abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79051048
Geen dank uiteraard! Ik zag hem vandaag ook voor het eerst.
pi_79052784
Op die foto vond ik hem er het "leukst" (ben hetero hoor ) uitzien. Later werd ie alsmaar enger, of dat nou aanzichzelf lag ofniet. Naar eigen zeggen heeft 'ie maar 2 operaties gehad, en wel aan z'n neus, om beter te kunnen ademen. Dan was het dus wellicht een medische afwijking, dat 'ie er zo "eng" uit ging zien. \

Lag gisteren trouwens nog te denken in bed: toen Oprah hem de vraag stelde wanneer dat Vitiligo begon, antwoorde hij met: "Somewhere between Off the Wall and Thriller". Een normaal mens zal zijn leeftijd vermelden, maar MJ niet, dat klinkt toch wel bizar vind ik. Dat geeft aan dat zijn leven echt compleet in het teken van zijn carrière stond.

Ik ben trouwens van plan om in de herst met mijn vriendin een 3-weekse vakantie naar Los Angeles te boeken. Niet voor MJ overigens, maar gewoon omdat ik daar altijd al eens heen gewild heb. Vooral om Vegas eens te zien! En als we daar dan toch zijn, wil ik een bloemetje langsbrengen op zijn laatste verblijfplaats: Carolwood Drive 100N. Neverland is niet meer te bezoeken toch, is in 2006 verkocht?
pi_79053642
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef BlackRhino het volgende:
Op die foto vond ik hem er het "leukst" (ben hetero hoor ) uitzien. Later werd ie alsmaar enger, of dat nou aanzichzelf lag ofniet. Naar eigen zeggen heeft 'ie maar 2 operaties gehad, en wel aan z'n neus, om beter te kunnen ademen. Dan was het dus wellicht een medische afwijking, dat 'ie er zo "eng" uit ging zien. \

Lag gisteren trouwens nog te denken in bed: toen Oprah hem de vraag stelde wanneer dat Vitiligo begon, antwoorde hij met: "Somewhere between Off the Wall and Thriller". Een normaal mens zal zijn leeftijd vermelden, maar MJ niet, dat klinkt toch wel bizar vind ik. Dat geeft aan dat zijn leven echt compleet in het teken van zijn carrière stond.

Ik ben trouwens van plan om in de herst met mijn vriendin een 3-weekse vakantie naar Los Angeles te boeken. Niet voor MJ overigens, maar gewoon omdat ik daar altijd al eens heen gewild heb. Vooral om Vegas eens te zien! En als we daar dan toch zijn, wil ik een bloemetje langsbrengen op zijn laatste verblijfplaats: Carolwood Drive 100N. Neverland is niet meer te bezoeken toch, is in 2006 verkocht?
Ja dat is wel heel vreemd he, dat hij op zijn leven terugkijkt in termen van albums in plaats van leeftijd.

Ik weet niet hoe het zit met die operaties, ik denk wel meer dan 2 aan zijn neus maar ja. Verder bepaalt die vitiligo ook wel veel van het beeld wat mensen van hem hebben. Wellicht als hij bruin was gebleven dat het niet zo op was gevallen.

Heel gaaf dat je naar LA gaat! En lief van dat bloemetje, mooi gebaar. Volgens mij kan je nog wel naar de gate van Neverland, maar is er inderdaad niks meer te beleven. Maar wellicht is Carolwood Drive ook weer bewoond ondertussen? Wellicht kan je nog overwegen om het bloemetje achter te laten op Forest Lawn, ik las dat de bewakers daar geregeld bloemen en andere dingen die daar worden achtergelaten bij Michael's graf leggen.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:53:55 #204
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_79053957
Neverland was nooit te bezoeken, je kon alleen tot het hek komen en dat was dan niet de mooie boog met "Neverland", maar een houten hek met een bewakershokje erachter.
Wel leuk om te kijken en als je van LA naar SF rijdt kom je er praktisch langs, dus....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_79054682
Ik denk dat MJ44ever het niet eens is met jouw uitspraak dat Neverland nooit te bezoeken was Volgens mij worden er nog dagelijks bloemetjes gebracht bij Carolwood Drive, gezien de foto's op internet.
pi_79060051
Ik heb een korte tijd na zijn overleden samengewerkt met een andere artiest om dit kunstwerkje te maken in Drawball , ik wil geen credits opeisen want ik heb alleen de contouren,verhoudingen en onderliggende schetsen gemaakt en niet het invullen ervan wat natuurlijk het moeilijkste en knapste werk is. Maar hier een plaatje ervan (Hij is inmiddels wel gevandaliseerd. )

Drawball One, onderin-midden.

We hadden ook nog plannen voor de bekende shot op tenen maar dat is nooit doorgegaan.
Dacht is misschien eens leuk om te posten aangezien het hier steeds stiller wordt.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:26:51 #207
28167 matthijst
pi_79060777
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:09 schreef BlackRhino het volgende:
Ik denk dat MJ44ever het niet eens is met jouw uitspraak dat Neverland nooit te bezoeken was Volgens mij worden er nog dagelijks bloemetjes gebracht bij Carolwood Drive, gezien de foto's op internet.
Hehe, ja, OK, maar zou me verbazen als je erheen kon rijden, ff aanbellen, en dan naar binnen mocht om een kopje thee met Bubbles te drinken
pi_79062603
Hee Dynd, mooi gemaakt! Ik snap alleen niet helemaal hoe het gedaan is, met de computer of echt met verf?
pi_79063199
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:06 schreef gifkwal het volgende:
Hee Dynd, mooi gemaakt! Ik snap alleen niet helemaal hoe het gedaan is, met de computer of echt met verf?
Met de computer, het lijkt een beetje op paint. In Drawball One mogen alleen mensen met toestemming iets maken maar in Two kan iedereen zijn gang gaan.
pi_79063449
Super gaaf hoor! Met de computer lijkt het me nog lastiger dan met de hand.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:33:26 #211
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_79073163
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:10 schreef gifkwal het volgende:
Hoe zag Blanket er destijds eigenlijk uit? Echt nog een baby zeker?

[ afbeelding ]
Hij was wel heel klein ja. Dit heb ik in mijn verslag toen geschreven:
Blanket stond daar in een broekpakje met een dekentje en de duim in de mond naar ons te kijken en te zwaaien.

Waarschijnlijk zat hij vanaf dag één al met dat dekentje en hij heeft Michael hem daarom zo genoemd. Hij heeft nu nog steeds altijd iets in z'n handen, een Michael pop of iets anders.
You will allways be my hero...
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:35:20 #212
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_79073248
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:26 schreef matthijst het volgende:

[..]

Hehe, ja, OK, maar zou me verbazen als je erheen kon rijden, ff aanbellen, en dan naar binnen mocht om een kopje thee met Bubbles te drinken
Haha, nee, dat ging inderdaad niet zo makkelijk. Soms ging het hek open en dan na een paar minuten kwam Michaels escalade aanrijden. Zo spannend!
En toch vaak even toeteren of stoppen.

Er zit trouwens zeker zo'n 1,5 kilometer tussen de twee hekken waar jij het over hebt matthijst. Is niet echt te lopen.
You will allways be my hero...
pi_79074385
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:35 schreef MJ44ever het volgende:

[..]

Haha, nee, dat ging inderdaad niet zo makkelijk. Soms ging het hek open en dan na een paar minuten kwam Michaels escalade aanrijden. Zo spannend!
En toch vaak even toeteren of stoppen.

Er zit trouwens zeker zo'n 1,5 kilometer tussen de twee hekken waar jij het over hebt matthijst. Is niet echt te lopen.
Awesome! De ''Jackson family home'' of Hayvenhurst Avenue (Met die fontein), is daar trouwens nog wat te zien of? Daar heeft hij volgens mij het grootste gedeelte van zijn leven gewoond. 1971-1988?

Op deze video lijkt het van niet.
pi_79075038
Ik vind de moeder van Michael best wel een knappe vrouw, in tegenstelling tot zijn vader. Michael lijkt ook op zijn moeder.
pi_79089695
Van 16 maart tot 30 mei zullen de meubelstukken die Michael in Italie bestelde te zien zijn in Kent Engeland.
bron Telegraaf.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 10:51:30 #216
28167 matthijst
pi_79090461
Nieuwe auction bij Juliens:
http://www.juliensauctions.com/press/2010/music-icons.html

Lenny Kravitz nummer eerste single van nieuwe album?
http://www.contactmusic.c(...)ns-new-album_1135117

Foto's van MJ meubelstukken:
http://www.telegraph.co.u(...)rior-to-auction.html
  zaterdag 13 maart 2010 @ 11:35:14 #217
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79091332
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 10:51 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe auction bij Juliens:
http://www.juliensauctions.com/press/2010/music-icons.html

Lenny Kravitz nummer eerste single van nieuwe album?
http://www.contactmusic.c(...)ns-new-album_1135117

Foto's van MJ meubelstukken:
http://www.telegraph.co.u(...)rior-to-auction.html
Hoezeer ik ook van Michael hou, toch vind ik de bestelde meubels van de derde link stuk voor stuk lelijk, want protserig.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:36:57 #218
28167 matthijst
pi_79092888
Die eerste bank vind ik wel supermooi, en dat kastje.
Niet voor thuis natuurlijk

MJ had op een kasteel ala Neuschwanstein moeten wonen, met die meubels van 'm:
http://images.google.nl/images?q=neuschwanstein+inside&btnG=Zoeken&um=1&hl=nl&client=firefox-a&hs=pX5&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&tbs=isch%3A1&sa=2&start=0
pi_79093298
Geweldig dat Neuschwanstein!!!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:09:14 #220
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79095591
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:36 schreef matthijst het volgende:
Die eerste bank vind ik wel supermooi, en dat kastje.
Niet voor thuis natuurlijk

MJ had op een kasteel ala Neuschwanstein moeten wonen, met die meubels van 'm:
http://images.google.nl/images?q=neuschwanstein+inside&btnG=Zoeken&um=1&hl=nl&client=firefox-a&hs=pX5&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&tbs=isch%3A1&sa=2&start=0
Nou okee okee, die eerste bank is nog het minst lelijk.
En ja, lachen dat kasteel...de meubels passen er idd. helemaal bij.
Leef en Laten Leven
pi_79096035
Whaahhhh dat Beat It jasje en die schoenen wil ik!!! Vind 2-3000 eigenlijk best weinig daarvoor? Zal wel flink omhoog gaan zeker.

Ik vond zijn meubelsmaak ook nooit echt je-van-het (of zoals Bashir het noemde... 'tacky') maar ergens past het wel bij hem. Waar ik me wel altijd over verbaasde was hoe Neverland er van binnen uit ziet. Eigenlijk heel saai!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:35:48 #222
28167 matthijst
pi_79099687
@Gifkwal: de vijf catalogi van de oude veiling, waarin ze al zijn Neverlandzooi wilden veilen staan nog steeds online om door te browsen. Weet niet of je die al gezien had, erg veel coole dingen erin ook:
http://www.juliensauction(...)on/catalog-list.html
pi_79099796
Al die est. prijzen op die veiling kun je wel x15 doen. Dat was bij de vorige veiling ook zo.
pi_79101171
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:35 schreef matthijst het volgende:
@Gifkwal: de vijf catalogi van de oude veiling, waarin ze al zijn Neverlandzooi wilden veilen staan nog steeds online om door te browsen. Weet niet of je die al gezien had, erg veel coole dingen erin ook:
http://www.juliensauction(...)on/catalog-list.html
Oh, leuk, ik ga even lekker gluren!
pi_79107194
Nou de meubels van Michael lijken een beetje op die van mijn oma. Ik vraag me af als hij geen zanger zou zijn geweest, wat voor beroep hij dan gehad zou hebben. Misschien een gezellige huismus/man, die in een bibliotheek werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')