Misschien was hij anders nog wel veel fitter geweest, en had nog beter gedanst. Ben zelf zeer benieuwd naar de rechtzaak.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:20 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Tja, je zou denken dat 'ie dan ook niet in staat was zo fit te gaan springen vlak voor zo'n nieuwe optredens. Je zou verwachten dat iemand dan duf is of wat dan ook.
Vandaag zijn er trouwens weer nieuwe filmpjes toegevoegd op http://abcnews.go.com/GMA/ (Wednesday) waarin de bodyguards spreken over hem.
Klopt inderdaad van die wiet. Wel SUPER irritant, telkens die 30 secs commerical blocksquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:28 schreef gifkwal het volgende:
Bedankt voor de tip over de nieuwe bodyguard-filmpjes. Zeggen ze nou dat hij soms om marijuana vroeg of begrijp ik dat verkeerd? Ik zie het al voor me, Mike met een dikke joint in de bek
Ik heb hem altijd wel bewonderd om het feit dat hij geen alcoholist of fervente coke-snuiver is geworden (zoals zoveel, zoniet bijna alle andere grote pop/rocksterren), al helemaal omdat zijn hele ellendige leven eigenlijk 1 groot excuus is om aan de verdovende middelen te gaan. Maar ja, hij zocht zijn heil dus in medicatie... ook drugs ja, maar zolang het door een arts is voorgeschreven vind ik het wel van een andere orde. Maar ja, op het laatst lijkt dat niet meer zo te zijn geweest. Ik vind het heel sneu om te lezen dat hij anti-depressiva en anti-anxiety medicatie nodig had. Maar ergens ook niet verbazingwekkend.
Ik herken jullie gevoel heel goed. Ik was dan wel "altijd" al fan, maar sinds zijn dood is mijn gevoel voor hem ook wel versterkt. Misschien komt het ook omdat het voor mijn gevoel nog lang niet afgerond is (qua rechtzaak en zo) en omdat alles gewoon zo onrechtvaardig is. Het is daarom moeilijk te accepteren. Ik loop er ook wel mee rond, denk er elke dag aan en voel me elke dag nog wel verdrietig dat hij er niet meer is. Misschien niet zo gezond, maar ja ik kan het nu even niet veranderen.
Ik ga het filmpje straks kijken. En Michael met een dikke joint, hahahahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:28 schreef gifkwal het volgende:
Bedankt voor de tip over de nieuwe bodyguard-filmpjes. Zeggen ze nou dat hij soms om marijuana vroeg of begrijp ik dat verkeerd? Ik zie het al voor me, Mike met een dikke joint in de bek
Ik heb hem altijd wel bewonderd om het feit dat hij geen alcoholist of fervente coke-snuiver is geworden (zoals zoveel, zoniet bijna alle andere grote pop/rocksterren), al helemaal omdat zijn hele ellendige leven eigenlijk 1 groot excuus is om aan de verdovende middelen te gaan. Maar ja, hij zocht zijn heil dus in medicatie... ook drugs ja, maar zolang het door een arts is voorgeschreven vind ik het wel van een andere orde. Maar ja, op het laatst lijkt dat niet meer zo te zijn geweest. Ik vind het heel sneu om te lezen dat hij anti-depressiva en anti-anxiety medicatie nodig had. Maar ergens ook niet verbazingwekkend.
Ik herken jullie gevoel heel goed. Ik was dan wel "altijd" al fan, maar sinds zijn dood is mijn gevoel voor hem ook wel versterkt. Misschien komt het ook omdat het voor mijn gevoel nog lang niet afgerond is (qua rechtzaak en zo) en omdat alles gewoon zo onrechtvaardig is. Het is daarom moeilijk te accepteren. Ik loop er ook wel mee rond, denk er elke dag aan en voel me elke dag nog wel verdrietig dat hij er niet meer is. Misschien niet zo gezond, maar ja ik kan het nu even niet veranderen.
Was hij wel te benijden? Zijn leven had net zoveel hoogtepunten als dieptepunten, en hij heeft zijn leven vanaf zijn 11e jaar niet naar buiten gekund zonder hordes mensen die hem wilden opvreten. Dan die eeuwige klote paparazzi die em kapot wilden maken, mensen die em wilden gebruiken voor zijn geld, en noem maar op. Nee, alles bij elkaar was de prijs heel hoog.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef BlackRhino het volgende:
Ik was vooral de eerste dagen nadat ik me in hem ben gaan interesseren een beetje down vanwege het feit dat ik op dit moment niet veel doe omdat ik werkzoekend ben, en Michael zoveel had bereikt in zijn leven, zoveel fans had. Dat zou ik zeer waarschijnlijk nooit halen. Maar dan ga je verder denken, zou ik dat uberhaupt wel wíllen? Wel zoveel bereiken, maar niet de schaduwkant ervan ervaren. En daarnaast, als iedereen zo speciaal was als MJ, was hij nooit zo speciaal geweest als hij wasToen ging dat rotgevoel wel weer over.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef gifkwal het volgende:
Ja, bereiken wat MJ heeft bereikt is voor weinigen weggelegd, maar ik zou ook voor geen goud met hem ruilen. Eigenlijk stond zijn hele leven in het teken van ons, wij die alles van hem wilden en waar hij alles aan gaf.
