abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78856571
Bloempje, ik zie helaas geen plaatje o.i.d. verschijnen in je post over Jermaine en het bewijs. Niet dat ik je niet geloof natuurlijk Maar het leek me leuk om te zien.

Inderdaad weer een raar bericht over die inbraak. Weird...
pi_78856847
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:22 schreef gifkwal het volgende:
Bloempje, ik zie helaas geen plaatje o.i.d. verschijnen in je post over Jermaine en het bewijs. Niet dat ik je niet geloof natuurlijk Maar het leek me leuk om te zien.

Inderdaad weer een raar bericht over die inbraak. Weird...
Gefixt!
  zondag 7 maart 2010 @ 20:14:20 #53
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_78858935
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:02 schreef piepie het volgende:

[..]

Jermaine komt pas na de voorrondes in beeld ...

Hihihi vandaar
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_78860562
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Gefixt!
Bedankt! Leuk
pi_78868154
Oke ik heb ook even die SBS meuk teruggekeken, jammer hoe dat soort autisten ons als MJ-fans een slechte naam bezorgen maar er zaten ook wel een aantal leuke personen tussen.
pi_78869270
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Gefixt!
Ja leuk, jammer dat je er zelf niet bij was ...
pi_78871635
Ik zat trouwens eens te denken he... stel dat de Memorial op DVD uitgebracht zou worden, zouden jullie die dan willen hebben? Ik bedoel die in het Staples Center. Voor mezelf weet ik het niet, ik heb het ook nooit meer teruggekeken want te verdrietig, maar aan de andere kant was het wel heel mooi.
  maandag 8 maart 2010 @ 00:04:57 #58
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_78871900
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:58 schreef gifkwal het volgende:
Ik zat trouwens eens te denken he... stel dat de Memorial op DVD uitgebracht zou worden, zouden jullie die dan willen hebben? Ik bedoel die in het Staples Center. Voor mezelf weet ik het niet, ik heb het ook nooit meer teruggekeken want te verdrietig, maar aan de andere kant was het wel heel mooi.
ikzelf zou het niet willen hebben, maar dat komt omdat ik niet zoveel met souveniers heb. Ik vind het zelf ook voor mij vreemd om een memorial opnieuw te kijken. Of ik ben niet fan genoeg om dat te willen
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_78872495
Ik heb de memorial nog steeds op de harde schijf van mijn DVD-recorder, maar terugkijken heb ik nog nooit gedaan.
pi_78872893
Moonwalk, dat heeft denk ik niks met wel of niet fan zijn te maken hoor. Het kan toch gewoon dat je daar geen behoefte aan hebt. Ik voorlopig ook niet, maar omdat ik het wel een mooie memorial vond is het wellicht toch interessant om als geheel op dvd te hebben.

Ik weet nog toen ik het live keek, bij dat stukje dat de kist binnenkwam met dat liedje "We are going to see the king" oid, godver... Dat hoef ik voorlopig ook niet terug te zien.
  maandag 8 maart 2010 @ 07:22:21 #61
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78876758
Ik zou het zéker kopen op dvd ja. Heb het al 2x compleet teruggezien en zo af en toe pak ik er een stukje uit. Dan wil ik opeens een bepaald stukje speech kijken ofzo, of een bepaald stukje lied.
You will allways be my hero...
  maandag 8 maart 2010 @ 09:41:24 #62
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78878592
Leuke dingen weer gepost, zoals Jermaine in het Anne Frank Huis

Ik zou de Memorial niet op DVD kopen, maar dat is meer omdat je het al op YT kan vinden.
Heb het inmiddels ook al twee keer in zijn geheel teruggekeken, en kijk af en toe nog stukjes, zoals Usher met Gone too Soon...

Oh en heb inmiddels een fotoprint besteld: deze, hoe vinden jullie hem, met zijn pinkie?

[ Bericht 0% gewijzigd door Robijn48 op 08-03-2010 10:41:41 ]
Leef en Laten Leven
pi_78878787
Leuk, Robijn! Leuk weekend gehad?
  maandag 8 maart 2010 @ 09:52:56 #64
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78878869
Jaaaa, heel erg, dank je. We waren een weekendje naar Haarlem, en hebben veeeel, heel veel gelopen. Zoals een hofjeswandeling, de winkels natuurlijk, en het Frans Hals Museum.
Op de terugweg nog even uitgestapt in Amsterdam, waar het poepiedruk was, en we het alweer snel hadden gezien.
En het weer zat mee, was heerlijk weer! Echt lekker, zo af en toe even eruit
Leef en Laten Leven
  maandag 8 maart 2010 @ 09:55:03 #65
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78878919
Oh jaaa, ben nog nooit in Madam Tussauds geweest, wil er binnenkort heen, Michael kijken. Heb jij em wel eens gezien daar?
Leef en Laten Leven
pi_78879245
Wat leuk, Haarlem! Daar zou ik best kunnen wonen, klein maar niet te klein, en een mooi centrum.

Ik ben iets van 15 jaar geleden in Madame Tussaud's geweest. Volgens mij leek Michael's beeld toen wel aardig, maar ik kan me er weinig van herinneren behalve dat hij in een soort draaiende kast stond en werd afgewisseld met Madonna. Waarschijnlijk hebben ze ondertussen wel een nieuw beeld. Wat ik me wel erg goed kan herinneren (maakte veel indruk) was zijn handafdruk in brons die ze daar hebben. Die enorme handen

maandag 8 maart 2010 @ 10:12:55 #67
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78879364
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:07 schreef gifkwal het volgende:
Wat leuk, Haarlem! Daar zou ik best kunnen wonen, klein maar niet te klein, en een mooi centrum.

Ik ben iets van 15 jaar geleden in Madame Tussaud's geweest. Volgens mij leek Michael's beeld toen wel aardig, maar ik kan me er weinig van herinneren behalve dat hij in een soort draaiende kast stond en werd afgewisseld met Madonna. Waarschijnlijk hebben ze ondertussen wel een nieuw beeld. Wat ik me wel erg goed kan herinneren (maakte veel indruk) was zijn handafdruk in brons die ze daar hebben. Die enorme handen

Ja, Haarlem is een toffe stad. Ik woon in Amersfoort, maar de binnenstad met al zijn monumenten is in Haarlem net iets groter, en het winkelaanbod is er ook leuker, meer soorten winkels.

Waaah, alleen voor zijn handafdruk wil ik er al heen. Hij was zo super expressief met zijn handen.

Wat een ontzettend tof filmpje, nog niet gezien.
Leef en Laten Leven
pi_78879418
Amersfoort is ook erg mooi! Nou ja, ben er 1 keer geweest (behalve en paar keer naar de dierentuin daar) maar vond het ook een mooi centrum hebben.

Hoe groot wordt die fotoprint eigenlijk? Gewoon foto-formaat of iets groter? Ik wil eigenlijk ook wel iets van MJ ophangen, kijken of mijn vriend dat kan waarderen...
pi_78879472
Dit vind ik trouwens ook een heerlijk filmpje.. haha

maandag 8 maart 2010 @ 10:21:19 #70
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78879581
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:15 schreef gifkwal het volgende:
Amersfoort is ook erg mooi! Nou ja, ben er 1 keer geweest (behalve en paar keer naar de dierentuin daar) maar vond het ook een mooi centrum hebben.

Hoe groot wordt die fotoprint eigenlijk? Gewoon foto-formaat of iets groter? Ik wil eigenlijk ook wel iets van MJ ophangen, kijken of mijn vriend dat kan waarderen...
Jawel Amersfoort heeft ook zeker een mooi centrum, maar ik ben erop uitgekeken. Zal wel komen omdat ik in mijn leven veel verhuisd ben, woon hier nu al veel te lang.

De fotoprint is 46 bij 61cm. Dus een aardige maat. Als je wil kijken: allposters.com. Je kan er kiezen uit 11 verschillende maten.
En ach, je vriend heeft dat vast wel voor je over?

Dat laatste filmpje: heerlijk he. Had ie vaker moeten doen, zeggen: go to hell.
Leef en Laten Leven
pi_78879918
Mooi hoor, zo groot. Ik ga in juni even kijken, als het goed is is ons appartement dan verbouwd en dan zoek ik even een mooi plekje. Zo groot gaat het niet worden denk ik, mijn vriend vindt me nu al geobsedeerd.

Ik heb overigens wel eens foto's op posterformaat laten printen gewoon bij de Hema en AH, dat ging ook prima!
  maandag 8 maart 2010 @ 10:36:38 #72
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78880082
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:31 schreef gifkwal het volgende:
Mooi hoor, zo groot. Ik ga in juni even kijken, als het goed is is ons appartement dan verbouwd en dan zoek ik even een mooi plekje. Zo groot gaat het niet worden denk ik, mijn vriend vindt me nu al geobsedeerd.

Ik heb overigens wel eens foto's op posterformaat laten printen gewoon bij de Hema en AH, dat ging ook prima!
De formaten kunnen dus ook kleiner.
Ja, dat was ik eerst ook van plan, een foto van de Bad Tour op die manier laten printen, maar dan waren, weet ik veel, het aantal pixels weer te klein, en dan ging het niet.
Nou ja, nu heb ik in ieder geval een mooi exemplaar.
Leef en Laten Leven
pi_78880509
Ja dat is altijd lastig met foto's die je op internet vindt. Vindt je man het wel leuk? Haha.

Dit had ik zelf nog nooit gezien trouwens, misschien doe ik er iemand een plezier mee:

maandag 8 maart 2010 @ 10:51:20 #74
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78880613
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:48 schreef gifkwal het volgende:
Ja dat is altijd lastig met foto's die je op internet vindt. Vindt je man het wel leuk? Haha.

Dit had ik zelf nog nooit gezien trouwens, misschien doe ik er iemand een plezier mee:

Ik ben gescheiden, en woon alleen met mijn Siamese kat
En ach weet je...ik heb jarenlang een poster van de Beatles aan de muur gehad, en dat vond ook niemand vervelend...mijn exman en vriendjes waren allemaal muziekliefhebbers.
Is jouw vriend geen MJ liefhebber?
Leef en Laten Leven
pi_78881048
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:51 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik ben gescheiden, en woon alleen met mijn Siamese kat
En ach weet je...ik heb jarenlang een poster van de Beatles aan de muur gehad, en dat vond ook niemand vervelend...mijn exman en vriendjes waren allemaal muziekliefhebbers.
Is jouw vriend geen MJ liefhebber?
Siamese katten zijn de bom!! Miauwt die van jou ook zo raar?

Mijn vriend is meer van AC/DC en dat soort herrie Ach, een klein foto'tje moet toch kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')