Dat wisten we toch. MJ was wel beetje van de kitschquote:Op maandag 15 maart 2010 13:54 schreef gifkwal het volgende:
Ugly crap. Sorry Mike!
Dat zou te fucked up zijn. No way.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:43 schreef erik666 het volgende:
Omar is nu 26, ja en Prince iets van 13, het zou kunnen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Jackson-kids___.htmlquote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef erik666 het volgende:
Ja hoor heb ik goed gelezen, bron Telegraaf. Weet niet hoe ik een link moet plaatsen, anders zou ik dat doen.
quote:In March of 1991, Michael renegotiated his contract with Sony, which included a 15 year 6 album deal. The royalty rates included were the largest for any artist at 25% of the retail price of every album sold. The deal also included Michael’s own record label. The deal landed Michael Jackson in the Guinness World Records again, for the Largest Entertainment Contract Ever, worth $890 million.
quote:Dodelijk spuitje Michael Jackson te koop
De injectiespuit met propofol die er uiteindelijk voor zorgde dat Michael Jackson het hoekje om ging, wordt binnenkort geveild door een veilinghuis in Lans Vegas. Een onbekende verkoper wil het lugubere relikwie precies een jaar na de dood van the King of Pop verkopen.
De familie Jackson is niet blij met de veiling: “Dit is een van de ziekste veilingen ooit”, liet een bron dichtbij de familie optekenen. “De spuit is niet langer nodig in de lijkschouwing of bij het komende proces van Jacksons lijfarts Conrad Murray, maar deze veiling gaat alle grenzen te buiten.”
De nieuwe eigenaar worden van deze bijzondere naald, bieden kan vanaf een slordige 5 miljoen dollar. Al zou het ons niets verbazen als dit de zoveelste Jackson hoax is.
Bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |