Gefixt!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:22 schreef gifkwal het volgende:
Bloempje, ik zie helaas geen plaatje o.i.d. verschijnen in je post over Jermaine en het bewijs. Niet dat ik je niet geloof natuurlijkMaar het leek me leuk om te zien.
Inderdaad weer een raar bericht over die inbraak. Weird...
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:02 schreef piepie het volgende:
[..]
Jermaine komt pas na de voorrondes in beeld ...
ikzelf zou het niet willen hebben, maar dat komt omdat ik niet zoveel met souveniers heb. Ik vind het zelf ook voor mij vreemd om een memorial opnieuw te kijken. Of ik ben niet fan genoeg om dat te willenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:58 schreef gifkwal het volgende:
Ik zat trouwens eens te denken he... stel dat de Memorial op DVD uitgebracht zou worden, zouden jullie die dan willen hebben? Ik bedoel die in het Staples Center. Voor mezelf weet ik het niet, ik heb het ook nooit meer teruggekeken want te verdrietig, maar aan de andere kant was het wel heel mooi.
Ja, Haarlem is een toffe stad. Ik woon in Amersfoort, maar de binnenstad met al zijn monumenten is in Haarlem net iets groter, en het winkelaanbod is er ook leuker, meer soorten winkels.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:07 schreef gifkwal het volgende:
Wat leuk, Haarlem! Daar zou ik best kunnen wonen, klein maar niet te klein, en een mooi centrum.
Ik ben iets van 15 jaar geleden in Madame Tussaud's geweest. Volgens mij leek Michael's beeld toen wel aardig, maar ik kan me er weinig van herinneren behalve dat hij in een soort draaiende kast stond en werd afgewisseld met Madonna. Waarschijnlijk hebben ze ondertussen wel een nieuw beeld. Wat ik me wel erg goed kan herinneren (maakte veel indruk) was zijn handafdruk in brons die ze daar hebben. Die enorme handen
Jawel Amersfoort heeft ook zeker een mooi centrum, maar ik ben erop uitgekeken.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:15 schreef gifkwal het volgende:
Amersfoort is ook erg mooi! Nou ja, ben er 1 keer geweest (behalve en paar keer naar de dierentuin daar) maar vond het ook een mooi centrum hebben.
Hoe groot wordt die fotoprint eigenlijk? Gewoon foto-formaat of iets groter? Ik wil eigenlijk ook wel iets van MJ ophangen, kijken of mijn vriend dat kan waarderen...
De formaten kunnen dus ook kleiner.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:31 schreef gifkwal het volgende:
Mooi hoor, zo groot. Ik ga in juni even kijken, als het goed is is ons appartement dan verbouwd en dan zoek ik even een mooi plekje. Zo groot gaat het niet worden denk ik, mijn vriend vindt me nu al geobsedeerd.
Ik heb overigens wel eens foto's op posterformaat laten printen gewoon bij de Hema en AH, dat ging ook prima!
Ik ben gescheiden, en woon alleen met mijn Siamese katquote:Op maandag 8 maart 2010 10:48 schreef gifkwal het volgende:
Ja dat is altijd lastig met foto's die je op internet vindt. Vindt je man het wel leuk? Haha.
Dit had ik zelf nog nooit gezien trouwens, misschien doe ik er iemand een plezier mee:
Siamese katten zijn de bom!! Miauwt die van jou ook zo raar?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben gescheiden, en woon alleen met mijn Siamese kat![]()
En ach weet je...ik heb jarenlang een poster van de Beatles aan de muur gehad, en dat vond ook niemand vervelend...mijn exman en vriendjes waren allemaal muziekliefhebbers.
Is jouw vriend geen MJ liefhebber?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |