abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78798750
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:01 schreef erik666 het volgende:
Haahhaha nou zie ik het pas 2 olifanten
Mij viel het ook pas op toen je het derde been opmerkte hoor
pi_78800938
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:26 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Nee, het gaat om dat filmpje erboven dat bloempje-moi heeft geplaatst. Een telefoongesprek waarin Michael het heeft over "de Joden" die hem kapot willen maken of zoiets... geen idee in welke context je die uitspraak moet zien, ik weet niet waar het vandaan komt.
Oh dat had ik over het hoofd gezien ...
Ik weet wel dat Michael ontzettend kwaad was op Sony en Tommy Mottola destijds. Hij noemde Tommy Mottola zelfs de duivel in die speech. Volgens mij was die joods. Waarschijnlijk zijn er dan meer joodse mensen geweest die hem kunstjes hebben geflikt achter de schermen waardoor hij zo vreselijk pissed off was. Er zijn vele geruchten over, maar de waarheid???
pi_78800971
Mooi filmpje:

[ Bericht 80% gewijzigd door piepie op 06-03-2010 01:22:22 ]
pi_78801034

[ Bericht 92% gewijzigd door piepie op 06-03-2010 01:00:40 ]
pi_78801715
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:05 schreef piepie het volgende:

[..]

Oh dat had ik over het hoofd gezien ...
Ik weet wel dat Michael ontzettend kwaad was op Sony en Tommy Mottola destijds. Hij noemde Tommy Mottola zelfs de duivel in die speech. Volgens mij was die joods. Waarschijnlijk zijn er dan meer joodse mensen geweest die hem kunstjes hebben geflikt achter de schermen waardoor hij zo vreselijk pissed off was. Er zijn vele geruchten over, maar de waarheid???
Zoiets zou het kunnen zijn... je had natuurlijk ook nog Uri Geller en Schmuley Boteach die uiteindelijk niet zo lief voor hem waren, en Steven Spielberg die hem in de strong liet zakken. En zo zijn er vast wel meer (die dan toevallig Joods zijn). Maar ja, dat rechtvaardigt zulke uitspraken natuurlijk niet. Ben dan ook hoogst verbaasd als hij echt zulke dingen zou hebben gezegd.
pi_78802603
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:26 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Zoiets zou het kunnen zijn... je had natuurlijk ook nog Uri Geller en Schmuley Boteach die uiteindelijk niet zo lief voor hem waren, en Steven Spielberg die hem in de strong liet zakken. En zo zijn er vast wel meer (die dan toevallig Joods zijn). Maar ja, dat rechtvaardigt zulke uitspraken natuurlijk niet. Ben dan ook hoogst verbaasd als hij echt zulke dingen zou hebben gezegd.
Ach ook Michael was maar een mens, dus het kan zijn dat hij op dat moment echt veel woede had over bepaalde personen. Een jodenhater was hij volgens mij niet, meer iets van in the heat of the moment die opmerking ...

die Peter Pan-button ...

[ Bericht 7% gewijzigd door piepie op 06-03-2010 01:30:41 ]
  zaterdag 6 maart 2010 @ 09:21:53 #32
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78806593
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:26 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ja, het is zeker niet iets wat je zou verwachten van MJ maar ik denk dat Piepie gelijk heeft. Ach, als je soms hoort wat mensen in de omgeving over andere mensen denken, daar lusten de honden geen brood van.
You will allways be my hero...
pi_78813006
Michael scheen op het eind ook erg paranoia te zijn geworden, misschien dacht hij wel echt dat "the jews" een complot tegen hem hadden opgezet.

Ik vind dat Tohme Tohme ook wel aangeklaagd mag worden, ik vind Michael altijd zo zielig om te horen in dit filmpje:

pi_78814851
Moonwalker op SBS6 nu
-
pi_78815765
Ik ben afgehaakt. Snapte het verhaal niet Ik kijk het wel een andere keer.
pi_78815912
Ik snapte het ook niet

MAAR GEWOON BLIJVEN KIJKEN. Michael
-
pi_78818066
Jeetje wal baal ik dat ik Moonwalker heb gemist .... Die had ik graag opgenomen.
Ik kijk ook nooit wat er 's middags op tv komt, zucht.
pi_78818108
Niet echt geweldige film, verhaal niet bijzonder. Maar toch: Michael
-
pi_78818134
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:03 schreef gifkwal het volgende:
Michael scheen op het eind ook erg paranoia te zijn geworden, misschien dacht hij wel echt dat "the jews" een complot tegen hem hadden opgezet.

Ik vind dat Tohme Tohme ook wel aangeklaagd mag worden, ik vind Michael altijd zo zielig om te horen in dit filmpje:

Of die Thome Tohme het beste met Michael voor had is ook zo'n mysterie.
Michael was bang voor hem, maar huurde hem toch weer in en ontsloeg hem weer kort voor zijn dood, maar Thome Thome bleef in beeld (ook UCLA de 25e juni). Was hij nou goed of slecht????? Wie het weet mag het zeggen. Ik vraag me af of we ooit de waarheid zullen horen.
pi_78818179
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:47 schreef SteelDogg het volgende:
Niet echt geweldige film, verhaal niet bijzonder. Maar toch: Michael
Ik heb de film wel een keer gezien via Youtube, maar had hem toch graag een keer op tv gezien.
Michael is daar ook zo knap ...
pi_78820845
Ik heb Moonwalker nog op videoband (officiele uitgave). Vond hem altijd wel leuk om naar te kijken, al is het verhaal erg slapjes.

Volgens mij was Tohme Tohme gewoon slecht. Die naam alleen al Nee even serieus, als hij zoals Michael zei tussen hem en al zijn andere contactpersonen stond (advocaten, familie, accountants etc) en Michael zelf niet eens meer zijn bankrekening onder controle had... Ik krijg de kriebels van die man.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:57:41 #42
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_78824591
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:45 schreef piepie het volgende:
Jeetje wal baal ik dat ik Moonwalker heb gemist .... Die had ik graag opgenomen.
Ik kijk ook nooit wat er 's middags op tv komt, zucht.

Ik heb moonwalker op de pc. ik kan m anders wel een keer op mn eigen webserver zetten en je de weblink geven in een PM dan ken je hem downloaden

edit: oh je wilde hem graag op tv zien zie ik
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:59:40 #43
262978 Moonwalk
pi_78824657
Nu:

Move like Michael Jackson
SBS 6, 20:00 uur
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_78835217
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:57 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik heb moonwalker op de pc. ik kan m anders wel een keer op mn eigen webserver zetten en je de weblink geven in een PM dan ken je hem downloaden

edit: oh je wilde hem graag op tv zien zie ik
Lief van je, maar hij is ook via YT te zien ...
Ik had hem graag op mijn plasma gezien, lekker groot ..
pi_78835263
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:59 schreef Moonwalk het volgende:
Nu:

Move like Michael Jackson
SBS 6, 20:00 uur
Ik heb gekeken, haha.
Wel lachen die show, maar jammer dat ze alleen maar mogen dansen op Michael geïnspireerd, dus geen kopie van Michael.
Dan vond ik die show van Kwalbert toch leuker, daarin moest ze ook zelf zingen.

Sommigen zetten zichzelf toch weer enorm voor schut ...
  zondag 7 maart 2010 @ 09:45:17 #46
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78839490
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:05 schreef piepie het volgende:

[..]

Wel lachen die show, maar jammer dat ze alleen maar mogen dansen op Michael geïnspireerd, dus geen kopie van Michael.
Is dat zo? Mogen ze Michael niet nadoen? Ik schreef net al in Muziek dat het zo'n slecht programma is. Ik had het idee dat ik naar een dans talentenjacht keek, ik kreeg 0,0 Michael gevoel.
Dan was RTL4 zeker beter ja want dat ging alleen maar over Michael en de winnaar is nog echt goed ook.
You will allways be my hero...
  zondag 7 maart 2010 @ 09:59:51 #47
262978 Moonwalk
pi_78839654
Ja klopt ze mochten niet MJ imiteren, sommigen moesten daardoor opnieuw dansen zonder teveel MJ input. Dit lijkt idd meer op een talentenjacht waar gebruik gemaakt wordt van MJ's naam. Wel vreemd aangezien het voor die tribute van Jermaine is. Ik dacht trouwens dat die in de jury zou zitten?????
pi_78847447
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:21 schreef bloempje-moi het volgende:
Jermaine was trouwens gisteren in het Anne Frank Huis. Ik heb hem zelf helaas niet gezien maar volgens mijn collega's was hij aardig en zeer ok. Hij had zijn eigen cameraploeg bij zich terwijl ze door het huis heen gaan. Komt er weer ergens een Jermaine funniest home video's aan of zo?
Het bewijs :

Het geschreven commentaar is nog steeds niet ontcijferd. Ik geloof dat ze het hebben opgegeven.

[ Bericht 7% gewijzigd door bloempje-moi op 07-03-2010 19:29:20 ]
pi_78847504
Ook weer het meest vage bericht:
quote:
'Inbraak huis Jacksons' van onze redactie
AMSTERDAM - De politie zou met getrokken geweren rond het huis van de familie Jackson op zoek zijn geweest naar inbrekers.

Volgens verschillende Amerikaanse media kwamen de agenten af op een noodoproep uit het huis van Katherine Jackson, dat er op dat moment een inbraak zou plaatsvinden.

Eenmaal ter plaatse werd er echter niets verdachts aangetroffen. Het 'bezoek' van de agenten komt na een week van vreemde voorvallen in huize Jackson. De kinderbescherming is er meerdere malen geweest om onderzoek te doen naar een voorval met een stungun, waar een zoon van Jermaine en Michaels zoon Blanket bij betrokken waren.

Of de familie thuis was tijdens de 'inbraak' is onduidelijk.
pi_78853699
quote:
Op zondag 7 maart 2010 09:59 schreef Moonwalk het volgende:
Ja klopt ze mochten niet MJ imiteren, sommigen moesten daardoor opnieuw dansen zonder teveel MJ input. Dit lijkt idd meer op een talentenjacht waar gebruik gemaakt wordt van MJ's naam. Wel vreemd aangezien het voor die tribute van Jermaine is. Ik dacht trouwens dat die in de jury zou zitten?????
Jermaine komt pas na de voorrondes in beeld ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')