductie) en daarna kun je doorklikken naar de andere delen 2 t/m 8 aan de rechterkant.
Alleen in deel 1 is een verwijzing naar de blogs op de hoax-site, meer niet ...

maandag 15 maart 2010 @ 12:44:44 #248
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79164937

Dit is nog een meubelstuk welke Michael besteld had
Leef en Laten Leven
pi_79167475
Ugly crap. Sorry Mike!
  maandag 15 maart 2010 @ 13:59:44 #250
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79167685
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:54 schreef gifkwal het volgende:
Ugly crap. Sorry Mike!
Ja, sorry Michael, maar dit is wansmaak
(best moeilijk iets van hem af te kraken, whaha)
Leef en Laten Leven
pi_79167835
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:54 schreef gifkwal het volgende:
Ugly crap. Sorry Mike!
Dat wisten we toch. MJ was wel beetje van de kitsch
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  maandag 15 maart 2010 @ 14:08:33 #252
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79168015
Okee. Tot nu toe Michael's enige minpunt.
Leef en Laten Leven
pi_79171902
Kijk eens hier, een leuk spelletje voor de broodnodige ontspanning.
Oefening baat wel kunst ....
Ik zit nu in level 2 (Billie Jean) ...

http://dance.michaeljackson.com/

[ Bericht 16% gewijzigd door piepie op 15-03-2010 15:53:15 ]
pi_79172511
Omar Bhatti beweert nu dat hij de vader is van alle drie de kinderen van Michael, nou ja zeg, dat zal toch niet waar zijn.
pi_79172795
Dat heb je dan niet goed gelezen denk ik, hij beweert dat Michael Jackson zijn vader is. http://hoax.blog.nl/waar/(...)son-heet-omer-bhatti
pi_79173127
Ja hoor heb ik goed gelezen, bron Telegraaf. Weet niet hoe ik een link moet plaatsen, anders zou ik dat doen.
pi_79173201
Telegraaf van vandaag.
pi_79173469
Sorry maar.... Telegraaf

Hoe oud is die Omer, begin twintig ergens. Dat kan dus nooit.
pi_79174093
Nee ik weet niet hoe oud Omar is, maar lijkt inderdaad te jong. . Is natuurlijk een onzin verhaal, maar schrok even toen ik het net las.
pi_79174675
Omar is nu 26, ja en Prince iets van 13, het zou kunnen.
pi_79177449
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:43 schreef erik666 het volgende:
Omar is nu 26, ja en Prince iets van 13, het zou kunnen.
Dat zou te fucked up zijn. No way.
pi_79185860
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef erik666 het volgende:
Ja hoor heb ik goed gelezen, bron Telegraaf. Weet niet hoe ik een link moet plaatsen, anders zou ik dat doen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Jackson-kids___.html

Het moet niet gekker worden ....
De roddelpers neemt alles klakkeloos van elkaar over.
Het bericht staat ook op radaronline.

[ Bericht 7% gewijzigd door piepie op 15-03-2010 21:20:46 ]
  dinsdag 16 maart 2010 @ 07:23:59 #263
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_79197691
Dat zou toch wel echt té ranzig zijn...
Dat Michael aan Omer vraagt als hij 13 is: can I borriw some sperm???
  dinsdag 16 maart 2010 @ 07:25:31 #264
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_79197697
En daar gaan we:

Michael Jackson Estate Inks Record, Record Deal
Posted Mar 16th 2010 12:10AM by TMZ Staff

TMZ has confirmed the Michael Jackson estate has signed the biggest deal ever in music -- worth up to $250 million with a guarantee of $200 million.

The estate made the deal with Sony Music Entertainment. According to the Associated Press, the contract is for 10 projects over seven years.

One album will debut in November, which contains never-before released recordings. We're told Jackson left enough material for at least three albums of fresh material.

A source tells TMZ the royalty rate on foreign sales is the key to the deal -- and 2/3 of the sales of MJ records traditionally have been outside the U.S.

And we're told Sony gets a two-year extension for the right to distribute the Michael Jackson catalog -- to 2017.

The deal was brokered by John Branca and John McClain, executors of the MJ estate.
pi_79198169
Zo.. dat zijn nogal wat centjes.

Is dit nou goed nieuws of niet? Voor ons leuk waarschijnlijk omdat we nieuwe dingen te horen krijgen.. maar ergens lijkt het ook weer ontzettend op uitmelken en het zal me niet verbazen als er weer nieuwe (saaie) greatest hits albums uitkomen. Afwachten maar, ik ben wel benieuwd! Bedankt voor het posten van het nieuws.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 11:07:39 #266
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79202191
Vooralsnog kan ik alleen maar heel blij zijn met het nieuwe materiaal wat gaat uitkomen.
En uitmelken is niet tegen te houden, er is zoveel vraag naar, en daar spelen ze op in. Ach, Michael zelf was ook heel goed in lucratieve deals afsluiten, toch.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 16 maart 2010 @ 11:38:17 #267
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79203150
Van de NOS:

Recorddeal voor Michael Jackson
Murray zou Jackson bijstaan tijdens een reeks concerten in Londen Murray zou Jackson bijstaan tijdens een reeks concerten in Londen Foto: Oceania Rock / Flickr / Creative Commons / by-nc
Update: dinsdag 16 mrt 2010, 08:52

Michael Jackson heeft postuum de grootste platendeal ooit binnengehaald. Platenmaatschappij Sony Music Entertainment betaalt de erven-Jackson 200 miljoen dollar voor de rechten van de overleden King of Pop.

Later vandaag wordt het platencontract officieel bekendgemaakt, maar een ingewijde die anomiem wil blijven, heeft het bestaan van de overeenkomst bevestigd in Amerikaanse media.

De zevenjarige deal zou tien projecten omvatten, waaronder een album met nooit uitgebrachte nummers. Dat komt waarschijnlijk in november uit. Ook verschijnt er in de toekomst een videospel, een DVD-verzameling en een vernieuwde versie van Jacksons vijfde album: 'Off the Wall'.

Jackson stierf vorig jaar juni op vijftigjarige leeftijd. Met het geld van de nieuwe platen zullen de hoge schulden die Jackson achterliet, kunnen worden afbetaald.
Leef en Laten Leven
pi_79203592
MJ had hiervoor toch ook al de grootste record deal ooit met Sony?
quote:
In March of 1991, Michael renegotiated his contract with Sony, which included a 15 year 6 album deal. The royalty rates included were the largest for any artist at 25% of the retail price of every album sold. The deal also included Michael’s own record label. The deal landed Michael Jackson in the Guinness World Records again, for the Largest Entertainment Contract Ever, worth $890 million.
pi_79258248
quote:
Dodelijk spuitje Michael Jackson te koop
De injectiespuit met propofol die er uiteindelijk voor zorgde dat Michael Jackson het hoekje om ging, wordt binnenkort geveild door een veilinghuis in Lans Vegas. Een onbekende verkoper wil het lugubere relikwie precies een jaar na de dood van the King of Pop verkopen.

De familie Jackson is niet blij met de veiling: “Dit is een van de ziekste veilingen ooit”, liet een bron dichtbij de familie optekenen. “De spuit is niet langer nodig in de lijkschouwing of bij het komende proces van Jacksons lijfarts Conrad Murray, maar deze veiling gaat alle grenzen te buiten.”

De nieuwe eigenaar worden van deze bijzondere naald, bieden kan vanaf een slordige 5 miljoen dollar. Al zou het ons niets verbazen als dit de zoveelste Jackson hoax is.

Bron
pi_79258419
WTF! Hoe ziek wil je het hebben?? Hopelijk inderdaad een hoax.
pi_79261910
Wat een vet verhaal!! Alleen.. zou het wel echt zijn? Ten eerste hoe komt MJ ineens vanuit de eerste klas erachter dat er iemand ziek is, en ten tweede moest die oma niet bij landing eerst een dokter zien of zo?

Desondanks een mooi kerstverhaal
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:50:37 #273
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_79262348
Ik heb dit verhaal niet gelezen maar ik ken ook een verhaal van een man die op 10 september 2001 in NY naar Mj's concert ging. Omdat het zo laat eindigde, besloot hij om op 11 september wat later naar zijn werk te gaan. Hij werkte in het WTC... Vandaar: Michael Jackson saved my life
pi_79264050
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef Dynd het volgende:

[..]

pi_79264741
Er komt een documentaire aan over Michael's fans. Lijkt me best interessant.

Hier de trailer:

En de website hisfans.com (maar daar staat nog niet veel op)
pi_79265062
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:38 schreef gifkwal het volgende:
Wat een vet verhaal!! Alleen.. zou het wel echt zijn? Ten eerste hoe komt MJ ineens vanuit de eerste klas erachter dat er iemand ziek is, en ten tweede moest die oma niet bij landing eerst een dokter zien of zo?

Desondanks een mooi kerstverhaal
Ik ben bijna zeker van wel, heb je dat briefje gezien? Ik ken zijn handschrift en dat is de zijne.
pi_79266131
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef gifkwal het volgende:
WTF! Hoe ziek wil je het hebben?? Hopelijk inderdaad een hoax.
Hé dat woord mag niet hier ...
pi_79267122
quote:
Ik denk een waar verhaal, handschrift lijkt sprekend op dat van Michael en ook de handtekening.
Geloofwaardig omdat dit typisch Michael is ...
pi_79267855
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 19:31 schreef piepie het volgende:

[..]

Hé dat woord mag niet hier ...
Sorry, krijg ik nu een ban?

Ik geloof ook wel dat dat zijn handschrift is hoor en dat hij zoiets zou doen, maar ik vind het zo vreemd dat een oma die onwel wordt en flauwvalt niet langs een dokter gaat zodra ze geland is. Nou ja, het zal wel!
pi_79268288
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:08 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Sorry, krijg ik nu een ban?

Ik geloof ook wel dat dat zijn handschrift is hoor en dat hij zoiets zou doen, maar ik vind het zo vreemd dat een oma die onwel wordt en flauwvalt niet langs een dokter gaat zodra ze geland is. Nou ja, het zal wel!
geen ban, want het woord heb ik geen moeite mee ...

Misschien vond ze het zelf niet nodig naar een dokter te gaan omdat ze zich weer goed voelde.
Zelf ren ik ook nooit snel naar een dokter en vele mensen met mij.
Zekerheid heb je nooit met dit soort berichten, maar het handschrift is wel echt van Michael lijkt het.
pi_79268370
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef piepie het volgende:

[..]

geen ban, want het woord heb ik geen moeite mee ...

Misschien vond ze het zelf niet nodig naar een dokter te gaan omdat ze zich weer goed voelde.
Zelf ren ik ook nooit snel naar een dokter en vele mensen met mij.
Zekerheid heb je nooit met dit soort berichten, maar het handschrift is wel echt van Michael lijkt het.
Mja ik speculeer zelf natuurlijk ook maar wat. Het kan wel net zo goed dat hij wel gewoon dat menu heeft gesigneerd en dat de rest er omheen verzonnen is. Maar laat ik maar niet zo wantrouwig zijn en het gewoon geloven, het is gewoon een leuk verhaal!
pi_79268486
Ja precies, een leuk positief verhaal, en soms moeten we inderdaad ook maar eens geloven wat we lezen ...
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:27:03 #283
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79268876
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:58 schreef gifkwal het volgende:
Er komt een documentaire aan over Michael's fans. Lijkt me best interessant.

Hier de trailer:

En de website hisfans.com (maar daar staat nog niet veel op)
Hee tof...heel leuk. Zullen we ook meedoen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Robijn48 op 17-03-2010 20:40:01 ]
Leef en Laten Leven
pi_79271352
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:27 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Hee tof...heel leuk. Zullen we ook meedoen?
Kan dat dan?
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:13:49 #285
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79271500
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:11 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Kan dat dan?
Nee bij deze documentaire denk ik niet, want er staat Coming Soon, dus is al klaar. Maar ik zat te denken...als ze mij een microfoon onder mijn neus zouden houden, zou ik wel een woordje over Michael willen doen.
Leef en Laten Leven
pi_79271819
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee bij deze documentaire denk ik niet, want er staat Coming Soon, dus is al klaar. Maar ik zat te denken...als ze mij een microfoon onder mijn neus zouden houden, zou ik wel een woordje over Michael willen doen.
Oooh ik dacht al dat ze nog mensen zochten of zo. Ik weet niet of ik het voor een microfoon/camera zou durven, misschien dat ik dan ga janken of zo Sommige van die fans gaven wel mooie quotes. "Somebody who doesn't like Michael Jackson is probably the kind of person who doesn't like puppies and kittens" en "If you say something negative about Michael, there is something wrong in your heart" oid, ik vond dat wel mooi gezegd.
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:23:29 #287
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79272018
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Oooh ik dacht al dat ze nog mensen zochten of zo. Ik weet niet of ik het voor een microfoon/camera zou durven, misschien dat ik dan ga janken of zo Sommige van die fans gaven wel mooie quotes. "Somebody who doesn't like Michael Jackson is probably the kind of person who doesn't like puppies and kittens" en "If you say something negative about Michael, there is something wrong in your heart" oid, ik vond dat wel mooi gezegd.
Ach, wat kan het schelen als je zou gaan janken. Ik zou het ook eng vinden hoor, zeker, maar ik weet niet, ik zou een goed woordje voor Michael willen doen.
Ja, mooi gezegd he. Ik vind dat wat Kenny Ortega zei: "Michael was an angel who walked the planet" ook zo mooi en kort en krachtig. (en dan ben ik nog niet eens gelovig , maar als er een engel bestond...dan was hij het)
Leef en Laten Leven
pi_79272394
Toen ik klein was en nog in de bijbel geloofde dacht ik altijd dat Michael Jezus was die eindelijk was teruggekeerd op aarde
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:34:57 #289
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79272621
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:30 schreef gifkwal het volgende:
Toen ik klein was en nog in de bijbel geloofde dacht ik altijd dat Michael Jezus was die eindelijk was teruggekeerd op aarde
Niks raars aan, kan me best voorstellen, als je kind bent en gelovig wordt opgevoed.
Soms, als je anderen leest over Michael, lees je dat gelovige mensen denken dat Michael weer terug is gehaald door God.
Nou ja...voor mij staat een engel voor wat goed en puur is.
Leef en Laten Leven
pi_79272881
Het is maar net wat je gelooft ja, maar ik denk dat veel mensen het er in elk geval over eens zijn dat hij een heel speciaal persoon was en dat zijn invloed op mensen enorm (en goed) was.
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:46:31 #291
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79273220
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:40 schreef gifkwal het volgende:
Het is maar net wat je gelooft ja, maar ik denk dat veel mensen het er in elk geval over eens zijn dat hij een heel speciaal persoon was en dat zijn invloed op mensen enorm (en goed) was.
Ik heb het idee...dat dat alleen maar meer zal worden. Veel mensen leren hem nu pas goed kennen...hoe hij werkelijk was. Buiten de fans natuurlijk, die wisten het al.
Leef en Laten Leven
pi_79273788
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:46 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik heb het idee...dat dat alleen maar meer zal worden. Veel mensen leren hem nu pas goed kennen...hoe hij werkelijk was. Buiten de fans natuurlijk, die wisten het al.
Ja weet je wat ik vanavond tijdens het afwassen toevallig dacht... Misschien staat MJ over 5000 jaar (mochten er dan nog mensen bestaan) wel als een soort heilig figuur bekend. Dat ze vage verhalen horen over hoe hij magisch kon bewegen en heel goed was voor alle mensen etc, dat hij een soort mythologisch figuur wordt. Whehe.
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:13:00 #293
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79274773
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:56 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ja weet je wat ik vanavond tijdens het afwassen toevallig dacht... Misschien staat MJ over 5000 jaar (mochten er dan nog mensen bestaan) wel als een soort heilig figuur bekend. Dat ze vage verhalen horen over hoe hij magisch kon bewegen en heel goed was voor alle mensen etc, dat hij een soort mythologisch figuur wordt. Whehe.
Grappig, ik zei iets van soortgelijke strekking laatst tegen mijn zoon
Leef en Laten Leven
pi_79275304
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Grappig, ik zei iets van soortgelijke strekking laatst tegen mijn zoon
Wij zijn toch ook twee handen op 1 buik he

Waar houdt je zoon trouwens van qua muziek? Gewoon nieuwsgierigheid, omdat ik aanneem dat hij ongeveer rond mijn leeftijd is? Ook de Beatles?
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:33:13 #295
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79275888
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:22 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Wij zijn toch ook twee handen op 1 buik he

Waar houdt je zoon trouwens van qua muziek? Gewoon nieuwsgierigheid, omdat ik aanneem dat hij ongeveer rond mijn leeftijd is? Ook de Beatles?
Gheghe.

Hij is 24. En hij is eigenlijk pas de laatste jaren naar muziek gaan luisteren, heel anders dan zijn moeder. Hij houdt van Iron Maiden en zei laatst dat hij niet kon ontkennen dat de Beatles heel goed waren . En nu vindt ie Michael ook goed, sommige dan, zegt hij er duidelijk bij, want hij "houdt niet van ballads, dus ook niet die van Michael"
Leef en Laten Leven
pi_79276187
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:33 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Gheghe.

Hij is 24. En hij is eigenlijk pas de laatste jaren naar muziek gaan luisteren, heel anders dan zijn moeder. Hij houdt van Iron Maiden en zei laatst dat hij niet kon ontkennen dat de Beatles heel goed waren . En nu vindt ie Michael ook goed, sommige dan, zegt hij er duidelijk bij, want hij "houdt niet van ballads, dus ook niet die van Michael"
Net mijn vriend, met z'n Iron Maiden

Maar ja, ontkennen dat de Beatles goed waren kan eigenlijk ook niet! Wel leuk dat hij MJ ook goed vindt. Mijn favoriete Beatles nummer is trouwens Norwegian Wood
pi_79276320
Ik was maandag jarig en heb toen een MJ poster gehad en een DVD van Bucharest

MJ
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:45:57 #298
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79276526
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:39 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Net mijn vriend, met z'n Iron Maiden

Maar ja, ontkennen dat de Beatles goed waren kan eigenlijk ook niet! Wel leuk dat hij MJ ook goed vindt. Mijn favoriete Beatles nummer is trouwens Norwegian Wood
Arme jij!

Er zijn mensen die het doen Ja, Norwegian Wood...van Rubber Soul, stuk voor stuk geweldig.
Leef en Laten Leven
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:46:47 #299
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79276579
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef bartgielen het volgende:
Ik was maandag jarig en heb toen een MJ poster gehad en een DVD van Bucharest

[ afbeelding ]

Nog gefeliciteerd, enne...betere cadeaus kon je niet krijgen
Leef en Laten Leven
pi_79276657
Nee inderdaad! Ik moet wel bekennen dat ik pas een echte fan ben geworden na zijn dood, daarvoor vond ik alleen Thriller en Billie Jean leuk en geloofde ik die verhalen nog Maar ik ben na zijn dood alles gaan onderspitten en heb elk artikel gelezen en nu vind ik het de zieligste man ter wereld God wat een kritiek heeft hij gehad zeg
MJ
pi_79276719
Bart, SUPER mooie poster!! Hoe groot is ie?
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:45 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Arme jij!

Er zijn mensen die het doen Ja, Norwegian Wood...van Rubber Soul, stuk voor stuk geweldig.
Dat er mensen zijn die niet van de Beatles houden kan ik begrijpen, maar zeggen dat ze slecht waren... nee. Ik moet hun albums alleen eigenlijk nog eens gaan kopen

Und hier weiter #89

[ Bericht 5% gewijzigd door gifkwal op 17-03-2010 23:15:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')