Wat ik wel probeer na te streven is om te leven in zijn geest. Dat wil zeggen proberen te leven zonder vooroordelen over anderen, kritisch zijn over wat de media je vertelt, geduldig en aardig proberen te zijn (ook voor mensen die het bloed onder mijn nagels vandaan halen) en zoveel mogelijk anderen proberen te helpen. Nou heb ik niet de honderden miljoenen die Michael aan hulpbehoeftigen gaf maar ik probeer het op mijn manier. Zo heb ik toch een beetje het idee dat ik iets terugdoe voor hem.
Zal ik je mijn rekeningnr PM-en? 100 euro is al goedquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef gifkwal het volgende:
Ja, bereiken wat MJ heeft bereikt is voor weinigen weggelegd, maar ik zou ook voor geen goud met hem ruilen. Eigenlijk stond zijn hele leven in het teken van ons, wij die alles van hem wilden en waar hij alles aan gaf.
Wat ik wel probeer na te streven is om te leven in zijn geest. Dat wil zeggen proberen te leven zonder vooroordelen over anderen, kritisch zijn over wat de media je vertelt, geduldig en aardig proberen te zijn (ook voor mensen die het bloed onder mijn nagels vandaan halen) en zoveel mogelijk anderen proberen te helpen. Nou heb ik niet de honderden miljoenen die Michael aan hulpbehoeftigen gaf maar ik probeer het op mijn manier. Zo heb ik toch een beetje het idee dat ik iets terugdoe voor hem.
Hahahaha, BlackRhino wordt steeds doorgestuurdquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:15 schreef piepie het volgende:
Hé Black Rhino, gezellige babbelaar ben je ...![]()
In dit topic "mag" ik er niet over praten (althans het wordt niet gewaardeerd), maar ik las in een van jouw berichten dat je ook niet uitsluit dat hij zijn dood in scène heeft gezet.
Zelf denk ik dat hij dat wel kan hebben gedaan en mocht je zijn geïnteresseerd dan kun je er het een en ander over lezen in BNW, zie topic: Michael Jackson #2 The plot still thickens...
Misschien was het ook wel een trucje bedacht door zijn advocaten, om goed over te komen in de rechtzaal.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef Robijn48 het volgende:
Sneddon feliciteren terwijl die klootzak alles deed om em te begraven, lijkt wel alsof hij soms dacht dat hij een soort messias was, ofzo.
Zelfrespect is erg belangrijk...
Wat goed, ik hoop dat het wat wordt! Ik heb antropologiequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:11 schreef BlackRhino het volgende:
Haha, plek genoeg gelukkigVandaag een leuke sollicitatie gehad, waar ik een goed gevoel over heb, dus even afwachten. Wat heb je gestudeerd en wat zoek je?
Haha, Rhino belist zelf of hij gaat zwerven of niet ....quote:En ja, whahah we laten Rhino alle hoeken van het Fok!forum zien
Dat vindt mijn oma ook zo'n mooi liedje (niet dat jij een oma bent hoor Robijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:35 schreef Robijn48 het volgende:
Zit nu naar "Ben" te luisteren, smelt.
Wat een leukkk verhaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:41 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dat vindt mijn oma ook zo'n mooi liedje (niet dat jij een oma bent hoor RobijnMaar gewoon om aan te geven dat Michael bij heel veel generaties geliefd was). Mijn moeder wist me zelfs te vertellen dat mijn overgrootvader, een uit de klei getrokken boer met een baard ergens in de achterhoek ook dol was op Michael. Dit is echt van heeeel lang gelden he, diezelfde overgrootvader geloofde nooit dat er mensen op de maan konden komen heeft dat ook niet meer mogen meemaken dus die ligt al 4 decennia onder de zoden. Maar mijn moeder weet nog goed dat hij toen hij bij hun inwoonde altijd mijn moeder en haar broertje en zusjes riep: "Kom snel, jongens! Dat leuke kroeskopje is weer op tv!"
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat een leukkk verhaalDat leuke kroeskopje...ja, kan me voorstellen dat ie vroeger zo genoemd werd.
En nee, ben nog geen oma, zou dat wel heel leuk vinden, maar dan kan ik nog lang wachten denk ik, mijn zoon kennendeEn hee, ik ben jonger dan Michael was, he
![]()
Hahaha, dat weet ik toch.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:13 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komenEn ik vind je heel jong van geest hoor! Het was echt maar een grapje.
Deel 2 zou vanavond worden uitgezonden, maar daarvoor in de plaats hebben ze voor iets anders gekozen. Ik had het hier allemaal neergezet, maar heb het toch maar even verplaatst naar BNW omdat hetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:17 schreef gifkwal het volgende:
Als ik het goed begrijp komt het tweede deel morgen pas. Het filmpje op de ABC site duurde bij mij eeuwig met laden, weet niet of het niet werkt of dat het gewoon zo langzaam is.
Ik vind het ook een leuk interview, je krijgt weer een beetje een nieuw inzicht in wie hij was. En inderdaad fijn dat ze redelijk discreet blijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |