abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79265062
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:38 schreef gifkwal het volgende:
Wat een vet verhaal!! Alleen.. zou het wel echt zijn? Ten eerste hoe komt MJ ineens vanuit de eerste klas erachter dat er iemand ziek is, en ten tweede moest die oma niet bij landing eerst een dokter zien of zo?

Desondanks een mooi kerstverhaal
Ik ben bijna zeker van wel, heb je dat briefje gezien? Ik ken zijn handschrift en dat is de zijne.
pi_79266131
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef gifkwal het volgende:
WTF! Hoe ziek wil je het hebben?? Hopelijk inderdaad een hoax.
Hé dat woord mag niet hier ...
pi_79267122
quote:
Ik denk een waar verhaal, handschrift lijkt sprekend op dat van Michael en ook de handtekening.
Geloofwaardig omdat dit typisch Michael is ...
pi_79267855
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 19:31 schreef piepie het volgende:

[..]

Hé dat woord mag niet hier ...
Sorry, krijg ik nu een ban?

Ik geloof ook wel dat dat zijn handschrift is hoor en dat hij zoiets zou doen, maar ik vind het zo vreemd dat een oma die onwel wordt en flauwvalt niet langs een dokter gaat zodra ze geland is. Nou ja, het zal wel!
pi_79268288
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:08 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Sorry, krijg ik nu een ban?

Ik geloof ook wel dat dat zijn handschrift is hoor en dat hij zoiets zou doen, maar ik vind het zo vreemd dat een oma die onwel wordt en flauwvalt niet langs een dokter gaat zodra ze geland is. Nou ja, het zal wel!
geen ban, want het woord heb ik geen moeite mee ...

Misschien vond ze het zelf niet nodig naar een dokter te gaan omdat ze zich weer goed voelde.
Zelf ren ik ook nooit snel naar een dokter en vele mensen met mij.
Zekerheid heb je nooit met dit soort berichten, maar het handschrift is wel echt van Michael lijkt het.
pi_79268370
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef piepie het volgende:

[..]

geen ban, want het woord heb ik geen moeite mee ...

Misschien vond ze het zelf niet nodig naar een dokter te gaan omdat ze zich weer goed voelde.
Zelf ren ik ook nooit snel naar een dokter en vele mensen met mij.
Zekerheid heb je nooit met dit soort berichten, maar het handschrift is wel echt van Michael lijkt het.
Mja ik speculeer zelf natuurlijk ook maar wat. Het kan wel net zo goed dat hij wel gewoon dat menu heeft gesigneerd en dat de rest er omheen verzonnen is. Maar laat ik maar niet zo wantrouwig zijn en het gewoon geloven, het is gewoon een leuk verhaal!
pi_79268486
Ja precies, een leuk positief verhaal, en soms moeten we inderdaad ook maar eens geloven wat we lezen ...
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:27:03 #283
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79268876
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:58 schreef gifkwal het volgende:
Er komt een documentaire aan over Michael's fans. Lijkt me best interessant.

Hier de trailer:

En de website hisfans.com (maar daar staat nog niet veel op)
Hee tof...heel leuk. Zullen we ook meedoen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Robijn48 op 17-03-2010 20:40:01 ]
Leef en Laten Leven
pi_79271352
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:27 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Hee tof...heel leuk. Zullen we ook meedoen?
Kan dat dan?
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:13:49 #285
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79271500
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:11 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Kan dat dan?
Nee bij deze documentaire denk ik niet, want er staat Coming Soon, dus is al klaar. Maar ik zat te denken...als ze mij een microfoon onder mijn neus zouden houden, zou ik wel een woordje over Michael willen doen.
Leef en Laten Leven
pi_79271819
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee bij deze documentaire denk ik niet, want er staat Coming Soon, dus is al klaar. Maar ik zat te denken...als ze mij een microfoon onder mijn neus zouden houden, zou ik wel een woordje over Michael willen doen.
Oooh ik dacht al dat ze nog mensen zochten of zo. Ik weet niet of ik het voor een microfoon/camera zou durven, misschien dat ik dan ga janken of zo Sommige van die fans gaven wel mooie quotes. "Somebody who doesn't like Michael Jackson is probably the kind of person who doesn't like puppies and kittens" en "If you say something negative about Michael, there is something wrong in your heart" oid, ik vond dat wel mooi gezegd.
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:23:29 #287
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79272018
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Oooh ik dacht al dat ze nog mensen zochten of zo. Ik weet niet of ik het voor een microfoon/camera zou durven, misschien dat ik dan ga janken of zo Sommige van die fans gaven wel mooie quotes. "Somebody who doesn't like Michael Jackson is probably the kind of person who doesn't like puppies and kittens" en "If you say something negative about Michael, there is something wrong in your heart" oid, ik vond dat wel mooi gezegd.
Ach, wat kan het schelen als je zou gaan janken. Ik zou het ook eng vinden hoor, zeker, maar ik weet niet, ik zou een goed woordje voor Michael willen doen.
Ja, mooi gezegd he. Ik vind dat wat Kenny Ortega zei: "Michael was an angel who walked the planet" ook zo mooi en kort en krachtig. (en dan ben ik nog niet eens gelovig , maar als er een engel bestond...dan was hij het)
Leef en Laten Leven
pi_79272394
Toen ik klein was en nog in de bijbel geloofde dacht ik altijd dat Michael Jezus was die eindelijk was teruggekeerd op aarde
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:34:57 #289
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79272621
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:30 schreef gifkwal het volgende:
Toen ik klein was en nog in de bijbel geloofde dacht ik altijd dat Michael Jezus was die eindelijk was teruggekeerd op aarde
Niks raars aan, kan me best voorstellen, als je kind bent en gelovig wordt opgevoed.
Soms, als je anderen leest over Michael, lees je dat gelovige mensen denken dat Michael weer terug is gehaald door God.
Nou ja...voor mij staat een engel voor wat goed en puur is.
Leef en Laten Leven
pi_79272881
Het is maar net wat je gelooft ja, maar ik denk dat veel mensen het er in elk geval over eens zijn dat hij een heel speciaal persoon was en dat zijn invloed op mensen enorm (en goed) was.
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:46:31 #291
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79273220
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:40 schreef gifkwal het volgende:
Het is maar net wat je gelooft ja, maar ik denk dat veel mensen het er in elk geval over eens zijn dat hij een heel speciaal persoon was en dat zijn invloed op mensen enorm (en goed) was.
Ik heb het idee...dat dat alleen maar meer zal worden. Veel mensen leren hem nu pas goed kennen...hoe hij werkelijk was. Buiten de fans natuurlijk, die wisten het al.
Leef en Laten Leven
pi_79273788
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:46 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik heb het idee...dat dat alleen maar meer zal worden. Veel mensen leren hem nu pas goed kennen...hoe hij werkelijk was. Buiten de fans natuurlijk, die wisten het al.
Ja weet je wat ik vanavond tijdens het afwassen toevallig dacht... Misschien staat MJ over 5000 jaar (mochten er dan nog mensen bestaan) wel als een soort heilig figuur bekend. Dat ze vage verhalen horen over hoe hij magisch kon bewegen en heel goed was voor alle mensen etc, dat hij een soort mythologisch figuur wordt. Whehe.
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:13:00 #293
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79274773
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:56 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ja weet je wat ik vanavond tijdens het afwassen toevallig dacht... Misschien staat MJ over 5000 jaar (mochten er dan nog mensen bestaan) wel als een soort heilig figuur bekend. Dat ze vage verhalen horen over hoe hij magisch kon bewegen en heel goed was voor alle mensen etc, dat hij een soort mythologisch figuur wordt. Whehe.
Grappig, ik zei iets van soortgelijke strekking laatst tegen mijn zoon
Leef en Laten Leven
pi_79275304
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Grappig, ik zei iets van soortgelijke strekking laatst tegen mijn zoon
Wij zijn toch ook twee handen op 1 buik he

Waar houdt je zoon trouwens van qua muziek? Gewoon nieuwsgierigheid, omdat ik aanneem dat hij ongeveer rond mijn leeftijd is? Ook de Beatles?
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:33:13 #295
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79275888
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:22 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Wij zijn toch ook twee handen op 1 buik he

Waar houdt je zoon trouwens van qua muziek? Gewoon nieuwsgierigheid, omdat ik aanneem dat hij ongeveer rond mijn leeftijd is? Ook de Beatles?
Gheghe.

Hij is 24. En hij is eigenlijk pas de laatste jaren naar muziek gaan luisteren, heel anders dan zijn moeder. Hij houdt van Iron Maiden en zei laatst dat hij niet kon ontkennen dat de Beatles heel goed waren . En nu vindt ie Michael ook goed, sommige dan, zegt hij er duidelijk bij, want hij "houdt niet van ballads, dus ook niet die van Michael"
Leef en Laten Leven
pi_79276187
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:33 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Gheghe.

Hij is 24. En hij is eigenlijk pas de laatste jaren naar muziek gaan luisteren, heel anders dan zijn moeder. Hij houdt van Iron Maiden en zei laatst dat hij niet kon ontkennen dat de Beatles heel goed waren . En nu vindt ie Michael ook goed, sommige dan, zegt hij er duidelijk bij, want hij "houdt niet van ballads, dus ook niet die van Michael"
Net mijn vriend, met z'n Iron Maiden

Maar ja, ontkennen dat de Beatles goed waren kan eigenlijk ook niet! Wel leuk dat hij MJ ook goed vindt. Mijn favoriete Beatles nummer is trouwens Norwegian Wood
pi_79276320
Ik was maandag jarig en heb toen een MJ poster gehad en een DVD van Bucharest

MJ
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:45:57 #298
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79276526
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:39 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Net mijn vriend, met z'n Iron Maiden

Maar ja, ontkennen dat de Beatles goed waren kan eigenlijk ook niet! Wel leuk dat hij MJ ook goed vindt. Mijn favoriete Beatles nummer is trouwens Norwegian Wood
Arme jij!

Er zijn mensen die het doen Ja, Norwegian Wood...van Rubber Soul, stuk voor stuk geweldig.
Leef en Laten Leven
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:46:47 #299
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79276579
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef bartgielen het volgende:
Ik was maandag jarig en heb toen een MJ poster gehad en een DVD van Bucharest

[ afbeelding ]

Nog gefeliciteerd, enne...betere cadeaus kon je niet krijgen
Leef en Laten Leven
pi_79276657
Nee inderdaad! Ik moet wel bekennen dat ik pas een echte fan ben geworden na zijn dood, daarvoor vond ik alleen Thriller en Billie Jean leuk en geloofde ik die verhalen nog Maar ik ben na zijn dood alles gaan onderspitten en heb elk artikel gelezen en nu vind ik het de zieligste man ter wereld God wat een kritiek heeft hij gehad zeg
MJ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')