Met gouden tanden en tattoo's. En zo'n bandana om zijn hoofd.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:23 schreef gifkwal het volgende:
Of kraanmachinist net als z'n pa, of gangster uit de hood
Of een Cliniclownquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef Dynd het volgende:
Ja best grappig om daar over na te denken, ik denk dat hij tekenaar oid zou zijn geworden. Hij kon echt heel mooi tekenen.
Ja zoiets denk ik ook, of kunstenaar, schrijver, choreograaf, acteur, filmmaker, noem maar op.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef Dynd het volgende:
Ja best grappig om daar over na te denken, ik denk dat hij tekenaar oid zou zijn geworden. Hij kon echt heel mooi tekenen.
Dat had ik nog niet eens gezien. Maar die veiling stond al een paar maanden voor zijn dood gepland, dus het is een zeer stom toeval (misschien dat Piepie er echter iets anders achter zou zoeken...quote:Op zondag 14 maart 2010 00:11 schreef kimmie1 het volgende:
Ook grof als je die datum van die veiling bekijkt : 25-06
Grapjas ...quote:Op zondag 14 maart 2010 20:13 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien. Maar die veiling stond al een paar maanden voor zijn dood gepland, dus het is een zeer stom toeval (misschien dat Piepie er echter iets anders achter zou zoeken...)
Ja ik moest meteen aan jou denkenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:54 schreef piepie het volgende:
[..]
Grapjas ...![]()
Maar het is natuurlijk altijd het onderzoeken waard ...
Geweldig dat filmpje, Michael was helemaal de weg kwijt zo verrast was hij.quote:Ik zag dit filmpje vandaag, vond het erg leuk (lief) om te zien:
Ja, maar daarentegen kregen ze wel een heel lange hugquote:Op zondag 14 maart 2010 20:59 schreef piepie het volgende:
[..]
Geweldig dat filmpje, Michael was helemaal de weg kwijt zo verrast was hij.
Ik vond het wel jammer dat hij zijn gezicht bedekt hield bij deze fans ...
Wat vind jij toch altijd toffe dingen!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:13 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien. Maar die veiling stond al een paar maanden voor zijn dood gepland, dus het is een zeer stom toeval (misschien dat Piepie er echter iets anders achter zou zoeken...)
Ik zag dit filmpje vandaag, vond het erg leuk (lief) om te zien:
En ook nog een interview met 1 van de TII dansers, het is best lang dus ik zet het maar niet in zijn geheel hier neer. Michael Jackson's 'This is It' principal dancer recalls Michael's last days.
Ja in Nederland hebben we dat, maar in Amerika niet, gewone werkdag dus daar ...quote:Iets anders: 5 april is tweede paasdag, best wel raar?
Die had ik ook wel gewild ja, ....quote:Op zondag 14 maart 2010 21:08 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ja, maar daarentegen kregen ze wel een heel lange hug
Echt? Easter? Raarrr. Nou ja, dan snap ik het.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:31 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja in Nederland hebben we dat, maar in Amerika niet, gewone werkdag dus daar ...
Wat vreemd om te bedenken he... Bedankt, deze foto's had ik nog nooit gezien.quote:
Ja, sorry Michael, maar dit is wansmaakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |